۵ کتاب ضروری که هر مشاور املاکی باید بخواند !

۵ کتاب ضروری که هر مشاور املاکی باید بخواند !

۵ کتاب ضروری که هر مشاور املاکی باید بخواند !

متخصصان املاک و مستغلات افراد مشغولی هستند، ممکن است برخی بگویند ، برای خواندن کتاب وقت کافی نیست. ممکن است اینگونه باشد که بسیاری از افراد شاغل ، به ویژه والدین شاغل ، وقت آزاد برای نشستن و خواندن کتاب ندارند ، اما این نکته را فراموش نکنید که مطالعه نباید به وقت آزاد اختصاص یابد. همانطور که آموزش برای کارکنان خارج از ساعت انجام نمی شود، مطالعه به منظور پیشرفت حرفه ای نیز باید بخشی از روز کاری شما باشد.

برای کسانی که وقت زیادی ندارند ، یا ادعا می کنند که مدت زمان توجه برای نشستن و خواندن برای یک ساعت را ندارند ، باید گفت خواندن را می توان در زمان های کوتاه هم انجام داد. در حالی که وارن بافت (یکی از مشهورترین چهره‌های دنیای سرمایه‌گذاری و سومین فرد ثروتمند در جهان) ادعا می کند هر روز هنگام شروع سرمایه گذاری خود ۱۰۰۰ صفحه را خوانده است ، احتمالاً سعی در فروش همزمان املاک و مستغلات یا مدیریت املاک افراد دیگر نداشته است. اگر می خواهید مشاور املاک موفقی شوید، برای رسیدن به هدف نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. اگر می خواهید مدیریت زمان داشته باشید، یادداشت کردن برنامه روزانه، هفتگى و حتی ساليانه ، باعث استفاده بهينه از زمان و نتيجه گيرى بهتر خواهد شد. به همین دلیل وبسایت آقای املاک، برای آژانس ها و مشاوران املاک ابزاری مناسب با هدف تسریع در کارهای روزانه و کسب موفقیت پنل تخصصی به نام پنل آقای مشاور طراحی کرده و برای شما عزیزان این امکان را فراهم کرده تا اطلاعات مشتری‌های خود را با امنیت بسیار بالا نگهداری و مدیریت کنید.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در کیش کلیک کنید. 

کتاب های مشاوران چگونه است

چندین کتاب های مشاور املاک وجود دارد ، اگر نه میلیون ها کتاب مربوط به کارآفرینی ، تجارت ، مذاکره ، فروش ، سرمایه گذاری ، تعیین هدف و غیره ... بهترین کتاب های املاک و مستغلات کتاب هایی هستند که به شما این الهام را بدهد که یک نماینده یا کارگزار موفق تر شوید. این کتاب ها از تاکتیک ها و تکنیک های انگیزشی بسیار موثر برخوردارند آنها مشاوره تخصصی در مورد نحوه ارتباط با مشتریان را ارائه می دهند آنها به شما می آموزند که چگونه فرآیندهای روزمره خود را بهبود ببخشید از همه مهمتر ، کتابهای عالی در زمینه املاک و مستغلات درسهایی را ارائه می دهند که نویسندگان از تجربه خود آموخته اند. نیازی نیست که به دنبال مطالعات و شواهد حکایت از موفقیت و خواندن کارآفرینی باشید. وارن بافت: هر روز حدود ۵۰۰ صفحه می خواند مارک کوبان: ۳ ساعت در روز مطالعه می کند بیل گیتس: هر هفته ۱ کتاب می خواند مارک زاکربرگ: هر ۲ هفته ۱ کتاب می خواند.

جهت مشاهده آگهی های اجاره آپارتمان در کامرانیه و اجاره آپارتمان در زعفرانیه  کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

کتاب های تخصصی مشاورین املاک

به عنوان یک مشاور املاک و مستغلات ، غربال کردن همه کتاب های انتخابی کار دشواری است. یافتن کتاب برای خواندن یک چیز است ، اما از کجا شروع می کنید؟

در ادامه این مطلب چند مورد از بهترین کتاب ها را برای آژانس های املاک به ویژه مشاوران املاک تازه کار پیدا خواهید کرد به این ترتیب، شما می دانید بهترین کتاب هایی که در حال حاضر باید بخوانید کدامند و در عرض چند ماه می توانید به کدام کتاب ها برسید.

آموزش خروج از بحران مشاورین املاک ؛ با تخفیف ویژه 90 درصدی

۱. کتاب ۱۰۰۱ راز بنگاه­های املاک

کتاب ۱۰۰۱ راز بنگاه‌های املاک که توسط امیرهمایون کاشانی کیا نوشته شده، به معرفی و نقد و بررسی نکات کلیدی و اساسی معاملات در بنگاه‌های املاک پرداخته است. این کتاب بیانگر این است که شغل مشاور املاک یک کار کاملا تخصصی با فرمول‌های دقیق و خاص می باشد که رعایت و توجه به این فرمول ها می‌تواند برای فعالان حوزه املاک کارساز باشد.

کتاب ۱۰۰۱ راز بنگاه­های املاک

بیشتر بخوانید: معرفی ۲۰ فیلم برتر خارجی در زمینه املاک و مستغلات

معرفی برخی از سرتیتر­های اصلی این کتاب :

انواع بنگاه­های املاک چرا توسعه؟ مراحل انجام یک معامله و دریافت کمیسیون سرایدار­ها قوی­تر از مالکین کور شود کاسبی که مشتری خود را نمی ­شناسد چهار آفت بزرگ توهم ممنوع سلطان بازار املاک دو چالش آژانس‌ها چوپانی که میلیاردر شد و...

۲. کتاب دایره المعارف دلالی حرفه­ای املاک

جلد اول کتاب (دایره‌المعارف دلالی حرفه‌ای املاک) به‌ معرفی اصول مشاوره بازار مسکن و هر آنچیزی که ممکن است یک مشاور املاک با آن مواجه شود، اشاره کرده است. همچنین این کتاب به موضوعاتی درباره انواع بنگاه‌های املاک، مراحل انجام یک معامله و دریافت کمیسیون، آنالیز مراجعان، نحوه نگارش آگهی، مدیریت معاملات، خصوصیت مشاور املاک حرفه‌ای، جهت‌یابی ملک، کمیسیون تقویم، قراردادهای مشمول قانون روابط موجر و مستأجر و... پرداخته است.

کتاب دایره المعارف دلالی حرفه­ای املاک

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک با تدریس مهندس ایمان خدابخش

۳. کتاب مادها (مشاور املاک دوست‌داشتنی)

برای خواندن این کتاب که توسط احمد انصاری نوشته شده لازم نیست از ابتدا شروع کنید. این کتاب به گونه ای نوشته شده که می‌توانید هر بخش را به صورت جدا مطالعه و از هر قسمتی که خواستید شروع کنید. خواندن این کتاب برای رسیدن به یک مشاور املاک حرفه‌ای بسیار مناسب است.

کتاب مادها (مشاور املاک دوست‌داشتنی)

معرفی برخی از سرتیتر­های اصلی این کتاب :

چرا این کتاب را می‌خوانم؟ به هم قول می‌دهیم زندگی‌ام را تقدیم می‌کنم به من یک مشاور املاکم مزایای مشاور املاک بودن اصول حرفه‌ای یک مشاور املاک می‌خواهم در آینده مشاور املاک بشوم مزایای جانبی مشاورین املاک مشاوران ماقبل تاریخ و...

بیشتر بخوانید:۹ نکته کلیدی که هنگام مذاکره از قیمت خانه معجزه می کند!

۴. کتاب چگونه بیشترین سود را از سرمایه­ گذاری در املاک به دست آورید؟

کتاب املاک رابرت کیوساکی

این کتاب که شامل ۱۱۲ صفحه می باشد توسط نویسنده معروف رابرت کیوساکی نویسنده کتاب مشهور پدر پولدار، پدر بیچاره نوشته شده است. رابرت کیوساکی علاوه بر شغل نویسندگی به فعالیت اقتصادی علاقه زیادی داشت و یکی از اقتصاددانان و سرمایه ­گذاران مطرح بود و از راه سرمایه گذاری ثروت بسیار زیادی را به دست آورده بود. به گفته او این کتاب در مورد پدر پولدار نوشته شده است و در آن از موضوعاتی مانند انواع ملک و ارزش گذاری آن­ها صحبت می­ کند. در این کتاب در مورد ارزش سرمایه گذاری توضیح می ­دهد.

معرفی سرتیتر­های اصلی این کتاب :

یافتن املاک آیا معامله خوب را از بد تشخیص می­دهیم؟ انجام دادن معامله تامین بودجه معامله بستن قرارداد

۵. کتاب ‌‫سرمایه‌گذاری املاک ؛ بهترین راهنمای سرمایه‌گذاری املاک برای تازه‌کارها

به دلیل ریسک بالای سرمایه ­گذاری در املاک و مستغلات داشتن یک راهنمای کامل امری بسیار مفید است به همین خاطر این کتاب که توسط جان جیمز نوشته شده متعلق به افرادی است که به تازگی وارد حوزه سرمایه گذاری شده اند یا قصد سرمایه گذاری در این راه را دارند. کتاب ‌‫سرمایه‌گذاری املاک به دلیل بیان ساده ای که دارد برای چند سال متوالی یکی از پرفروش­ترین کتاب­ها شناخته شد. این کتاب بیانگر این است که چگونه شروع به کار کنید و چگونه شرایط بازار را بسنجید همچنین املاک مناسب برای سرمایه­ گذاری را پیدا کنید و ادامه مسیر را بدون دغدغه سپری کنید.

سخن آخر:

شما به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات یا مشاور املاک تازه کار در مسیر موفقیت، باید بر روی چیزهای درست تمرکز کنید و کتاب های مناسب بخوانید تا به شما در ایجاد تجارت و فروش املاک بیشتر کمک کند. در اینجا شما چند کتاب برتر برای آژانس های املاک و مستغلات جدید را خواهید آموخت.

اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه 1 و مناطق دیگر تهران را دارید می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید. 

خرید آپارتمان در ولنجک

خرید آپارتمان در الهیه

خرید آپارتمان در فرشته

خرید آپارتمان در زعفرانیه

خرید آپارتمان در قیطریه

خرید آپارتمان در ازگل

خرید آپارتمان در آجودانیه

تعداد نظرات : 17
  • سید محمد صادق سیادتی
    25 مهر 1402
    ممنون از راهنمایی اتون .چگونه از کلیپ های اموزشی اتون میتونم استفاده کنم ؟
    ادمین آقای املاک
    25 مهر 1402
    سلام و عرض ادب شما در قسمت آکادمی آقای املاک می تونید از تمام ویدیوهای آموزشی تسط اساتید مجرب در حوزه املاک بهره مند شوید. لینک : https://mrestate.ir/wblog/category/academy
  • فرهاد ناصری فر
    12 شهریور 1402
    ممنونم بابت معرفی این کتابها
  • فاطمه ابوعلی
    5 مرداد 1402
    خیلی ممنونم بابت توضیحات پرفایدتون وهم چنین کتابایی که معرفی کردین من به تازگی وارداین کارشدم وهیچ اطلاعاتی نداشتم ولی باوجودکلیپ وتوضیحاتی که دراختیارماگذاشتین متوجه خیلی چیزاشدم واقعا ازتون ممنونم
  • الیاس یحیی پور
    17 فروردین 1402
    بسیار تا بسیار عالی بود (ممنونم)
  • حسین رحیمی
    18 اسفند 1401
    عالی بود استفاده کردم ممنون از راهنمائی شما
  • کامران
    9 اسفند 1401
    عالی بود.. متشکرم
  • احد حسن پور
    11 دی 1401
    از معرفی کتابهای خوب متشکرم، ایا پک کتابها موجود است
    ادمین آقای املاک
    11 دی 1401
    سلام و عرض ادب بله این کتابها در بازار موجود هستند.
  • علی جان میرزاده
    22 آذر 1401
    ممنون از معرفی کتاب‌های خوب و ارزشمندتان
  • کرامت
    26 آبان 1401
    بسیار عالی
  • علیرضا کریمیشاد
    31 تیر 1401
    کتاب رو از کجا باید تهیه کنم آقای مشاور رو چطور باید عضو بشم
    ادمین آقای املاک
    31 تیر 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز واحد پشتیبانی ما در اولین فرصت جهت راهنمایی حتما با شما تماس خواهند گرفت.
  • شهبازی
    6 خرداد 1401
    سلام بزرگوار این کتابها را همه کتابخانه ها دارند یا از جای خاصی باید تهیه کنیم
    ادمین آقای املاک
    6 خرداد 1401
    سلام خدمت شما کاربر گرامی آقای املاک بله شما میتونید از هر کتابخانه ای این کتاب ها رو تهیه کنید
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    بسیار خوب?
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    به به عالی ممنون از راهنمایی های خوب شما خداقوت
  • حسین کیا
    21 مهر 1400
    ممنون بابت معرفی این کتاب ها و راهنمایی در زمینه فعالیت تخصصی،
  • زروان
    21 مهر 1400
    سلام و خسته نباشید بزرگ ، واقعا از این مطلب باید استفاده کرد و خیلی مطمینا این کتاب‌هایم ک معرفی کردین به درد من خواهد خورد
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    با تشکر از شما، چقدر خوب که کتابهای مربوط به این حوزه کاری رو معرفی کردید، صد در صد برای تمام مشاوران و همکاران مفید خواهد بود، دنیای امروز، دنیای یادگیری و مطالعه‌ست.
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود ممنون از شما بابت این مطلب مطالعه منشا اصلی همه موفقیتهاست وقتی در حرفه ایی که داری اطلاعات و دانش کافی داشته باشی میتونی کمک میکنه به موفقیت برسی ?? سپاس از آقای املاک ✨