چگونه پس از یک سال درآمد مشاور املاک مبتدی دو برابر می شود؟

چگونه پس از یک سال درآمد مشاور املاک مبتدی دو برابر می شود؟

30 فروردین 1401

آموزش املاک

چگونه پس از یک سال درآمد مشاور املاک مبتدی دو برابر می شود؟

برای بیشتر مشاوران املاک ، سال اول سخت ترین سال است. با این حال، تحقیقات جدید در رابطه با گزارش درآمد املاک و مستغلات در سال های  ۲۰۲۰-۲۰۲۱  یک انگیزه بزرگ را برای ادامه کار نشان می دهد که آن افزایش دو برابری متوسط ​​درآمد املاک و مستغلات پس از سال اول است. در ادامه این مطلب به چگونگی افزایش دو برابری درآمد مشاور املاک پس از دو سال پرداخته ایم.

درآمد مشاور املاک مبتدی

با اینکه این گزارش متعلق به کشور ایالات متحده است، اما صنعت املاک و مستغلات در اغلب نقاط جهان و حتی کشور ما، رفتاری تقریبا یکسان دارد. در نتیجه کافی است فقط یک سال صبور باشید. با صبر و شکیبایی شما، قطعا به درآمد خوبی دست پیدا خواهید کرد. کارگزاران در یک مطالعه گزارش دادند که به طور متوسط ​​زمانی که کمتر از یک سال در کسب و کار بودند ، تقریباً ۱۵۰۰۰ دلار درآمد داشتند. با این حال ، مشاوران با تجربه بین یک تا سه سال درآمد خود را به ۳۸ دلار افزایش دادند. این امر به همین جا ختم نمی شود. طول عمر در تجارت همچنان پیش بینی کننده قوی برای پرداخت دستمزد در طول حرفه نمایندگی بود. مشاوران با سابقه ۴ تا ۱۰ سال  درآمد سالانه ۷۶ دلار گزارش کردند ، این رقم برای مشاورانی با ۱۱ تا ۲۵ سال سابقه به ۹۸ دلار افزایش یافت و برای مشاورانی که بیش از ۲۶ سال فعالیت داشته اند به ۱۱۸ دلار رسید.

بیشتر بخوانید: روانشناسی مشتری املاک ؛چگونه با مشتریان سر سخت برخورد کنیم؟

خرید خانه در تهران

۵ عامل تاثیر گذار در افزایش درآمد مشاور املاک

عوامل دیگری علاوه بر طول عمر بر دستمزد مشاوران تأثیر  می گذارند و درآمد شما را در طول راه دو برابر می کنند. همه چیز از چند ساعت کار در هفته گرفته تا محل زندگی خود و... نقش مهمی در تأثیر میزان درآمد سالانه دارد. اما غیرقابل انکار است که هرچه عوامل طولانی تری در این تجارت بمانند ، درآمد بیشتری نیز کسب خواهندکرد.

آینده شغل مشاور املاک

ماندن در شغل مشاور املاک و مستغلات برای دیدن دو برابر شدن درآمد اولیه بسیار مهم است و در صورت عدم رعایت این نکات نتایج می تواند دلسرد کننده باشد. این استراتژی ها به شما کمک می کند تا در شغل خود با انگیزه بمانید و به پیشرفت خود ادامه دهید.در اینجا ۵ نکته برای کمک به مشاوران املاک تازه کار در سال اول و افزایش درآمد مشاور املاک آورده شده است.

۱. عضویت در وبسایت آقای املاک

آقای املاک توانسته صفر تا صد نیارهای ساختمان را با ابزارهای مختلف در جهت تسهیل و تسریع معاملات ملکی ایجاد کند.شما می توانید با انتشار آگهی های ملکی خود در وبسایت آقای املاک مخاطبان ملکی زیادی را به سمت خود جذب کنید.  

 پنل تخصصی آقای مشاور

پنل تخصصی آقای مشاور برای اولین بار توسط وبسایت آقای املاک درکشور راه‌ اندازی شد. پنل آقای مشاور با هدف ایجاد دسترسی آسان و امنیت اطلاعات مشتری طراحی شده که در آن تمام آژانس ها و مشاورین املاک می توانند با عضویت در آن از خدمات ویژه و منحصر به فرد مانند ایجاد پروفایل کاربری و ارسال آن به همراه کارت ویزیت دیجیتال، ثبت فایل به دو صورت ساده و پیشرفته، ثبت قراردادهای ملکی ، ثبت اطلاعات مشتری ها و تمام افراد مرتبط با املاک، نمایش پیام های ارسالی از سمت کاربران در پروفایل گزارش گیری از تعداد و نوع فایل های ثبت شده، اضافه و حذف کردن مشاور (ویژه آژانس های املاک ) نهایت استفاده را ببرند.

درامد مشاور املاک مبتدی چقدر است

۲. داشتن پس انداز برای سال اول 

آیا می دانید هزینه شروع کار در املاک چقدر است؟ مانند هر مشاغل دیگری، املاک و مستغلات به سرمایه ای نیاز دارند. برای شروع کسب و کار در سال اول نه تنها پول لازم است ، بلکه در حالی که منتظر معاملات اولیه خود هستید ، برای هزینه های زندگی خود به پول نیاز خواهید داشت. هرچه پول بیشتری پس انداز کنید ، بیشتر می توانید در شغل املاک و مستغلات دوام بیاورید در حالی که خیلی چیزها یاد می گیرید و منتظر دو برابر شدن درآمد املاک خود هستید. چگونه می توانید قبل از خرید در املاک و مستغلات ، پول خود را سریع پس انداز کنید؟ در اینجا دو برنامه مقرون به صرفه وجود دارد که می توانند به شما در ادامه مسیر کمک کنند:

۳. یک کارگزاری حمایتی پیدا کنید

یک کارگزاری حمایتی می تواند عنصر موثری در موفقیت نماینده باشد. تکیه بر خرد جمعی و منابع سایر نمایندگان به شما کمک می کند تا سریع یاد بگیرید ، بنابراین می توانید پس از سال اول ، دو برابر درآمد املاک کسب کنید. در اینجا چند روش برای ارزیابی اینکه آیا کارگزاری برای شما مناسب است ، آورده شده است. آیا آنها سابقه پشتیبان و فراگیر بودن را دارند؟ از کارگزاری های احتمالی بپرسید که چند نفر یا اقلیت در تیم هستند و از چه استراتژی های متداولی برای حمایت از نمایندگان املاک جدید استفاده می کنند. آیا آنها فرایندهایی را برای عوامل جدید در نظر گرفته اند؟ آیا آنها نمونه هایی از نحوه کمک به عوامل جدید در گذشته را دارند؟

بیشتر بخوانید: چگونه در شغل مشاور املاک درآمد زیادی کسب کنیم؟

۴. ایجاد رابطه راهنما

داشتن یک مربی می تواند به شما کمک کند تا درآمد املاک را پس از یک سال دو برابر کنید. یافتن و پرورش یک رابطه مربی می تواند درآمد مشاور املاک را افزایش دهد. یکی از استراتژی هایی که باید مورد توجه قرار گیرد ، مشورت معکوس است. اگر در مهارتی که نمایندگان معتبرتر ندارند ؛ مانند ایجاد وب سایت یا مدیریت رسانه های اجتماعی مهارت کافی دارید ، می توانید به آموزش این مهارت ها بپردازید ، در حالی که آنها در املاک و مستغلات به دیگران آموزش می دهند.

۵. نماینده خریداران شوید

بیشتر مشاوران املاک برای کسب درآمد به نماینده خریدار تبدیل می شوند. چنین نماینده ای برای افرادی که قصد خرید خانه را دارند، کار می کند. کار نماینده این است که مشتریان را به مکان هایی که خانه ها برای فروش هستند، ببرد و چندین ملک از این قبیل را نشان دهد. این نماینده همچنین پیشنهاداتی را در مورد خانه ها برای خریداران خواهد نوشت. خریداران خانه عمدتاً وابسته به مشاورانی هستند که از تمام فرایند کاری ( خرید تا پایان معامله)مراقبت کند.

نماینده خریدار پول خوبی به دست می آورد. اما درآمد نماینده به تعداد خریدارانی که در لیست هستند نیز بستگی دارد. علاوه بر این، پیدا کردن ملک برای فروش و نشان دادن آن به خریداران، کاری زمان‌بر است. بنابراین، باید آماده باشید تا زمان زیادی را به این کار اختصاص دهید. همانطور که گفتیم برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک، باید به استخدام یک مربی فکر کنید و مشاوره دریافت کنید.

درامد مشاور املاک چقدر است

قبل از شروع کار خود در این زمینه، مطمئن شوید که در بازار هویت می سازید. یکی از اولین چیزهایی که باید در جای خود قرار دهید این است که یک لوگوی زیبا طراحی کنید که شما را به عنوان یک مشاور املاک معرفی  کند. با این حال، طراحی لوگو باید یک نماد حرفه ای ایجاد شده باشد تا پیام مثبتی را به مشتریان منتقل کند.

بیشتر بخوانید: کارت ویزیت املاک ؛ ۶ نکته مهم قبل از ایجاد کارت ویزیت

پیش خرید آپارتمان در تهران

کسب درآمد مضاعف از املاک امکان پذیر است

آمارها نشان می دهد که اکثر مشاوران املاکی که سال اول خود را سپری می کنند ، پس از آن شاهد دو برابر شدن درآمد خود خواهند بود. در نتیجه درسهای مهم در این رابطه را زود بیاموزید ، به سرعت از اشتباهات خود رهایی یابید و شروع به کسب درآمد برتر کنید !

جمع بندی:

فرصت های زیادی برای کسب درآمد مشاور املاک وجود دارد. مشاور املاک می تواند به عنوان نماینده خریدار عمل کند، یک کارگزار پیدا کند ، از طریق فروش کوتاه مدت درآمد کسب کند، خانه ها را برای فروشندگان فهرست کند، یا حتی به عنوان مدیر دارایی کار کند. شما می توانید این زمینه های مختلف را با استفاده از تجربه گسترده خود در فروش املاک مسکونی و تجاری کشف کنید.

تعداد نظرات : 2
  • شکوفا محمدی فروغ
    30 خرداد 1401
    سلام واقعا ممنون از مطالب عالی وراه گشا ی شما بازم بی نهایت سپاس
    ادمین آقای املاک
    30 خرداد 1401
    سلام و عرض ادب سپاسگزاریم از لطف بیکرانه شما
  • بهروز فرجی
    21 مهر 1400
    عالی???