آموزش مشاور املاک ؛26 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

آموزش مشاور املاک ؛26 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

28 فروردین 1403

آموزش املاک

آموزش مشاور املاک ؛26 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

آموزش مشاور املاک یکی از موضوعاتی است که می خواهیم امروز با شما در میان بگذاریم ؛ما در این مقاله که مربوط به آموزش مشاور املاک است قصد داریم شما را با چند نکته اساسی و مهم آشنا کنیم ؛ اگر می خواهید مشاور املاک شوید در همین ابتدا برای شما چند نکته کلیدی آورده ایم، نکات و ارائه آموزش رایگان مشاور املاک که با دانستن آن ها می توانید یک مشاور املاک موفق و حرفه ای شوید.

فهرست مطالب

وضعیت کار در مشاور املاک

آموزش رایگان مشاور املاک

آشنایی با پنل آقای مشاور

آموزش مشاور املاک شدن

وضعیت کار در مشاور املاک

شروع یک حرفه در املاک و مستغلات می تواند هم هیجان انگیز و هم چالش برانگیز باشد. با این حال، قبل از ورود به این صنعت، عواملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا به خوبی در این شغل موفق شوید. وضعیت کار در مشاور املاک بدین گونه است که شما مستقیماً درآمد سالانه خود را کنترل می کنید. برخلاف یک موقعیت حقوقی، شما کاملاً کنترل میزان درآمد خود را دارید و می توانید به اندازه ای که می خواهید کم یا زیاد  پول به دست آورید، این درآمد بستگی به این که چقدر کار می کنید و چقدر برای موفقیت خود تلاش می کنید، دارد. این امر املاک و مستغلات را به یکی از بهترین مسیرهای شغلی برای کارآفرینان و افراد با انگیزه، تمرکز و اخلاق کاری قوی تبدیل می‌کند.

در حالی که شغل املاک و مستغلات می تواند گاهی غیرقابل پیش بینی باشد، یک چیز همیشه یکسان است: مردم همیشه به خانه نیاز دارند. تقاضای مستمر برای مسکن به دلایل مختلفی به طور مستقیم با نیاز به متخصصان املاک مرتبط است. از آنجایی که مردم به خرید و فروش خانه های خود ادامه می دهند، نیاز دائمی به مشاوران املاک برای کمک به تسهیل این معاملات دارند. این در هر بازاری صادق است. اگر تقاضای زیاد و عرضه کم وجود داشته باشد، بازار رقابتی تر می شود، که در اینجا نیاز به مشاوران با تجربه با مهارت های مذاکره قوی برای کمک به تضمین فروش می شود. اگر تعداد خانه‌های موجود زیاد باشد و تقاضای زیادی نداشته باشد، خریدار همچنان به نماینده‌ای نیاز دارد تا خانه‌اش را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد به بازار عرضه کند و از بین مردم متمایز شود.

کار به عنوان یک مشاور املاک به این معنی نیست که تا آخر عمر همان کار را انجام دهید. فرصت های زیادی برای رشد و پیشرفت در حرفه املاک و مستغلات وجود دارد. نمایندگان می توانند در یک جایگاه خاص مانند املاک مسکونی، تجاری یا حتی خانه های لوکس تخصص داشته باشند. تخصص می تواند منجر به درآمد بیشتر و افزایش تخصص شود. فراموش نکنید که املاک و مستغلات یک صنعت دائما در حال تحول است و به روز ماندن در این صنعت یک امر ضروری می باشد ، این شامل درک روندهای بازار، تغییرات در قوانین املاک و مستغلات و تکنیک های جدید بازاریابی و فروش می شود.

املاک و مستغلات یک صنعت رابطه محور است. نه تنها هر روز با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد، بلکه همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک شبکه قوی در میان همتایان، مشتریان بالقوه و سایر متخصصان در زمینه های مرتبط (سازندگان، پیمانکاران، شرکت های ساختمانی و...) ایجاد کنید.

مشاوران املاک باید دارای مهارت های قوی در مذاکره باشند تا بتوانند مشتریان را در مذاکرات با خریداران، فروشندگان یا سایر طرف های دخیل در معاملات املاک راهنمایی کنند. تخصص مشاوران می تواند به مشتریان کمک کند تا شرایط و ضوابط مطلوب را تضمین کنند.

به طور خلاصه، مشاوران املاک، تخصص، دانش صنعت و راهنمایی های ارزشمندی را به مشتریان در صنعت املاک ارائه می دهند. آنها به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، صرفه جویی در زمان و تلاش، ارائه تجزیه و تحلیل عینی و ارائه راه حل های سفارشی کمک می کنند. نقش مشاوران املاک برای افراد، توسعه دهندگان ملک، سازندگان، سرمایه گذاران املاک و بانک های سرمایه گذاری که به دنبال مشاوره حرفه ای در معاملات املاک هستند، ضروری است.

قبل از اینکه بخواهید کسب و کاری راه بیندازید باید با تمامی چالش ها و مشکلات خاصی که ممکن است بر سر راهتان قرار بگیرند ؛ روبه رو شوید اگر قبل از اقدام هر کاری این آمادگی را داشته باشید، می توانید با قدرت بیشتری به کارتان ادامه دهید. قطعا می دانید که بازار مسکن یکی از بازارهایی است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا از جایگاه به خصوصی برخوردار است، مشاور املاک که اهرم اصلی این بازار به شمار می رود یکی از پرطرفدارترین شغل ها است. دنیای املاک و مستغلات مسکونی بازیگران مختلفی دارد از جمله ارزیابان، بازرسان مسکن، مدیران املاک، پیمانکاران، بانکداران، آژانس های دولتی و همچنین خریداران و فروشندگان احتمالی. اما ، کارگران معاملات معمول املاک و مستغلات افرادی هستند که روند کار را هماهنگ می کنند، بنگاه های معاملات ملکی و مشاوران املاک.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در کیش کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک ؛با تدریس مهندس ایمان خدابخش

پیش خرید آپارتمان در تهران

آموزش رایگان مشاور املاک

بسیاری نمی دانند که شغل مشاور املاک چگونه است؟ فروش املاک و مستغلات ممکن است در تلویزیون پر زرق و برق به نظر برسد ، اما در دنیای واقعی نیاز به تعهد به سطحی از چند وظیفه است که تعداد کمی از شغل های دیگر به آن نیاز دارند. برای موفقیت نیاز به درک درستی از قانون، مذاکرات، شبکه های اجتماعی، فروش و توسعه تجارت است در حالی که البته شکار مشتری های جدید برای اطمینان از رشد تجارت. با وجود تقاضاهای فراوان برای شعبده بازی ، ضروری است که متخصصان فروش املاک و مستغلات به تعالی، مدیریت زمان و بیش از همه، بالاتر از رقابت شدید در یک صنعت شلوغ متعهد باشند. بدون آموزش مناسب برای درک پیچیدگی های بازار املاک و مستغلات ، ممکن است اهداف و اهداف را از دست بدهید.

بیشتر بخوانید: خانم مهندس فائزه فدایی معمار، طراح و اجرای پروژه های ویلایی و ساختمانی

یکی از اشتباهاتی که مشاوران مبتدی و تازه کار انجام می دهند این است که پس از مدت ها کار کردن روی یک ملک و چندین بار آگهی دادن، معرفی کردن و تبلیغات در نهایتا تصمیم می گیرند که به دلیل بالابودن و غیر واقعی بودن قیمت ملک (با توجه به نظرات مشتریان) دیگر روی آن فایل کار نکنند.این بدترین اشتباهی است که یک مشاور املاک انجام می دهد. مشاور املاک علاوه بر داشتن مهارت های لازم باید از صبر و حوصله زیادی برخوردار باشد .

جهت مشاهده آگهی های اجاره آپارتمان در کامرانیه کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید: 10 اشتباهی که مشاور املاک مبتدی انجام می دهد

آشنایی با پنل آقای مشاور

کلید موفقیت مشاور املاک ، آگاهی کامل از کسب و کار است. متاسفانه برخی مشاوران از دانش کافی برای ایجاد یک برنامه ریزی مناسب بهره مند نیستند. اما جای نگرانی نیست در همین رابطه ابزاری به نام پنل تخصصی آقای مشاور برای اولین بار در کشور توسط وبسایت آقای املاک راه‌ اندازی شد تا آژانس ها و مشاوران املاک مشکلی در رابطه با اطلاعات مشتری و امنیت آن نداشته باشند.

آموزش مشاور املاک پنل آقای مشاور

تمامی آژانس ها و مشاورین املاک می توانند با عضویت در  پنل آقای مشاور از خدمات ویژه و منحصر به فرد مانند ایجاد پروفایل کاربری و ارسال آن به همراه کارت ویزیت دیجیتال، ثبت فایل به دو صورت ساده و پیشرفته، ثبت قراردادهای ملکی، ثبت اطلاعات مشتری ها و تمام افراد مرتبط با املاک، نمایش پیام های ارسالی از سمت کاربران در پروفایل، گزارش گیری از تعداد و نوع فایل های ثبت شده، اضافه و حذف کردن مشاور (ویژه آژانس های املاک) نهایت بهره را ببرند

بیشتر بخوانید: روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر

آموزش مشاور املاک شدن

اگر به شغل املاک و مستغلات علاقه دارید، ادامه مطلب ما را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مشاور املاک بخوانید.این یک فرصت عالی برای افرادی است که به دنبال رشد حرفه ای خود در زمینه املاک و مستغلات هستند.

۱.اعتبار به دست آورید

کسب اعتبار؛ ابتدایی ترین اصول در آموزش مشاور املاک است، برای به دست آوردن اعتبار کافیست خودتان باشید و نقش بازی نکنید. اگر با خوتان صادق نباشید هیچ وقت اعتبار کسب نخواهید کرد. اما اگر در این شغل با خودتان روراست باشید، این اطمینان را به شما خواهیم داد که مشتریان را به خود جذب خواهید کرد.

۲.کسب و کار و مسائل مالی

کسب و کار و مسائل مالی در مرحله دوم قرار دارد. یک مثال ساده برایتان می زنیم ؛ می توانید هزینه های اساسی  برای این حرفه را مشخص کنید و رقم مشخصی را به عنوان درآمد خالص برای خود هدف گذاری کنید. مثلا حساب کنید هدفی که مشخص کرده اید به چه میزان فروش نیاز دارید و در آخر با یک برنامه ریزی مشخص، اصلی ترین کارهای روزانه و هفتگی برای تحقق هدفتان را تعیین کنید.

بیشتر بخوانید: متقاعدسازی مشتری ؛برترین تکنیک های متقاعدسازی برای بستن معامله 

۳.لیست کردن اهداف

آموزش مشاور املاک به شما می گوید، برای کسب موفقیت در این حرفه باید “تمام اهداف خود را لیست کنید”، چراکه این لیست برای شما همانند یک “جی پی اس” عمل کرده و به یک راهنمای روزانه در کار تبدیل می شود.

۴.مشاوره گرفتن از افراد با تجربه

می توانید از تجربیات شخصی که در این حیطه مشغول فعالیت است یا سابقه زیادی در این شغل دارد بهره مند شوید بدون شک بهره مندی از راهنمایی ها و تجربه آن ها، شما را چند پله بالاتر خواهد برد

۵.جمع آوری اطلاعات در جهت کسب و کار

این را بدانید که جمع آوری اطلاعات، و اطلاعات به دست آمده کلید تجارت شماست. به تعبیر دیگر، تمامی کسب و کارتان بر پایه اطلاعات به دست آمده است در نتیجه باید با در دسترس بودن، جمع آوری تقاضا و پیشنهادهای جدید از سوی مراجعین و پیگیری امور آنها و همچنین انتقال ارزش ها و اولویت ها، اطلاعات و داده های خود را به روز و افزایش دهید.

آموزش خروج از بحران مشاورین املاک ؛ با تخفیف ویژه 90 درصدی

۶.فعال و اجتماعی باشید

تمامی کسانی که کار آموزش املاک انجام می دهند همگی بر این باورند، شخص مشاور باید اجتماعی و مردمی باشد. اگر می خواهید در این شغل موفق باشید پر انرژی و فعال باشید. شغل شما فروش است، بنابراین میزان انرژی و انگیزه شما بسیار مهم است. اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهیدشد بیشتر مشاوران املاک حرفه ای و موفق پر انرژی و اجتماعی هستند.

به عنوان مثال: به تماس های تلفنی و ایمیل ها زود پاسخ دهید، قرار ملاقات ها و نمایش ها را برنامه ریزی کنید ، لیست املاک را به روز کنید، تحلیل بازار املاک و مستغلات را انجام دهید، در جریان بازارهای املاک، روندها و بهترین شیوه ها باشید، حضور آنلاین و رسانه های اجتماعی آنها را مدیریت کنید، کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنید ، یک وبلاگ یا وب سایت بسازید و....

بیشتر بخوانید: آموزش فروش اینترنتی ملک ؛با محمدرضا شایگان

آموزش مشاور املاک آموزش رایگان مشاور املاک

۷.توجه به فوت و فن های فروش

به نشانه های فروش دقت کنید. شما در این قسمت باید خلاقیت خودتان را نشان دهید. باید  کسب و کار خود را گسترش داده و در این راه بیشتر تمرکزتان را به سمت فروشندگان ببرید. اینگونه بگوییم که تمرکز روی فروشندگان صد در صد منجر به جذب سایر مشتریان جدید می شود، در حالیکه این مساله در خصوص خریداران تنها یک احتمال است.

۸.نه گفتن را یاد بگیرید

برای برخی گفتن کلمه نه بسیار دشوار است باید مهارت چگونه نه گفتن را یاد بگیرید. این را مد نظر قرار بدهید شما نمی توانید در شغلتان پاسخگوی همه باشید و به همه کمک کنید. از طرفی هم نمی توانید در طول شبانه روز در دسترس و در خدمت مشتریان باشید. حتما نباید به هر متقاضی چندین فایل نشان دهید. در نتیجه برای ارتقای شغلتان اگر نتوانستید به هر دلیل کاری برای یک خریدار و یا فروشنده انجام دهید اصلا نگران نشوید و استرس به خود راه ندهید و با یک نه گفتن مساله را تمام کنید.

بیشتر بخوانید: مشاور املاک معتبر ؛۵ ویژگی که باید در مشاور املاک خود جستجو کنید!

۹.اعتماد به نفس داشته باشید

قدرت و توانایی و پر انرژی و اجتماعی بودن همان چیزیست که به شما اعتماد به نفس، تماس چشمی، صدا، انگیزه و قدرت تکلم می دهد. به طور کلی نوع ارتباط گرفتن و موفقیت شما در شغل مشاور املاک به میزان اعتماد به نفس و نحوه برخورد شما بسنده است.

۱۰.از سوال کردن هراس نداشته باشید

در آموزش مشاور املاک ما به شما می گوییم، برای موفقیت در این حرفه باید روحیه پرسشگری بالایی داشته باشید. بنابراین از ارتباط گرفتن با افراد با معلومات و مجرب در این حوزه هراسی نداشته باشید،این را فراموش نکنید هرچه سوال بیشتری بپرسید؛ دانش و معلومات شما بیشتر می شود و همین موضوع به بهبود برقراری ارتباط و سطح پاسخگویی شما به خریدار و فروشنده کمک بسزایی می کند.

بیشتر بخوانید: دوره آموزشی جامع تجارت املاک با استاد علیرضا عمویی

یک آژانس املاک خوب بازیکنان مختلف را برای تحقق یک معامله موفق هماهنگ می کند. در مراحل مختلف روند ، مشاور املاک، یک فروشنده ، یک وکیل خریدار ، یک تحلیلگر ، یک مدیر بازرگانی ، یک مشاور ، یک مذاکره کننده و یک بازاریاب است، فقط چند مورد را ذکر می کند. ما دریافته ایم که تعدادی از ویژگی هایی وجود دارد که متخصصین موفق در زمینه املاک و مستغلات از آنها استفاده می کنند. برای بسیاری از افرادی که وارد این حوزه می شوند، شغل املاک و مستغلات آسان نیست بر اساس شواهد بیش از ۷۵٪ از مشاوران املاک تازه کار در پنج سال اول خود این شغل را ترک می کنند. اما اگر رویای داشتن یک مشاور املاک حرفه ای در زمینه املاک و مستغلات را دارید، نباید اجازه دهید این رقم شما را ناامید کند. برای کمک به شما در رسیدن به این هدف، ما راهنمای نکات آموزش املاک و لیستی از بهترین برنامه ها را برای شما گردآوری کرده ایم.

۱۱.قدرت فن بیان در بازاریابی

به جرات می توان گفت که فن بیان قوی در کار مشاور املاک نقش ویژه ای را ایفا می کند، به عبارت دیگر، موفقیت شغل شما در گرو نوع صحبت کردن و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان می باشد، پس می توانیم به این نتیجه برسیم که مشاوری که بیشتر از همه صحبت می کند، در معاملات بیشتری پیروز می شود.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی مالیات مشاورین املاک با استاد داود بیگی نژاد

۱۲.در این کار غفلت نکنید

در آخر این را به شما بگوییم، در این کار لازم است یک نرخ میانگین به عنوان اجرت کار خود در منطقه معین کنید، زیرا هر فرصت از دست رفته، مانند نبود متقاضی، شکست در پاسخ به نیاز مشتری، واکنش ضعیف نسبت به تقاضاها، نداشتن آگاهی از اینکه چه باید بگویید و خیلی دیگر از نقطه ضعف های دیگر از اشتباهات بزرگ این حرفه به شمار می رود که غفلت از هر کدام آن ها قطعا باعث شکست شما در این شغل خواهد شد.

۱۳.طرز فکر؛حل مسئله

آیا از ارائه راه حل های خلاقانه برای مشکلات یا مسائل لذت می برید؟ بسیاری از آژانس های املاک و مستغلات می دانند که چگونه می توانند خانه ای را به درستی به نمایش بگذارند تا بازار آن را بیشتر به بازار عرضه کنند و لیست های خلاقانه را برای جذب خریداران مناسب تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش فروش املاک در اینستاگرام ؛با استاد احمد کلاته

۱۴.کارآفرین با انگیزه شخصی

داشتن تمایلی برای کنترل سرنوشت حرفه ای خود و رئیس بودن از ویژگی های مشترک متخصصین برتر املاک و مستغلات است. برای موفقیت در املاک و مستغلات به انگیزه شخصی ، رانندگی و تصمیم گیری هوشمندانه نیاز دارید.

آموزش مشاور املاک آموزش مشاور املاک حرفه ای

بیشتر بخوانید: آموزش بازاریابی در اینستاگرام ؛ویژه آژانس ها و مشاوران املاک

۱۵.شلوغی و سرسختی

داشتن یک بورس املاک و مستغلات با تولید بالا نیاز به یک اخلاق عالی کاری دارد. شما باید این سرسختی را داشته باشید و به دنبال هر هدف و شلوغی در بازار باشید تا برای موفقیت موفق به بازاریابی خواص مشتریان خود شوید. این فقط صرف وقت زیاد نیست - این کار هوشمندانه کار کردن ، قرار دادن زمان مناسب و انجام هر کاری است که برای بستن معامله ضروری است.

۱۶.علاقه به خانه ها و معماری

علاقه واقعی به خانه ها و معماری می تواند به شما نسبت به سایر کارگزاران و فروشندگان برتری دهد. اگر سطح دانش و علاقه شما در مکالمات مشخص باشد ، مشتریان شما خواهند دید که شما به صنعتی که در آن هستید اهمیت می دهید.

۱۷.شخصیت درگیر کننده

یک آژانس املاک خوب فقط ملک نمی فروشد - آنها خودشان می فروشند. مهم است که شخصیت واقعی خود را نشان دهید. اگر نگرش خوبی داشته باشید ، با شخصیت و صداقت داشته باشید ، به توانایی های خود اعتماد داشته باشید و از همه مهتر علاقه مند به کمک به دیگران کمک کنید ، مردم به شما پاسخ خواهند داد.

بیشتر بخوانید: آموزش مربی گری فروش املاک با مهندس محمد علیزاده

۱۸.توجه به جزئیات

توجه دقیق به جزئیات برای حرفه املاک و مستغلات ضروری است. یک بنگاه املاک و مستغلات به نیازهای منحصر به فرد مشتریان آنها توجه دارند. اگر منظم باشید ، راهنمایی ها را دنبال کنید ، ارتباط خوبی برقرار کنید و به نیازهای مشتریان خود توجه کنید ، معاملات بیشتری را می بندید.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در محمود آباد و خرید ویلا در رشت کلیک کنید. 

۱۹.بازار محلی مسکن را درک کنید

یک بنگاه برتر تولید کننده املاک و مستغلات از تفاوت هایی که بازار مسکن و استراتژی قیمت گذاری یک جامعه خاص را منحصر به فرد می داند ، قدردانی و استفاده می کند. موفقیت از طریق شناسایی و ایجاد تمرکز در بازار محلی املاک و مستغلات حاصل می شود که به شما امکان می دهد خود را از رقابت متمایز کنید.

بیشتر بخوانید: اهداف مشاور املاک ؛۵ استراتژی تعیین هدف برای مشاوران املاک

۲۰.ایجاد شبکه ای از اتصالات

بنگاه های معاملات ملکی موفق شبکه گسترده ای از تماس ها را در بازاری که به آن خدمت می کنند دارند. این لیست از اتصالات باید شامل سایر آژانسها و دلالان املاک و مستغلات ، خریداران و فروشندگان بالقوه و سایر بازیگران صنعت املاک و مستغلات مانند ارزیابان ، بازرسان خانه و ... باشد.

۲۱.توسعه دانش فردی

به روز بودن در مورد آخرین موضوعات مربوط به املاک و مستغلات و بازار محلی به شما امکان می دهد خدمات موثرتری به مشتریان ارائه دهید. ادامه تحصیل و توسعه حرفه ای دریچه ای برای فرصت است که می توانید با استفاده از آن گزینه های شغلی خود را گسترش دهید و در خط مقدم املاک و مستغلات بمانید.

بیشتر بخوانید: آموزش نکات طلایی بازار مسکن با عبدالله اوتادی

آموزش املاک در تهران

۲۲.خود را به خبرنگاران معرفی کنید

شما باید به فکر کسب تبلیغات باشید. تعداد زیادی از خبرگزاری ها وجود دارند که در مورد املاک و مستغلات می نویسند و خبرنگاران دائماً به دنبال مشاوران املاک به عنوان منبع مقالات خود هستند در نتیجه ارائه داستان به خبرنگاران برای مشاوران مفید است، چرا که در معرض دید آنها قرار می گیرد، آنها را به عنوان متخصص در این زمینه به نمایش می گذارد و اعتماد ظاهری آنها را در چشم خریداران و فروشندگان بالقوه بهبود می بخشد.

ساده‌ترین راه برای چاپ نام خود این است که تخصص خود را از طریق وب‌سایت‌هایی که منابع را با خبرنگاران مرتبط می‌کنند، ارائه دهید. در نظر داشته باشید هر چه مقالات بیشتری در رسانه ها داشته باشید، به ارتقاء برند خود و ترغیب مشتریان جدید کمک خواهید کرد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در سعادت آباد کلیک کنید. 

۲۳.با مشاوران دیگر همکاری کنید

مشارکت با سایر مشاوران املاک مطمئناً به شما این امکان را می دهد تا از دانش بازار، تجربه و مشتریان آنها بهره مند شوید. با این مشارکت جمعی شما می توانید مهارت های جدیدی را بیاموزید، همچنین منابع را جمع آوری و حتی مشتریان بیشتری را به طور همزمان نمایندگی کنید. البته برای انجام این کار ممکن است مجبور شوید کمیسیون هایی را به اشتراک بگذارید، اما به این فکر کنید که با این مشارکت در آینده چند کمیسیون دیگر به شما می رسد.

۲۴.حرفه املاک و مستغلات خود را راه اندازی کنید

هنگامی که تمام سیستم های خود را آماده کردید، به همه اطلاع دهید که در تجارت املاک و مستغلات مشغول کار هستید. به زودی با خریداران و فروشندگان بالقوه شروع به تعامل خواهید کرد و وارد تجارت خواهید شد! بعد از اینکه همه چیز تمام شد، بنشینید، برای خودتان دست بزنید و لبخند بزنید. شما به طور رسمی یک مشاور املاک موفق و حرفه ای هستید.

بیشتر بخوانید: تیپ مشاور املاک ؛نکات ظاهری و حرفه ای برای مشاورین املاک

25. بر روی موضوعات مثبت متمرکز بمانید

افراد موفق در مورد رازهای موفقیت حرف های زیادی برای گفتن دارند. سازماندهی، مدیریت زمان و ارتباطات همه مهم هستند. اما یک نگرش مثبت نیز شاید مهمتر از آنها باشد. نگرش قابل انجام نه تنها به شما کمک می کند تا روی موفقیت متمرکز بمانید، بلکه به مشتریان شما کمک می کند تا روی هدف نهایی خود ( خرید یا فروش خانه) متمرکز بمانند.

یکی از مواردی که به شما کمک می کند تا تمام معاملات املاک و مستغلات شما روان تر شود، داشتن ابزار مناسب برای کار است. برای منظم ماندن و ایجاد ارتباط راحت، می توانید از پلتفرم آقای املاک استفاده کنید. آقای املاک از الگوریتم های هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی برای سازماندهی فرایند کاری به کمک شما خواهد آمد.

26. یک تصویر حرفه ای از خود ایجاد کنید

به عنوان مثال در جلسات حضوری؛ از تماس چشمی خوب و زبان بدن مثبت استفاده کنید. سعی کنید حواس جمع، جذاب و مودب باشید. و یا اینکه در تماس های تلفنی، هر زمان که با مشتریان یا مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنید، باید صریح، جذاب و مودب باشید. به یاد داشته باشید که هر حضوری که در اینترنت دارید، چه حرفه ای و چه شخصی، برای همیشه ماندگار است و به راحتی می توانید به مشتریان احتمالی خود راه پیدا کنید. به سمت یک تصویر حرفه ای در داخل و خارج از حرفه املاک و مستغلات خود کار کنید.

چگونه می توانم خودم را به عنوان یک مشاور املاک جدید معرفی کنم؟

تماس با دوستان و خانواده و ایجاد یک شبکه بازاریابی می تواند به شروع کار شما کمک کند. با سازندگان معروف و مطرح، سایر مشاوران املاک و حتی وام دهندگان تماس بگیرید و از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اخبار در مورد شغل جدید خود استفاده کنید.

خرید خانه در تهران

کتاب آموزش مشاور املاک

کتاب ها راهی عالی برای یادگیری، ساختن و اصلاح مجموعه مهارت ها به شمار می روند. کتاب‌های آموزشی در زمینه املاک و مستغلات به شما کمک می‌کنند مهارت‌های خود را توسعه دهید و استراتژی‌های جدید را یاد بگیرید. برخی حتی می توانند به شما در ایجاد عادات روزانه و حتی به کاهش استرس شما و افزایش فروش کمک کنند. بهترین کتاب‌های املاک و مستغلات آن‌هایی هستند که به شما انگیزه می‌دهند که بخواهید یک نماینده یا کارگزار موفق‌تر شوید.

آنها تاکتیک های انگیزشی بسیار موثر را به اشتراک می گذارند و مشاوره تخصصی در مورد نحوه ارتباط با مشتریان ارائه می دهند آنها به شما یاد می دهند که چگونه فرآیندهای روزانه خود را بهبود ببخشید. مهمتر از همه، کتاب های املاک و مستغلات عالی درس هایی را به شما ارائه می دهند که نویسندگان از طریق تجربه خود آموخته اند.

فرقی نمی‌کند هر روز صبح یک فصل را می‌خوانید، در سفرتان به یک کتاب صوتی گوش می‌دهید، یا آخر هفته‌ها در حال خواندن باشید، کتاب‌های شگفت‌انگیزی در زمینه املاک و مستغلات وجود دارند که هم برای مشاوران املاک تازه کار و هم برای مشاوران با سابقه و حرفه ای مفید می باشند. 

به فکر شروع یک حرفه املاک و مستغلات هستید؟ بر روی مقاله ۵ کتاب ضروری که هر مشاور املاکی باید بخواند ،کلیک کنید.

سخن آخر

برای موفقیت در هر کار تجاری، به یک سطح مشخص سرمایه گذاری (زمان ، انرژی و پول) نیاز است. املاک و مستغلات تفاوتی ندارند. اگر علاقه زیادی به املاک و مستغلات دارید و ویژگی های مشابه با آنچه در اینجا ذکر شده است، در داشتن یک حرفه طولانی و موفق در املاک و مستغلات بسیار خوب عمل می کنید. چرا از امروز شروع نمی کنید؟

برای مشاهده آگهی های خرید و فروش آپارتمان در منطقه 1 می توانید به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید. 

خرید آپارتمان در زعفرانیه

خرید آپارتمان در الهیه

خرید آپارتمان در ولنجک

خرید آپارتمان در فرشته

اجاره آپارتمان در زعفرانیه 

جهت مشاهده آگهی های خرید ویلا در شهرهای مختلف ایران می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

خرید ویلا در محمودآباد

خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در مازندران

خرید ویلای استخردار در شمال

تعداد نظرات : 88
  • فرزاد پورمراد
    14 اسفند 1402
    درود بر شما 🙏
  • ابراهیم ایران پور مبارکه
    15 بهمن 1402
    مطالب عالی بود
  • علی
    23 آذر 1402
    099سلام عرض ادب واحترام خدمت شما مچکرم از زحمات شما
  • مهدی کمال آبادی
    15 آذر 1402
    خیلی عالی تشکر فراوان از محبت شما و راهنمایی های با ارزش شما
  • بِهراد
    23 آبان 1402
    درودِ مهر برشما ادمین محترم ومدیریتِ سایت وکانال وزینِ 《 آقای املاک 》 سپاسِ فراوون از شما بخاطرِ مطالب عالی وکارآمد و پیوست های تکمیلیِ عالی. امیدکه همواره موفق باشید ومانا
    ادمین آقای املاک
    23 آبان 1402
    سلام و عرض ادب ممنون از لطفی که به مجموعه آقای املاک دارید. همچنین برای شما بزرگوار.
  • وفا
    28 مهر 1402
    متشکر از زحمات شما در گردآوری مطالب.خسته نباشید
  • محمدفریدی
    13 مهر 1402
    بسیار عالی. خدا به کسب و کارتون برکت بدهد
  • ناشناس
    11 مهر 1402
    مطالب مفیدی بود
  • ناشناس
    7 شهریور 1402
    سپاسگذارم. بسیار مفید بود 😍😍😍
  • شهسواری
    21 مرداد 1402
    سلام خیلی مفید بود
  • Mis noori
    14 مرداد 1402
    بنظرم عالی تمرین مقاله ای بود که تا حالا خونده بودم ممنون بابت راهنمایی و کمک وقت بخیر،✨💯
  • اردلان
    6 مرداد 1402
    خوب بسیارمفید
  • ناشناس
    29 تیر 1402
    سپاسگزارم از لطف شما خیلی عالی بود ممنون
  • جواد غانمی
    19 تیر 1402
    خیلی خوب وجامع ومفید ممنون
  • ناشناس
    6 تیر 1402
    خیلی ممنون ازتون کاملا مفید بود برام زنده باشین ، منم به لطف خدا یه مشاور املاک دایر خواهم کرد(اعلائی/عجب شیر)
  • امین شعبان تبار
    24 خرداد 1402
    سلام من درشغل املاک ۱۵سال فعالیت دارم اتفاقا بابت مطالب که در سایت ها وجود دارد مطالعه میکنم تا به توانم کاربری خودم راارتقا دهم البته مطالبی که باعث تجربه کاری ام را بالا درد اتفاقا بابت فن بیان خیلی دوست دارم تحقیقاتی داشته باشم با فن بیان مشتری زیادی میتوانیم جذب کنیم
  • ناشناس
    21 خرداد 1402
    سلام برای شروع از کجا شروع کنم؟
    ادمین آقای املاک
    21 خرداد 1402
    سلام و عرض ادب دوست گرامی شما می تونید در قسمت آکادمی آقای املاک و در قسمت آموزش مشاور املاک کلی مطالب و ویدیوهای آموزشی را با تدریس اساتید مجرب در این حوزه چه به صورت رایگان و چه به صورت پرداخت هزینه مشاهده بفرمائید.
  • ناشناس
    6 خرداد 1402
    با سلام واحترام به شما استاد گږامی بنده خیلی به مشاوره املاک علاقه مندم ولی اطلاعاتی ندارم ممنون میشم که جامع تر واسه ما میتدیا توضیح بفرمایید
    ادمین آقای املاک
    6 خرداد 1402
    سلام و عرض ادب دوست گرامی شما می تونید در قسمت آکادمی آقای املاک و در قسمت آموزش املاک کلی مطالب و ویدیوهای آموزشی را با تدریس اساتید مجرب در این حوزه چه به صورت رایگان و چه به صورت پرداخت هزییه مشاهده بفرمائید.
  • محبوب مهرنیا
    3 خرداد 1402
    بفرموده حضرت علی هرکس بمن علمی رایاد بدهد ایشان استادمن است وبراش احترام قائلم ممنونم استادبزرگوار سلامت وپایدارباشید
  • ناشناس
    2 خرداد 1402
    خوب بود ولی آخرش نگفتین چطوری گوش مشتریان را ببریم
  • مازیار محمدنیا
    1 خرداد 1402
    با عرض سلام وادب .استفاده بردم من جدیدا بعنوان مشاور در یک کارگزار واملاک بزرگ مشعول به کار شده ام
  • مختارزاده
    29 اردیبهشت 1402
    درود و سپاس عالی بود من استفاده کافی از این مقاله و پیوست های اون بردم مختارزاده هستم مشاور املاک
  • مجید
    26 اردیبهشت 1402
    سپاس از شما. نکات علمی و تجربی خوبی در زمینه مشاوراملاک بیان شد.
  • محسن
    18 اردیبهشت 1402
    بسیار عالی بودلذت بردم
  • شاپور
    14 اردیبهشت 1402
    بگم چقدر دمت گرم باور نمیکنی 😀❤
    ادمین آقای املاک
    14 اردیبهشت 1402
    سلام و عرض ادب ممنون از لطف شما دوست عزیز
  • علی
    4 اردیبهشت 1402
    بسیار عالی
  • محمدعلی روح الهی املاک دریا
    4 اردیبهشت 1402
    سلام. بسیار عالی و آموزنده بود. متشکرم
  • نعمت اله فراهانی
    27 اسفند 1401
    بسیار عالی آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی برایتان دارم
  • زارعی
    12 اسفند 1401
    سلام بی غلو استفاده کردم ،هر چه ببشتر بخوانیم ،متوجه مبشویم کمتر میدانیم امید که از تخصص وتجربیات شما بهره ببریم با سپاس
  • امیرحمزه ای
    29 بهمن 1401
    بسیار قشنگ و به جا بود استفاده کردیم 😍🤞🏻
  • مجتبی رحیم پور
    24 بهمن 1401
    بسیار عالی
  • جمال
    22 بهمن 1401
    سلام خیلی ممنون بهم انرژی خوبی بهم دادین.تاثیر گذار بود🌹
  • رضا بهادری پور
    15 بهمن 1401
    با سلام وعرض ادب املاک شغل فوق العاده ای است بسیار مشتاقم در این صنعت وارد شده و پیشرفت کنم ممنون
  • محمد جواد
    12 بهمن 1401
    بسیار عالی
  • محسن صف آراء
    8 بهمن 1401
    بسیار عااالی و کامل و تاثیر گذار بود
  • حسین جباری
    23 دی 1401
    خیلی ممنونم.عالی بود من علاقه زیادی به مشاور املاک دارم .ازصفر تا صد یادمیدین منم یه بنکاه داشته باشم .یه عمر دعا کو میشم.
  • راد
    20 دی 1401
    سلام،ممنون از رهنمایی‌های خوبتون،عالی بود🌹
  • زهرا خزانی
    15 دی 1401
    مطالب مفید بود ممنون
  • ناشناس
    11 دی 1401
    ممنون از راهنمایتان واقعا عالی بود
  • Rir
    3 دی 1401
    واقعا عالی توضیح داده شده است
  • ناشناس
    20 آذر 1401
    سپاس از راهنمایی
  • ناصر
    17 آذر 1401
    عالی بسیار اموزنده
  • علی جان میرزاده
    16 آذر 1401
    سلام ؛ بسیار آموزنده و مفید بود برای بنده
  • علی شکاری مشاوراملاک اقیانوس
    10 آذر 1401
    بنام خدا عالی بودازخداوندمیخواهم به شمادرتمام مراحل زندگی یاری فرماید.
  • سعید
    23 آبان 1401
    ممنون عالی بود
  • علی
    19 مهر 1401
    عالی بود بسیار قابل فهم و ساده تشریح شده بود
  • شاهسونی
    13 شهریور 1401
    اموزرشها بسیار عالی است ۰ممنون ازاینکه اطلاعات درست وجامعی ارائه می دهید
    ادمین آقای املاک
    13 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب سپاس بیکران از شما موفق و پیروز باشید.
  • ناشناس
    10 شهریور 1401
    بسیار عالی وتشکر از این متن ها بسیارخوبی خیلی انرژی گرفتم
  • ستار
    4 شهریور 1401
    ممنون. واقعا در این مطالب کوتاه و بیان فوری طوری انرژی و اشتیاق بنده زیاد شد که از فردا مثل یه فرد باتجربه و کهنه کار اشتیاق پیدا کردم.‌ممنون از شما و مطالبتون
  • هادی خورشیدی
    30 مرداد 1401
    درهر حرفه ای بخصوص املاک داشتن معلومات روز وصداقت وتلاش وپشتکار بسیار یاری دهنده در راه پیشرفت بسیارزیاد راهنمایی ومارو به سوی نور پیشرفت سوق میدهد
  • ابوالفضل مهدوی
    2 تیر 1401
    سلام.باتشکر از بیانات شما.. مفید بود.میشه از نحوی عقد قرارداد هم مطالبی بگین ممنون
    ادمین آقای املاک
    2 تیر 1401
    سلام و عرض ادب بله حتما در مقاله های بعدی این مورد رو مدنظر قرار خواهیم داد بزرگوار. با تشکر از لطف شما
  • reza
    22 خرداد 1401
    سلام عرض ادب سپاس گذارم از شما ... بسیار آموزنده و مفید بود 🌹
  • امیرحسین
    18 خرداد 1401
    خیلی عالی بود استفاده کردیم مرسی از شما
    ادمین آقای املاک
    18 خرداد 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر محترم آقای املاک خوشحالیم که این مطلب برای شما مثمرثمر بوده. موفق باشید
  • عباس
    16 خرداد 1401
    خیلی خوب و آموزنده
  • عطا
    31 اردیبهشت 1401
    خوب بود و میشد جامع تر توضیح داد
    ادمین آقای املاک
    31 اردیبهشت 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی حتما در اپدیت های بعدی جامع تر خواهد شد.
  • موسوی
    10 فروردین 1401
    مختصرومفیدعالی
  • مرتضی حسنی
    16 اسفند 1400
    برای یادگیری آموزش املاک ومستغلات
  • علی بیونکی
    4 اسفند 1400
    سلام ممنون از مطالب زیبا ومخصوصا آموزشی شما
  • مح92
    24 بهمن 1400
    ممنون از زحمات و آموزش مفیدتان یا بهترین باش یا هیچی. اسلوگان مرسدس بنز
  • امیرعلی میرزایی
    24 بهمن 1400
    سلام وقت بخیر اومیدوارم همیشه حال دل تون عااالی باشه در پناه خدا باشید .سپاس گذارم از اموزش های تخصصی تون بسیار عاالی و کار بردی بود
  • پریسا
    20 بهمن 1400
    خیلی خوب بود ممنون 👍👍👍
  • سمیرا
    20 بهمن 1400
    عالی بود بسیار کاربردی 👌👌👌👌👌
  • افشار
    20 بهمن 1400
    تخصصی کار کردن تو حوزه مشاورین املاک بسیار مهم است
  • ایواش
    21 آذر 1400
    🙏 سپاس از آموزش های تخصصی شما عزیزان
  • داود نصیری
    21 آذر 1400
    سلام ودرود بر شما ممنون با توکل به خدا بتونیم بهترین خودمون باشیم
  • ابی جهانگیری
    21 آذر 1400
    سلام با توجه به شرایط اقتصادی امروزه ،با شرایط کنونی مبحث صبر و امید رو سرلوحه تمام هدفها بگذاریم تا به نتیجه برسیم
  • زروان صیاد
    21 آذر 1400
    مرسی از نکات آموزشی خوبتون در حرفه شغل مشاورین املاک ، بسیار مفید بر فایده بود
  • سهیلا کاظمی
    18 آبان 1400
    بسیار بسیار بسیار عالی بود به نکات خیلی مهم و خوبی اشاره شده ک اگه بهشون دقت کنیم و در کارمون بهشون عمل کنیم موفقیت های روزافزونی پیش رو خواهیم داشت . ممنونم از وبسایت آقای املاک
  • فرزاد نوروزی
    18 آبان 1400
    مرسی از اطلاعات مفید و ارزشمند آقای املاک
  • زروان صیاد
    18 آبان 1400
    نظرات شما در ارتباط با حرفه پولساز مشاورین املاک ، امر حرفه ای گری مشاورین و آموزش مشاوران املاک بینظیر هست
  • داود نصیری
    18 آبان 1400
    درود برشما مطالب شما بسیار پر فایده بود
  • ابی جهانگیری
    11 آبان 1400
    عالی لذت بردم تک تک موارد برای یه مشاور و شروع کارش مثبت هستش و امیدوارم بنده و بقه همکاراها از این هدف گذاری لذت ببرن و روز به روز رشد کنن🙏
    ادمین آقای املاک
    11 آبان 1400
    تیم آقای املاک برای شما موفقیت های روزافزون آرزو می کنه دوست عزیز ممنون از لطفی که به ما دارید.
  • ایواش
    11 آبان 1400
    مختصر و بسیار مفید بود بی نهایت سپاسگزارم 👊
  • Sara derakhshan
    21 مهر 1400
    با سلام و وقت بخیر خدمت شما این مطلب برای منی که تازه وارد این حرفه شدم کمک شایانی کرد... سپاس فراوان از شما انشالله مطالب بیشتری در رابطه با آموزش مشاور املاک برای ما مشاوران بنویسید✋???
    ادمین آقای املاک
    21 مهر 1400
    سلام دوست عزیز از اینکه مطلب ارائه شده برای شما مثمر ثمر بود خرسندیم. شما می تونین وارد این لینک: https://mrestate.ir/wblog/wblog/category/real_estate_advisor_training بشین و از مطالب آموزش مشاور املاک وبلاگ آقای املاک بهره مند شوید.
  • امیر موسوی
    21 مهر 1400
    ممنون خیلی مطالب خوبی بود یکی از بهترین مقاله ها راجع به آموزش مشاور املاک بود دستتون درد نکنه
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    عالی، اعتمادسازی ،دقیقاً مشاوره‌ی حرفه ای دقیق و قدرت حل مسئله مهمترین در مشاوره است. با توجه این که راه و روش بازار و مشتریان تغییر کرده، به روز بودن اطلاعات و آموزشها بسیار موثر است
  • فرهاد صادق پور
    21 مهر 1400
    من مقاله از آموزش مشاور املاک زیاد خوندم اما این مطلب یه چیز دیگه بود واقعا خداقوت خسته نباشید????
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود بسیار مطالب آموزنده و مفیدی بود که به شخصه به عنوان یک مشاور که در حوزه املاک فعالیت میکنم بهره بردم و این نکات میتونه به دانش و فعالیت من کمک کند ???? سپاس از مجموعه بزرگ آقای املاک ✨?
  • تقوي
    21 مهر 1400
    بسيار عالي و مفيد بود سپاس از مطالب اموزنده
  • نیما نیک
    21 مهر 1400
    سپاس از مطالب آموزشی فنی و تخصصی که در اختیارمون میزارید. تشکر از کروه آقای املاک???
  • حمید
    21 مهر 1400
    همه آدم های روی کره زمین یا مشاور املاک هستند یا دوست دارند مشاور املاک باشند. با این مطالب همه می تونند به آرزو هاشون برسند. ممنون از آقای ملاک
  • بهروز فرجی
    21 مهر 1400
    سلام.بسیار آموزنده و مفید بود.ممنون
  • زروان صیاد
    21 مهر 1400
    عالی و‌کاربردی من ک کلی لذت بردم و استفاده کردم
  • بهرنگ
    21 مهر 1400
    مطالبتون واقعا کارشناسی و کاربردی هستش.ممنون از زحماتتون
  • mirzaee
    21 مهر 1400
    نکات فوق العاده مهم و عالی بودن♥️??
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    با سلام و تشکر از مطالب بسیار مفید و موثر شما، تمام نکاتی که ذکر کردید عالی بود. موفق باشید
  • امیر بالسینی
    21 مهر 1400
    نکات کلیدی و عالی ? بسیار کاربردی ممنون از تیم آقای املاک
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    سلام نکات بسیار عالی در رابطه با شغل ما که مشاور املاک هست بود لازم میدونم که خدمت شما عرض کنم که خیلی خوب بود من استفاده بردم تشکر ازشما.