مشاوران املاک برای ثبت آگهی در سایت و اپلیکیشن آقای املاک چه نکاتی را باید رعایت کنند

مشاوران املاک برای ثبت آگهی در سایت و اپلیکیشن آقای املاک چه نکاتی را باید رعایت کنند

25 اسفند 1398

ملکی

مشاوران املاک برای ثبت آگهی در سایت و اپلیکیشن آقای املاک چه نکاتی را باید رعایت کنند
مشاوران املاک در گذشته از طریق آگهی دادن در روزنامه، پخش کردن تراکت و… برای فایل های خود مشتری پیدا می‌کردند، که بازاریابی بسیار سختی برای آنها بود، اما امروزه مشاوران املاک از طریق اپلیکیشن و وب سایت آگهی ملکی ثبت می کنند، اما برای بازخورد گرفتن از طریق آگهی خود باید نکات مهمی را رعایت کنند ما در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهمی که مشاوران املاک برای ثبت آگهی در وب سایت و اپلیکیشن آقای املاک باید رعایت کنند آشنا می کنیم، با ما همراه باشید
خرید خانه در تهران

وب سایت و اپلیکیشن تخصصی آقای املاک

مشاوران املاک مشاوران املاک می تواند به صورت کاملاً رایگان در وب سایت و اپلیکیشن آقای املاک آگهی ثبت کنند، در وب سایت و اپلیکیشن آقای املاک محدودیت آگهی وجود ندارد، به این معنی که هر فردی می تواند به تعداد دلخواه در روز آگهی ثبت کند، قطعا بیشتر مشاورین املاک دوست دارند بدانند که تعداد بازدید آگهی آنها به چه صورت است که این امکان در وب سایت و اپلیکیشن آقای املاک وجود دارد، که هر فردی می تواند از طریق پروفایل خود تعداد بازخورد آگهی خود را ببیند.
پیش خرید آپارتمان در تهران

نکات مهم برای ثبت آگهی در وب سایت و اپلیکیشن آقای املاک

مشاوران املاک ١_ عنوان های جذاب برای آگهی خود انتخاب کنید. اولین چیزی که مخاطب را راغب می‌کند که آگهی شما را ببیند، عنوانی است که مشاوران املاک برای آگهی های خود انتخاب می کنند، پس سعی کنید برای انتخاب عنوان آگهی خود وسواس بیشتری به خرج دهید و یک عنوان جذاب را انتخاب کنید. مشاوران املاک ۲_ عکسهای واقعی خود ملک را در وب سایت و اپلیکیشن بارگذاری کنید. مشاورین املاک برای جلب توجه بیننده آگهی حتماً باید عکسهای واقعی و با کیفیت ملک را انتخاب و بارگذاری کنند. مشاوران املاک ٣_  در قسمت توضیحات نکات مثبت ملک را بنویسید و از نگارش ساده و روان استفاده کنید، به طوری که مخاطب هنگام خواندن آن درک درستی از توضیحات شما داشته باشد، نوشتن توضیحات با رعایت این موارد به شما کمک می کند که در زمان بسیار کوتاهی بتوانید برای فایلهای خود مشتری پیدا کنید. مشاوران املاک ٤_ در آگهی های خود تمام راه‌های ارتباطی (شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه اجتماعی) خود را ذکر کنید.