بزرگترین مالک زمین های کشاورزی در آمریکا کیست؟

بزرگترین مالک زمین های کشاورزی در آمریکا کیست؟

14 شهریور 1400

بزرگترین مالک زمین های کشاورزی در آمریکا کیست؟
بیل و ملیندا گیتس معتقد به کشاورزی پایدار هستند. اکنون گیتس بزرگترین مالک زمین های کشاورزی در شهر نیویورک است. یک سرمایه گذاری هوشمندانه که می تواند یک انقلاب کشاورزی ملی را نیز تحریک کند.

بیل گیتس خرید زمین

اواخر سال ۲۰۲۰ ، اریک اوکیف در حال تحقیق در مورد خرید اسرارآمیز اخیر ۱۴،۵۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی اصلی ایالت واشنگتن بود. مجله وی ، The Land Report ، معاملات عمده زمین را دنبال می کند و سالانه فهرستی از ۱۰۰ مالک بزرگ زمین ایالات متحده را تهیه می کند. اوکیف خاطرنشان کرد: فروش بیش از هزار هکتار "رویدادهای ماه آبی" است ، بنابراین این یکی برجسته بود. واشنگتن شرقی دارای برخی از غنی ترین و گران ترین زمین های کشاورزی در این کشور است. اما خریدار رکورد یک شرکت کوچک و مبهم در لوئیزیانا بود. اوکیف می گوید: "این بلافاصله زنگ خطر را به صدا در آورد." او تیم تحقیقاتی خود را موظف کرد تا کمی عمیق تر عمل کنند. به زودی آنها با پاسخ برگشتند: شرکت لوئیزیانا به نمایندگی از Cascade Investment LLC ، شرکت سرمایه گذاری مخفی که بیشتر ثروت هنگفت متعلق به بیل گیتس را اداره می کند ، عمل می کرد.
پیش خرید آپارتمان در تهران

زمین های کشاورزی بیل گیتس

اوکیف می دانست که گیتس سال ها زمین کشاورزی را تصاحب کرده بود ، بیشتر از طریق شرکت های تابعه مختلف Cascade. دارایی های مغول شامل قطعات بزرگ در ایلینوی ، آیووا ، لوئیزیانا ، کالیفرنیا و دهها ایالت دیگر است. اوکیف محاسبه کرد که با مساحت ایالت واشنگتن و سایر موارد اخیر به مجموعه خود ، گیتس در حال حاضر حداقل ۲۴۲۰۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی آمریکا را در اختیار دارد. اوکیف می نویسد: "بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت ، دارای یک من گرا است" ، "بیل کشاورز ، مردی که بیشتر از هر کس دیگری در آمریکا زمین کشاورزی دارد." بسیاری از داستانها بر علاقه طولانی مدت گیتس به تغییرات آب و هوایی و پایداری تمرکز کرده اند و نشان می دهد که این نگرانی ها ممکن است باعث خرید زمین شود. نیوزویک او را "قهرمان کشاورزی پایدار" نامید. این داستانها با گزارشهای قبلی درباره تملک بزرگ زمین گیتس در آریزونا همراه بود. مهمتر از همه ، در سال ۲۰۱۷ ، هولدینگ کوه Lemmon وابسته به گیتس در حدود ۴۰ مایل مربع از زمین "انتقالی" در حاشیه غربی پراکندگی ققنوس سرمایه گذاری کرد. (بر اساس گزارش زمین ، گیتس علاوه بر دارایی های مزرعه خود ، حدود ۲۷۰۰۰ هکتار زمین غیر کشاورزی نیز دارد). برخی از شرکای پروژه آریزونا با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی برنامه هایی را برای ایجاد "جامعه ای آینده نگر ... که از فناوری روز استفاده می کند" اعلام کردند. در مورد "شبکه های دیجیتالی با سرعت بالا" و "هاب های لجستیک مستقل" صحبت شد. این تنها چیزی بود که بسیاری از رسانه ها به این نتیجه رسیدند که گیتس شخصاً مهندسی شهر آینده را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ویژگی خارق العاده عمارت بیل گیتس را مشاهده کنید!

بزرگترین مالک زمین های کشاورزی در آمریکا

خرید زمین بیل گیتس

رسانه خبری Futurism نوشت: "بیل گیتس طرح های خود را برای ایجاد" شهر هوشمند "در فینیکس ، آریزونا آغاز کرده است." این کلان شهر با تکنولوژی بالا "می تواند زمینه پرورش و آزمایش فناوریهای آینده باشد". در حقیقت ، این ایده که بیل گیتس به تنهایی کشاورزی را ابداع کرده است یا شهرهای فردا را طراحی می کند تقریباً حدس و گمان بود. اوکیف می گوید: "در رسانه ها تمایل به شخصی سازی این امر وجود دارد." مردم می خواهند بدانند چرا بیل گیتس این همه زمین را می خواهد؟ اوکیف خاطرنشان می کند: اما افراد بسیار ثروتمند مانند گیتس هر تصمیمی را شخصاً نمی گیرند. "او مدیران سرمایه گذاری بسیار شایسته ای دارد." گیتس با ثروت خالص ۱۳۲ میلیارد دلار سومین فرد ثروتمند جهان است و از ایلان ماسک بنیانگذار تسلا و جف بزوس آمازون عقب است با این حال این مدیران دست پر دارند. گاورو سرمایه گذاری مایکل لارسون ، که از سال ۱۹۹۴ با گیتس کار کرده است ، اداره سرمایه گذاری Cascade مستقر در واشنگتن را برعهده دارد و همچنین بر سرمایه ۵۰ میلیارد دلاری بنیاد بیل و ملیندا گیتس نظارت می کند. ”وال استریت ژورنال در پروفایل سال ۲۰۱۴ نوشت. "آقای. لارسون پول در می آورد و آقای گیتس آن را می دهد. " لارسون و تیمش معروف هستند. کارکنان آبشار تقریباً هرگز با مطبوعات صحبت نمی کنند. به گزارش مجله ، آنها حتی از استفاده از فیس بوک و دیگر بسترهای رسانه های اجتماعی دلسرد می شوند. لارسون از ثروت گیتس به طور معقول و حتی محافظه کارانه مراقبت می کند. بر اساس سوابق عمومی ، سبد میلیاردر شامل سهام شرکت بزرگ وارن بافت ، Berkshire Hathaway ، یک شرکت بطری سازی کوکاکولا و تراکتورسازی Deere & Co. ، و سایر سرمایه گذاری های چشمگیر است. لارسون همچنین مطمئن می شود که گیتس تخم های خود را در سبدهای متنوع نگهداری می کند. به عبارت دیگر ، مجموعه کارهای او متنوع است. و این جایی است که خرید زمین انجام می شود.
خرید خانه در تهران

قیمت زمین کشاورزی در وبسایت آقای املاک

وقتی نوبت به قیمت زمین کشاورزی برای سرمایه گذاری می رسد، وبسایت آقای املاک گزینه های بسیار زیادی را برای انتخاب به شما ارائه می دهد.  بسیاری از ما تصور می کنیم کشاورزان بر روی خاکی که نسل ها در خانواده هایشان بوده کار می کنند. اما بسیاری از کشاورزان حداقل بخشی از زمین هایی را که تحت کشت قرار دارند، اجاره می دهند. به گفته بروس شریک ، استاد اقتصاد کشاورزی در دانشگاه ایلینوی در Urbana-Champaign ، حدود ۶۰ درصد از زمین های زیر کشت مزرعه در غرب میانه اجاره داده شده است. مالکان زمین می توانند شامل سرمایه گذارانی مانند گیتس شوند. برای سرمایه گذارانی که می دانند چه می کنند ، زمین کشاورزی در شرایط نامشخص ثبات مالی را ارائه می دهد. شریک می گوید: "زمین های کشاورزی به طور قابل ملاحظه ای توانایی مداوم در برابر تورم را دارد." وی می افزاید: "در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها" همبستگی منفی "وجود دارد ، اگر بازار سهام در حال سقوط باشد ، بازگشت زمین های کشاورزی به احتمال زیاد افزایش می یابد. اما خرید زمین های کشاورزی آسان نیست. شریک خاطرنشان می کند: "شما نمی توانید فقط بگویید ، من ۳۰،۰۰۰ دلار پس انداز کرده ام و می خواهم زمینی خریداری کنم." سرمایه گذاران بزرگ معمولاً با مشاوران متخصص همکاری می کنند تا به آنها در تصاحب و مدیریت دارایی های کشاورزی خود کمک کنند. طبق گزارشات مطبوعات ، امپراتوری زمین های کشاورزی گیتس بیشتر توسط یک شرکت تابعه Cascade به نام Cottonwood Ag Management اداره می شود. اما جزئیات مبهم است و هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد اشتیاق خرید زمین های کشاورزی توسط میلیاردر بیش از تمایل به داشتن مجموعه ای متنوع است. اوکیف می گوید: "وقتی تد ترنر در سال ۱۹۸۹ Flying D Ranch خود را در مونتانا خرید ، این علاقه شخصی او بود." "خرید زمین از سوی بیل گیتس بیشتر به نظر من شبیه معاملات بلندمدت معقول توسط مدیران دارایی مجرب است."

بیشتر بخوانید: بزرگترین مالک دنیا کیست؟

بیل گیتس بزرگترین مالک زمین های کشاورزی   همین منطق احتمالاً در مورد خریدهای گیتس در آریزونا نیز صادق است. بزرگترین قطعه ، ۲۴۸۰۰هکتار پیشنهاد شده به نام Belmont ، ممکن است روزی شامل ۸۰،۰۰۰ خانه ، همراه با ادارات ، خرده فروشی ، تاسیسات صنعتی و تدارکات باشد. حداقل این چیزی است که توسعه دهندگان با گروه سرمایه گذاری گیتس وعده داده اند. با این حال  در حال حاضر ، همه آن صحبت های "شهر هوشمند" بیش از کمی زودرس است. همانطور که هنری گرابار ، نویسنده امور مالی Slate نتیجه گرفت ، شهر پیشنهادی بلمونت "نه یک شهر است و نه" هوشمند "است ، و به نظر نمی رسد که بنیانگذار مایکروسافت به طور معنی داری درگیر باشد." اما ، اگرچه ممکن است بلمونت یک شهر هوشمند نباشد ، اما هنوز یک سرمایه گذاری هوشمند به نظر می رسد. منطقه غرب فینیکس در حال رونق است. جامعه نزدیک بوکی در ۲۰ سال گذشته بیش از ده برابر شده است. و ملک Belmont در امتداد بین ۱۰ ایالت واقع شده است ، شریان اصلی شرق و غرب منطقه ، آن را به مکانی عالی برای مجموعه های انبار به سبک آمازون تبدیل کرده است. همچنین پیشنهادی برای ایجاد یک ایالت بین المللی جدید وجود دارد که فینیکس را به لاس وگاس متصل می کند. آن بزرگراه پیشنهادی در امتداد ۵ مایلی از ملک بلمونت قرار دارد. پروژه هنوز تأمین مالی نشده است اما اگر تا به حال ساخته شود ، ارزش زمین گیتس را به طور چشمگیری افزایش می دهد. امروزه تراکت بلمونت عمدتاً بیابانی خالی است. به احتمال زیاد ، این تنها یک دارایی دیگر در سبد عظیم گیتس است که بی سر و صدا ارزش خود را از دست می دهد در حالی که خود میلیاردر در بازو باقی مانده است. افراد درگیر در امپراتوری مالی گیتس تأکید می کنند که تلاش های خیرخواهانه این خانواده از سرمایه گذاری ها و مشاغل تجاری آنها جدا است. اما برخی از سرمایه گذاری های پیشگام نرم افزار اهداف بزرگتر او را آشکار می کند. گیتس که در سال ۲۰۰۸ از همکاری روزمره با مایکروسافت کناره گیری کرد، مدت هاست به دنبال راه هایی برای کمک به فقرای جهان و رفع چالش های زیست محیطی کره زمین است. در سال ۲۰۰۶ ، او به راه اندازی TerraPower کمک کرد ، شرکتی که نوع جدیدی از راکتورهای هسته ای جمع و جور و بسیار ایمن را توسعه می داد. در قسمت اخیر "۶۰ دقیقه" ، گیتس توضیح داد که منابع انرژی بدون کربن مانند انرژی هسته ای در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که جو را گرم می کنند ، حیاتی هستند. گیتس گفت: "بدون نوآوری ، ما تغییرات آب و هوایی را حل نمی کنیم." "ما حتی نزدیک نمی شویم." از سال ۲۰۱۶ ، گیتس رهبری Breakthrough Energy Ventures که یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر است در استارت آپ های فناوری پاک سرمایه گذاری می کند. این صندوق به تازگی ۱ میلیارد دلار جمع آوری کرده است که آن را برای شرکت هایی که در حال توسعه هواپیماهای مجهز به سوخت هیدروژنی ، مصالح ساختمانی بدون کربن و دیگر نوآوری های سبز هستند، می ریزد. تمایلات محیطی او به کشاورزی نیز کشیده می شود. گیتس در Impossible Foods و Beyond Meat سرمایه گذاری کرده است ، دو شرکت تولید کننده جایگزین گوشت گاو ، از جمله Impossible Burger. گیتس در کتاب جدید خود ، "چگونه از یک فاجعه آب و هوایی جلوگیری کنیم" ، توضیح می دهد که چرا پرورش گاو گوشتی باعث انتشار گازهای مضر بیشتری نسبت به سایر کشاورزی می شود. او امیدوار است جایگزین های گیاهی به ما این امکان را بدهد که "خوردن گوشت را در حالی که هنوز از طعم گوشت لذت می بریم" کاهش دهیم.  
تعداد نظرات : 3
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    عالی عالی ممنون
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    مطلب جذابی بود ? به نظر میاد ثروتمندان دنیا به سرعت میخوان کره‌ی زمین رو متحول کنن
  • حمید حیرت پور
    21 مهر 1400
    سلام وقت بخیر مطلب جذابی بود.با این ایده هایی که ایلان ماسک و بیل گیتس دارند، در آینده زندگی انسانها روی کره زمین مثل فیلمهای تخیلی میشه :)