آموزش بازاریابی و فروش تلفنی ؛با استاد علی محمدی

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی ؛با استاد علی محمدی

خرید این دوره
  1. آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

    1. قسمت اول

      0:41:37
      نمایش
    2. قسمت دوم

      0:30:09
      نمایش
    3. قسمت سوم

      0:37:00
      نمایش

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

هیچ کسب و کاری بدون فروش رونق نمی گیرد! و همانطور که هر کسب و کاری متفاوت است، انواع مختلفی از فروش نیز وجود دارد. شاید چالش برانگیزترین محیط فروش، فروش داخلی یا تلفنی باشد. با این حال، این بازار می تواند یکی از سودآورترین بازارها برای کسانی باشد که بر راه های مرموز آن مسلط هستند. هر تیمی به بهترین تکنیک های فروش تلفنی نیازمند است.

اما چگونه این تکنیک ها را می توان به دست آورد؟ جواب سوال بسیار آسان است با؛ آموزش فروش تلفنی .

آموزش فروش تلفنی می تواند مهارت های تخصصی را برای اعضای تیم شما فراهم کند. مهارت هایی مانند ایجاد رابطه با پتانسیل ها، ارسال پیام و دانستن زمان تماس.

به هر حال، این مهارت‌ها و مهارت‌های دیگر پایه و اساس دانستن نحوه فروش تلفنی را تشکیل می‌دهند. آموزش فروش تلفنی به نمایندگان املاک تمرینات اصولی و لازم را می دهد. در حقیقت "تمرین همه چیز را کامل می کند!"

چگونه می توانم فروش تلفنی را تمرین کنم؟

در اینجا چند نکته مفید برای تمرین فروش تلفن وجود دارد:

نقش بازی کنید

به عنوان مثال از اعضای تیم خود بخواهید که با یکدیگر تماس بگیرند. این به همه فرصتی می دهد تا نکات فروش را به اشتراک بگذارند و همچنین اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

مکالمات تمرین شده را ضبط کنید

به اعضای تیم خود اجازه دهید مکالمات خود را ضبط کنند سپس از آنها بخواهید صدای ضبط شده را پخش کنند. به این ترتیب، مشاوران املاک می توانند با لحن صدای خود آشنا شوند. گوش دادن به این موارد ضبط شده همچنین به فروشندگان با تجربه فرصتی می دهد تا نکات فروش تلفن خود را با اعضای جدیدتر تیم به اشتراک بگذارند.

این ترفندها نه تنها سرگرم کننده است، بلکه روشی عالی برای آموزش فروش در هر زمینه ای است. از اعضای تیم خود بخواهید شخصیت‌های مختلفی مانند «بی‌علاقه» بودن، «بیش از حد شلوغ» بودن را تمرین کنند. همانطور که کارمندان شما غلبه بر این روش های مختلف رایج را تمرین می کنند، در مورد اعتماد به نفس و اعتماد بیشتر یاد خواهند گرفت. این نوع از روش آموزش فروش تلفنی بسیار ساده است.

بیشتر بدانید: 

آموزش فروش تلفنی

مسلما مهمترین جنبه هر آموزش فروش نلفنی ، یادگیری نحوه شروع تماس است. بهترین آمادگی برای آموزش فروش به اعضای تیم فروش شما می آموزد که تماس های فروش خود را با اطمینان و صراحت باز کنند.

دوره های آموزش بازاریابی و فروش تلفنی  همیشه به شما آموزش داده است که افتتاحیه مهم ترین بخش فروش است. اینجاست که کل حال و هوای گفتگو تنظیم می شود. اعضای تیم شما باید مهربان، با اعتماد به نفس و جذاب باشند. آموزش موثر فروش تلفنی به مشاو.ران یاد می دهد که فهیم باشند. اگر نماینده فروش شما نتواند از ابتدا مشتری خود را بخواند هیچکدام از نکات و ترفندهای فروش تلفنی کمکی به آنها نمی کند.

نمایندگان فروش موثر، تماس های فروش را با ایجاد حس خوب به مشتری آغاز می کنند و در عین حال فوراً آن مشتری را کالبدشکافی می کنند.این مهارت، هنگامی که از طریق آموزش فروش تلفنی تسلط یابد، ایجاد ارتباط را با صلاحیت ترکیب می کند.

رموز فروش تلفنی

تقریباً از زمانی که مردم کالاها و خدمات را به یکدیگر می فروختند، کلاس های آموزشی فروش وجود داشت. همه می‌خواهند راهی برای برتری بر رقبای خود بیابند و در نتیجه موفقیت را تضمین کنند.

سرمایه گذاری بر روی آموزش فروش تلفنی اعضای تیم فروش خود، بخش مهمی در این پازل است. از این گذشته، شما نمی خواهید تیمی تیمی تشکیل دهید که زمان و پول خود را برای تماس های تلفنی تلف کنند. شما تیمی از اساتید فروش می خواهید که بتوانند معامله را ببندند و هر بار فراتر از انتظارات پیش بروند. برای دستیابی به این هدف، برخی از مهارت‌های فروش تلفنی را در زیر فهرست کرده‌ایم.

ایجاد ارتباط

یکی از ایده های اساسی که در هر آموزش فروش می شنوید این است که یک بازاریاب و نماینده هرگز محصول یا خدماتی را نمی فروشد.اما اولین هدف یک فروشنده این است که اول خودش را از هر نظر ثابت کند فراموش نکنید که مشتری هرگز از فروشنده ای که دوستش ندارد ،خرید نمی کند.

به همین دلیل است که ایجاد رابطه با مشتریان از همان ابتدا بسیار مهم است. آموزش فروش تلفنی به افراد می آموزد که چگونه به طور طبیعی با مشتریان رابطه و صمیمیت برقرار کنند. وقتی مشتریان احساس کنند که شما را می شناسند و از شما خوششان می آید، آنگاه شروع به اعتماد به شما خواهند کرد. و هنگامی که اعتماد آنها را به دست آوردید، بستن معاملات فروش تقریباً خودکار می شود.

لحن صدا

تقریبا هر نماینده املاکی می داند که برای موفقیت، ابتدا باید لحن صدای خود را کامل کند. در حقیقت لحن صدا وسیله نقلیه ای است که تمام اطلاعات ارائه شده اعضای تیم را منتقل می کند. لحن صدا باید واضح و مطمئن، معتبر و در عین حال با شخصیت باشد.

بهترین زمان برای بازاریابی تلفنی

دانستن اینکه بهترین زمان برای بازاریابی تلفنی چه زمانی است کمی خلاقیت و دقت می خواهد . از این گذشته، همه با یک برنامه ، یا در منطقه زمانی یکسان زندگی نمی کنند. با این حال، برخی از قوانین وجود دارد که می توان آنها را در آموزش فروش یاد گرفت.

طبیعتا هیچ‌کس نمی‌خواهد در ایام تعطیلات یا صبح جمعه درگیر بازاریابی تلفنی شود و یا آنها مطمئناً نمی خواهند یک فروشنده در هنگام شام با خانواده با آنها تماس برقرار کند.

پس بهترین زمان برای تماس چه زمانی است؟ می توانیم این سوال را تغییر دهیم و از شما بپرسیم. ترجیح می دهید چه زمانی با شما تماس بگیرند؟ به احتمال زیاد پاسخ چیزی شبیه به این خواهد بود: "وقتی من خیلی سرم شلوغ نیست و یا خسته نیستم و...

کارشناسان پیشنهاد می کنند که در اواسط صبح، زمانی که اکثر مردم در بهترین حالت خود هستند، تماس بگیرید. بعد از ناهار، همه با خستگی بعد از ظهر مبارزه می کنند و به اتمام کار روزانه خود فکر می کنند.اما آیا این یک قانون سخت است؟ خیر. به همین دلیل است که باید مشتری خود را بشناسید.

فیلم آموزش بازاریابی تلفنی

حال که با نکات و ترفندهای ساده و کاربردی بازاریابی و فروش تلفنی آشنا شدید بد نیست برای کسب موفقیت بیشتر در شغل خود گام های بلندتری بردارید. در این مطلب 3 ویدئوی آموزشی از استاد علی محمدی برای شما عزیزان فراهم شده که می توانید با پرداخت مبلغ مشخص شده که اطلاعات آن در قسمت بالا سمت چپ صفحه قرار گرفته، ویدئوها را خریداری و از آنها نهایت استفاده را ببرید.