خانه بیل گیتس، پدر موفقیت های بزرگ

خانه بیل گیتس، پدر موفقیت های بزرگ

23 بهمن 1398

دانستنی

خانه بیل گیتس، پدر موفقیت های بزرگ
تا به حال به این فکر کرده اید که خانه بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان چه شکلی است؟ ویلیام هنری بیل گیتس سوم معروف به بیل گیتس یکی از موفق ترین کارآفرینان قرن بیستم و یکی از ثروتمندترین افراد جهان به شمار می‌آید، که یازده سال متوالی برنده این عنوان می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با بیل گیتس (پدر موفقیت های بزرگ) و خانه رویایی او آشنا کنیم، با آقای املاک همراه باشید.

بیل گیتس

بیل گیتس بیل گیتس یکی از بزرگترین تاجران و کارآفرینان دنیا محسوب می شود، او در ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ متولد شد و دو خواهر به نام های سیاتل و واشینگتن دارد، پدر بیل گیتس ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناس ترین این افراد شهر سیاتل بود و مادر بیل گیتس نیز آموزگار مدرسه و یکی از اعضای هیئت مدیره یونایتد اینترنشنال بود و در امور خیریه نیز فعالیت داشت.
خرید خانه در تهران

بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت

بیل گیتس در سن ۱۳ سالگی برنامه نویسی را شروع کرد و در سال ۱۹۷۳ از مدرسه فارغ التحصیل شد و در همان سال وارد دانشگاه هاروارد شد. در دانشگاه دانشجوی رشته حقوق بود، این در حالی بود که بیل گیتس اصلاً به رشته حقوق علاقه‌ای نداشت، او در دانشگاه با استیو بالمر آشنا شد، که استیو بالمر در حال حاضر رئیس قسمت اداری مایکروسافت می باشد. بیل گیتس در سال ۱۹۷۶ با مشورت خانواده خود از دانشگاه بیرون آمد و با دوست خود پل آلن شرکت نرم افزاری برای خود راه اندازی کرد و بعد از مدتی شرکت را با نام مایکروسافت نامگذاری کرد، بیل گیتس در آن زمان فقط ۱۹ سال داشت. شرکت مایکروسافت در ابتدا دارای ۴۰ کارمند بود که روز به روز به تعداد کارمندان  اضافه می‌شد، شرکت مایکروسافت با شرکت  IBMقرارداد بست که عامل خوش شانسی مایکروسافت بود. بیل گیتس و پل آلن نرم‌افزارهای مورد نظر شرکت IBM را تولید کردند که همان ساخت سیستم عامل قوی ۱۶ بیتی بود. چند سال بعد شرکت مایکروسافت، سیستم‌عامل گرافیکی با نام Windows را منتشر کرد و در راستای تولیدات موفق قرار گرفت. بیل در سال ۲۰۰۰ پس از ۲۵ سال از مدیرعاملی شرکت مایکروسافت کناره‌گیری کرد و استیو بالمر را به عنوان مدیرعامل برگزید. ولی به عنوان ریاست هیئت مدیره مایکروسافت و مدیر ارشد اجرایی در مایکروسافت فعالیت داشت، بیل گیتس در سال ۲۰۱۴ پس از ۳۹ سال از سمت خود انصراف داد و جان دبلیو تامسون به جای وی شروع به فعالیت نمود.

ازدواج بیل گیتس

بیل گیتس بیل گیتس در سال ۱۹۹۴ میلادی با یکی از کارمندان مایکروسافت به نام ملیندا فرنچ ازدواج کرد، این زوج دارای سه فرزند به نام های جنیفر، کاترین، گیتس هستند.
پیش خرید آپارتمان در تهران

خانه رویایی بیل گیتس

خانه بیل گیتس بیل گیتس کارآفرین، بازرگان، سرمایه دار، نیکوکاری با درآمد سالانه ۸۱ میلیارد دلار است که یکی از از ثروتمندترین افراد جهان به شمار می آید. قطعا بیشتر افراد دوست دارند بدانند که ثروتمندترین فرد جهان در چه خانه ای زندگی می کند؟ در این قسمت شما را با خانه رویایی بیل گیتس آشنا می کنیم که وسعت خانه بیل گیتس به اندازه یک شهرک میباشد. خانه ویلایی بیل گیتس ((XANADU2زاندو ٢ نام دارد که ۶۳ میلیون دلار برای این خانه هزینه شده است و مساحتی حدود ۶۶ متر مربع دارد و بخشی از تپه‌های مدیتا در واشنگتن را به خود اختصاص می‌دهد. خانه بیل گیتس در کنار دریاچه قرار گرفته که ساختنش حدود ۷ سال به طول انجامید. این خانه هوشمند به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین خانه های جهان شناخته می‌شود، دور تا دور خانه به وسیله درختان زیادی محصور شده است و یا اینکه بیل گیتس با این کار خانه خودرا حصاربندی کرده است. خانه بیل گیتس در خانه بیل گیتس باشگاهی ساخته شده است که ۷۶۲ متر زیربنا دارد و ارتفاع سقف باشگاه ۲۰ متر می باشد، که دارای لوازم ورزشی و امکانات خاصی می باشد. در این خانه چی ۶ آشپزخانه وجود دارد که کاملاً مجهز و به صورت پراکنده در خانه قرار گرفته اند. از امکانات خارق‌العاده دیگر خانه بیل گیتس سالن تئاتر می باشد، که این سالن به سبک آرت دکو است که مساحت این سالن ۴۵۰ متر می‌باشد. از دیگر امکانات خانه رویایی بیل گیتس می‌توان به کتابخانه آن اشاره کرد، کتابخانه مدرن با مساحت ۶۴۰ متر مربع ساخته شده است. این خانه رویایی دارای ۲۴ حمام می باشد، که حمام‌مستر و اصلی این خانه دارای یک وان بزرگ که با وجود پنجره می توان نمای بیرون خانه را دید. قسمت فوق العاده این خانه وجود آکواریومی عظیم می باشد، در این آکواریوم دلفین، نهنگ، ماهی ها و موجودات دریایی وجود دارند، بیل گیتس این آکواریوم را برای آرامش خود و خانواده‌اش ساخته است . خانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتسخانه بیل گیتس