شماره پشتیبانی

تماس بگیرید

صفحه

1

2

...

782

خرید ویلا در مازندران

خرید ویلا در مازندران امروزه بسیار پرتقاضا شده است به ویژه در میان ساکنین شهر تهران که بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند. با مراجعه به استان های شمالی به خصوص استان مازندران اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند؛ آب و هوای فوق العاده سالم این استان است. البته ناگفته نماند نوار شمالی کشور نسبت به کلانشهر‌ها از آب و هوای بهتری برخوردارند علی الخصوص شهرک‌های این استان به لحاظ آب و هوا دارای شرایط شگفت انگیزی هستند.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در مازندران کلیک کنید.

مازندران از جمله استان‌هایی است که به طور مستقیم با دریا ارتباط دارد که همین موجب می شود نسیم خنک دریا را در تابستان تجربه کرد. از طرفی در فصل زمستان‌ این استان خشک و سرد نیست. بلکه نوعی سرمای ملایم و مسرت بخش دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از بوی دریا لذت می‌برید؛ قطع به یقین بهترین گزینه برای شما خرید ویلا در مازندران است. البته توجه داشته باشید که قیمت خرید ویلا ساحلی گران‌ تر می باشند.

در استان مازندران شهرها با فاصله‌های بسیار کمی از یکدیگر قرار گرفته اند. یکی از اصلی ترین مزیت های خرید ویلا در مازندران ، فاصله بسیار کم شهرها و شهرک‌ها می‌باشد. البته طبیعی است چرا که این استان دارای خاک حاصل خیز می باشد. خاک حاصل خیز داشتن به معنای داشتن جنگل‌های شگفت انگیز است. جنگل‌هایی که معمولاً توسط انسان‌ها دست کاری شده اند. اما همچنان ردپای طبیعت را در لا به لای درختان آن‌ها به خوبی می توان مشاهده کرد.

جهت مشاهده آگهی های خرید ویلا در رشت کلیک کنید.

تقاضای بالا جهت خرید ویلا در شمال موجب شده که معماری ویلاها زیبا و ساده شود. این ویلاهای نوساز می‌توانند نظر هر بیننده‌‌ای را مجذوب خود کنند. مازندران با ساخت ویلاهای نوساز خود مشکلاتی از جمله؛ پوسیدگی چوب‌ها، از بین رفتن دیوارها و… را از بین برده است. معمولاً مصالح به کار رفته در این ویلاها ؛ نسبت به رطوبت مقاوم هستند.

طراحی ویلاهای مازندران هرچه نوساز باشد طراحی مدرن تری دارد! همه می‌دانند که سلیقه مردم امروز با افرادی که در دهه ۳۰ یا ۴۰ زندگی می‌کرده‌‌اند تفاوت پیدا کرده است. این ویلاها می‌توانند انتظاراتی که در زمان حال دارید را برآورده سازند. حتی برخی از آن‌ها ویلاهای آینده هستند.

از دیگر مزیت های خرید ویلا در مازندران ؛ بهره وری بالای آن‌ها می‌باشد. ویلاهای استان مازندران معمولاً با هدف دریافت انرژی‌های طبیعی ساخته می شوند. نورگیر، غیر نسا، با طراحی منحصر به فرد و سادگی بالا این سبک از خانه ها را منحصر به فرد کرده است.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان مدرن در محمود آباد و خرید ویلای لوکس در محمود آباد کلیک کنید. 

خرید ویلا در مازندران

خرید خانه ویلایی در مازندران

یکی دیگر از مزیت‌هایی خرید خانه ویلایی در مازندران ؛مسافرت‌های دسته جمعی است. اگر در شهرهای شمالی ویلایی خریداری کنید نه تنها شما بلکه اطرافیان شما نیز می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند. سفر کردن همیشه دغدغه‌های مخصوص به خود را دارد. کجا مستقر شویم؛ چه بخوریم؛ کجا برویم و… که تنها سر سوزنی از این دغدغه‌ها هستند. با خرید خانه ویلایی در مازندران می‌توانید بسیاری از این دغدغه‌ها را کاهش دهید.

از جمله مزایای خرید خانه ویلایی در مازندران تنوع بالای ویلاهای تکمیل شده است. به جرات می‌توان گفت که ویلاهای استان مازندران تمام سلیقه‌ها را پوشش می دهد. 

جهت مشاهده آگهی های به روز قیمت خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

قیمت ویلا در مازندران

قیمت ویلا در مازندران به موقعیت جغرافیایی (در کدام شهر و محله) ساخلی با جنگلی بودن ویلا، شکل ساختمان ؛ (فلت_دوبلکس_تریبلکس)، متراژ، سن ویلا و امکانات داخلی و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد. طبق آگهی های منتشر شده وبسایت آقای املاک در آذر ماه 1402، قیمت ویلا در مازندران بدین شرح می باشد:

ویلای جنگلی با متراژ زمین۱۵۰متری /۸۰ متر بنا/ ساخت ۱۴۰۲/  دو خواب/ فلت / شهرکی / واقع در محمود آباد / دارای پارکینگ، انباری، بالکن، متری 11 میلیون و 466 هزار تومان، معادل یک میلیارد و 720 میلیون تومان می باشد.

همچنین ویلییا مستقل با ۱۰۸متر زمین/ ۱۲۹ متر بنا /دوبلکس /۳ خواب مستر/ انشعابات نصب/ دسترس عالی به فروشگاه های برند منطقه/ منطقه تهرانی نشین و دارای محیطی خلوت و آرام/ ویو جنگل و شالیزار/ دارای پارکینگ، انباری، بالکن واقع در اتوبان محمودآباد به آمل ، متری 23 میلیون و 148 هزار تومان ، معادل دو میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد.

سایت خرید ویلا در مازندران

برای افرادی که به دنبال بهترین سایت خرید ویلا در مازندران هستند ، خبر خوب این است که وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک دارای آگهی های معتبر و به روز خرید ویلا در استان های مازندران و گیلان است که شما با ورود در این صفحات و انتخاب فیلترهای مورد نظر می توانید به ویلای دلخواه خود خیلی سریع دست پیدا کنید.

جهت مشاهده آگهی های خرید ویلا در شهرهای مختلف ایران می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

خرید ویلا در محمودآباد

خرید ویلا در گیلان

خرید ویلای استخردار در شمال

خرید آپارتمان در رامسر


سوالات متداول

  • قیمت ویلا در مازندران چند است؟

    قیمت ویلا در مازندران به موقعیت جغرافیایی (در کدام شهر و محله) ساخلی با جنگلی بودن ویلا، شکل ساختمان ؛ (فلت_دوبلکس_تریبلکس)، متراژ، سن ویلا و امکانات داخلی و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد. به عنوان مثال طبق آگهی های منتشر شده وبسایت آقای املاک در آذر ماه 1402: ویلای جنگلی با متراژ زمین۱۵۰متری /۸۰ متر بنا/ ساخت ۱۴۰۲/  دو خواب/ فلت / شهرکی / واقع در محمود آباد / دارای پارکینگ، انباری، بالکن، متری 11 میلیون و 466 هزار تومان، معادل یک میلیارد و 720 میلیون تومان می باشد.

سوپر اپلیکیشن آقای املاک