آموزش فروش حرفه ای با استاد نغمه خسروی

آموزش فروش حرفه ای با استاد نغمه خسروی

خرید این دوره
  1. آموزش فروش حرفه ای

    1. قسمت اول

      0:18:33
      نمایش
    2. قسمت دوم

      0:11:05
      نمایش
    3. قسمت سوم

      0:16:34
      نمایش
    4. قسمت چهارم

      0:17:02
      نمایش
    5. قسمت پنجم

      0:16:18
      نمایش
    6. قسمت ششم

      0:23:29
      نمایش

فروش حرفه ای چیست

فروش حرفه ای شامل فروش محصولات و خدمات همراه با برجسته کردن چگونگی سود مشتری از خرید است. فروشندگان می توانند مشاغل خود را بر اساس علایق فردی و سبک زندگی ایده آل خود توسعه دهند و فروش را به یک انتخاب شغلی هوشمندانه و هیجان انگیز برای هر کسی که وارد بازار کار می شود، تبدیل کند. دلایل زیادی برای دنبال کردن حرفه ای در فروش وجود دارد.

فروش حرفه ای می تواند فرصت های هیجان انگیز و سودآوری را هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای برای شما فراهم کند. افرادی که خلاق، آگاه، استراتژیک، مستقل، با اعتماد به نفس و با انگیزه هستند، این فرصت را دارند که به عنوان فروشنده، پردرآمد باشند. حتی موقعیت‌های ابتدایی فرصت‌های زیادی برای رشد و دستمزد شروع رقابتی فراهم می‌کنند و هر کسی که مایل به تمرین باشد می‌تواند به یک فروشنده عالی تبدیل شود.

مطالب مرتبط: آموزش مشاور املاک ؛۲۴ نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

روش های فروش موفق

فروشندگان موفق با روابط با کیفیت، شناسایی نیازهای مشتری و ارائه بهترین راه حل ها، ارزش ایجاد می کنند. آنها همچنین مفهوم بازاریابی را برای دستیابی به اهداف سازمانی که به شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف و ارائه محصولات مورد نظر بستگی دارد، درک خواهند کرد. آنها از روش هایی استفاده می کنند که شما با مشتری رو در رو هستید. شما باید درک خوبی از صنعت، قیمت و تبلیغ، رقبا، شرکت، خدمات، فناوری، محصول و بازار یا مشتری خود داشته باشید.

ویژگی های فروش حرفه ای

نیازهای خریدار از طریق ارتباط دو طرفه، ارائه اطلاعات و تاکتیک های مذاکره جایگزین، دستکاری می شود. این فرآیند از مفهوم بازاریابی، با تاکید بر شناسایی نیاز توسعه یافته است. یک فروش مشاوره ای بر شناسایی نیاز که از طریق ارتباط مؤثر و رابطه ای که بر اساس اعتماد و احترام متقابل ساخته شده است، تأکید دارد. از ویژگی های فروش حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشنده، مشتری را به عنوان فردی که باید به او خدمات ارائه شود، می بیند
  • نیازهای خریدار از طریق ارتباط دو طرفه شناسایی شده است
  • بر نیاز، شناسایی، حل مسئله و مذاکره تاکید می کند
  • بر خدمات در هر مرحله از فرآیند فروش شخصی تأکید دارد
  • به کشف تا انتخاب راه حل برای فرآیند ارضای نیاز برای خدمات فروش تاکید دارد

مطالب مرتبط: ۱۰ گام موثر جهت برقراری ارتباط قوی با مشتریان ؛ ویژه مشاوران املاک

مهارت های فروش و بازاریابی

مهارت های فروش و بازاریابی حرفه ای یک برنامه آموزشی مهارت فروش مبتنی بر تحقیق است که برای هر فروشنده ( صرف نظر از موقعیت یا سمت شغلی ) طراحی شده است. این برنامه با برجسته کردن نیاز فروشندگان، آموزش فروش برای رسیدن به سهمیه های خود، توسعه کسب و کار جدید و رشد حساب، مهارت های فروش جهانی را تقویت کرده و توسعه می دهد.

تکنیک ها و مهارت های فروش حرفه ای

  • تعاملات فروش را به شیوه ای مثبت و متمرکز بر مشتری آغاز کنید.
  • تعاملات فروش را بهینه کنید و مطمئن شوید که زمان صرف شده برای فروشنده و مشتری مفید است.
  • یک کانال ارتباطی تبادل باز برای اطلاعات در طول فرآیند فروش ایجاد کنید.
  • سوالات هدفمندی بپرسید که درک واضح، کامل و متقابلی از نیازهای مشتری ایجاد کند.
  • درباره محصولات و خدمات به گونه ای بحث کنید که برای مشتریان معنادار و قانع کننده باشد.
  • به طور مداوم در طول فرآیند فروش ارزش ارائه دهید، حتی با مشتریانی که بی تفاوت به نظر می رسند.
  • ایجاد یک رابطه مبتنی بر منافع و ارزش مشترک، در حالی که آشکارا و به طور موثر به نگرانی های مشتری پاسخ می دهد.
  • تعاملات فروش را با تعهدات متقابل سودمند که مناسب و به وضوح برای پیشبرد فروش و ارتباط با مشتری تعریف شده اند، به پایان برسانید.

مطالب مرتبط: بازاریابی فروش ملک ؛۱۲ استراتژی بازاریابی املاک جهت توسعه در تجارت

آموزش فروش و بازاریابی

فروش املاک و مستغلات اغلب شامل ایجاد ارتباط بین یک خریدار، یک ملک و خودتان است. چندین تکنیک فروش برای کمک به شما در ایجاد و تقویت این ارتباط وجود دارد. درک این تکنیک ها می تواند به شما در بهبود فروش و افزایش کسب و کار کمک کند. به همین منظور در این مطلب ۶ ویدیو آموزشی تحت عنوان آموزش فروش حرفه ای توسط استاد نغمه خسروی برای شما عزیزان فراهم شده است.