جایزه 5 میلیاردی علیرضا جهانبخش

جایزه 5 میلیاردی علیرضا جهانبخش

17 بهمن 1398

اخبار مسکن

جایزه 5 میلیاردی علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش با کسب عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر تیمش خودروی پورشه پانامرا توربو به ارزش 5 میلیارد تومان را به عنوان جایزه دریافت کرد.
پیش خرید آپارتمان در تهران

ماشین میلیاردی علیرضا جهانبخش در انگلیس

اقتصاد آنلاین:ستاره ایرانی باشگاه فوتبال برایتون انگلیس بهترین بازیکن ماه دسامبر تیمش شد و یک دستگاه پورشه پانامرا دریافت کرد.
ماشین علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش در نظرسنجی از هواداران تیم برایتون موفق شد با کسب 65 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر تیمش انتخاب شود. او که در بازی با بورنموث موفق شده بود سریع ترین گل تاریخ باشگاهش در لیگ برتر را به ثمر برساند حالا با کسب عنوان بهترین بازیکن ماه،جایزه ای نفیس و ارزشمند از باشگاه برایتون دریافت کرد و صاحب یک دستگاه پورشه پانامرا شد. با دقت در عکس جهانبخش می توان حدس زد مدل آن پورشه پانامرا توربو باشد. خودرویی که در بهترین حالت در عرض 3.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر می رسد و در کمتر از 30 ثانیه نهایت سرعت خود را که 306 کیلومتر بر ساعت است تجربه می کند. خودرویی 8 سلندر با بیش از 500 اسب بخار قدرت که در هر 100 کیلومتر تنها 10.6 لیتر سوخت مصرف می کند. این خودرو 154 هزاردلار قیمت دارد اما اگر بخواهید از تمام آپشن های آن استفاده کنید باید 174 هزار و 730 دلار هزینه کنید که با احتساب دلار 13 هزار تومانی، ماشین جهانبخش بیش از 2 میلیارد تومان ارزش خواهد داشت و اگر شما بخواهید این خودرو را در ایران تهیه کنید باید حسابی دست به جیب شوید و با احتساب تعرفه واردات و هزینه های جانبی، نزدیک به 5 میلیارد تومان ناقابل هزینه کنید.
پروژه میلینیوم محمودآباد