user-image

امیر کاویانی

تهران

درباره من

با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از توان، تجربه، ظرفیت و توانمندی کارشناسان خبره در عرصه ی ساخت وساز و تولید مسکن، شرکت تاو سازه فرتاک با شماره ثبت 433160 به منظور اراِئه ی خدمات فنی و اجرایی در حوزه ساختمان، در قالب شرکت پیمانکاری فعالیت می کند.همچنین تعاونی کاشانه سازه فرتاک با شماره ثبت 572933 با مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت عضوگیری و ارائه ی خدمات تعاونی فعالیت خود را اغاز نموده است.هر دو مجموعه با هدف تسهیل در روند ایجاد مسکن مناسب برای قشر متوسط با استانداردهای بروز ساختمانی در فضایی ایمن و به دور از هرگونه مخاطره در غرب تهران و استان البرز فعالیت خودرا پیگیری می نمایند.
افتتاح حساب:

مهندس امیر کاویانی مدیرعامل شرکت فرتاک

معرفی مهندس امیر کاویانی

امیر کاویانی یکی از سازندگان به نام و مطرح در صنعت ساختمان کشور است . او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته معماری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت کرد. مهندس کاویانی با شرکت های بزرگی مدت ها همکاری داشته و با تجربیات و دستاوردهای خود توانست در سال ۱۳۹۲ اقدام به تاسیس شرکت تاوسازه فرتاک کند. او ۷ سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۹ شرکت تعاونی کاشانه سازه فرتاک را نیز راه اندازی کرد.

شرکت فرتاک تهران

شرکت فرتاک با مدیریت امیرکاویانی یکی از شرکت های بزرگ و برجسته در حوزه انبوه سازی و ساخت و ساز است. در این شرکت انواع برج ها و مجتمع های بزرگ به دست پیمانکاران و معماران با سابقه طراحی و اجرا می شود. در حقیقت هدف این شرکت، طراحی انواع ساخت و سازهای عمرانی با هزینه های مقرون به صرفه به منظور افزایش بهره وری و راندمان کاری با کیفیت بسیار مطلوب و ستودنی در کمترین زمان ممکن است.

گروه مهندسی فرتاک

گروه مهندسی فرتاک با استفاده از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز صنعت ساخت در کنار احداث پروژه هایی شاخص و معتبر، موفق شد تندیس برترین گروه مهندسی کشور در زمینه بکارگیری تکنولوژی و تجهیزات صنعت ساخت را از آن خود کند.

رشد و توسعه بسیاری از مناطق تهران از جمله رشد و توسعه منطقه ۲۲ مدیون پروژه های عمرانی عظیمی است که گروه انبوه سازان شرکت فرتاک آن ها را در مناطق مختلف در اختیار مردم قرار داده است. از دیگر خدمات شرکت ساختمانی فرتاک می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • طراحی انواع ساخت و سازهای عمرانی
  • طراحی ساختمان های اداری
  • طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها 

گروه مهندسی فرتاک دارای دو شرکت زیرمجموعه از جمله : تاوسازه فرتاک و تعاونی کاشانه سازه فرتاک می باشد که پروژه های ساختمانی مختلف و معتبری را به ساکنان دو استان تهران و البرز ارائه کرده است؛ به عنوان مثال پروژه برج مسکونی فرتاک واقع در گرمدره و پروژه تجاری_اداری المپیا واقع در میدان المپیک از پروژه های معروف این شرکت به شمار می روند.

مجتمع تجاری اداری المپیا

این مجتمع در ضلع شمال غربی میدان المپیک منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است. این بنای شاخص در زمینی به مساحت ۸۰ هزار و ۲۸۳ متر مربع احداث شده و دارای ۱۷ طبقه ( ۵ طبقه زیر زمین، ۲ طبقه همکف و ۱۰ طبقه روی همکف) است. کل مجموعه شامل ۳ بلوک A,B,C بلوک A و B تا طبقه مثبت ۴ و بلوک C تا طبقه مثبت ۱۰ می باشد.

برج تجاری_اداری المپیا علاوه بر نمای زیبا و به کارگیری از متریال و تجهیزات روز دنیا، به مراکز مختلف تفریحی و ورزشی نیز دسترسی آسانی دارد؛ به طوری که این مجتمع از جهات مختلف به بوستان جوانمردان، استادیوم آزادی و دریاچه تفریحی خلیج فارس به راحتی دسترسی داشته و ساکنان می توانند ضمن تردد در این مراکز، از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند. پروژه المپیا سنتر در حال ساخت و مناسب سرمایه گذاری می باشد.

برج های مجلل فرتاک 

برج های مجلل فرتاک یکی از پروژه های منحصر به فرد گروه مهندسی فرتاک می باشد که مستقیما تحت نظارت مهندس امیر کاویانی، مدیرعامل شرکت فرتاک در حال احداث است. این برج در فاصله ۱۲ کیلومتری غرب دریاچه چیتگر در منطقه ای خوش آب و هوا از استان البرز واقع شده که با توجه به موقعیت استثنایی منطقه از نظر رشد مسکن و وجود رفاه کامل جهت سکونت، از اهمیت بسزایی نیز برخوردار است.

وجود خدمات شهری، فضای سبز، آب و هوای مطلوب و دسترسی محلی آسان به اتوبان تهران – کرج و نزدیکی این پروژه به مراکز تفریحی عظیمی مانند ایران مال و دریاچه تفریحی چیتگر موجب شده تقاضای ساخت مسکن در این منطقه رو به افزایش باشد.

برج مسکونی فرتاک در زمینی به مساحت ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال احداث است.شایان به ذکر است این پروژه تمامی استانداردهای لازم و پیش بینی امکاناتی از جمله هلی پد و روف گاردن را مد نظر قرار داده است.

به همین منظور پیش خرید واحدهای این برج، برای سرمایه گذاران و افرادی که علاقمند به خرید خانه می باشند، امتیازات بسیاری را به همراه خواهد داشت؛ به طوری که سرمایه گذاران می توانند با مبلغی به مراتب کمتر از هزینه یک واحد آپارتمان تمام شده، صاحب خانه شوند

شرکت های زیر مجموعه گروه مهندسی فرتاک با سابقه طولانی در عرصه انبوه سازی، این فرصت را برای علاقمندان به سرمایه گذاری و پیش خرید واحدهای فوق فراهم کرده و تمام تمرکز خود را برای بکارگیری از تجهیزات به روز و فناوری های پیشرفته و متریال های باکیفیت گذاشته تا چشم انداز روشنی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد.