اجاره ویلا در کردان ؛ بررسی ۱۰ نکته مهم قبل از تحویل ویلا

اجاره ویلا در کردان ؛ بررسی ۱۰ نکته مهم قبل از تحویل ویلا

5 تیر 1400

ملکی

اجاره ویلا در کردان ؛ بررسی ۱۰ نکته مهم قبل از تحویل ویلا
اجاره ویلا در کردان برای تعطیلات با خانواده یا دوستان می تواند برای شما به یاد ماندنی باشد البته به شرط آنکه قبل از تحویل کلید از صاحب ویلا به نکاتی که در این مقاله ذکر شده توجه داشته باشید. خوشبختانه، ما می دانیم که چگونه از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید پس لطفا ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید. روستای کردان کرج که از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به شمار می رود دارای آب وهوا و امکانات بسیار مطلوبی است که در همین چند یک دهه اخیر به مکان تفریحی و سفرهای کوتاه مدت برای افراد به ویژه ساکنان تهران تبدیل شده است. البته روستای کردان تنها نظر تهرانی ها را به خود جلب نکرده بیشتر افراد از نقاط مختلف کشور برای اوقات فراغت و سپری کردن تعطیلات و استراحت به این مکان جذاب و دلنشین سفر می کنند. یکی از تفریحات معروف کردان کوهنوردی است. اگر شما علاقه به پرواز دارید و این کار را امتحان کردید می توانید پرواز دلنشینی را بر فراز کوه ها و باغ های گیلاس و زردآلو منطقه کردان داشته باشید.

کردان کجاست؟

برای رسیدن به روستای کردان در هر نقطه از کشور که باشید کافیست خود را به اتوبان کرج_قزوین برسانید. این روستا در فاصله ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده است همچنین فاصله کردان با هشتگرد ۱۵ کیلومتر و با کوهسار ۵ کیلومتر است.

اجاره ویلا در کردان با قیمت مناسب

به علت محبوبیت این روستا در بین گردشگران، قیمت زمین و ویلا در منطقه کردان به طرز چشمگیری در چند سال اخیر افزایش داشته است. اگر قصد سفر به روستای کردان را دارید، به‌ راحتی می‌توانید برای چند روز ویلا، آپارتمان و سوئیت اجاره کنید. برای اطلاع از آگهی هایقیمت ویلا در کردان به وبسایت آقای املاک مراجعه کنید تا از جدیترین قیمت ویلا در روستای کردان آگاه شوید.اجاره ویلا در کردان برای مهمانی

بیشتر بخوانید: خرید ویلا در کردان ؛ ۱۳ نکته مهم قبل از خرید باغ ویلا در کردان

اجاره ویلا در کردان کرج

روستای کردان کرج ویلاهای فراوانی برای اجاره ساخته شده که آماده پذیرایی از گردشگران هستند البته بیشتر افراد ترجیح می دهند از ویلاهای شخصی اجاره ای یا باغ ویلا در کردان استفاده کنند. اجاره کردن ویلا در تعطیلات با خانواده یا دوستان می تواند بسیار ویژه و خاص باشد. اما همه چیز می تواند به طرز وحشتناکی اشتباه پیش برود. خوشبختانه، ما می دانیم که چگونه از بلایا جلوگیری کنیم. در این مقاله نکاتی در مورد اجاره ویلا در کردان برای شما عزیزان آورده شده است.

۱. با احتیاط ویلای خود را انتخاب کنید

ظاهر بعضی از ویلاها آنقدر جذاب هستند که بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن جزئیات وامکانات آن، ویلا را رزرو می کند. اگر با گروهی سفر می کنید ، ابتدا در مورد ویلا به توافق برسید و تصمیم خود را نه تنها بر اساس زیبایی و ظاهر ویلا بلکه عوامل دیگری مانند تعداد اتاق خواب ، آب و گاز و... را نیز در نظر بگیرید.

۲. امکانات و خدمات ویلا را به طور دقیق بررسی کنید

هنگامی که یک ویلا خیره کننده توجه شما را جلب و تمام نیازهای شما را برآورده کرد ، از نزدیک به امکانات و خدمات ارائه شده نگاه کنید و عکس ها و نقشه های طبقه را مطالعه کنید. به عنوان مثال اینکه چند اتاق خواب وجود دارد ؟ چند حمام دارد؟ و یا اینکه فضاهای عمومی قابل دسترسی است یا فقط اتاق خواب؟ ملافه ، پارچه و حوله حمام دار یا خیر؟ آیا تهویه مطبوع لحاظ شده است یا خیر؟ آیا آشپزخانه ویلا مجهز است؟ وسایل آشپزی (ظروف غذاخوری) پیدا می شود؟ مبلمان یا میز ناهار خوری دارد؟ آیا کولر در فصل گرما، بخاری یا شومینه و سوخت در فصل زمستان وجود دارد؟

۳. نوع ویلای خود را مشخص کنید

اجاره ویلا در کردان متنوع است ؛ چه نوع ویلایی مد نظر شماست؟ ویلاهایی نظیر ویلای دربستی، ویلای استخردار، ویلای حیاط دار، ویلای دوبلکس و ... وجود دارد. از طرفی بسیار از ویلاها دارای امکانات بیشتری نظیر میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و فوتبال دستی هستند که شما و همسفران می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید و لحظات خوب و شادی را با آنها سپری کنید.

۴. درمورد میزان هزینه به توافق برسید

در برخی مواقع ممکن است یک ویلا گران به نظر برسد، اما وقتی متوجه امکانات فوق العاده ای آن شوید و بتوانید هزینه ها را بین گروه تقسیم کنید، احتمالاً می فهمید که هر چقدر هم گران باشد، ارزش بهتری نسبت به استراحتگاه یا هتل دارد. قبل از شروع تحقیق در مورد ویلا ، بهتر است به عنوان یک گروه در مورد میزان هزینه ای که می خواهید صرف کنید و حتی در مورد محدوده ای از کمترین تا گران ترین قیمت با هم به توافق برسید.

۵. تعداد نفرات خود را مشخص کنید

اول از همه تعداد نفرات خود را مشخص کنید به این دلیل که تعدادی از مالکان به تعداد نفرات بالا، ویلای خود را اجاره نمی دهند در نتیجه در زمان انتخاب ویلا به حداکثر ظرفیت ویلا توجه کنید. به عنوان مثال ویلایی که انتخاب کردید ظرفیت تا حداکثر ۵ نفر را دارد. شما اگر بیشتر از ۵ نفر باشید و به این ویلا بروید باید هزینه‌ اضافی پرداخت کنید البته در برخی مواقع ممکن است صاحب ویلا هزینه اضافی را قبول نکند و به تعداد بیشتر از حد تعیین شده ویلای خود را تحویل ندهد. بنابراین بهتر است در ابتدا تعداد نفرات را مشخص کنید و اگر در لحظه آخر تعداد نفرات شما زیاد شد، حتما به صاحب ویلا یا  شخص واسطه؛ اطلاع دهید تا در زمان تحویل ویلا دچار مشکل نشوید.

بیشتر بخوانید: اجاره ویلا در شمال ؛هنگام اجاره ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اجاره ویلا در اطراف کرج

۶. از زمان تحویل و تخلیه ویلا مطلع شوید

معمولا در هتل‌ها و مسافرخانه ها زمان تحویل اتاق به مسافر ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه مسافر ساعت ۱۲ ظهر است. این مورد در بیشتر ویلاها نیز به همین صورت است البته در برخی مواقع هم ممکن است زمان تحویل و تخلیه کمی متفاوت باشد و صاحب ویلا زمان تحویل را با توجه به نظر خود تعیین کند. در نتیجه بهتر است قبل از اجاره ویلا مورد نظر از ساعت تحویل و تخلیه ویلا با خبر باشید.

۷. از هزینه کنسلی رزرو ویلا باخبر باشید

اگر از طریق سایت‌های اجاره و رزرو ویلا، ویلای مور نظر خود را اجاره می‌کنید، بهتر است قبل از پرداخت هزینه از طریق درگاه‌های بانکی ، قوانین آن سایت را درباره بازگشت وجه در صورت کنسل کردن با دقت بخوانید. به عنوان مثال توجه به این موضوع که شما در چه روزهایی از سال و چند ساعت قبل از شروع زمان اقامت، اجازه کنسل کردن ویلای درخواستی را دارید، نکته ای است که باید به آن توجه کنید. تعدادی از این سایت‌ها برای روزهای تعطیل و غیر تعطیل و همچنین روزهای پیک و غیر پیک درصد بازگشت وجه متفاوتی را اعلام می‌کنند.

۸. قبل از اجاره قوانین ویلا را بدانید

اجاره ویلا در کردان برای جشن

اگر هدف شما از اجاره ویلا در کردان برگزاری مراسم کوچک خانوادگی است قبل از اینکه هزینه اجاره ویلا را به طور کامل پرداخت کنید، بهتر است در از قوانینی که صاحب ویلا برای ملک خود دارد اطلاعات کافی داشته باشید. بسیاری از صاحبان ویلا نسبت به سر و صدای میهمانان حساس هستند و قوانین خاص خود را دارد. یا حتی اگر می خواهید با حیوان خانگی‌تان به ویلای مود نظرتان مراجعه کنید در خصوص اجازه ورود حیوانات خانگی در ملک مورد نظر مطمئن شوید. اگر ویلا را رزرو کنیدر و بعد از آن از سوی صاحب ملک اجازه ورود حیوان خانگی به شما داده نشود، شرایط برای شما بسیار دشوار خواهد شد.

۹.مدارک شناسایی را فراموش نکنید

در هنگام سفر به کردان ، مدارک شناسایی معتبر  را به همراه خود داشته باشید. زیرا در زمان تحویل کلید ویلا به شما، صاحبان ملک از شما مدرک شناسایی می خواهند پس نیاز است این مدارک را به آنها تحویل داده و سپس کلید ویلای مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

۱۰. تصاویر می توانند گمراه کننده باشند

ما از تصاویر ویلاها برای اجاره هیجان زده شده و سوار اتومبیل خود می شویم و به سمت ویلا می رویم ، اما هنگام بازید از ویلا در می یابیم که ویلا با عکس منتشر شده زمین تا آسمون فرق می کند در برخی مواقع تصاویر ویلاها می تواند گول زننده باشد بهتر است قبل از پرداخت هزینه به ویلای مورد نظر سر بزنید. یا از نماینده خود سوال کنید که آیا ویلا را دیده است یا خیر و آیا تصاویر واقعا با ویلا مطابقت دارد یا خیر؟
تعداد نظرات : 5
  • رشیدصفری
    2 تیر 1402
    قیمتهاخیلی بالاست
  • حمید
    21 مهر 1400
    بسیار منطقه خوش آب و هوایی است. مناطق بکر و دیدینی زیادی داره. پیشنهاد می کنم به خاطر ترافیک روزهای غیر تعطیل به این منطقه بروید.
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود ممنون از اطلاع رسانی دقیق که در مورد مناطق حومه تهران که مخاطبهای زیادی هم دارد انجام میدهید و همینطور اشاره به نکات مهم ?? سپاس از آقای املاک
  • نیما نیک انجام
    21 مهر 1400
    سپاس از مطالب خوب کاربردی تون ، مرسی از تیم تخصصی آقای املاک
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    به نکات بسیار عالی اشاره کردید ?