مشاور املاک تازه کار ؛۱۴ نکته آموزشی برای مشاوران مبتدی

مشاور املاک تازه کار ؛۱۴ نکته آموزشی برای مشاوران مبتدی

مشاور املاک تازه کار ؛۱۴ نکته آموزشی برای مشاوران مبتدی

اگر مشاور املاک تازه کار هستید ، مطمئنا از خواندن این مقاله بسیار لذت خواهید برد. امیدواریم با مطالعه دقیق نسبت به آنچه که در اینجا توضیح داده ایم، از اشتباهات رایج در این شغل اجتناب و در وقت گرانبهای خود برای بستن معاملات بیشتر صرفه جویی کنید.

نحوه کار در مشاور املاک

همه ما وقتی تازه وارد یک شغل جدید می شویم  برای اینکه ناشیانه برخورد نکنیم باید در ابتدا در مورد آن شغل تحقیق و مطالعه کنیم و از تجربیات همکاران با سابقه و قدیمی تر استفاده کنیم.

خرید خانه در تهران

مشاور املاک تازه کار

یکی از اشتباهاتی که تازه کارها در شغل مشاور املاک انجام می دهند این است که در مواجه شدن با یک ملک که پس از مدت ها کار کردن روی آن ملک چندین بار آگهی دادن، معرفی کردن و تبلیغات نهایتا با توجه به نظرات مشتریان تصمیم می گیرند که به دلیل بالابودن و غیر واقعی بودن قیمت ملک دیگر روی آن ملک کار نکنند.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک با تدریس مهندس ایمان خدابخش

آموزش مشاور املاک حرفه ای

ولی یک مشاور املاک حرفه ای با آگاه کردن مالک نسبت به قیمت واقعی ملک و ارائه گزارشی از فعالیت های خود روی آن ملک و نتیجه گیری اش، برای فروش یا رهن و اجاره ملک پیشنهاد پایین آوردن قیمت را می دهد.در این مواقع مالک وقتی می بیند که مشاور املاک تمام تلاش خود را کرده است آن ملک بفروش برود ولی به دلیل بالا بودن قیمت نتوانسته به صداقت او ایمان می آورد (اصطلاحا قفل مشاور املاک می شود)، قیمتی را پیشنهاد می دهد که به کسی اعلام نکرده است.

جهت مشاهده آگهی های اجاره آپارتمان در کامرانیه کلیک کنید. 

البته این نکته را فراموش نکند که از مالک خواهش کند که قیمت جدید را به سایر همکاران و املاک ها اعلام نکند و یادآوری کند که اگر تعداد املاک های زیادی روی فایلش کار کنند فایلش خراب می شود و از ارزش می افتد. بهتر است که یک نفر به طور تخصصی روی ملکش کار کند و این روش نتیجه بخش تر است. از مالک برای چند روز مثلا ۱۰ روز یا یک هفته فرصت بگیرد تا فایلش را بفروشد. به طور متمرکز روی فایلش کار کند و مطمئن باشد که با قیمت جدید زودتر از زمانی که قول داده فایل به فروش می رسد .

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در کیش کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

آقای مشاور حامی مشاوران املاک تازه کار

کلید موفقیت مشاور املاک این است که همیشه به دنبال راه های تکنولوژی مانند منابع آنلاین، وب سایت ها و… باشد. اهداف مشاور املاک حرفه ای باید اهدافی معقول و از طرفی دست یافتنی باشد. همچنین یکی از برنامه هایی که هر مشاور املاکی به ویژه مشاور املاک تازه کار باید به آن توجه بیشتری کند یادداشت کردن اطلاعات مشتری است.

 بنگاه های املاک و مشاوران به خوبی می دانند که داشتن امنیت کافی و در دسترس بودن اطلاعات چقدر مهم است به همین دلیل وبسایت آقای املاک، به شما عزیزان ابزاری مناسب جهت تسریع در کارهای روزانه و کسب موفقیت و توسعه پیشرفت در کارتان پنل تخصصی به نام  پنل آقای مشاور طراحی کرده و به مشاوران این امکان را داده تا اطلاعات مشتری‌های خود را به یکجا و به صورت کاملا منظم با امنیت بالا نگهداری و مدیریت کنید.

برای آشنایی بیشتر از پنل آقای مشاور اینجا کلیک کنید.

پیش خرید آپارتمان در تهران

آموزش مشاور املاک تاره کار پنل آقای مشاور

۱۴ نکته اساسی برای مشاور املاک تازه کار در بازار املاک

بررسی اجمالی

تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق به راحتی قابل کنترل است. خوشبختانه ، تبدیل شدن به یک نماینده نیازی به هیچ مدرک و گواهینامه فانتزی ندارد. با این حال ، اگر آمادگی کافی ندارید ، به احتمال زیاد به دلیل عدم بسته شدن ، دیر یا زود بازار را ترک می کنید. همچنین تعدادی مهارت وجود دارد که در هیچ مدرسه یا دانشکده ای آموزش داده نمی شود بلکه آنها را با تجربه خود به دست می آورید.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در مشهد کلیک کنید. 

اگر در این حوزه متخصص هستید ، این احتمال وجود دارد که اکثر نکات مربوط به املاک و مستغلات را که می خواهیم در اینجا به آنها اشاره کنیم ، بدانید ، اما اگر مشاور املاک تازه کار هستید ، مطمئنیم از خواندن این مقاله بسیار لذت خواهید برد. امیدواریم با توجه دقیق به آنچه در اینجا توضیح خواهیم داد ، از اشتباهات رایج در این شغل اجتناب و در وقت گرانبهای خود برای بستن معاملات بیشتر صرفه جویی کنید. بیایید با هم شروع کنیم:

۱- مدیریت زمان

در یکی دو سال اول کار خود به عنوان نماینده ، ممکن است نیاز به بیش از ۴۰ ساعت کار در هفته داشته باشید. من ادعا نمی کنم که املاک پاره وقت موفق نیستند ، اما مطمئناً تمام وقت درآمد بیشتری دارند. مهمترین چیزی که در این بازار به آن نیاز دارید این است که شناخته شده باشید. برای تبدیل شدن به یک متخصص ، باید زمان کافی داشته باشید تا به همه مشتریان ، وام دهندگان ، فروشندگان ، خریداران و سایر کارگزاران سریع پاسخ دهید. سعی کنید زمان کافی را برای موفقیت اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ نکته کلیدی برای مدیریت زمان ؛ویژه مشاوران املاک

۲- نگرش مثبت

کار در بازار املاک استرس زا است. اکثر مشاوران تحت فشار زیادی هستند و این بر رفتار آنها نیز تأثیر می گذارد. مطمئنا مشتریان دوست ندارند با مشاورانی که همیشه بدخلق هستند همکاری کنند. به منظور جلب توجه مشتریان ، سعی کنید مثبت نگر باشید. انجام مدیتیشن یا یوگا به کاهش سطح استرس شما کمک می کند.

۳- مهارت برقراری ارتباط

بیشتر معاشرت کنید و با افراد از هر قشری زندگی کنید. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید و برای دوست شدن به رویدادهای بیشتری بروید. راه موفقیت در این حرفه این است که تا حد امکان با مردم ارتباط برقرار کنید.

۴- مهارت اقناع

شما به عنوان یک مشاور املاک باید یاد بگیرید که مردم را متقاعد کنید، نه اینکه منتظر بمانید تا آنها به شما سفارش دهند. وظیفه شما این نیست که سفارش بگیرید؛ زیرا شما پیشخدمت نیستید و در یک رستوران کار نمی کنید. اگر بیش از حد منتظر مشتریان خود بمانید ، بدون شک فرصت های زیادی را از دست خواهید داد.

آموزش خروج از بحران مشاورین املاک ؛ با تخفیف ویژه 90 درصدی

۵- داشتن شجاعت

بسیاری از مشاوران املاک معتقدند با نشستن در دفتر خود ، استفاده از استراتژی های مختلف بازاریابی ، شرکت در جلسات فروش و حساب کردن دوستان یا بستگان خود برای مراجعه ، می توانند موفق شوند. مسئله این است که شما باید شجاع باشید و کارهای لازم را انجام دهید که البته حتی ممکن است در مقطعی شما را ناراحت کند. بنابراین ، سعی کنید از دفتر کار خود خارج شوید و اقداماتی مانند دادن بروشور به افراد جدید انجام دهید و با آنها صحبت کنید و اطلاعات تماس آنها را درخواست کنید. آنها ممکن است در آینده نزدیک به سرنخ تبدیل شوند.

۶- پشتیبانی دریافت کنید

شروع یک حرفه جدید آسان نیست، به ویژه در بازارهای رقابتی مانند املاک. راستش را بخواهید ، در ماه های اول ، برای به دست آوردن هرگونه سود ، باید زمان و پول زیادی را سرمایه گذاری کنید. بنابراین ، تقریباً باید در شش ماه اول از حمایت مالی کافی برخوردار باشید تا بتوانید تمام صورتحساب های خود را پرداخت کنید. ممکن است به حساب پس انداز یا حمایت خانواده یا هر منبع دیگری تکیه کنید. این وضعیت تقریباً برای همه عوامل در ابتدا طبیعی است. به یاد داشته باشید که با اطلاعات کافی وارد این دنیای جدید شوید تا به راحتی ناامید نشوید.

بیشتر بخوانید: چگونه پس از یک سال درآمد مشاور املاک مبتدی دو برابر می شود؟

۷-هرگز شلوغی را متوقف نکنید

مهمترین نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که هرگز نمی توانید هیاهو را متوقف کنید. بازار در یک سکه تغییر می کند و شما باید همیشه در جریان اتفاقات باشید. تجارت را دنبال کنید ، با سایر متخصصان در تماس باشید و همیشه گوش خود را به زمین نگه دارید. فرصت ها سریع ظاهر می شوند و سریعتر ناپدید می شوند ، بنابراین شما باید آماده باشید تا در صورت بروز آنها از آنها استفاده کنید. در این مورد هوشمند باشید و در کمترین زمان از یک مشاور املاک مبتدی به حرفه ای تبدیل خواهید شد.

۸-گزینشی باشید

برای ساختن نام خود نیازی نیست که از اولین مشتری یا هر فهرست موجود پرش کنید ، زیرا اگر شروع به انتخاب تراکنش های مبهم کنید ، نامی که برای خود انتخاب می کنید صداقت زیادی نخواهد داشت. به عنوان یک مشاور املاک مبتدی ، در تصمیم گیری درباره املاک و مشتریانی که انتخاب می کنید ، قضاوت کنید. از خواص غرق شدن خودداری کنید مگر اینکه صد در صد مطمئن باشید که می توانید آنها را زیر و رو کنید. اگر چیزی در یک معامله اخلاقی به نظر نمی رسد ، به غرایز خود اعتماد کنید و از آن اجتناب کنید.

بخشی از وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که همه چیز در معاملات املاک و مستغلات فوق العاده و اخلاقی است تا هم از خریدار و هم از فروشنده محافظت کنید. اگر احساس می کنید این کار را نمی توانید به درستی انجام دهید ، مشارکت نکنید.

بیشتر بخوانید: چگونه مشاور املاک حرفه ای شویم

صفر تا صد آموزش مشاور املاک تازه کار

۹-یاد بگیرید چگونه نه را به یک بله تبدیل کنید

خرید ملک هزینه کردن سرمایه قابل توجهی است و حتی اگر مشتریان مشتاق باشند، از پول خود نیز محافظت می کنند و به سادگی به دنبال دلایلی برای نه گفتن هستند. شما باید بیاموزید که چگونه نه را به یک بله تبدیل کنید بدون اینکه بیش از حد واضح یا پرخاشگر باشید. این فرصت جایی است که فروش متقاعد کننده وارد می شود. بسیاری از مواقع مشتریان از ترس نه می گویند. شما باید بتوانید آنها را وادار کنید تا در مورد آن ترس ها با شما صحبت کنند و آماده باشید تا با اطمینان به این ترس ها اطمینان دهید.

به عنوان مثال ، اگر آنها حمایت خریدار را درک نمی کنند ، در مورد مزایای مثبت ملک با آنها صحبت کنید. نحوه عملکرد این فرآیند را به آنها آموزش دهید. بسیاری از خریداران (و فروشندگان) وقتی درک واضحی از آنچه قبلا اسرارآمیز به نظر می رسید، احساس امنیت  کنند، نرم تر می شوند بنابراین با تخصص واقعی بر ایرادات غلبه کنید.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان لاکچری در محمود آباد کلیک کنید. 

۱۰- قابلیت اطمینان خود را نشان دهید

سعی کنید به اعضای خانواده ، خویشاوندان و دوستان خود یادآوری کنید که شما فردی قابل اعتماد در بازار املاک هستید. به آنها بگویید که هر زمان که برای فروش/خرید ملک به آن نیاز داشتند، می توانید به آنها کمک کنید. وقتی همه آنها بدانند که شما به اندازه کافی قابل اعتماد هستید ، با تعداد زیادی به شما مراجعه خواهند کرد.

۱۱- اختصاص یک طاقچه

سعی کنید فقط در یک طاقچه خاص تخصص داشته باشید. بر روی آن زمینه دقیق تمرکز کنید ، سعی کنید دیگران را با پوشاندن برچسب روی لباس خود یا رنگ آمیزی ماشین خود یا هر راه دیگری که فکر می کنید از آن مطلع کنید. اطمینان حاصل کنید که افراد تخصص شما را به خاطر دارند و به آن احترام می گذارند.

بیشتر بخوانید: مهارت های مذاکره ضروری که هر مشاور املاکی باید بداند!

۱۲- توسعه سیستم ها

بسیاری از مشاوران وجود ارند که کار خود را ترک کرده اند زیرا آنها تمام روز در دفتر خود نشسته و منتظر زنگ های جادویی تلفن هستند. به این ترتیب نمی توانید در این بازار زنده بمانید. وظیفه شما این است که به سراغ افراد بروید و به آنها کمک کنید. شما باید سیستم ها و استراتژی ها را توسعه داده و آنها را به کار گیرید تا بتوانید به عوامل موفق تبدیل شوید.

۱۳- انضباط مالی

آخرین نکته ای که قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم انضباط مالی است. شما باید منابع خود را به خوبی مدیریت کنید و سعی کنید در بودجه خود زندگی کنید. منطقی عمل کنید و تمام هزینه های خود را با دقت انجام دهید.

۱۴. مطالعه کنید.

خواندن مقاله های گوناگون یا کتاب، شرکت در رویدادها، و یافتن یک مربی، تحت الشعاع قرار دادن تولیدکنندگان برتر، همگی راه هایی هستند که می توانید در صنعت املاک و مستغلات از آنها بهره مند شوید. چیزی به عنوان «یادگیری بیش از حد» در این مرحله برای شما وجود ندارد، بنابراین زمان بگذارید تا ببینید افراد مختلف چگونه کارها را متفاوت انجام می دهند. همه را یاد بگیرید و آنچه را که دوست دارید به کار ببرید و آنچه را که دوست ندارید کنار بگذارید.

جمع بندی:

با در نظر گرفتن تمام نکات مربوط به املاک و مستغلات و کمک گرفتن از نمایندگان با تجربه تر در این بازار ، موفق خواهید شد. کار سخت و منظم همیشه نتیجه می دهد. فقط به خاطر داشته باشید که راه موفقیت پر از فراز و نشیب است، بنابراین به راحتی نا امید نشوید. شما چی فکر می کنید؟ ایده های خود را در زیر کامنت کنید.

برای مشاهده آگهی های خرید و فروش آپارتمان و اجاره آپارتمان در منطقه 1 می توانید به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید. 

خرید آپارتمان در زعفرانیه

خرید آپارتمان در الهیه

خرید آپارتمان در ولنجک

خرید آپارتمان در فرشته

اجاره آپارتمان در زعفرانیه 

خرید آپارتمان در سعادت آباد

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

خرید آپارتمان در میرداماد

تعداد نظرات : 32
  • آریافایل
    3 دی 1402
    سلام مهندس عالی بود
  • رزی
    26 آذر 1402
    سلام من یه دختر ۱۶ ساله هستم و علاقه بسیار زیادی به مشاور املاکی دارم توضیحات بسیار خوبی بود از شما ممنونم و از تابستان آینده کار خود را به عنوان مشاور املاک شروع میکنم
    ادمین آقای املاک
    26 آذر 1402
    سلام و عرض ادب بسیار عالی. موفق و پیروز باشید دوست عزیز
  • میلاد حاجی نژاد اصلانی
    21 آذر 1402
    خوب و عالی قابل تحسین بود
  • فاطمه ترابی
    21 آبان 1402
    سلام وقت بخیر. سپاس از توضیحاتتون. من علاقه زیادی به کار مشاور املاک دارم. این مطلبتونو خوندم و خیلی کمکم کرد فقط نیاز دارم بیشتر در زمینه آموزش مشاور املاک اطلاعات کسب کنم. شما میتونید منو راهنمایی کنید؟ چ.ن من شنیدم کار مشاور املاکی خیلی درآمد بالایی داره البته اگه درست شنیده باشم. شما برای آموزش می تونید کمکم کنید؟ آیا پکیج آموزشی دارید که من خریداری کنم ؟
    ادمین آقای املاک
    21 آبان 1402
    سلام و عرض ادب کاربر محترم مجموعه آقای املاک شما می تونید وارد مقاله آموزش مشاور املاک بشید و کلی اطلاعات کاربردی به دست بیارید همچنین می تونید وارد دسته بندی آموزش مشاور املاک و آکادمی آقای املاک بشید و از ویدئوهای آموزشی توسط مربیان مجرب و حرفه ای و مطالب به روز بهره مند شوید لینک مقاله آموزش مشاور املاک: https://mrestate.ir/wblog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%da%a9 لینک آکادمی آقای املاک: https://mrestate.ir/wblog/category/academy
  • موسی خاکپور
    15 آبان 1402
    سلام خدمت شمامن. تازه شروع بکار کردم واز مطالب شما خیلی چیزها متوجه شدم وممنونم که اینقدر بادقت من وامسال من رو راهنمایی میکنین
  • م. نسیم زاده
    15 آبان 1402
    خیلی ممنون از راهنمایی شما ، خیلی مایلم یک مشاور املاک موفق و مردم دوست باشم و این شغل را شروع کنم به امید خدا
  • سعید
    22 مهر 1402
    بسیار عالی خیلی ممنون بابت زحماتتون💙
  • راستی ازتبریز
    3 مهر 1402
    باسلام وخسته نباشید.بنده بدون سابقه ی قبلی شروع کردم به مشاوره املاک. به امیدخدا لطفا راهنمایی بفرمایید
    ادمین آقای املاک
    3 مهر 1402
    سلام و عرض ادب واحد پشتیبانی ما با شما در اولین فرصت جهت راهنمایی تماس می گیرند علاوه بر این در وبلاگ آقای املاک شما می تونید در قسمت آکادمی املاک و قسمت آموزش مشاور املاک ویدیوهای آموزشی و مطالب کاربردی با متدهای روز دنیا رو مشاهده کنید.
  • عبدالله
    2 مهر 1402
    با اخذ مجوز مغازه جهت مشاوره املاک درشیراز اجاره کردم، به امید خدا وکمک ازراهنمایی شما بدون سابقه قبلی میخوام شروع کنم،
    ادمین آقای املاک
    2 مهر 1402
    سلام و عرض ادب بسیار عالی . برای شما آرزوی موفقیت های پی در پی را داریم.
  • حسین حسینی
    3 شهریور 1402
    سلام از خیلی ممنونم که از تجربه عالی قدرتون در اختیار ما میگذارید سپاس
  • امیرحسین
    19 مرداد 1402
    سپاس از متن های مفید در ارتباط با املاک و مستغلات ریزه کاری هایی بود که خودم توجه بهشون نداشتم و اطلاع موثری ازین پاراگراف ها گرفتم
  • Hasib Ullah
    18 مرداد 1402
    خیلی خوب بد نیست کمی سخته ولی میشه
  • سید ابوالفضل کابلی
    26 تیر 1402
    مشاور املاک باید درک درستی از مدارک دارنده ملک داشته باشد و شناسایی ملک محله از نظر قیمت و بروز رسانی آن و شتابزده عمل نکند
  • آرش
    26 خرداد 1402
    سلام سپاسگزارم
  • جلیل کامل
    25 خرداد 1402
    منازکاغذبازی های ثبت ومعاملات وتنظیم قراردادها ی قانونی ترس دارم که مبادا جایی اشتباه کنم ودچاردردسرقانون شوم .
  • خلیل نورالهی
    11 خرداد 1402
    امیدبه خدا تلاش در کار خوب
  • مجابی
    7 خرداد 1402
    با سلام و قدر انی زحمات شما وهمکاران گرامیتان بنظر من داشتن چندین ثخصص برای موقیعت در شغل املاک لازم است با استفاده بموقع از آنها یک مشاور قوی می تواند شرایط حاکم بین فروشنده را تبدیل یک قرارداد ودریافت کمسیون کند
  • ناشناس
    5 خرداد 1402
    سپاسگزاریم
  • مهدی بهشتی
    2 خرداد 1402
    سلام واقعیتش من خیلی کم از املاک سر در میارم ولی هم ارتباطم خوبه و هم رفتارم و هم اعتبارم میخوام این شغل رو ادامه بدم دنبال این هستم که آموزش ببینم جوری که با کمترین هزینه بیشترین سود رو از نظر آموزشی بهره ببرم ممنون میشم راهنماییم کنید
    ادمین آقای املاک
    2 خرداد 1402
    سلام و عرض ادب جناب شما می تونید در قسمت آموزش املاک و آکادمی آقای املاک به تمام ویدیو و مطالب آموزشی با تدریس اساتید باتجربه دسترسی داشته باشید.
  • مهرداد
    16 اردیبهشت 1402
    مطالب سودمندی بود و در همه مشاغل کارایی دارد ممنون
  • اسماعیل
    14 اردیبهشت 1402
    سلام ضمن تشکرازهمه عزیزان من خیلی دوست دارم درزمینه املاک فعال باشم وپیشرفت کنم وازاین که چندین نکات روبرسی کردم بسیاربرام خوشحال کننده بودانشاالاه به زودی یکی بهترین مشاوراملاک شیرازمیشم ممنون ازهمه
  • Erfan
    8 اردیبهشت 1402
    سلام خسته نباشید من تازه در یک دفتر املاک برای انجام کار های کامپیوتری عضو شدم ، میخواستم بدونم چطور میشه به عنوان مشاور املاک هم شروع ب کار کنم و تجربه کسب کنم . اکه میشه راهنمایی کنید ممنون .
    ادمین آقای املاک
    8 اردیبهشت 1402
    سلام و عرض ادب کاربر گرامی آقای املاک با شما در اولین فرصت از واحد پشتیبانی جهت راهنمایی تماس خواهند گرفت.
  • امین
    19 دی 1401
    سلام من یک ماهی هست وارد این کار شدم ولی هنوز توانایی کامل برای پیدا کردن یک فایل خوب و قفل کردنش رو ندارم شما چه کاری رو پیشنهاد میدید برای اینکه بهتر عمل کنم میکنید
    ادمین آقای املاک
    19 دی 1401
    سلام و عزض ادب کاربر محترم واحد پشتیبانی آقای املاک با شما جهت راهنمایی و عضویت در آقای فایلینگ تماس خواهئد گرفت.
  • امیری نژاد
    14 آذر 1401
    خیلی عالی بود تشکر از شما
  • عرفان حیدری
    19 شهریور 1401
    سلام بنده هیچ چیز راجب شغل املاک نمی‌دونم دوره های شما۰تا۱۰۰هستن? واین دوره بدردبنده که هیچ چیزی از املاک نمی‌دونم بدردمیخوره
    ادمین آقای املاک
    19 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز مقالات آموزشی ما در حوزه مشاور املاک کمک خیلی زیادی به شما که تازه وارد این شغل شدین یا قصد ورود به این شغل رو دارین ، میکنه لینک صفحه آموزش مشاور املاک : https://mrestate.ir/wblog/category/real_estate_advisor_training
  • Hamed
    12 شهریور 1401
    عالی بود من چون تازه وارد این حرفه شده ام مطالب بیشتری بگذارید ممنون
    ادمین آقای املاک
    12 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی آقای املاک دوست عزیز ما در قسمت آموزش مشاور املاک 70 مقاله آموزشی جهت پیشرفت شغلی شما در اختیارتون قرار دادیم. مطالعه این مطالب کمک شایانی به شما خواهدکرد.
  • عسگری
    2 شهریور 1401
    تشکرازمطالب اموزنده ومفیدتون
  • اصغرغلامی
    20 تیر 1401
    مثل همیشه عالی متشکرم
  • علی بیونکی
    4 اسفند 1400
    سلام و ممنونم از همه شما استادان عزیز.. مطالب بسیار عالی بود ومفید. لطفا باز هم مطالب درمورد مشاور املاک بزارید. علی بیونکی مشهد
  • بهروز نوروزی
    18 آبان 1400
    با سلام و عرض وقت بخیر . مسائل و سر تیتر های آموزشی مشاور املاک که در این مقاله اراعه شده ، بسیار با دقت و ریزبینانه برسی شده و این مطالب برای کلیه کسانی که میخواهند در شغل مشاوری املاک به صورت حرفه ای فعالیت کنند و خود را به یک برند تبدیل کنند باید این آموزشها و نکته ها را به دقت مطالعه و مو به مو به آنها عمل کند . در پایان از سایت محترم آقای املاک با مدیریت جناب مهندس خدابخش عزیز تشکر و از زحمات شبانه روزی ایشان کمال قدردانی را دارم و عرض خدا قوت به تمامی دست اندرکاران این مجموعه را دارم .
    ادمین آقای املاک
    18 آبان 1400
    سلام و درود به شما کاربر محترم آقای املاک ممنون از همراهی همیشگی شما. بسیار خرسندیم که مطالب آموزشی آقای املاک برای شما مثمر ثمر واقع شده.
  • parsa bayati
    21 مهر 1400
    ممنون از مقاله بسیار مفید و کاربردیتون برای منی که مشاور املاک تازه کار هستم واقعا به درد خورد امیدوارم خدا به کسب و کارتون روزی فراوان بده????
  • حمید حیرت پور
    21 مهر 1400
    سلام وقت بخیر بحث آموزش مشاوران املاک از اهمیت زیادی برخودار می باشد. طرز برخورد با مشتری بسیار موضوع مهمیه که امیدوارم مشاوران املاکی که این مقاله رو می خونند بهش عمل کنند و در جهت پیشرفت شغلی ازش استفاده کنند