صفحه

1

2

...

310

خرید ویلا در گیلان

استان گیلان یکی از استان‌های واقع در شمال کشور است که دریای خزر، جنگل‌های سبز و کوهستانی ویژگی منحصربه‌فردی را به آن بخشیده است. همین ویژگی ها موجب شده افراد بسیاری تمایل به خرید ویلا در گیلان داشته باشند. خرید ویلا در گیلان با اینکه انتخاب دوست‌داشتنی و منطقی به نظر می‌رسد، اما با یک سهل انگاری کوچک در تحقیقات و معامله ملک، شاید این خرید به یکی از بدترین تجربه شما مبدل شود. خرید هر ملکی قوانین خاص خود را دارد که خرید ویلا حساسیت بیشتری را می طلبد. چرا که ساختمان‌هایی مانند ویلا بعد از خرید را نمی‌توان چندان تغییر داد و تنها تغییرات به چند تغییر سطحی و دکوری ختم شود؛ زیرا تغییرات اساسی در ویلاها هزینه شما را چندین برابر می کند.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در محمود آباد و خرید ویلا در محمود آباد مازندران کلیک کنید. 

شما در زمان خرید ویلا در گیلان به نشانه‌های متعددی مواجه خواهیدشد که اگر بر روی آنها متمرکز کنید و حواس خود را جمع کنید می‌توانید به مناسب بودن ویلای موردنظر پی ببرید. عواملی مانند رفتارهای فروشنده، شکل ساختاری ویلا، لوکیشن ویلا و همچنین وضعیت مشاور املاک از جمله نشانه‌هایی است که امکان قضاوت را برای شما فراهم می‌آورند. اما در برخی از معاملات مانند خرید ویلا در گیلان باید برخی نشانه‌ها را جدی گرفت به گونه ای که به‌محض برخورد با آنها باید سریعاً معامله خود را فسخ کنید.

جهت کسب اطلاعات از آگهی های به روز خرید ویلا در شمال کلیک نمائید.

قیمت ویلا در گیلان

قیمت ویلا در گیلان متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند لوکیشن، میزان دسترسی به معابر اصلی و امکانات رفاهی، شکل ساختمان ( فت،دوبلکس،تریبلکس) ، متراژ، سن بنا ، امکانات داخلی نظیر( استخر،سونا،جکوزی) و ... بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. با توجه به افزایش قیمت به ویژه افزایش قیمت ملک طبیعتا قیمت ویلا در گیلان بالا می باشد. بر اساس آگهی های منتشر شده در آبان ماه 1402 قیمت ویلا در گیلان (مناطق مختلف) به شرح زیر می باشد:

ویلای 201 متری دوبلکس، 4 خواب، فول امکانات، نوساز، پارکینگ اختصاصی، واقع در لنگرود، جاده چمخاله ، متری 29 میلیون و 851 هزار تومان، معادل 6 میلیارد تومان می باشد.

جهت مشاهده آگهی های خرید ویلا در رشت و خرید آپارتمان در رشت کلیک کنید.

قیمت خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در گیلان ارزان قیمت

برای خرید ویلا در گیلان ارزان قیمت باید به سراغ ویلاهایی که در مناطق پایین واقع هستند و یا از امکانات رفاهی شهری فاصله دارند، بروید. همچنین می توانید به سراغ ویلاهای نیمه کاره بروید و پس از خرید آن را کامل کنید. به عنوان مثال ویلای 200 متری همراه با 72 متر بنای نیمه کاره ، دو خوب، دارای انباری، پروانه ساخت 72 متری، انشعابات پای زمین، دور دیوار، تحویل ستون سر بندی حلب و سفال چینی، فاصله تا دریا و جنگل 30 دقیقه واقع در صومعه سرا ، شهرک اباتر ، روستای کوده متری 7 میلیون و 500 هزار تومان معادل یک میایارد و 500 میلیون تومان در بازار مسکن معامله می شود.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در مازندران کلیک کنید.

خرید ویلا باغ گیلان

شما با شنیدن اسم گیلان بلافاصله طبیعت بسیار زیبای آن را به خاطر می‌آورید چه بسا اگر از دسته افرادی باشید که در کلانشهر زندگی می‌کنند در این صورت زندگی و یا حتی مسافرت چند روزه در شمال برای شما لذت بخش خواهد بود، اگر به فکر سرمایه‌گذاری و خرید ویلا باغ گیلان هستید، مطمئنا ایده‌آل‌ترین و بهترین گزینه‌ را انتخاب کرده اید، چرا که هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری را شاید بتوان به خرید ویلا اختصاص داد. لازم به ذکر است اگر به فکر خرید ویلا باغ گیلان افتاده اید در ابتدا باید در نظر داشته باشید که سرمایه‌گذاری و به نوعی خرید ویلا در گیلان ترکیبی از سود و خطرات را با هم دارد، بنابراین توصیه می‌شود حتما با یک مشاور املاک حرفه‌ای در این باره مشورت کنید و بعد اقدام به خرید ویلا نمائید، با وجود ویلاها و با توجه به سبک این نوع سازه‌ها همچنین داشتن حیاط‌های بزرگ، سرمایه گذاری‌ها و خرید‌ها بیشتر به سمت این نوع ملک‌ها هدایت می‌شود، بی‌شک سکونت دائم و یا موقت در ویلاها به نسبت آپارتمان‌ها حس بهتری را در شما ایجاد خواهد کرد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در گرگان کلیک کنید

خرید ویلا جنگلی در گیلان

خرید ویلا جنگلی در گیلان به دلیل چشم انداز زیبا و سرسبزی که در هنگام سکونت در اختیار شما قرار می دهد بزرگترین امتیازی است که در هنگام خرید ویلا جنگلی به دست خواهید آورد. اگر به دنبال خرید ویلا در گیلان هستید  می توانید به آگهی های منتشر شده در بالای همین صفحه مراجعه کنید .

قیمت ویلا جنگلی در گیلان

قیمت ویلا جنگلی در گیلان سوالی است که همیشه در هنگام خرید ویلا با آن روبرو خواهید بود لازم به ذکر است ویلاهای جنگلی به دلیل دور بودن از مناطق شهری و امکانات رفاهی از جمله، مدرسه، سوپرمارکت‌ها، کلانتری، آتش نشانی و .. دارای قیمت‌های نسبتا پایین تری هستند به همین دلیل است که امروزه شاهد گسترده شدن خرید ویلا جنگلی هستیم. باید به هنگام خرید ویلا حال چه از نوع ساحلی و یا جنگلی به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید متناسب با بودجه و سرمایه خود به دنبال خرید ویلا باشید وقتی در ابتدا بودجه خود را برای خرید مشخص نمائید در این صورت انتخاب راحت تری برای خرید خواهید داشت.

جهت مشاهده آگهی های خرید ویلا می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

خرید ویلا در مازندران

خرید ویلای استخردار در شمال


سوالات متداول

  • قیمت ویلا در گیلان چند است؟

    بر اساس آگهی های منتشر شده در آبان ماه 1402 قیمت ویلا در گیلان (مناطق مختلف) به شرح زیر می باشد: ویلای 201 متری دوبلکس، 4 خواب، فول امکانات، نوساز، پارکینگ اختصاصی، واقع در لنگرود، جاده چمخاله ، متری 29 میلیون و 851 هزار تومان، معادل 6 میلیارد تومان می باشد.

سوپر اپلیکیشن آقای املاک