user-image

مهندس حمید جابر انصاری

تهران

درباره من

مهندس حمید جابر انصاری، سازنده و سرمایه گذار صاحب سبک پروژه های خاص و انبوه با بیش از سه دهه تجربه و پیشینه کاری موفق است که در حال حاضر ساخت برج های مسکونی تجاری گلسا در ۷ تیر تهران را آغاز کرده است.
افتتاح حساب:

مهندس حمید جابر انصاری

مهندس حمید جابر انصاری

بیوگرافی حمید جابر انصاری

مهندس حمید جابر انصاری ، یکی از سازندگان و سرمایه گذاران مطرح در پروژه های خاص و انبوه سازی می باشد که با بیش از سه دهه تجربه و پیشینه کاری در این عرصه مشغول فعالیت است. وی در سال ۱۳۶۲ تا به امروز در زمینه ساخت و عرضه مسکن به صورت مسکونی، اداری و تجاری فعالیت داشته و پروژه های متعددی در منطقه ۱ و ۳ اجرا کرده است. به گفته مهندس حمید جابر انصاری هدف از ساخت پروژه های مسکونی در محدوده مرکز شهر ساخت خانه های لوکس برای طبقه متوسط جامعه است. 

برج های مسکونی گلسا

وی سازنده برج های مسکونی_تجاری گلسا در منطقه هفت تیر تهران می باشد. اصول و قوانین جاری در طراحی اصیل و مدرن ساختمان سازی، نظم و قانونمندی در کلیه مراحل اجرا، رضایتمندی مشتری، رعایت اصول قراردادی، اجرای کار با استفاده از بهترین متریال ساختمانی از اصول اولیه اجرای این پروژه است .تیم فنی و مهندسی گلسا که متشکل از مهندسان باتجربه می باشد این پروژه عظیم را بر اساس دانش روز صنعت ساختمان و استاندارهای کیفی جهانی و استفاده از اصول معماری در دستور کار خود قرار داده اند.

در طراحی این ساختمان نکاتی مد نظر قرار گرفته شده نکاتی از قبیل استفاده بهینه از نور در فضاها، استفاده بهینه از تمام مساحت در واحدهای مسکونی، طراحی مشاعات مفید و مناسب نیازهای ساکنین و ...

پروژه برج های مسکونی گلسا در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۲با عملیات خاکبرداری آغازز به کار کرد.این مجتمع دارای ۴۱۰۰۰ متر مربع زیر بنای ناخالص، ۲۱۳۰۰ متر مربع مفید مسکونی مشتمل بر ۲۲۱ واحد و ۱۸۴۰ متر مربع تجاری در قالب ۸ باب مغازه و بیش از ۳۰۰ واحد پارکینگ در سه طبقه زیرزمین است.

مجتمع مسکونی گلسا

این پروژه که توسط مهندس حمید جابر انصاری راه اندازی و اجرا شده، در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ شروع به واگذاری واحدهای خود کرد. گلسا در جوار مجموعه ورزشی شهید شیرودی و فدراسیون های مختلف ورزشی قرار گرفته است. همچنین این برج در شعاع ۳۰۰ متری بوستان قدیمی هنرمندان و فرهیختگان، این مجموعه را در مرتبه ای کم نظیر قرار داده است. 

مجتمع عظیم گلسا با دسترسی آسان به شریان های اقتصادی و بازرگانی و بازارهای اصلی و فروشگاه های شهر و قرارگیری در محدوده اماکن دولتی و وزارتخانه ها و مراکز بانک و بیمه، جذابیت های فراوانی را برای مشتریان و ساکنین فراهم آورده است. زندگی در محله ای با قدمت و اصالت فرهنگی و در عین حال نزدیکی به بزرگراه شمالی-جنوبی شهید مدرس و سهولت دسترسی به ایستگاه خط ۱ متروی تهران (طالقانی و هفت تیر) توانسته همه ویژگی های یک محیط مطلوب را رقم بزند.

برج برلیان

برج برلیان یکی دیگر از پروژه های لوکس مهندس حمید جابر انصاری می باشد. این مجتمع مسکونی که از معماری کلاسیک الهام گرفته، دارای زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع است . متراژ کل زیر بنای این مجتمع ۱۴۰۰۰متر و متراژ بنای مفید آن ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد. برج برلیان دارای ۱۴ طبقه ( ۱۰ طبقه مسکونی و ۴ طبقه مشاعات ) و ۴ لاین آسانسور است. تعداد کل واحدهای برج برلیان به ۵۰ واحد می رسد. تعداد متراژ واحدها از ۱۱۷ _۱۳۵ _۱۶۵ _۱۹۷ _۲۱۴ _۲۷۰ _۳۳۰ و تعداد متراژ پنت هاوس ۳۹۰ و  ۴۰۸ متر مربع است.

برج برلیان در منطقه پارک مهر تهران واقع شده است و به محله های فرمانیه و اندرزگو دسترسی محلی دارد. پروژه برج برلیان از سال ۱۳۹۰ شروع شد و در سال ۱۳۹۵ به پایان رسید.

برج گلنار تهران

پروژه گلنار یکی از پروژه های قدیمی این سازنده به شمار می رود.

  • تاریخ شروع پروژه: ۱۳۷۱
  • مساحت زیربنا (مترمربع): ۲۸۰۰۰
  • کاربری پروژه: مسکونی
  • وضعیت پروژه: اتمام در سال ۱۳۷۵