صفر تا صد معرفی آقای مشاور !

صفر تا صد معرفی آقای مشاور !

16 مهر 1400

آموزش املاک

صفر تا صد معرفی آقای مشاور !

امروزه مشاور املاکی موفق است که  به دنبال راه های تکنولوژی مانند منابع آنلاین، وب سایت ها و... باشد، این امر کمک شایانی به خدمات دهی متقاضیان خواهد کرد. برای اینکه یک مشاور املاک حرفه ای و موفق باشید،علاوه بر هوش و ذکاوت و ارتباط صمیمانه باید به تکنولوژی های روز نیز آشنا باشید. اگر قصد مدیریت یا راه اندازی بنگاه املاکی را دارید یا به عنوان مشاور املاک در این شغل مشغول فعالیت هستید باید بدانید برای جذب مشتری های سرسخت و حتی مشتری های راغب نیاز به برنامه ریزی و مدیریت زمان دارید، نوشتن برنامه روزانه، هفتگى و حتی ساليانه ، باعث استفاده بهينه از زمان و نتيجه گيرى بهتر مى شود این موضوع در شغل مشاور املاک اهميت ویژه ای دارد البته براى توانمند شدن آنها نیاز به تمرين دارید به طور حتم مدیریت زمان و برنامه ریزی به شما امکان رشد و ترقی در این حوزه را می دهد ؛ در نتیجه باید برنامه های خود را به صورت دقیق تری مورد بررسی قرار دهید. یک مشاور املاک برای ایجاد انگیزه و برای رسیدن به هدف نیاز به برنامه ریزی دارد. اهداف مشاور املاک موفق باید اهدافی منطقی و دست یافتنی باشد. در ابتدا باید بدانید در ذهن خود راجع به آینده چه چیزی را پرورش داده اید، این سوال را از خود بپرسید که آیا می خواهید پیشرفت کنید؟ یا اصلا اهدافی دارید که برای آن برنامه ریزی کنید؟ موفقیت چیزی نیست جز برنامه ای که به خوبی طراحی شده باشد. کلید موفقیت مشاور املاک، آگاهی دانش از کسب و کار است. متاسفانه اغلب مشاوران از دانش کافی برای ایجاد یک طرح موفق برخوردار نیستند. یکی از برنامه هایی که مشاور املاک باید به آن توجه بیشتری کند یادداشت کردن اطلاعات مشتری است. آژانس املاک و همچنین مشاوران به خوبی می دانند که داشتن امنیت کافی و در دسترس بودن اطلاعات چقدر حائز اهمیت است به همین دلیل وبسایت آقای املاک، به شما عزیزان ابزاری مناسب جهت تسریع در کارهای روزانه و کسب موفقیت و توسعه پیشرفت در کارتان پنل تخصصی به نام پنل آقای مشاور طراحی کرده و به شما این امکان را داده تا اطلاعات مشتری‌های خود را به صورت یکجا و کاملا منظم با امنیت بالا نگهداری و مدیریت کنید، در ادامه این مقاله با این ابزار بیشتر آشنا خواهید شد پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

معرفی پنل تخصصی آقای مشاور

پیش خرید آپارتمان در تهران

آشنایی با پنل تخصصی آقای مشاور

ابزاری که برای اولین بار در کشور توسط وبسایت آقای املاک راه‌ اندازی شد پنل تخصصی آقای مشاور می باشد.  آقای املاک در جهت رفع مشکلاتی که مشاوران برای اطلاعات مشتری و امنیت آن داشتند پنلی تخصصی به نام آقای مشاور طراحی کرده که در آن تمام آژانس ها و مشاورین املاک می توانند با عضویت در آقای مشاور از خدمات ویژه و منحصر به فرد مانند ایجاد پروفایل کاربری و ارسال آن به همراه کارت ویزیت دیجیتال، ثبت فایل به دو صورت ساده و پیشرفته، ثبت قراردادهای ملکی ، ثبت اطلاعات مشتری ها و تمام افراد مرتبط با املاک، نمایش پیام های ارسالی از سمت کاربران در پروفایل، گزارش گیری از تعداد و نوع فایل های ثبت شده، اضافه و حذف کردن مشاور (ویژه آژانس های املاک) نهایت استفاده را ببرند.

معرفی انواع آگهی در آقای مشاور

ثبت نام در پنل آقای مشاور

خرید خانه در تهران

انواع آگهی در پنل آقای مشاور

ثبت آگهی در پنل تخصصی آقای مشاور به دو صورت فایل جدید و فایل پیشرفته انجام می شود. مشاورانی که قصد دارند اطلاعات دقیق تری از فایل خود به خصوص در قسمت امکانات ثبت کنند، از قسمت فایل پیشرفته استفاده می کنند. نکته قابل توجه برای ثبت فایل ها ذخیره پیش نویس ها است یعنی در هر زمان می توان آن را در آقای املاک یا در آقای فایلینگ منتشر کنند. تاریخ انقضای آگهی های فروش ۲ ماهه و آگهی های اجاره ۱ ماهه می باشد و پس از پایان تاریخ انقضا، آگهی ها از حالت فعال به حالت آرشیو تغییر وضعیت می دهند، آگهی های آرشیو برای کاربران قابل نمایش نیست ولی در پنل آقای مشاور قابل رویت می باشد.

نحوه ثبت آگهی در فایل جدید پنل آقای مشاور

نحوه چگونگی ثبت اطلاعات مشتری

در آقای مشاور آژانس های املاک و مشاورین می توانند اطلاعات مشتری های خود را در قسمت مشتری جدید به ثبت برسانند و همیشه در دسترس داشته باشند. لازم به ذکر است که این مشتری ها شامل خریدار، فروشنده، موجر، مستاجر، پیمانکاران، سازنده ها وتمام افراد مرتبط با آژانس یا مشاور املاک می باشند. اگر مشتری که ثبت شده از جنس خریدار یا مستاجر بود و فایلی منطبق با نیاز مشتری قبلا ثبت شده باشد، سیستم به صورت هوشمند می تواند فایل های منطبق با نیاز مشتری را به صاحب پروفایل نشان دهد و مشاور پس از انجام فرایند تماس و بازدید آن را به قرارداد تبدیل کند. نحوه چگونگی ثبت اطلاعات مشتری در آقای مشاور

نحوه چگونگی ثبت قرارداد

در قسمت ثبت قراردادها هر مشاور یا آژانس املاک می تواند قراردادهای خود را ثبت کند. آژانس های املاک و مشاورین با ثبت کردن قراردادها می توانند به صورت لحظه ای تعداد قراردادهای خود را مشاهده کنند و از خدمات ویژه قراردادهای اجاره استفاده کنند. در قسمت قراردادها در صورتی که قرارداد اجاره ثبت شود، قبل از سررسید تاریخ قرارداد در دو نوبت ۳۰ و ۱۵ روز مانده به تاریخ پایان، برای مشاور پیام ارسال می شود تا پیگیری تمدید را انجام دهد.

نحوه چگونگی ثبت قرارداد در آقای مشاور

استفاده از پیام های دریافتی

نکته جالب این است در صورتی که آژانس یا مشاور املاک پروفایل آقای مشاور خود را کامل کند، کاربران می توانند با مراجعه به این پروفایل که در صفحه اصلی وبسایت آقای املاک،  پایین صفحه (سمت چپ) در قسمت مشاور املاک کلیک کنند و از طریق تماس، پیام در واتس آپ یا پیام درون سیستمی با آژانس یا مشاور مورد نظرشان در ارتباط باشند.

نحوه استفاده از پیام های دریافتی آقای مشاور

گزارش

هر آژانس املاک یا مشاور پس از ثبت آگهی می تواند گزارش عملکرد خود که شامل تعداد آگهی ثبت شده در ۳۰ روز اخیر، نمایش آگهی ها به تفکیک خرید و فروش یا رهن و اجاره، رویت وضعیت آگهی های فعال، پیش نویس و آرشیو و تماس های ۳۰ روز اخیر را مشاهده کند.

پروفایل و تنظیمات

در قسمت پروفایل پنل آقای مشاور مشخصات و اطلاعات را وارد می نمایید اطلاعاتی مانند نام آژانس املاک ، کد آژانس املاک، ایمیل، شماره واتس آپ، محله های حوزه فعالیت، شعار ، تخصص و...پس از آنکه اطلاعات خود را وارد کردید تیم پشتیبانی آقای املاک آن را تایید می کند پس از تایید همان نامی را که در پروفایل ثبت کردید را در قسمت سرچ آقای املاک تایپ کنید و تمام مشخصات خود را مشاهده نمایید. قسمت جالب دیگر اضافه یا حذف کردن مشاورین تحت پوشش آژانس های املاک در قسمت پروفایل است. گفتنی است وضعیت سهمیه آگهی های داغ، بروز رسانی یا لینک دار آژانس املاک و وضعیت آقای فایلینگ در همین صفحه قابل مشاهده است. ثبت مشخصات و اطلاعات در پنل آقای مشاور

تعداد نظرات : 5
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    چقدر جالب و جامع وکامل واقعا جای تشکر داره ممنون که مشاورین اهمیت میدید تشکر ???میلاد داودپور
  • امیر حسنلو
    21 مهر 1400
    برنامه خیلی کاربدی و خوب برای مشاورین املاک ممنون از زحماتتان
  • محسن فرزام فر
    21 مهر 1400
    تشکر میکنم از زحمتهایی که مهندس خدابخش و تیم قوی itاقای املاک
  • نیما نیک انجام
    21 مهر 1400
    هر مشاور املاکی با استفاده از آقای مشاور میتونه به راحتی از تلفن همراهش به عنوان سررسید، دفتر عملکرد، دفتریاداشت روزانه،دفتر فایل و امکانات بسیار عالی دیگری که داره استفاده کنه، مرسی از این که کار رو برای ما آسون تر کردین???
  • نیما نیک انجام
    21 مهر 1400
    هر مشاور املاکی با استفاده از آقای مشاور میتونه به راحتی از تلفن همراهش به عنوان سررسید، دفتر عملکرد، دفتریاداشت روزانه،دفتر فایل و امکانات بسیار عالی دیگری که داره استفاده کنه، مرسی از این که کار رو برای ما آسون تر کردین???