اجاره ویلا در لواسان ؛ قبل از اجاره این نکات را بخوانید

اجاره ویلا در لواسان ؛ قبل از اجاره این نکات را بخوانید

10 تیر 1400

ملکی

اجاره ویلا در لواسان ؛ قبل از اجاره این نکات را بخوانید
لواسان یکی از مناطق لوکس و لاکچری در شمال شرق شهر تهران است. بسیاری از افراد به خصوص پایتخت نشینان این منطقه را برای اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته خود انتخاب کرده و یا مهمانی های خانوادگی و مراسم هایشان را در ویلاهای لواسان برگزار می کنند. لواسان دارای جاذبه های گردشگری مختلفی می باشد. برای اجاره ویلا در لواسان گزینه های مختلف با امکانات متنوعی در اختیار دارید و به راحتی می توانید بهترین و راحت ترین اقامت را در ویلاهای لواسان تهران تجربه کنید.

لواسان تهران کجاست؟

لواسان در دامنه جنوبی کوه البرز واقع شده این منطقه ییلاقی دارای آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز می باشد و به دلیل همین طبیعت سرسبز و منظره های بکر و زیبایش به یکی از قطب های گردشگری در ایران مشهور شده است. بر اساس آخرین سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد لواسان دارای ۱۸٬۱۴۶ نفر جمعیت بوده‌است که  ۹۳۱۸ نفر آنها مرد، ۸۸۲۸ زن و ۶۱۳۰ خانوار بوده‌است. این منطقه محبوب میزبان بسیاری ازسلبریتی ها و افراد معروف است. محبوبیت این منطقه تا حدی است که بسیاری از افراد مطرح در آن صاحب ویلا هستند و آخر هفته ها و تعطیلات خود را در لواسان سپری می کنند. علاوه بر این گردشگران خارجی معمولا دوست دارند حداقل یک شب را در این محله بگذرانند و از  طبیعت بکر این منطقه نهایت بهره را ببرند. اگر شما قصد دارید چند روزی از محیط داخلی شهر خارج شوید و از هیاهو و شلوغی ها به دور باشید اجاره ویلا در لواسان گزینه بسیار مناسبی می باشد ویلاهای لوکس در لواسان دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است و اقامت در آنها، حتی به مدت یک شب می تواند برای شما به یاد ماندنی و خاطره ساز شود.
پیش خرید آپارتمان در تهران

اجاره روزانه ویلا مبله لواسان

بیشتر بخوانید: خرید ویلا در لواسان ؛ با رعایت این نکات بهترین ویلا را انتخاب کنید

بهترین محله های لواسان کجاست؟

از لاکچری ترین محله های لواسان تهران می توانیم به باستی هیلز و عسلک اشاره کنیم. اگر ساکن تهران باشید یا به خبرهای بازار مسکن و خانه های لاکچری و گران قیمت و زندگی تجملاتی افراد علاقه باشید حتما نام منطقه عسلک لواسان به گوشتان خورده است. عسلک لواسان از ویلاهای لوکس با معماری‌ و طراحی‌های خاص و منحصر به فرد، آب‌ و هوا بکر و طبیعت زیبا برخوردار است. قیمت‌های ملک در این منطقه نجومی و باور نکردنی است به گونه ای که بخشی از حواشی اخبار مسکن در چند سال اخیر مربوط به عسلک می باشد.

اجاره ویلا عسلک لواسان

ویلاهای منطقه عسلک در دامنه کوه ورجین ساخته شده اند و به لواسان و سد لتیان مشرف هستند. این محله‌ مورد علاقه برخی از سلبریتی‌ها و افراد معروف است. بیشتر ساکنان این محله به دلیل امنیت، آرامش، امکانات رفاهی، چشم انداز زیبا و آب و هوای خوب این منطقه را انتخاب کرده‌اند.
خرید خانه در تهران

لواسان باستی هیلز

شهرک باستی هیلز که به بورلی هیلز لواسان معروف است در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان قرار دارد و با چشم انداز بی نظیرش به سد لتیان به یکی از زیباترین مناطق کشور مبدل شده است. مساحت زمین در این منطقه حدود ۳۵۰ هکتار می باشد. دور تا دور شهرک باستی هیلز دیوار کشی شده و همانطور که از ورودی آن پیداست بعید است هرکسی بتواند وارد آن شود. مگر آنکه صاحب یکی از ۳۶ ویلای لاکچری در شهرک باشد.

قیمت اجاره ویلا لواسان

برای اینکه معامله اجاره ویلا در لواسان را با امنیت و اطمینان بیشتر انجام دهید و همچنین بهترین ملک را برای اجاره پیدا کنید، نیاز به یک منبع معتبر دارید. به همین دلیل، وبسایت آقای املاک با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه در زمینه مشاوره رایگان برای خدمات رسانی به شما آماده است.

قیمت اجاره ویلا در عسلک لواسان

نکاتی درباره اجاره ویلا در لواسان

برای اجاره ویلا در لواسان گزینه های متنوع و فراوانی در اختیار دارید، هر چند که به طور کلی لواسان منطقه ای لوکس نشین به شمار می رود و قیمت های اجاره ویلا در آن تا حدودی بالاتر از مناطق دیگر تهران است با این وجود، با توجه به بودجه و تعداد نفراتی که هستید، می توانید در سوئیت و ویلاهایی مستقر شوید که برای شما مناسب باشد و هزینه کم تری تقبل کنید. متراژ ویلا یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت اجاره ویلا در لواسان است. در کنار ویلاهای بسیار لوکس و متراژ بالا ویلاهای دیگری نیزهستند که با وجود برخورداری از امکانات رفاهی مناسب به دلیل متراژ پایین تر قیمت مناسب تری دارند و برای اقامت چند روزه بسیار ایده آل هستند. اگر به دنبال اقامتی همه چیز تمام هستید، بهترین و مدرن ترین ویلاهای تهران را در منطقه لواسان پیدا خواهید کرد. ویلاهایی که با امکانات متنوعی مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، سونا، جکوزی و.. ساخته شده اند. بیشتر ویلاهای لواسان به دلیل داشتن فضای بیرونی بسیار بزرگ برای برگذاری مراسم های شخصی و مهمانی های خانوادگی انتخاب خوبی است. موقعیت جغرافیایی ویلاهای لواسان متنوع است و مناظر دیدنی بسیاری را می توان در این ویلاها مشاهده کرد. برخی از آن ها مانند منطقه عسلک و باستی هیلز کاملا به طبیعت سرسبز لواسان و سد لتیان مشرف می باشند.

بررسی امکانات رفاهی

اجاره ویلا در لواسان از بسیاری جهات حائز اهمیت است. زمانیکه که قصد اجاره ویلا را دارید باید به تمامی امکانات آن توجه کنید. دور بودن یا نزدیک بودن به امکانات رفهی مانند فروشگاه ، دسترسی به جاده‌های فرعی و اصلی، اعتبار و شهرت مشاور املاک برای اجاره ویلا، امنیت ویلا از نظر موقعیت جغرافیایی، مواردی است که باید در اجاره ویلا بررسی شود. در رابطه با ویلاهای استخردار لواسان بد نیست بدانید که ویلاها فقط در فصل های بهار و تابستان دارای آبسرد هستند با شروع فصل پاییز و زمستان، آب بیشتر استخرها تخلیه و آبگرم جایگزین آن می شود. به همین دلیل، اجاره ویلا در لواسان در فصل های پاییز و زمستان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل تقاضای زیاد، نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخردار نیز بالا می باشد.

اجاره ویلا در لواسان یک روزه

اگر قصد اجاره روزانه ویلا در لواسان را دارید، بهتر است بدانید قیمت اجاره ویلا از روزهای شنبه تا چهارشنبه به دلیل کاهش تقاضا، در پایین ترین نرخ قرار می گیرد و در مقابل در روزهای آخر هفته یعنی پنج شنبه و جمعه این نرخ افزایش پیدا کرده و در ایام تعطیلات به علت افزایش تقاضا و هجوم افراد به این محله، قیمت اجاره ویلا به بیشترین حد خود خواهد رسید.
تعداد نظرات : 4
  • نیما نیک انجام
    21 مهر 1400
    سلام خسته نباشید، تو فصل تابستان این نکات برای اجاره ویلا بییار الزامی میباشد، مرسی از اطلاع رسانیتون???
  • امیر بالسینی
    21 مهر 1400
    بسیار کاربردی و عالی بود ???
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود اطلاعات کامل و مفیدی بود ?? سپاس از آقای املاک ?
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    خیلی خوب بود?