اهداف مشاور املاک ؛۵ استراتژی تعیین هدف برای مشاوران املاک
27 اردیبهشت 1402
آموزش املاک
تعیین اهداف مناسب در شغل مشاور املاک و پایبندی به آنها امری ضروری است. اگر به عنوان یک مشاور املاک اهدفتان نامشخص است و یا یک برنامه ناکارآمد در اختیار دارید ، این مطلب قدرت آن را دارد که شغل شما در زمینه املاک و مستغلات را دقیقاً به همان جایی که می خواهید برساند. بنابراین کشف کنید که چگونه می توانید اهداف املاک و مستغلات را تعیین کنید که به جای پشیمانی به نتیجه برسد.
مشاور املاک کیست؟
مشاور املاک کسی است که توصیه های تخصصی را به مشتریانی که به دنبال خرید یا توسعه ملک هستند ارائه می دهد.. مشاوران املاک دارای مجوز اتحادیه املاک هستند و به عنوان کارشناسان "پشت صحنه" فعالیت دارند. مشاوران املاک تحقیقات گسترده ای را برای کمک به تصمیم گیری مشتریان در هر مرحله از پروژه انجام می دهند. به جای تمرکز بر یک معامله، وظیفه آنها تضمین موفقیت کلی سرمایه گذاری برای مشتری است. مشاوران املاک با تجربه و حرفه ای معمولا در وبسایت های تخصصی ملک مانند وبسایت آقای املاک آگهی های خود را به ثبت می رسانند. حقوق مشاوران به نوع تعداد قراردادهایی که انجام می دهند بستگی دارد.
بیشتر بخوانید: صفر تا صد آشنایی با وبسایت آقای املاک
برنامه روزانه یک مشاور املاک
۱.در پنل آقای مشاور عضو شوید
۲.روی تولید سرنخ در صبح و قرار ملاقات ها در بعدازظهر تمرکز کنید.
۳.هنگام طراحی روتین خود ابتدا فعالیت های شخصی خود را برنامه ریزی کنید
۴.فقط برای خودتان وقت بگذارید تا غذا بخورید، استراحت کنید و از لحظه تان لذت ببرید
۵. و مهمتر از همه: به برنامه خود پایبند باشید. این تنها راهی است که می توانید نتایج جدی را به دست آورید و تلاش های خود را واقعاً به ثمر برسانید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های روزانه مشاور املاک کلیک کنید
آموزش مشاور املاک
مشاوران املاک باید با توانایی های تحلیلی عالی خود به طور موثر املاک را ارزیابی کنند و پتانسیل آنها را برای مشتریان تعیین کنند. در ترکیب با تواناییهای تحلیلی عالی، برای مدیریت تمام جنبههای یک قرارداد مشاوره، به توجه شدید به جزئیات نیز نیاز خواهید داشت. به عنوان یک مشاور املاک، شما باید مهارت های بین فردی موثری نیز داشته باشید، زیرا در نقش مشتری محور کار خواهید کرد. در حقیقت مسئولیت اصلی مشاور املاک این است که به مشتریان در طول فرآیند خرید یا فروش کمک کند تا به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کند. این کمک می تواند شامل انجام تجزیه و تحلیل در مورد روندهای فعلی صنعت و سرمایه گذاری های احتمالی، از جمله پرتفوی های مالی متنوع باشد. هر زمان که مشتری به ملکی علاقه مند باشد، مشاور ممکن است وضعیت فعلی و مقایسه آن را برای تعیین ارزش آن ارزیابی کند.
بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما
اهداف مشاور املاک
۵ استراتژی تعیین هدف برای مشاوران املاک
تعیین هدف برای افراد بسیار موثر است، به خصوص برای مشاوران املاک. چه تعیین تعداد فروشی که می خواهید در یک سال بسته شود یا چه تعداد سرنخ که می خواهید در هفته به دست آورید، دادن یک هدف بلندپروازانه و در عین حال دست یافتنی می تواند به شما کمک کند تا در تمام طول سال با انگیزه و سازنده باشید. در اینجا چند نکته برای چگونگی تعیین اهداف برای خود به عنوان یک مشاور املاک وجود دارد.
۱. اهداف را مشخص کنید
یک هدف مبهم هرگز منجر به پیشرفت واقعی نخواهد شد. بنابراین، اهدافی که میسازید باید تا حد امکان مشخص باشند. به عنوان مثال، "من قصد دارم تلاش های خود را در این سال بهبود دهم" هدف خاصی نیست. "بهبود" در این زمینه به چه معناست؟ به طور خاص چه تلاش های ژنرال منجر می شود؟ درعوض، آن را اینگونه تنظیم کنید: "من هر هفته با حداقل سه رابط از حوزه نفوذم برای قهوه ملاقات خواهم کرد." این نوع هدف شامل یک اقدام خاص با پارامترهای مشخص برای موفقیت خواهد بود.
۲. اهداف را حساس به زمان کنید
با اهداف زمان گرا، ظلم را از هدف گذاری خود خارج کنید. با افزودن عنصر زمان به اهداف، احساس فوریت و ضرب الاجلی ایجاد می کنید که شما را در مسیر تکمیل نگه می دارد.
بیشتر بخوانید: مشاور املاک موفق تهران کیست
۳. اهداف را قابل اندازه گیری کنید
برای اینکه بدانید چه زمانی به هدف خود رسیده اید، باید بتوانید آن را اندازه گیری کنید. چه به دنبال مشتریان بیشتر، فهرستهای بیشتر یا حتی تخصص بیشتر باشید، یافتن راهی برای اندازهگیری نتیجه به شما کمک میکند. مطمئن شوید که در مسیر درست قرار گرفته اید این به شما این امکان را می دهد تا وظایفی را که برای موفقیت باید انجام دهید به خوبی شناسایی کنید.
۴. اهداف را معنادار کنید
اگر هدف و معنایی را در دستیابی به اهداف خود مشخص نکنید، هرگز برای رسیدن به اهداف خود انگیزه نخواهید داشت. بدانید که چرا آن اهداف را تعیین می کنید تا مشتاق و در انجام وظایف خود پایدار بمانید.
آیا می خواهید کسب و کار خود را بهبود بخشید ؟
آیا پول بیشتری برای خرید خانه بزرگتر برای خانواده خود دارید؟
برای تحصیلات دانشگاهی فرزندانتان بیشتر صرفه جویی می کنید؟
کارگزاری مستقل خود را راه اندازی می کنید؟
پاسخ درستی وجود ندارد، اما باید دلیلی برای دستیابی به اهدافتان وجود داشته باشد. "چرا" را شناسایی کنید با این کار به احتمال زیاد به حرکت رو به جلو ادامه خواهید داد.
بیشتر بخوانید: بازاریابی تلفنی املاک ؛ ۵ استراتژی برای مشاوران املاک مبتدی
۵. اهداف را قابل ساختن کنید
اهداف کوچکی تعیین کنید تا به مرور زمان به اهداف بزرگتر تبدیل شوند با این حرکت مسیری برای موفقیت ایجاد خواهید کرد. برای مثال، اگر یک مشاور املاک مبتدی هستید، ظرف یک ماه: مطالب بازاریابی، وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این اهداف کوتاه مدت در طول زمان بر روی خود ساخته می شوند و به شما کمک می کنند تا به اهداف بلند مدت خود برسید.
هدف گذاری باید بیشتر از آرزو باشد. زمانی که اهدافی موثر، قابل اندازه گیری و معنادار تعیین می کنید، به موفقیت دست پیدا کنید.