ایده های خلاقانه مشاور املاک ؛۸ ایده که هر نماینده املاکی می تواند از آن استفاده کند
8 مهر 1401
آموزش املاک
بهترین راه برای انجام این کار از طریق تبلیغات است، به همین دلیل است که ما بهترین ایده های بازاریابی املاک و مستغلات را که در سال ۲۰۲۲ استفاده می شود گردآوری کرده ایم. این ایده های بازاریابی املاک به شما در تدوین یک استراتژی بازاریابی خوب کمک می کند.
مشاور حرفه ای املاک
بر کسی پوشیده نیست که صنعت املاک و مستغلات پاداش بسیار بالایی دارد. در حالی که این یک واقعیت شناخته شده است که اکثر مردم از طریق مشاوران املاک خانه می خرند، یک واقعیت کمتر شناخته شده این است که ۷۳ درصد از خریداران فقط به یک تجارت املاک برای خانه های رویایی خود مراجعه می کنند. به همین دلیل مهم است که در مورد خدمات خود آگاهی ایجاد کنید تا در بین خریداران بالقوه متمایز شوید.
مشاوران املاک برجسته و حرفه ای؛ فروشندگان و مشتریان بیشتری را به دست می آورند. چه رسانه های اجتماعی باشد چه بازاریابی ویدیوئی املاک، نمایندگان املاک باید از ایده های خلاقانه بازاریابی املاک و مستغلات استفاده کنند تا خود را از رقبای خود جدا کنند و از طرفی به مشتریان اطمینان خاطر دهند که بهترین نماینده برای کار هستند.
ایده های خلاقانه مشاور املاک
بنابراین در اینجا ۸ نکته عالی بازاریابی املاک و مستغلات برای مشاوران املاکی که قصد حرفه ای شدن دارند، آورده شده است.
۱. محتوا کلیدی است
همه نمایندگان املاک باید داشتن یک استراتژی بازاریابی با (محتوای کامل) را در نظر داشته باشند تا محتوایی ایجاد کنند که به سؤالات مشتریان هدف آنها پاسخ دهد. محتوا نه تنها به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه کمک میکند، بلکه یک محرک اصلی برای بهینهسازی سئو است در حقیقت این اطمینان را ایجاد میکند که وبسایت شما زمانی که افراد در مکانهایی مانند Google جستجو میکنند، بالا به نظر میرسد.
محتوا می تواند شامل مواردی مانند پست وبلاگ، مجموعه ویدیویی یا ارسال در رسانه های اجتماعی باشد.
برای نکات و ترفندهای بیشتر، در وبلاگ بازاریابی محتوای ما اینجا کلیک کنید.
۲. تورهای مجازی را بگنجانید
تورهای مجازی برای همه مشاغل است به ویژه برای شغل املاک و مستغلات. فروشندگان آنها را دوست دارند، خریداران آنها را ترجیح می دهند و مشاوران املاک از آنها سود می برند.یک تور مجازی به خریدار بالقوه اجازه می دهد تا ملک را بدون بازدید واقعی از آن مشاهده کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که ۷۵ درصد از خریداران، تورهای مجازی را به عکاسی معمولی ترجیح می دهند.
با گنجاندن آنها در بازاریابی خود، نه تنها شانس خود را برای ایجاد علاقه و سرنخ بیشتر افزایش می دهید، بلکه در صورت استفاده در وب سایت خود، می توانند به افزایش مدت زمانی که شخص در آنجا صرف می کند کمک کند.
۳. اشتراک گذاری بازاریابی خود را آسان کنید
بازاریابی رایگان بازاریابی خوبی است. هر بار که شخصی یکی از لیستها، وبلاگها، ویدیوها یا هر چیز دیگری را به اشتراک میگذارد، شما عملاً از بازاریابی رایگان سود میبرید. بنابراین اگر می خواهید انجام آن را آسان کنید در ابتدا اطمینان حاصل کنید که دکمههای اشتراکگذاری اجتماعی واضح و آسان را در محتوای وبسایت و وبلاگ خود دارید تا به موجب آن مردم بتوانند بدون زحمت آن را به اشتراک بگذارند.
۴. هدف گذاری مجدد را شروع کنید
تبلیغات هدفگیری مجدد، تبلیغاتی هستند که در آنها افرادی را که قبلاً با شما در ارتباط بودهاند، را «بازاریابی مجدد» کنید. در این بازاریابی ممکن است افرادی باشند که از وب سایت شما یا یک صفحه خاص بازدید کرده اند یا اقدامات دیگری انجام داده اند.
هدف گذاری مجدد یک تاکتیک بازاریابی بسیار قدرتمند است زیرا اکثر مردم لزوماً اولین باری که چیزی را می بینند، تبدیل (خرید، تماس، تماس) را انجام نمی دهند. بنابراین هدفگیری مجدد به شما امکان میدهد در مقابل افرادی که قبلاً علاقهای نشان دادهاند، بازگردید. می توانید از تبلیغات هدفمند مجدد در اینستاگرام، گوگل و لینکدین استفاده کنید.
بیشتر بخوانید: روش های نوین بازاریابی املاک ؛ ۱۳ ایده موثر برای مشاوران املاک
۵. ارجاعات را تشویق کنید
۸۳ درصد از مردم به توصیه یک دوست یا خانواده نسبت به هر شکل دیگری از بازاریابی اعتماد دارند. شوک واقعی وجود ندارد.تبلیغات دهان به دهان قوی ترین (و اغلب ارزان ترین) بازاریابی است که می توانید دریافت کنید.
کارگزاران املاک باید هر بار از مشتریان (خوشحال) خود درخواست معرفی کنند. به هر حال، اگر نپرسید، دریافت نمی کنید. افزودن انگیزه به این درخواست، حرکت عاقلانه تری است. مردم تمایل دارند زمانی اقدام کنند که چیزی برای آنها وجود داشته باشد.
۶. عکاسی با کیفیت بالا
عکاسی حرفه ای گرفته شده و ویرایش حرفه ای ضروری است. خریداران احتمالی بیشتر زمان جستجوی خود را صرف تماشای عکسها میکنند.
اما چگونه می توان آن را موثرتر کرد؟
صحنه پردازی خلاقانه اضافه کردن آیتمهای منحصربهفرد یا حداقل پاشیدن رنگها را در نظر بگیرید تا عکاسی شما واقعاً برجسته شود و چشمها را به خود جلب کند.
۷. وب سایت خود را به فروشگاه خود تبدیل کنید
امروزه بیشتر مشتریان شما را آنلاین پیدا می کنند تا اینکه در خیابان های محلی راه بروند. بنابراین، وب سایت شما نمای فروشگاه شما است، پس باید مانند یک وب سایت عمل کند. شما باید این واقعیت را در نظر بگیرید که مردم ترجیح می دهند ویدیو تماشا کنند و به تصاویر نگاه کنند تا متن شما را مطالعه کنند. بنابراین وب سایت شما باید از نظر بصری جذاب باشد. بازدیدکنندگان برای اینکه بیشتر در مورد شما یا اینکه چرا باید به شما مراجعه کنند، مجبور نباشند متن های طولانی بخوانند.
بیشتر بخوانید: آموزش بازاریابی املاک ؛ معرفی بهترین روش های بازاریابی در شغل املاک
۸. میزبان یک رویداد اجتماعی
بازاریابی حضوری هنوز کار می کند! از آنجایی که اکثر فروشندگان و خریداران آینده شما احتمالاً در منطقه محلی شما قرار دارند، میزبانی یک رویداد محلی را در نظر بگیرید که به نفع آنها باشد و به شما امکان می دهد "رابطه" خود را با آنها ایجاد کنید.
این یک عمل هوشمندانه است. فردی که شرکت می کند مزایای زیادی دریافت می کند و به یاد می آورد که شما این موقعیت را به او داده اید. رویدادی مانند این نیز راهی آسان برای درخواست تبادل اطلاعات تماس است.
کلام آخر:
به دست آوردن مشتریان جدید برای کسب و کار شما ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسد، تنها کاری که لازم است صبر و تلاش سخت است تا کسب و کار خود را به بازار عرضه کنید. در حالی که مشغول انجام این کار هستید، به پنل آقای مشاور اجازه دهید عملیات کسب و کار شما را ساده و مدیریت کند. وظیفه یک نرم افزار برنامه ریزی املاک و مستغلات است که وظایف مدیریت شما را برعهده بگیرد تا بتوانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز بیشتری کنید!
ما امیدواریم که این ایده های بازاریابی املاک و مستغلات به شما کمک کند تا تجارت و برند خود را توسعه دهید. اگر ایده دیگری دارید آن را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!