حمایت شهرداری از متقاضیان ساخت‌وساز با ارائه بسته تشویقی

حمایت شهرداری از متقاضیان ساخت‌وساز با ارائه بسته تشویقی

پیش خرید آپارتمان در تهران

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با ارائه بسته تشویقی در تراکم‌های مسکونی از متقاضیان ساخت و ساز حمایت می‌کند.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همواره دغدغه شهرداری رونق اقتصادی شهر بوده است، از این رو یک بسته تشویقی جدید را به شورای شهر ارائه کرد که تصویب شد و بر اساس آن مطالبات شهرداری بابت تراکم مسکونی با ارائه بسته تشویقی به صورت قسطی دریافت خواهد شد.

وی تصریح کرد: مطابق با مصوبه جدید شورای اسلامی شهر اصفهان تخفیف پرداخت نقدی تا سقف ۳۰ درصد(براساس مبلغ)، نقد و اقساط تا سقف ۲۰ درصد و امکان تقسیط تراکم مسکونی برای شهروندان اصفهان تعیین شده است.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: از دغدغه‌های مدیریت شهری رونق کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم است، به خصوص که بسیاری کارشناسان معتقدند بخش مسکن پیشران اقتصاد کشور محسوب می‌شود، از این رو تهیه این بسته تشویقی و امکان تقسیط بدهی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی عوارض، ارائه بسته تشویقی تراکم مسکونی و امکان تقسیط بدهی از سوی مدیریت شهری و همراهی و همکاری مردم در پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری و کسب و پیشه و خودرو و دیگر عوارض‌ مصوب شهر بستر رونق پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهر فراهم شود.

آخوندی تاکید کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ یا با مراجعه حضوری به شهرداری منطقه مربوطه اقدام کنند.

منبع:قطره

خرید خانه در تهران