آموزش پنل آقای مشاور ؛ مشتری های من !

آموزش پنل آقای مشاور ؛ مشتری های من !

16 مهر 1400

آموزش املاک

آموزش پنل آقای مشاور ؛ مشتری های من !

شما به عنوان یک مشاور املاک باید بدانید که ایجاد خدمات مناسب برای مشتری تقریباً در هر زمینه ای مهم است، در شغل املاک و مستغلات، وبسایت های تخصصی ملکی باید خدمات همدلانه و مفیدی را به کاربران خود مانند (آژانس های املاک، مشاوران و عموم مردم) ارائه دهند تا به موجب آن روابط خوبی با کاربران خود برقرار کنند. شما به عنوان یک مشاور باید بدانید که تنها ثبت آگهی در یک وبسایت کافی نیست. برای اینکه بتوانید به روند سریع خرید یا رهن و اجاره خانه به مشتریان خود کمک کنید، باید وبسایتی انتخاب کنید که به صورت متفکرانه ، بصری ، مرتباً در حال به روزرسانی و از طرفی کاربر پسند باشد. این سوال را همیشه از خود بپرسید که هنگام بازدید از وبسایت املاک و مستغلات ، متقاضیان دقیقا چه می خواهند؟ ۱. اینکه چه اتفاقی در بازار من می افتد؟ ۲. خانه من چقدر می ارزد؟ ۳.آیا می توانم خانه جدیدی جستجو کنم؟ بنابراین مصرف کنندگان باید بتوانند سریعاً به صفحه اصلی و پروفایل شما نگاهی بیندازند و بدانند که چگونه با شما تماس بگیرند ، چگونه خانه ها را جستجو کنند و منابع خرید یا فروش را از کجا پیدا کنند.

سایت مشاور املاک

ثبت اطلاعات مشتری به موقع؛ احساس مسئولیت را از سمت شما به وجود می آورد. اگر می خواهید در مدیریت روابط مشتری به خود کمک کنید باید برای پاسخ سریع به آنها به دنبال یک ابزار مناسب بگردید. پاسخ سریع باعث می شود که مشتریان درباره نیازهای خود احساس راحتی کنند. وقتی مشتری در مواقع ضروری به خدمات مناسب شما دسترسی پیداکند ، احساس امنیت بیشتری خواهدکرد؛ این ارتباط در آینده به وفاداری نیز تبدیل خواهدشد. وبسایت های تخصصی که به صورت حرفه ای در کشور فعالیت دارند به خوبی می توانند نیاز مشتری های خود را پیش بینی کنند. وبسایت های ملکی موفق منتظر نمی مانند یا انتظاری ندارند که مشتریان نیازهای خود را به آنها بگویند. در واقع یک وبسایت تخصصی در حوزه املاک همه چیز را در یک بشقاب دارد. به همین دلیل وبسایت آقای املاک به مشتریان خود امکان خرید و فروش املاک و سودآوری را از طریق فرآیندهای موجود ارائه می دهد تا آژانس ها و مشاوران املاک با ارائه این خدمات در معاملات املاک و مستغلات سهم خود را از سود به دست آورند.

خرید خانه در تهران

آشنایی با وبسایت آقای املاک

وبسایت آقای املاک به واسطه تحقیقات میدانی به خوبی نیاز مشاوران و آژانس های املاک را درک کرده است. اگر در شغل املاک مشغول به کار هستید مطمئنا می دانید که پیش بینی نیازهای مشتریان به ایجاد روابط شما با آنها کمک خواهدکرد و در نتیجه مشتریان احساس رضایت و امنیت بیشتری می کنند. هر مشتری متفاوت است و با توجه به تقاضای خود به خدمات نیاز دارد. درک به موقع تامین نیازهای مشتری ، نتایج دلخواهی را برای آنها فراهم خواهدکرد.موضوعی که آقای املاک به خوبی آن را درک کرده است.

برای اطلاعات بیشتر از وبسایت آقای املاک اینجا کلیک کنید.

یکی از پلن های ضروری که هر مشاور املاکی باید دقت ویژه ای به آن داشته باشد ثبت اطلاعات مشتری است. تمامی آژانس های املاک به خصوص مشاوران املاک از اهمیت امنیت کافی و در دسترس بودن اطلاعات مشتری با خبر هستند. در همین راستا وبسایت آقای املاک، در جهت تسریع کارهای روزانه و ایجاد کسب موفقیت و پیشرفت برای بنگاه ها و مشاوران املاک پنل تخصصی به نام پنل آقای مشاور طراحی کرده است.

آشنایی با پنل آقای مشاور

این پنل برای شما این امکان را فراهم کرده تا اطلاعات مشتری‌های خود را به صورت یکجا و کاملا یکپارچه و البته با امنیت بالا مدیریت و نگهداری کنید، در ادامه این مقاله با یکی از ابزارهای پنل آقای مشاور به نام مشتری های من آشنا خواهید شد لطفا تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید. در پنل آقای مشاور بنگاه های املاک و مشاورین می توانند اطلاعات مشتری های خود را در قسمت مشتری های من به ثبت برسانند و این اطلاعات را همیشه در دسترس خود داشته باشند. این مشتری ها می توانند خریدار، فروشنده، موجر، مستاجر، پیمانکاران، سازنده ها و تمام افراد مرتبط با آژانس یا مشاور املاک  باشند. اگر اطلاعات ثبت شده مشتری شما از نوع خریدار یا مستاجر بود و فایلی را در گذشته منطبق با نیاز مشتری به ثبت رسانده باشید، سیستم به صورت هوشمند می تواند فایل های منطبق با نیاز مشتری را به صاحب پروفایل نشان دهد و مشاور پس از انجام فرایند تماس و بازدید آن را به قرارداد تبدیل کند.

برای اطلاعات بیشتر از پنل آقای مشاور اینجا کلیک کنید.

آموزش مشتری های من در پنل آقای مشاور

پنل آقای مشاور (مشتری های من)

خدمات ارائه شده در قسمت مشتری های من به گونه ای طراحی شده که آژانس های املاک و مشاوران املاک هر دو می توانند از آن بهره مند شوند،  لازم به ذکر است که این خدمات یکی از خدمات پولی آقای مشاور می باشد به گونه ای که اکانت ها به صورت ماهانه به آژانس ها و مشاوران فروخته می شود. آژانس ها و مشاوران می توانند در یک بازده زمانی مشخص مانند یک ماهه، دو ماهه ، سه ماهه و یا هر چند ماه که بخواهند اکانت ها را از فروشگاه آقای مشاور خریداری و به آن دسترسی پیدا کنند. در همین رابطه آژانس های املاک برای اینکه بتوانند به مشاوران خود دسترسی بدهند چند کاربره ها را خریداری می کنند و هرکدام از این تعداد را در اختیار مشاورانشان قرار می دهند. لازم به ذکر است مشاورانی که زیرمجموعه یک آژانس املاک هستند در صورت قطع همکاری تمام اطلاعات مشتری در پنل آقای مشاور به آژانس املاک تحویل داده می شود.

پیش خرید آپارتمان در تهران

قسمت افزودن قرار داد

بعد از آنکه آژانس و یا مشاور املاک فایل مشتری خود را در پنل آقای مشاور ثبت کرد مشتری به راحتی در قسمت قرارداد منتج خواهدشد به عنوان مثال مشتری یک فایل خرید یا رهن و اجاره را انتخاب می کند در اینجا مشاور یا آژانس املاک می تواند اطلاعات این مشتری را ثبت کند تا در آینده متوجه اینکه این فایل ثبت شده برای کدام مشتری است، بشود این اطلاعات در قسمت ثبت قرارداد ذخیره خواهدشد. آموزش مشتری های من در پنل آقای مشاور در قسمت افزودن قرارداد پنل آقای مشاور این امکان را فراهم کرده که به صورت اتوماتیک اطلاعات مشتری یا مالک را وارد فرم قرارداد کنید تا به واسطه آن فرم قرارداد تکمیل شود. دو گزینه فایل جدید و مشتری جدید وجود دارد. در قسمت فایل جدید مشخصات وامکانات ملک اعم از عنوان آگهی، تعداد خواب، نوع ملک ، سال ساخت ، متراژ خرید و فروش و رهن و اجاره قرار دارد. آموزش مشتری های من در پنل آقای مشاور   در قسمت مشتری جدید می توانید گزینه های خرید، فروش، رهن و اجاره، انتخاب شهر، انتخاب محله، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، آدرس را به همراه توضیحات ثبت و در لیست فروشنده مشاهده کنید. شما می توانید بر اساس نام مشتری، دسته بندی مشتری، آگهی دارها و منتج به قراداد ها را فیلتر و جستجو کنید

آموزش مشتری های من در پنل آقای مشاور

جستجوی فایل های مشابه

در قسمت جستجوی فایل های مشابه ، پنل آقای مشاور با توجه به فاکتورها و اطلاعات مشتری که شامل شهر، محله، بودجه، آدرس می باشد، دفترچه فایل  مشاور را به صورت اتوماتیک جستجو می کند تا اگر فایلی مشابه و متناسب با نیاز مشتری در پنل قرار داشت همان لحظه به شما پیشنهاد بدهد. به عنوان مثال یک شخصی به آژانس املاک مراجعه می کند و از مشاور می خواهد با توجه به بودجه اش آپارتمانی در یک محله رهن یا اجاره کند. در اینجا مشاور بلافاصله این اطلاعات را در صفحه مشتری ثبت و بر روی گزینه جستجوی فایل های مشابه کلیک می کند تا متوجه شود آیا فایل مشابهی برای این مشتری وجود دارد یا خیر؟ در قسمت فایل های متصل به مشتری دو روش وجود دارد. یکی اینکه مشاور می تواند به روش سنتی همه فایل های خود را بررسی و به مشتری وصل کند و دیگری اینکه پنل آقای مشاور می تواند به صورت اتوماتیک داخل دفترچه فایل های مشابه را جست و جو و به مشاور پبشنهاد دهد.

آموزش مشتری های من در پنل آقای مشاور

فایل های متصل به مشتری

فایل های متصل به مشتری در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که یک مشاور بعد از آنکه فایل خود را ثبت کرده و در حال کار کردن بر روی آن است همزمان به این فکر می افتد که این فایل برای یکی از خریدارانش مناسب است بنابراین بر روی گزینه افزودن به خریدار که در آن لیست خریدارها یا همان مشتری ها ذخیره شده کلیک می کند و همان فایل را در این لیست اضافه می کند . این اطلاعات در فایل های متصل به مشتری قابل مشاهده خواهدبود. یکی از مزیت های فایل های متصل به مشتری این است که شما زمانی که با یکی از مشتریان خود قرار ملاقات گذاشته اید به جای آنکه پنل را باز کنید و در دفترچه خود به دنبال فایلی که قبلا برای این مشتری در نظر داشتید بگردید در این قسمت به راحتی مشاهده خواهید کرد که کدام فایل را به کدام مشتری وصل کرده اید.

توضیحات

در قسمت توضیحات؛ مشاور می تواند مواردی مانند اینکه مشتری نسبت به چه موضوعاتی حساس و ریز بین است یا باید در مقابل آن با چه لحنی صحبت کرد و نوع رفتار باید با آن به چه صورتی باشد و موضوعاتی از این قبیل را یادداشت کند. اگر این موارد نوشته و نگهداری شود شما با برقراری ارتباط مجدد می توانید به راحتی این اطلاعات را مورد بررسی قرار داده و مسیر کاری خود را راحت تر طی کنید. آموزش مشتری های من در پنل آقای مشاور

سخن آخر:

ثبت اطلاعات مشتری اهمیت بالایی دارد و هرگز نباید هنگام کار با مشتری نادیده گرفته شود. هیچ شرکتی نمی تواند وفاداری مشتری را بدون ارائه رضایت مشتری به دست آورد در نتیجه با رعایت این نکات در پنل آقای مشاور می توانید تعداد مشتری های راضی خود را افزایش دهید.

تعداد نظرات : 3
  • حمید
    6 بهمن 1400
    هر مشاوری برای اینکه در طول روز بتونه به همه کارهاش برسه باید منظم باشه. پنل اقای مشاور این نظم رو برای شما فراهم می کنه و می تونید از منشی هوشمند اقای مشاور هم استفاده کنید. آقای املاک جواب میده
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    خیلی خوب بود و چقدر با برنامه و برطرف کردن دغدغه های املاک بسیار خوب بود و لذت بردم و باهاش کار میکنم حتما????میلاد داودپور
  • بهرنگ
    21 مهر 1400
    تخصصی ترین وبسایت املاکی که دیدم،وبسایت شماست.واقعا عالی هستید