آموزش نکات طلایی بازاریابی با استاد مهدی سیاح نیا

آموزش نکات طلایی بازاریابی با استاد مهدی سیاح نیا

خرید این دوره
  1. آموزش نکات طلایی بازاریابی

بازاریابی چیست

بازاریابی به هر اقدامی اطلاق می شود که شرکت برای جذب مخاطب به محصول یا خدمات شرکت از طریق پیام رسانی با کیفیت بالا انجام می دهد. هدف بازاریابی ارائه ارزش مستقل برای مشتریان و مصرف کنندگان از طریق محتوا، با هدف بلندمدت، نشان دادن ارزش محصول، تقویت وفاداری به برند و در نهایت افزایش فروش می باشد.

حرفه ای هایی که در بخش های بازاریابی و تبلیغات یک شرکت فعالیت می کنند به دنبال جلب توجه مخاطبان کلیدی از طریق تبلیغات هستند. تبلیغات مخاطبان خاصی را هدف قرار می دهد و ممکن است شامل تأیید افراد مشهور، عبارات یا شعارهای جذاب، بسته بندی یا طرح های گرافیکی به یاد ماندنی و قرار گرفتن در معرض رسانه های کلی باشد.

پروژه ایستاپارک هشتگرد

انواع بازاریابی

بازاریابی سنتی

قبل از فناوری و اینترنت، استراتژی‌های سنتی بازار اولین راهی بود که شرکت‌ها کالاهای خود را برای مشتریان بازاریابی می‌کردند. انواع اصلی استراتژی های بازاریابی سنتی عبارتند از:

بازاریابی در فضای باز: این امر مستلزم نمایش عمومی تبلیغات خارج از خانه برای مصرف کننده است. این شامل بیلبوردها، تبلیغات چاپ شده روی نیمکت ها، برچسب روی وسایل نقلیه یا تبلیغات در حمل و نقل عمومی می باشد.

بازاریابی چاپی: این شامل محتواهای کوچک است که به راحتی قابل چاپ و قابل تکرار می باشد. شرکت‌ها اغلب مواد چاپی را به صورت انبوه تولید می‌کنند، زیرا نیازی نیست که مواد چاپی تحویل‌شده به یک مشتری با دیگری متفاوت باشد. به عنوان مثال می توان به بروشورها، آگهی های روزنامه یا آگهی های مجلات اشاره کرد.

مطالب مرتبط:  معرفی بهترین روش های بازاریابی در شغل املاک

بازاریابی مستقیم: این شامل محتوای خاصی است که به مشتریان ارائه می شود. برخی از محتوای بازاریابی چاپی را می توان از طریق پست ارسال کرد. در غیر این صورت، رسانه های بازاریابی مستقیم می توانند شامل، کوپن برای کالاهای رایگان یا جزوه باشند.

بازاریابی الکترونیکی: این مستلزم استفاده از تلویزیون و رادیو برای تبلیغات است. با وجود دوره‌های کوتاه محتوای دیجیتال، یک شرکت می‌تواند اطلاعاتی را از طریق رسانه‌های دیداری یا شنیداری به مشتری منتقل کند که ممکن است توجه بیننده را بهتر از فرم چاپی بالا جلب کند.

بازاریابی رویدادی: این مستلزم تلاش برای جمع آوری مشتریان در یک مکان خاص برای فرصت صحبت با آنها در مورد محصولات یا نمایش محصولات است. این شامل کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، سمینارها، نمایشگاه های جاده ای یا رویدادهای خصوصی می باشد.

بازاریابی دیجیتال

صنعت بازاریابی با معرفی دیجیتال مارکتینگ برای همیشه تغییر کرد. از روزهای اولیه تبلیغات پاپ‌آپ تا مکان‌های هدفمند بر اساس سابقه مشاهده، اکنون روش‌های نوآورانه‌ای وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند از طریق بازاریابی دیجیتال به مشتریان دست یابند.

بازاریابی موتورهای جستجو: این مستلزم آن است که شرکت‌ها تلاش کنند ترافیک جستجو را از دو طریق افزایش دهند. اولاً، شرکت ها می توانند برای قرار دادن در صفحات نتیجه به موتورهای جستجو پول پرداخت کنند. دوم، شرکت‌ها می‌توانند بر تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) تأکید کنند تا به‌طور ارگانیک در نتایج جستجو قرار گیرند.

بازاریابی ایمیلی: این امر مستلزم آن است که شرکت ها آدرس های ایمیل مشتری را به دست آورند و پیام هایی را توزیع کنند. این پیام‌ها می‌توانند شامل کوپن‌ها، فرصت‌های تخفیف یا اطلاعیه قبلی درباره فروش‌های آتی باشند.

مطالب مرتبط: 12 استراتژی بازاریابی املاک جهت توسعه در تجارت

بازاریابی رسانه های اجتماعی: این مستلزم ایجاد حضور آنلاین در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خاص است. مانند بازاریابی موتورهای جستجو، شرکت ها می توانند تبلیغات پولی را برای دور زدن الگوریتم ها قرار دهند و شانس بیشتری برای دیده شدن توسط بینندگان به دست آورند. در غیر این صورت، یک شرکت می‌تواند با ارسال محتوا، تعامل با فالوورها، یا آپلود رسانه‌هایی مانند عکس‌ها و ویدیوها، به رشد ارگانیک بپردازد.

بازاریابی وابسته: این بازاریابی مستلزم استفاده از تبلیغات شخص ثالث برای جلب علاقه مشتری است. اغلب، شرکت وابسته ای که از فروش کمیسیون دریافت می کند، بازاریابی وابسته را انجام می دهد، زیرا شخص ثالث انگیزه فروش کالایی را دارد که محصول اصلی خودش نیست.

بازاریابی محتوا: این امر مستلزم ایجاد محتوا، اعم از کتاب الکترونیکی، اینفوگرافیک، سمینارهای ویدیویی یا سایر محتوای قابل دانلود است. هدف ایجاد یک محصول (اغلب رایگان) برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد یک محصول، به دست آوردن اطلاعات مشتری و تشویق مشتریان به ادامه همکاری با شرکت فراتر از محتوا است.

بازاریابی املاک چیست

شما به عنوان یک مشاور املاک نیاز به استراتژی‌های قوی بازاریابی املاک و مستغلات دارید تا به تولید سرنخ بپردازید، به کسب و کارتان کمک کنید، پایگاه مشتریان خود را بسازید و در یک جایگاه بی‌نظیر پابرجا بمانید. شایان ذکر است که تولید سرنخ با کیفیت بالا با بازاریابی موثر آغاز می شود.

مطالب مرتبط: 6 ترفند بازاریابی املاک اداری و تجاری

نکات بازاریابی املاک

بسیاری از شرکت های فعال در تجارت املاک و مستغلات هنوز به طور کامل با گرایش در بازاریابی آشنا نشده اند. بازاریابی شرکت را قادر می سازد تا با گروهی از افراد متناسب با جمعیتی که شرکت قصد دارد به آنها خدمت کند ارتباط برقرار کند. درک جدیدی از بازاریابی برای پابرجا ماندن در آینده مورد نیاز است. بنابراین، ما چند استراتژی عملی بازاریابی املاک و مستغلات را برای کمک به شما در ایجاد سرنخ‌های بیشتر و رشد پایدار کسب‌وکار جمع آوری کرده ایم.

  1. یک وب سایت بهینه شده ایجاد کنید
  2. حضور خود را در رسانه های اجتماعی تنظیم کنید
  3. در تبلیغات اجتماعی سرمایه گذاری کنید
  4. نمایه کسب و کار گوگل خود را بسازید
  5. در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید
  6. بازاریابی ایمیلی را در نظر بگیرید
پروژه گرندپارک فردیس

آموزش نکات طلایی بازاریابی با استاد مهدی سیاح نیا

شما به عنوان یک مشاور املاک باسابقه و حرفه ای و تازه کار باید از اصول و قوانین و همچنین تکنیک های بازاریابی در شغل املاک دانش و اطلاعات کافی داشته باشید در غیر این صورت هیچگاه به موفقیت دست پیدا نخواهید کرد و حتی ممکن است این شغل را ترک کنید به همین منظور آکادمی قای املاک با هدف پیشرفت و موفقیت شغلی شما نکات طلایی بازاریابی توسط استاد مهدی سیاح نیا را ارائه داده است. با مشاهده این ویدیو و رعایت این نکات قطعا در شغل خود حرفه ای خواهید شد. پس فرصت را از دست ندهید.

تعداد نظرات : 2
  • عباس عزیزی
    22 بهمن 1401
    سپاس از ایجاد دوره ها
  • ناشناس
    20 دی 1401
    ممنونم بابت آموزش‌های خوبتون