کارت ویزیت املاک ؛ ۶ نکته مهم قبل از ایجاد کارت ویزیت

کارت ویزیت املاک ؛ ۶ نکته مهم قبل از ایجاد کارت ویزیت

13 خرداد 1402

آموزش املاک

کارت ویزیت املاک ؛ ۶ نکته مهم قبل از ایجاد کارت ویزیت

کارت ویزیت املاک به عنوان نوعی اعتبار عمل می کنند ، زیرا شما با ارائه اطلاعات شخصی خود به فردی سطح اطمینان را نشان می دهید.پس این بدان معناست که داشتن یک کارت ویزیت عالی در املاک امری ضروری است.

کارت ویزیت املاک

شما به عنوان یک مشاور املاک می دانید که املاک و مستغلات یک صنعت رقابتی است. حتی می دانید که جذابیت خانه، حیاط ، شهر یا منطقه چقدر مهم هستند به همین دلیل است که قبل از اینکه مشتریان را برای بازدید ببرید ،وقت و تلاش خود را صرف بهبود فضا می کنید. با این حال با توجه به تمرکز بر ظاهر املاک و مستغلات، مشاوران اغلب مهمترین بخش را فراموش می کنند: خود آنها باید حرفه ای به نظر برسند و چه راهی بهتر از یک کارت ویزیت برای نشان دادن رفتار جدی و صداقت شما! به هر حال ، یک کارت ویزیت عالی با اینکه می تواند برخی از افراد را نسبت به شما بسیار حسود کند اما از طرفی باعث می شود افراد دیگر یک کارت از سوی شما دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک ؛با تدریس مهندس ایمان خدابخش

کارت ویزیت املاک رایگان

یکی از ابزارهای وبسایت آقای املاک که با هدف ایجاد دسترسی آسان و امنیت بالای اطلاعات مشتری طراحی شده است ، پنل آقای مشاور می باشد که در آن تمام آژانس ها و مشاورین املاک می توانند با عضویت در آن از خدمات ویژه و منحصر به فرد مانند ایجاد پروفایل کاربری و ارسال آن به همراه کارت ویزیت دیجیتال، ثبت فایل به دو صورت ساده و پیشرفته، ثبت قراردادهای ملکی ، ثبت اطلاعات مشتری ها و تمام افراد مرتبط با املاک، نمایش پیام های ارسالی از سمت کاربران در پروفایل گزارش گیری از تعداد و نوع فایل های ثبت شده، اضافه و حذف کردن مشاور (ویژه آژانس های املاک ) نهایت استفاده را ببرند.

مزایای کارت ویزیت

"شما نمی توانید فقط نام خود را روی یک کارت کوچک بکوبید." شما کافیست فکر ، زمان و تلاش خود را صرف ایجاد یک کارت ویزیت ساده و پرمحتوا کنید این کار شما را به عنوان یک برند ، یک شخص و یک حرفه ای نشان می دهد. داشتن یک کارت ویزیت خوب در تجارت املاک آنقدر مهم است که باید یک قانون باشد. فروش املاک و مستغلات یک تجارت حضوری است. کارت ویزیت شما فقط یک روش مناسب برای نمایش اطلاعات شما نیست (اگرچه این مهم است). این راهی است که باعث می شود مشتریان شما را به خاطر بسپارند. مشتریان ، خواه به دنبال خرید یا فروش ملک هستند ، قبل از اینکه تصمیم بگیرند با چه کسی مراجعه کنند ، کارت های کسب و کار را از تعداد زیادی از املاک جمع آوری می کنند.در نتیجه یک کارت خوب طراحی شده به شما کمک می کند تا از آن جمعیت متمایز شوید.

عکس کارت ویزیت املاک خاص

بیشتر بخوانید: آموزش پنل آقای مشاور ؛ مشتری های من!

کارت ویزیت املاک و مستغلات به شما در بستن معامله کمک می کند و دفاعی عالی برای مشتریان شما برای دفع عوامل احتمالی هستند. آنها مشتریان جدید را جذب و حوزه شما را مشخص می سازند. شما باید نام خود، لوگوی شرکت خود ، شماره تلفن ، ایمیل و احتمالاً یک وب سایت را در آنجا قرار دهید. بنابراین باید از فضای کمی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید. تعادل زیادی وجود دارد ، خواه شما فقط یک کارت ویزیت ایجاد می کنید ، یا یک هویت کامل از ابتدا تا انتها.

در ادامه ۶ نکته برای ایجاد کارت ویزیت املاک آورده شده است:

۱. از مواد با کیفیت بالا استفاده کنید

کارت ویزیت گویای شما و کسب و کار شماست. فونت، رنگ، شکل و طرح ، روانشناسی کارت ویزیت را تشکیل می دهد. در فیلم "American Psycho" با بازی کریستین بیل ،  یک تاجر ثروتمند منهتن نحوه کیفیت کارت های همکارانش را از لحاظ چاپ و کاغذ مقایسه می کند. در حالی که هیچ کس نباید آرزوی قهرمان اصلی آن فیلم را داشته باشد ، پیام واضح است: یک کارت ویزیت زیبا ، چاپ شده روی کاغذ با کیفیت بالا ، بدون هیچ گونه دقت و نادرستی می تواند تأثیر زیادی بر همکاران ، مشتریان و مشتریان بگذارد. "بخشی از شخصیت خود را به کارتهای تجاری خود تزریق کنید."

۲. با موضوعات خلاق شوید

املاک و مستغلات نباید از تزریق برخی از شخصیت های خود به کارت های تجاری بترسند. این که از سبک برخی از شرکت ها یا همکاران مورد علاقه خود تقلید کنید، البته با استفاده از مرجع فرهنگ عامه یا صرفاً پایبندی به طرح های الهام گرفته از املاک ، هیچ ایرادی ندارد.

۳. با رنگ برجسته شوید

اگر نمی خواهید با طرح های کارت ویزیت خود بیش از حد دیوانه شوید - هرچند مشکلی در این کار وجود ندارد - پس حداقل از رنگی استفاده کنید که رنگ شما را از سایر مسکن ها متمایز کند. پرینتاهولیک تعدادی کارت ویزیت "جالب" از املاک و مستغلات را لیست کرد و یکی از آنها به طرز هوشمندانه ای عکس های سیاه و سفید را با رنگهای زرد بسیار متضاد ترکیب کرد تا واقعی ظاهر شود. در طرح دیگری که در پرینتاهولیک وجود داشت از حروف بزرگ و پررنگ و پس زمینه قرمز استفاده می شد تا با دیدن کارت ویزیت ، نام و شماره مسکن بلافاصله ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: تیپ مشاور املاک ؛ نکات ظاهری و حرفه ای برای مشاورین املاک

۴. متن کارت ویزیت املاک

ساده باشید. کارت را ساده و خوانا کنید. این مهمترین چیز است. از فضای سفید نترسید. فضای سفید اغلب می تواند مکانی عالی برای نوشتن یادداشت ها در مورد اینکه چرا ارزش یک تماس را دارید، باشد. حداقل سه راه برای تماس با شما ارائه دهید. آدرس ایمیل و تلفن همراه ضروری است ، این زمان خوبی برای قرار دادن دسته های حرفه ای رسانه های اجتماعی  است. بنابراین ، متن را قابل خواندن کنید ، از استفاده از فضای خالی نترسید و اگر فضای کافی در جلوی کارت ویزیت شما وجود ندارد ، از پشت آن استفاده کنید.

علاوه بر این ، از اندازه استاندارد 3.5 ″ x 2 advantage استفاده کنید ، زیرا Small Business Chronicle توضیح داد که این امر باعث می شود کارت های ویزیت به راحتی در کیف پول ، روی تابلو اعلانات یا پاکت قرار گیرند. یک بوم خالی را تصور کنید ، و سپس آن را با شخصیت خود بپاشید.

۵. به یاد داشته باشید که تمام اطلاعات دیجیتالی را درج کنید

این که از بازاریابی چاپی استفاده می کنید به این معنا نیست که می خواهید مشتریان را از سایت های رسانه های اجتماعی و صفحه اصلی انجمن املاک خود دور نگه دارید. شما همیشه باید آدرس ایمیل ، شماره تماس شخصی ، شماره واتس آپ و وب سایت خود را وارد کنید. داشتن آدرس وب سایت مهم است. وب سایت شما باید اطلاعات لازم را برای بازدیدکنندگان در مورد انتخاب شما در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد. کارت های ویزیت یک ابزار بازاریابی ضروری هستند و نقشی که در املاک ایفا می کنند بسیار مهم است. بنابراین ، با رعایت این پنج نکته ، مطمئن شوید که کارت ویزیت شما کاملاً آماده است. 

بیشتر بخوانید: صفر تا صد آموزش بازاریابی در اینستاگرام ؛ویژه آژانس ها و مشاوران املاک

۶.از طرحی تمیز و ساده استفاده کنید

آخرین نکته برای ایجاد کارت ویزیت املاک و مستغلات که باید به آن پایبند باشید، یک طراحی ساده و تمیز است. مانند هر نوع آگهی املاک و مستغلات، مطالب بازاریابی که بیش از حد شلوغ یا خواندن آنها دشوار است می تواند به تصویر شما آسیب برساند. به همین دلیل است که ما به شدت توصیه می کنیم از یک الگوی کارت ویزیت استفاده کنید. با این رویکرد، می‌توانید به سادگی خود را معرفی کنید. همچنین می توانید به راحتی اطلاعات را در صورت لزوم به روز رسانی و تغییر دهید!

تصاویر کارت ویزیت املاک

بایدها و نبایدهای کارت ویزیت املاک

بایدها

تمایز خود با سایر متخصصان املاک چیزی است که شما را در بازی نگه می دارد. شما به عنوان یک عامل ، یک پیشنهاد ارزشمند ، یک بیانیه ماموریت ، یک تخصص شخصی دارید که شما را متمایز می کند.این همان چیزی است که مارک شما از آن ساخته شده است. کارت ویزیت شما ابزار دیگری است. کاری کنید که برای شما کار کند یک لوگو برای خود و نام تجاری شخصی خود ایجاد کنید. از آن برای همه مطالب بازاریابی خود استفاده کنید.یک شعار را در نظر بگیرید. کارت ویزیت شما باید به مردم بگوید چه کار می کنید و چه چیزی شما را متمایز می کند. اگر تأکید خاصی دارید ، آن را روی کارت خود قرار دهید. زاویه خود را پیدا کرده و توجه را به آن جلب کنید.

نبایدها

کارت خود را با فونت های بزرگ و اطلاعات غیر ضروری شلوغ نکنید. قرار دادن اطلاعات بیش از حد روی کارت ویزیت شما می تواند یافتن اطلاعات مفید را با مشکل مواجه کند. اگر فضا کم دارید فکس را رها کنید ، دیگر کسی از آن استفاده نمی کند. فقط آنچه را که کاملاً ضروری است قرار دهید. به یاد داشته باشید ، اطلاعات تماس اصلی ترین عملکرد کارت شما است ، آن را بزرگ ، پررنگ و قابل مشاهده کنید. آدرس وب سایت ، آدرس ایمیل و تلفن همراه شما مهمترین اطلاعات کارت ویزیت شما هستند. نام تجاری خود را با مارک شرکت یا شریک خود نادیده نگیرید.

بیشتر بدانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

شما به آنها امتیازاتی را می پردازید ، بنابراین از به رسمیت شناخته شدن نام تجاری استفاده کنید. اگر با شریک  خود به دنبال یک مارک تجاری هستید ، هزینه ها را تقسیم کنید تا در چاپ شما صرفه جویی شود. هدف کارت ویزیت خود را فراموش نکنید. یک کارت ویزیت خوب طراحی شده بهتر از کارت ویزیت املاک ساخته شده در اشکال ، اندازه ها و مواد عجیب و غریب عمل می کند. آیا کارت ویزیت فلزی را در نظر می گیرید زیرا هیچ یک از رقبای شما کارت اعتباری ندارند؟ در نظر بگیرید که در صورت گشاد بودن کیف داخلی شما چه کاری می تواند انجام دهد. شما نمی خواهید از شما به عنوان مشاوری که کیف مشتری شما را خراب کرد یاد کنید. شما می خواهید کارت ویزیت شما برجسته باشد و بر نام تجاری شخصی شما تأکید کند ، اما نمی خواهید هدف را به خطر بیاندازید.

توزیع کارت ویزیت شما

ممکن است بهترین کارت را داشته باشید. نام تجاری شخصی شما کاملاً برجسته شده است. اما ، اگر نمی توانید کارت خود را به دست مشتریان برسانید ، پس کارت ویزیت شما چیزی نیست جز کاغذ خراشیده. شبکه سازی کسب و کار ارجاع شما را با جهش هایی افزایش می دهد و فرصت های بی شماری را برای گذراندن کارت خود به شما می دهد. قبل از برخورد با جمعیت و شروع به پرتاب کردن کارت ویزیت خود به چپ و راست ، رویکرد خود را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۸ نکته مهم در زبان بدن مشاورین املاک

جمع بندی

املاک و مستغلات می تواند یک زمینه رقابتی باشد و شما زمان زیادی برای ایجاد اولین تاثیر مثبت بر مشتریان بالقوه دارید. داشتن کارت‌های ویزیت حرفه‌ای و با طراحی خوب می‌تواند به شما کمک کند که هم به صورت آنلاین و هم آفلاین برجسته شوید.

ما علاقه مندیم نظر شما را در مورد این مطلب بدانیم، اگر این مقاله را مفید دانستید یا پیشنهادی در این رابطه دارید لطفاً آن را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید ، ما نظر شما را بسیار جدی می گیریم ، سهم و نظر شما به تیم ما کمک می کند تا موضوعاتی را که واقعاً برای شما جالب است، به خوبی درک کند و بهترین مطالب ممکن را به شما ارائه دهد.

تعداد نظرات : 12
  • پیام برقی
    20 آبان 1402
    سلام ، عالی اصلا یادم نبود کارت ویزیت هم بدم ، ممنون
  • محمدعلی روح الهی املاک دریا
    8 خرداد 1402
    سلام وقت بخیر بسیار عالی بود.متشکرم.
  • صادقی
    21 تیر 1401
    من تازه کارم اما در این مدت کم خیلی علاقمند شدم مطالب آموزنده ی شما قطعا راهنمای خوبی برای امثال من خواهد بود
    ادمین آقای املاک
    21 تیر 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی آقای ملاک بسیار خرسندیم که مطالب آموزشی ما برای شما بزرگوار مثمرثمر واقع شده .
  • ناشناس
    9 تیر 1401
    بسیار مفید بود ، از شما سپاسگزاریم
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    بسیار عالی ممنون بابت اطلاعات بسیار عالیتون??میلاد داودپور
  • Zarvan
    21 مهر 1400
    مرسی از راهنمایی‌های شما ک برای ما در کارمون بسیار تاثیر گذاره
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود ممنون از توجه و نکات بسیار مفیدتون کارت ویزیت یکی از راههای بسیار خوب در جهت تبلیغات هم هست که میتونه در راستای هر چه بیشتر شناخته شدن کمک بسیاری کند ✨?? سپاس از آقای املاک
  • حسن باغی
    21 مهر 1400
    ازتون ممنونم بَرای اطلاعات خوبتون.
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    مطلب بسیار مفید و مهمی بود، ممنون از تیم محترم آقای املاک ??
  • نیما نیک انجام
    21 مهر 1400
    سپاس از مطالب آموزشی و مقالات کاربردی که در اختیار کاربراتون قرار میدید???
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    ممنون از مطالب بروز و خوبتون
  • بهروز فرجی
    21 مهر 1400
    با سلام.بسیار آموزنده و عالی بود.ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما میزارید.????