user-image

محمد شمس زاده

تهران - پاسداران

درباره من

محمد شمس زاده در سال 1345 در تهران متولد شد. او مدرک کارشناسی عمران خود را از مالزی دریافت نمود. ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال 1369 با پروژه های اداری، تجاری، مسکونی آغاز نمود. در حال حاضر وی مدیر عامل شرکت مهندسی گستر کاراما می باشد.
افتتاح حساب:

مهندس محمد شمس زاده

بیوگرافی مهندس محمد شمس زاده

مهندس محمد شمس زاده متولد سال ۱۳۴۵در شهر تهران می باشد. وی مدرک کارشناسی عمران خود را از کشور مالزی دریافت کرد و از سال ۱۳۶۹ فعالیت حرفه ای خود را با پروژه های اداری، تجاری، مسکونی آغاز نمود. در حال حاضر وی مدیر عامل شرکت مهندسی گستر کاراما می باشد.

شرکت مهندسی گستر کاراما

مهندس شمس زاده در یکی از مصاحبه هایش از علت انتخاب نام کاراما برای شرکتش می گوید که معنای اصلی کاراما، معجزه می‌باشد. این نام از این بابت انتخاب شد که هدف اصلی شرکت انجام پروژه‌هایی خاص به لحاظ اجرایی و… است و همیشه در نظر ما این یک اصل بوده است که نتیجه نهایی پروژه‌ها از نگاه یک فرد مصرف‌کننده و یا غیر متخصص نوعی معجزه تلقی گردد. به طور مثال انجام پروژه‌ی ٣٠ هزار متری با توجه به شرایط حال حاضر کشور که بسیار از پروژه‌ها با متراژ بالاتر و یا پایین‌تر کشوری و یا دولتی متوقف شده است، برای یک مجموعه خصوصی واقعا یک اعجاز محسوب می‌گردد.

از نگاهی دیگر کاراما یعنی “کارِ ما” به معنای کار تیمی و این بدین معناست که همواره یکی از اهداف اصلی ما، کار تیمی و تخصصی می‌باشد. به عنوان مثال بازسازی یک خانه کوچک با یک تیم معماری کوچک و یا حتی برای یک نفر شاید قابل انجام باشد به تناسب برای ساخت یک آپارتمان پنج طبقه شما نیازمند یک مهندس هستید اما برای یک پروژه مجلل ٣٠ هزار متری شما برای هر یک از اجزای ریز ساختمان نیازمند یک تیم فنی و اجرایی متخصص که سابقه کار در پروژه‌های ساختمانی بزرگ خواهید بود به عنوان مثال انواع مشاورین تأسیسات و… 

شرکت مهندسی گستر کاراما با بیش از ۲۵ سال سابقه و فعالیت در زمینه ساخت ساختمان های خاص و هوشمند، تحت نظر و مدیریت مهندس  " محمد شمس زاده"  می باشد. هدف اصلی شرکت کاراما افزایش رضایتمندی مخاطبان خود در زمینه کیفیت ساخت و طراحی محیط هایی منحصر به فرد و خاص می باشد و با بهره گیری از نیروی کار جوان با ایده های نو و خلاق همواره در حرکت این مسیر پیشگام است و همواره با بهره گیری از  تکنولوژی‌های روز دنیا در تمامی پروژه ها جدیدترین و باکیفیت ترین متریال‌ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

مهندس شمس زاده علاوه بر ساخت پروژه های مختلف در کشور به فعالیت های ساختمانی برون مرزی در کشور گرجستان نیز پزداخته است. از کارهای برجسته وی می توان به مجتمع مسکونی کاراما و مجتمع مسکونی سپید سپند و... اشاره کرد.

مجتمع مسکونی کاراما فرمانیه

مجتمع مسکونی کاراما فرمانیه در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع با زیر بنای ۱۶۷۰۰ متر مربع در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد. این مجتمع مسکونی در ۱۷ طبقه ( ۱۱طبقه مسکونی روی همکف و ۵ طبقه زیر زمین) شامل ۲۰ واحد آپارتمان مسکونی (۸۶۰ ~ ۴۳۰ مترمربع) و ۸۷ واحد پارکینگ می باشد. 

از امکانات این برج می توانیم به استخر شنا، سونا، اتاق ماساژ، اتاق نمک، کافی شاپ، سینما، اسکواش، بیلیارد و ...اشاره کنیم. آرشیتکت مجتمع مسکونی کارما فرمانیه افشین حجت است.

مجتمع مسکونی سپید سپند 

مجتمع مسکونی سپید سپند در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای کل ۱۰۰۰۰ متر مربع در منطقه اقدسیه تهران قرار گرفته است. این مجتمع مسکونی در ۱۰ طبقه ( ۶طبقه مسکونی روی همکف و ۳ طبقه زیر زمین ) شامل ۳۱ واحد آپارتمان مسکونی (۲۸۸ ~ ۱۰۲ مترمربع) یک پنت هاوس به مساحت ۶۰۰ متر مربع و ۴۵ واحد پارکینگ می باشد. 

  • ارشیتکت: اردشیر عمرانی
  • سبک نما: کلاسیک
  • نوع سازه: اسکلت بتنی
  • سیستم سرمایش و گرمایش: چیلر و فن کویل

هدف اصلی شرکت مهندسی گستر کاراما نیچ مارکت است و در بیشتر نمایشگاه‌های تکنولوژی و… شرکت دارد تا خود را از نظر تکنولوژی و روش‌های ساخت، ارائه دهنده‌ جدیدترین خدمات باشد. چشم انداز این شرکت اجرای پروژه‌های فرامرزی و کسب جوایز بین‌المللی در معماری و ساخت و ساز می باشد.