دوره مشاور املاک ؛۷ ایده انقلابی بازاریابی املاک در سال ۲۰۲۲

دوره مشاور املاک ؛۷ ایده انقلابی بازاریابی املاک در سال ۲۰۲۲

16 مهر 1401

آموزش املاک

دوره مشاور املاک ؛۷ ایده انقلابی بازاریابی املاک در سال ۲۰۲۲

زمان آن فرا رسیده است که ایده های بازاریابی املاک و مستغلات که در سال گذشته برای ما کارآمد بودند را در سال جاری به روزرسانی کنیم. ما قصد داریم به بهترین ایده های بازاریابی فروش ملک در سال ۲۰۲۲ نگاهی بیندازیم. لطفا ما را تا آخر این مقاله همراهی نمائید.

آموزش مشاور املاک حرفه ای

برای بسیاری از افرادی که وارد این حوزه می شوند، شغل املاک و مستغلات آسان نیست بر اساس شواهد بیش از ۷۵٪ از مشاوران املاک تازه کار در پنج سال اول خود این شغل را ترک می کنند. اما اگر رویای داشتن یک مشاور املاک حرفه ای در زمینه املاک و مستغلات را دارید، نباید اجازه دهید این رقم شما را ناامید کند. برای کمک به شما در رسیدن به این هدف، ما راهنمای نکات آموزش املاک و لیستی از بهترین برنامه ها را برای شما گردآوری کرده ایم.

دوره مشاور املاک

اگر دقت کرده باشید، روش های بازاریابی املاک و مستغلات در چند ماه گذشته بسیار تغییر کرده است، چه رسد به چند سال گذشته. بیایید با چند ایده روش های نوین بازاریابی املاک و مستغلات در سال ۲۰۲۲ شروع کنیم. اگر آماده هستید می توانید آموزش مشاور املاک خود را به سطح بالاتری ببرید، این دوره آموزشی شماست تا شما را به سرنخ های بیشتری جذب کند!

۷ ایده انقلابی بازاریابی املاک و مستغلات در سال ۲۰۲۲

۱.حساب های رسانه ای فعال ایجاد کنید

حساب های رسانه ای اجتماعی فعال ایجاد کنید و برای تبلیغات هزینه بپردازید یا در وبسایت های تخصصی ملکی مانند وبسایت آقای املاک عضو شوید. محتوای بازاریابی زیادی در این رسانه ها وجود دارند که نسبتاً عمومی هستند. اگر از این توصیه پیروی کنید، تعداد سرنخ ها افزایش پیدا خواهدکرد. از این مرحله به بعد، شما فقط باید کسی باشید که آن را به درآمد تبدیل می کند.

آموزش مشاور املاک حرفه ای

۲. یک چت بات در وب سایت املاک خود قرار دهید

چت بات ها راه بسیار خوبی برای تعامل با مشتری بالقوه حتی زمانی که در دسترس نیستید، می باشند. ربات‌های گفتگوی مستغلات، خدمات پاسخگویی زنده، پاسخ‌های ایمیل فعال و... همگی می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان شما جمع‌آوری کنند.

شما با استفاده از ابزارهای مناسب در شغل مشاور املاک می توانید مانند یک تیم چند نفره عمل کنید. چت بات ها و سرویس های خودکار راهی عالی برای انجام این کار هستند. در حالت ایده‌آل، هیچ کس نمی‌خواهد با شما تماس برقرار کند در حالی که همیشه می خواهد پاسخی دریافت کند ،حتی اگر آن پاسخ به صورت دیجیتالی تولید شده باشد.

۳. بازاریابی را برای خریداران «غیر متعارف» شروع کنید

منظور ما از خریداران غیر متعارف چیست؟ این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مردم با دوستان خود خانه می خرند. این چند فرصت عالی برای یک برنامه بازاریابی املاک و مستغلات در سال ۲۰۲۲ ارائه می دهد به همین دلیل است که مردم باید استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات خود را تغییر دهند. بسیاری از عوامل در بازاریابی به خانواده هسته ای تبدیل می شوند. در سال ۲۰۲۲، خانه های چند نسلی، املاک چند خانواری و تعاونی های بیشتری را خواهید دید.

۴. مسابقه، نظرسنجی و پرسش و پاسخ را در اینستاگرام اجرا کنید

اگر تبلیغ طولانی مدت شما در فیس بوک دیگر مورد توجه قرار نمی گیرد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را تغییر دهید. اینستاگرام یک مکان عالی برای ایجاد فالوور در بازار املاک و مستغلات است. از اینستاگرام برای ایجاد تعامل از طریق مسابقات، نظرسنجی و پرسش و پاسخ استفاده کنید. امروزه مخاطبان شما دائما آنلاین هستند. نیازی نیست برای هر فهرستی ویدیوهای سنگین و هزینه بر ایجاد کنید، اما داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام که بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرد راهی عالی برای ایجاد یک برند است.

همچنین می توانید از این استراتژی ها برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، نظرسنجی ها می توانند به شما بگویند که مردم به دنبال چه نوع خانه ای با چه امکاناتی هستند. همانطور که تمام بازارها سریع تغییر می کنند، مهم است که انگشت خود را روی نبض مخاطبان خود قرار دهید. رسانه های اجتماعی نه تنها راهی عالی برای جذب مشتریان بالقوه، بلکه راهی عالی برای انجام تحقیقات مستقیم در بازار هستند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد آموزش بازاریابی در اینستاگرام ؛ویژه آژانس ها و مشاوران املاک

دوره آموزش مشاور املاک رایگان

۵. یک حساب بازاریابی ویدیوئی ایجاد کنید

اگر حساب بازاریابی ویدیویی خود را به تعویق انداخته اید، وقت آن رسیده است. می توانید حساب خود را با ساخت ویدیو برای هر یک از لیست های خود ایجاد کنید. این یک روش مستقیم سودآور بازاریابی آنلاین است. شما می خواهید لیست خانه ها را با ویدیو سریعتر بفروشید. اما فراموش نکنید که تلاش های بازاریابی خود را به سمت آگاهی از برند معطوف کنید. ویدئو قانع کننده ترین نوع محتوا است. با مخاطبان محلی خود صحبت کنید، آنها را در بازار به روز کنید و در مورد نیازهای آنها صحبت کنید.

با گذشت زمان، این احساس را خواهید داشت که چه محتوایی برای شما بهترین عملکرد را دارد. به معیارهای خود نگاه کنید. ببینید کدام ویدیوها بیشترین بازدید را دارند و در مقابل کدام ویدیوها بیشترین تعهد را دارند. ویروسی ترین ویدیوهای شما ممکن است ترافیک زیادی داشته باشد و از طرفی خریداران جدی زیادی نداشته باشد اما یک ارزش بزرگ در آن وجود دارد. بنابراین یک کمپین خوب به هر دوی آنها نیاز دارد.

۶. با مشاوران املاک دیگر متحد شوید

بسیاری از افراد به دنبال خانه های ارزان قیمت هستند یا به دنبال خانه ای در نزدیکی محل کار خود؛ شما باید مشتریان بالقوه خود را برای مطابقت با این روندها به روز کنید. برای ایجاد شبکه ای از ارجاع ها با سایر نمایندگان کار کنید. ممکن است خریداری داشته باشید که بخواهد به شهرهای اطراف تهران نقل مکان کند که با شناخت چند مشاور املاک در شهرهای مختلف می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. ارجاعات امروز می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد و تنها چیزی که نیاز دارید یک کتاب عالی از اطلاعات تماس است.

بیشتر بخوانید: بازاریابی تلفنی املاک ؛ ۵ استراتژی برای مشاوران املاک مبتدی

۷. با اینفلوئنسرهای منطقه خود صحبت کنید

ما دیگر نمی توانیم اینفلوئنسرها را نادیده بگیریم. یک سرمایه گذار املاک و مستغلات قطعا اینطور نیست. اینفلوئنسرهای زیادی هستند که زمان زیادی را برای توسعه برند املاک و مستغلات خود سرمایه گذاری کرده اند. اغلب، نفوذ آنها بیشتر از کل آژانس املاک است.

اینفلوئنسر واقعا چیست؟ مطمئناً آنها افرادی هستند که دنبال کنندگان زیادی در رسانه های اجتماعی دارند. اما یک اینفلوئنسر خوب فقط کسی نیست که محبوب باشد. آنها کسی هستند که واقعاً شبکه پیروان خود را می شناسند، می دانند به چه چیزی علاقه دارند و می دانند چگونه آنها را جذب برند شما کنند.

امروزه اکثر اینفلوئنسرها به جز مشاوره یا سرگرمی چیزی نمی فروشند. می توان با آنها کار کرد و با آنها شریک شد. به دنبال تأثیرگذارانی باشید که واقعاً علاقه مند به همکاری با شما هستند و می توانید برای آنها ارزش قائل شوید. برای این کار می توانید در ابتدا از منطقه خود شروع کنید.

تعداد نظرات : 1
  • رضا نطری
    16 مهر 1401
    عالی بود فقط ی کمی اجرای کردنش زمان بر هست