قرنطینه خانگی کرونا، چگونه از این دوران لذت ببریم؟

قرنطینه خانگی کرونا، چگونه از این دوران لذت ببریم؟

4 مهر 1403

دانستنی

قرنطینه خانگی کرونا، چگونه از این دوران لذت ببریم؟

ویروس جدید کرونا، قابلیت شیوع بسیار بالایی دارد، این ویروس بسیار خطرناک می باشد و تا به حال دارویی برای این ویروس ساخته نشده است، بنابراین بهترین راه برای مبتلا نشدن به این ویروس پیشگیری و ماندن در خانه می باشد که همان قرنطینه خانگی کرونا گفته می شود، در این مقاله مجموعه آقای املاک قصد دارد ٧ ایده برای لذت بردن در این دوران که بیشتر در خانه هستید را برای شما کاربران عزیز شرح دهد، با ما همراه باشید

١_ یک مهارت جدید یاد بگیرید

همیشه دوست داشتید با برنامه فتوشاپ کار کنید؟ یا برنامه نویسی کنید؟ شاید هم دوست داشتید دست خط زیباتری داشتید. الان تقریبا برای هر موضوعی آموزش آنلاین پیدا می شود و فرصت خوبی برای یادگیری یک مهارت جدید است. قرنطینه خانگی کرونا

پروژه گرندپارک فردیس

٢_ غذای جدید امتحان کنید

این روزها زمان بیشتری برای آشپزی داریم با همین مواد اولیه که در خانه داریم می توانیم غذاهای جدید درست کنیم. حتماً دستورالعمل غذای هیجان انگیزی در اینترنت پیدا می کنید که تا الان امتحان نکرده اید.

٣_ کتاب، فیلم، پادکست

قرنطینه خانگی کرونا شاید کتابی در خانه دارید که قبلا فرصت نداشتید آن را بخوانید یا فیلمی که تعریف آن را شنیده اید، علاوه بر این ها پادکست های فارسی با موضوعات مختلف وجود دارد که برای زمان های آزاد در خانه انتخابات های خیلی خوبی هستند.

٤_ دانش تخصصی خود را بالا ببرید

برای پیشرفت در کارمان نیاز است اطلاعات تخصصی خود را به روز کنیم، این روزهای قرنطینه خانگی کرونا که در خانه هستیم و زمان بیشتری داریم می توانیم با جستجو در اینترنت درباره ی تخصص و حرفه خود اطلاعات جدیدی کسب کنیم.

پیش خرید آپارتمان در تهران

٥_ اوریگامی بسازید

قرنطینه خانگی کرونا اوریگامی یک کاردستی جالب است که فقط به کاغذ نیاز دارد! قایق هایی که در کودکی با کاغذ می‌ساختیم یک مدل اوریگامی است. آموزش مختلفی در اینترنت برای ساخت انواع اوریگامی وجود دارد و چالش بسیار جذابی است.

۶_ تولید محتوا کنیم

قرنطینه خانگی کرونا از تجربه، مهارت یا زندگی روزمره خود محتوا تولید کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، می توانید نوشته خود را در وبلاگتان منتشر کنید تا افراد بیشتری با جست و جو در اینترنت مطلب شما را بخوانند. در حال حاضر سرویس های رایگان مختلفی برای ساخت وبلاگ وجود دارد.

۷_ پازل و جدول را فراموش نکنید

قرنطینه خانگی کرونا الان وقت خوبی است که پازلی که مدت هاست که میخواستی بسازید را کامل کنید، حل کردن جدول و ساخت پازل از جمله فعالیت‌هایی است که مغز و حافظه را درگیر می‌کنند. می‌توانید سراغ سودوکو که یک مدل جدول اعداد است بروید.