دکوراسیون دفتر املاک ؛ ۱۲ ترفند طراحی برای پیشرفت شغلی شما
21 تیر 1400
دکوراسیون

دکوراسیون دفتر املاک موضوعی است که قصد داریم امروز در رابطه با آن با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر در شغل املاک فعالیت دارید جالب است بدانید که تجارت املاک و مستغلات شما را ملزم می کند که نه تنها در مورد مطالبات ملکی بلکه در محبوب ترین روند طراحی نیز به روز باشید. هر انتخابی که هنگام طراحی و تزئین دفتر املاک و مستغلات خود انجام می دهید ، می تواند در مورد کسب و کار شما پیامی ارسال کند و در عین حال بر کارمندان شما نیز تأثیر بگذارد.
آژانس های املاک و مستغلات بیشتر وقت خود را در جاده یا تعامل با مشتریان واقعی و بالقوه از طریق وب سایت های ملکی مانند (وبسایت آقای املاک که به عنوان تخصصی ترین و کاملترین وبسایت ملکی شناخته شده و صفر تا صد نیازهای ملکی شما را فراهم می کند)، یا حساب های رسانه های اجتماعی خود می گذرانند اما واقعیت این است که اگر دفتر املاک و مستغلات خود را به درستی تزئین کنید ، گام بسیار مهمی برای شناخت برند شما خواهد بود.
با پیشرفت تکنولوژی و شکل گرفتن تمامی افرادی که جویای ملک هستند و به نوعی شغلشان مربوط به کارهای ساختمانی است می توانند به راحتی در وبسایت آقای املاک آگهی خود را به ثبت برسانند.
با توجه به اینکه امروزه بیشتر تعاملات در فضای مجازی انجام می گیرد، اما در حال حاضر اینترنت و رسانه های اجتماعی نتوانسته به طور کامل جایگزین تعامل انسانی شوند. نهایی کردن معاملات املاک و مستغلات هنوز هم باید در یک مکان فیزیکی اتفاق بیفتد.
بنابراین یک دفتر املاک و مستغلات طراحی کنید که نه تنها در تحقق اهداف تجاری شما نقش داشته باشد بلکه باعث افزایش بهره وری کارمندان شما شود. انعطاف پذیری ، دسترسی و راحتی اولویت های اصلی هستند.
هنگامی که تمام این عناصر را در دکوراسیون دفتر املاک خود پیاده می کنید ، مطمئنا دفتری خواهید داشت که هم کارمندان و هم تجارت شما در آن پیشرفت خواهد کرد.
بهترین دکوراسیون مشاور املاک
اکنون با در نظر داشتن این اطلاعات، بیایید با جزئیات بیشتری صحبت کنیم که چگونه می توانید از دفتر املاک و مستغلات خود و حتی دیزاین دفتر املاک کوچک به عنوان یکی از روش های بازاریابی استفاده کنید.۱. طراحی های فضای کاری باز
مدتی است که طراحی دفتر باز یکی از غالب ترین روندها است و به نظر می رسد اینجا برای ماندگاری باقی مانده است. آنچه که روی میز می آورد ، مزیت داشتن فضای باز و هوای مناسب برای برقراری ارتباط و همکاری است. از آنجا که در تجارت املاک و مستغلات مشغول به کار هستید ، احتمالاً می دانید که چیدمان طبقه باز دنیای طراحی را تحت تأثیر قرار داده و بر روی املاک مسکونی و تجاری مسلط است.۲. مناطق دوستدار حریم خصوصی
حتی اگر طراحی دفتر باز از محبوبیت زیادی برخوردار باشد ، هنوز هم نیاز به حریم شخصی وجود دارد که کارمندان را قادر می سازد بدون هیچ گونه حواس پرتی بر کار خود تمرکز کنند. با این حال ، نباید فقط اتاقهای سنتی را در مرکز املاک و مستغلات خود اجرا کنید. در عوض ، از تقسیم کننده هایی استفاده کنید که مناطق کار بسته و حریم خصوصی را ایجاد می کند. یک ایده خوب این است که به سراغ پارتیشن های کوتاه تر بروید زیرا مردم بیشتر مراقب محیط خود خواهند بود. پارتیشن های بلند توهم حریم خصوصی و جدایی ایجاد می کنند.۳. فضاهای جلسات مشترک
زمینه های همکاری برای هر دفتر املاک ضروری است. شما باید فضاهایی را در اختیار کارمندان خود قرار دهید که بتوانند طوفان فکری ، همکاری ، سازماندهی جلسات گاه به گاه و غیره را انجام دهند. مهم است که این مناطق بهره وری کارمندان شاغل در منطقه شخصی آنها را مختل نکند.۴. فضاهای انعطاف پذیر و پویا
انعطاف پذیری عامل مهمی است که باید هنگام طراحی فضای کاری املاک و مستغلات خود در ذهن داشته باشید. مناطق پویا و قابل تنظیم سطح بالایی از انعطاف پذیری را برای کارکنانی که می توانند نحوه یا مکان مورد نظر خود برای کار را انتخاب کنند فراهم می کند. بنابراین ، متخصصان طراحی جنبه ها و عوامل مختلفی را در نظر می گیرند. هدف آنها ایجاد محیط های کاری است که بهره وری را تشویق کرده و از انعطاف پذیری اطمینان حاصل کند.
۵. ویژگی های فن آوری یکپارچه
حتما می دانید که فناوری به عضو جدایی ناپذیر در املاک و مستغلات تبدیل شده است ، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که آن را در دفتر کار خود ادغام کنید. در واقع ، تلفیق فناوری و سایر ابزارهای پیشرفته یکی از روندهای اصلی در طراحی دفتر املاک و مستغلات است که می تواند تقریباً همه جنبه های فعالیت تجاری شما را تسهیل کند. شما باید شبکه های بی سیم پرسرعت و همچنین سیستم های امنیتی با فناوری پیشرفته و سیستم های اتوماسیون اداری را نصب کنید. سایر راه حل های فنی مناسب که می توانید در مرکز نوآوری املاک و مستغلات خود بگنجانید عبارتند از: دیوارهایی که به عنوان تخته سفید یا صفحه نمایش نیز استفاده می شوند. دستگاه ها و مانیتورهای تلویزیون بی سیم اتصال به سراسر دفتر شما سیستم های کنترل از راه دور و غیرهبیشتر بخوانید:۱۰ ایده داغ از روند طراحی داخلی منزل در سال ۲۰۲۱
۶. جو سالم و مولد
ایجاد یک محیط مناسب اداری یکی از راه های اصلی برای افزایش بهره وری کارمندان است. ویژگی های دفتر مدرن فضای سالمی است که مزایای سلامتی بیشماری را برای کارمندان فراهم می کند. اگر می خواهید دکوراسیون دفتر املاک و مستغلات برای شما انگیزه بیشتری ایجاد کند ، باید بر اجرای چندین فاکتور مهم تمرکز کنید: نور مناسب ، چه طبیعی و چه مصنوعی ؛ هوای داخلی پاک و بدون سم فضای کاری از نظر صوتی