آموزش استخدام و نگهداری نسل دهه 80 ، با تدریس دکتر داریوش سنقری
30 مرداد 1402
آکادمی آقای املاک
آموزش استخدام و نگهداری نسل دهه 80
آموزش استخدام و نگهداری نسل دهه 80
افراد جوان و به نوعی نسل دهه 80 پتانسیل بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک کارمند ماهر و وفادار دارند، اما این پتانسیل اغلب محقق نمی شود، زیرا تعداد بسیار کمی در راه آموزش مهارت ها و توسعه شغلی برای حمایت از آنها ارائه می شود.
مدیران و سرپرستانی که با نیروی کار جوان در تعامل هستند، میتوانند نقش کلیدی در رفع نیازهای جوانان و حمایت از آنها برای پیشرفت در محیط کار ایفا کنند. با این حال، بسیاری از مدیران فاقد دانش و مهارت های مورد نیاز برای برآوردن نیازهای ویژه کارگران جوان هستند. این اغلب منجر به نرخ بالای گردش مالی در میان جوانان می شود، به ویژه در میان کسانی که برای اولین بار خانه را ترک کرده اند و ممکن است برای سازگاری با زندگی کاری دچار مشکل شوند. فقدان انگیزه در کار و همچنین تضاد و اصطکاک بین جوانان دهه 80 و مدیریت نیز از مسائل رایجی است که زمانی به وجود می آید که کارفرمایان به مهارت های لازم برای پاسخگویی به نیازهای کارگران جوان مجهز نباشند.
بیشتر بدانید: آموزش جذب و استخدام ؛با تدریس استاد مهدی سیاح نیا
آموزش نیروی کار جوان
بسیاری از نسل های قدیمی نگران تغییر انتظارات "بچه های این روزها" هستند. اما همهگیری بازار کار را تغییر داد و این نسل جدید جوانان با یک مزیت وارد شدند - قدرت بیشتر و تقاضاهای جدید. اکنون رهبران نگران این هستند که مردم برای بازیابی بهره وری قبل از همه گیری به بازآموزی نیاز دارند. علاوه بر این، استخدامهای جدید رفتارهای غیرقابل پیشبینی از خود نشان میدهند. رهبران احساس میکنند تنها راه برای جذب و حفظ استعدادها در این محیط جدید، تحمل تقاضاهای فزاینده، تغییر به یک گردش کار از راه دور یا ترکیبی، و اجرای محبوبترین امتیازات و مشوقهای زمانه است.
اما مدیریت انتظارات نیروی کار جوانتر، به چیزی بیش از یک ایده از پیش بسته بندی شده نیاز دارد. آنچه مردم می خواهند اکنون تغییر کرده است. نسلهای قدیمیتر در حال بازنشستگی هستند، و افرادی که برای جایگزینی آنها میآیند بسیار متفاوت هستند: بهترین کاری که رهبران میتوانند انجام دهند این است که از قبل آماده باشند.
بدانید که تمام افراد منتفاوت هستند
ارتباطات، اجتماعی شدن و اولویت ها در دو دهه اخیر تغییر کرده است. تنها در سه سال گذشته، ما دستخوش تحولی اساسی در نحوه زندگیمان شدهایم و هر کس آن را متفاوت تجربه کرده است. استراتژی قدیمی برای رسیدگی به انتظارات نسل جدید کارساز نخواهد بود.
درعوض، باید پذیرای دریافت و ارائه بازخورد فردی از طریق یک به یک باشیم و سعی کنیم مطابق با ترجیحات شخصی آنها عمل کنیم. به یاد داشته باشید که نسلهای جوان معمولاً وارد شغلی میشوند که تجربه کمتری برای کار کردن برای یک رئیس دارند. برای بسیاری، آخرین محیطی که مردم از آنها انتظار داشتند، دانشگاه بود، جایی که اساتید و مشاوران میتوانستند بازخورد ارائه دهند. با حرکت به یک محیط جدید بدون آن بازخورد، کارگران جوان ممکن است خود را گم کنند، که می تواند به سرعت منجر به نارضایتی آنها و جستجوی شغل جدید شود.
بیشتر بدانید: دوره آموزش املاک ؛با تدریس مهندس ایمان خدابخش
انجمن تشکیل دهید و سوال بپرسید
نمیدانید چگونه میتوان از آن دسته از رهبرانی بود که به طور منظم از بازخورد استقبال و توزیع میکند؟ شما تنها نیستی. صادقانه بگوییم، اکثر رهبران در این کار چندان خوب نیستند. سعی کنید هر هفته یک به یک برای ارزیابی پیشرفت در برابر اهداف و پروژه های تجاری با کارکنان خود یک انجمن برای بیان نیازهای خود تشکیل دهید. بعد از اینکه فهمیدید آنها چه کسانی هستند و چه می خواهند، از آنها سؤال کنید تا بیشتر بدانید. اگر وظیفه شما به عنوان رهبر این است که کارمندان خود را به سطح بالاتری برسانید، بهترین راه برای رساندن آنها به آنجا، پرسیدن سؤالات اساسی است.
سوالاتی از قبیل:
این زمان شماست - اهداف شما برای آن چیست و چگونه می خواهید از آن استفاده کنید؟
این بازخورد چگونه برای شما کار می کند؟ آیا زمان مناسب است؟
در مورد کار خود چه احساسی دارید؟
چگونه می خواهید برای کار خود شناخته شوید؟
بعدش چی؟ و چگونه به تحقق آن کمک می کنید؟
هنگامی که ما یک انجمن ارائه می دهیم و از افراد خود می پرسیم که آنها بیشتر از نقش خود در شرکت ما چه می خواهند، شانس بیشتری برای برآورده کردن این انتظارات داریم. البته، انتظارات میتوانند با تغییر افراد تغییر کنند. فراموش نکنید که هیچ کس کامل نیست و همه ما باید یاد بگیریم. اما این در حقیقت ایجاد مکانیزمی است که ما را برای بازخورد باز نگه میدارد.
آموزش استخدام و نگهداری نسل دهه 80 با تدریس دکتر داریوش سنقری
ما دوره جامع آموزش استخدام و نگهداری نسل دهه 80 در صنعت املاک توسط دکتر داریوش سنقری را در قالب 4 ویدیو آموزشی به شما عزیزان ارائه داده ایم. این آموزش ها به نیروی کار جوان شما کمک می کند تا عزت نفس و نگرش مثبتی نسبت به کار و زندگی ایجاد کنند، آنها را با مهارت هایی برای مقابله با زمینه های رایج استرس مرتبط با کار مجهز کنند و همچنین مفاهیم و مهارت های مرتبط با ارتباطات و مدیریت تعارض را معرفی و از آنها حمایت کنند.