آموزش پنل آقای مشاور ؛ فایل های من

آموزش پنل آقای مشاور ؛ فایل های من

16 مهر 1400

آقای مشاور

آموزش پنل آقای مشاور ؛ فایل های من

نرم افزار املاک و مستغلات سلاح مخفی برای ایجاد یک حرفه موفق و مرفه برای مشاوران و آژانس های املاک محسوب می شود. از آنجایی که مشغله کاری مشاوران و آژانس های املاک زیاد است و ممکن است نکاتی را در رابطه با ثبت و پیگیری فایل ها، مشتریان و قراردادهای خود فراموش کنند نیاز به یک ابزار پیشرفته برای ثبت این اطلاعات دارند در همین رابطه پلتفرم آقای املاک برای تمام آژانس ها و مشاوران املاک ابزاری پیشرفته جهت سرعت بخشیدن به فرایند کاری روزانه و همچنین توسعه پیشرفت کار مشاوران ، پنل تخصصی به نام پنل آقای مشاور طراحی کرده تا اطلاعات فایل ها، مشتریان و قراردادهای خود را به صورت یکجا و کاملا منظم با امنیت بالا ثبت ، نگهداری و مدیریت کنند. در این مقاله توضیحات کامل راجع به ثبت فایل و ویرایش فایل های ثبت شده به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. پروفایل آقای مشاور برای تمامی آژانس ها و مشاوران املاک این امکان را فراهم کرده تا صفر تا صد فرایند کاری روزانه خود را ثبت و آنالیز کنند. لازم به ذکر است که تحت هیچ شرایطی اطلاعات شما اعم از مشخصات فردی، قراردادها، فایل ها، مشتری ها و... که در پروفایل آقای مشاور ثبت می شود، از بین نخواهد رفت. به عنوان مثال اگر به هر دلیلی اطلاعات موبایل، تب لت و لپ تاپ شما از بین برود این اطمینان به شما داده خواهد شد که تمامی اطلاعات شما در پروفایل آقای مشاور نگهداری و ذخیره می شود . در این مورد فقط کافیست مجدد با همان سیم کارتی که قبلا وارد پنل آقای مشاور شدید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

پنل آقای مشاور ؛ فایل های من

سازماندهی و مدیریت فایل ها روند کاری شما را بسیار ساده تر می کند. در همین راستا یکی از ابزارهای مهم و اصلی پنل آقای مشاور قسمت فایل های من است. این ابزار به گونه ای برای مشاوران و آژانس های املاک طراحی شده تا به آسانی و با سرعت فایل های خود را در پنل آقای مشاور به ثبت برسانند.

خرید خانه در تهران

آگهی ساده و آگهی پیشرفته

برای ثبت فایل در پنل آقای مشاور به قسمت فایل جدید مراجعه و با انتخاب آگهی ساده یا پیشرفته فایل خود را ثبت کنید. تفاوت آگهی ساده و پیشرفته در تعداد امکانات فایل مورد نظر است. در آگهی ساده قابلیت ثبت ۱۲ مدل امکانات و در آگهی پیشرفته قابلیت ثبت ۳۰ مدل امکانات برای فایل مورد نظر را در اختیار دارید.   آموزش فایل های من در پنل آقای مشاور   در پنل آقای مشاور سطح دسترسی مشاور املاک با سطح دسترسی آژانس املاک ( که دسترسی مدیریتی است ) کمی متفاوت خواهد بود. دسترسی اکانت مشاور در سطح ثبت انواع فایل، مشتری ، قرارداد، توضیحات تکمیلی و گزرش گیری فردی می باشد اما اگر با اکانت آژانس املاک وارد شوید؛ می توانید در زیر مجموعه خود مشاور تعریف کنید ، آگهی استخدام ثبت کنید و عملکرد مشاورهای زیر مجموعه خود را مورد بررسی قرار دهید. 

بارگذاری در آقای املاک و آقای فایلینگ

از طرفی زمانی که آگهی شما کامل شد قبل از ثبت نهایی آگهی دو گزینه بارگذاری در آقای املاک و آقای فایلینگ ( به صورت فعال و پیش نویس ) را مشاهده خواهید کرد. شایان ذکر است اگر گزینه انتشار در آقای املاک را انتخاب کنید ، پس از تایید توسط تیم کنترل کیفی، آگهی شما توسط تمام کاربرهای سایت دیده خواهد شد ولی اگر گزینه آقای فایلینگ را انتخاب کنید پس از تایید فقط مشاورین املاکی که بسته های آقای فایلینگ را خریداری کرده اند، آگهی شما را خواهند دید. آموزش فایل های من در پنل آقای مشاور   در آگهی های رهن و اجاره دو گزینه قابل تبدیل و توافقی وجود دارد به عنوان مثال اگر ملکی با قیمت ۵۰۰ میلیون پیش و ۵ میلیون اجاره باشد مشتری می تواند با توافق موجر نسبت مبلغ رهن و اجاره را تغییر دهد. در صورتی که صاحب فایل تمایلی به درج قیمت در آگهی نداشته باشد می تواند گزینه توافقی را تیک زده و قیمت را با عدد صفر رد کند در قسمت نام مالک به هیچ عنوان نام مالک بر روی آگهی دیده نمی شود بلکه در دیتای آقای مشاور ذخیره و فقط خود صاحب اکانت دسترسی به آن را دارد. این دسترسی به مشاور این امکان را می دهد تا بعدها در صورت نیاز نام مالک را راحت تر شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: آموزش پنل آقای مشاور ؛ مشتری های من !

در قسمت انتخاب شهر و محله ؛ ۵ شهر و ۱۰ محله آخری که در آن آگهی به ثبت رساندید قابل رویت خواهد بود همچنین با هر شماره ای که وارد شدید پنل به صورت پیش فرض همان شماره را برای شماره تماس و شماره واتس آپ شما در نظر خواهد گرفت که البته امکان تغییر شماره تماس را خواهید داشت. همچنین در صفحه فایل های من ۱۰ آگهی آخری که تاکنون بارگذاری کردید قابل مشاهده خواهد بود همچنین برای مشاهده بیشتر آگهی ها می توانید از گزینه بیشتر استفاده کنید. در قسمت پایین تر گزینه هایی مانند انتشار در آقای املاک ، انتشار در آقای فایلینگ، فعال و پیش نویس قرار دارد. در مجموع فایل هایی که هر مشاور املاک بارگذاری می کند چهار مدل دارد.   آموزش فایل های من در پنل آقای مشاور

مدل اول:

فایل فعال است به این معنی که شما مشخصات کامل فایل اعم از اطلاعات، عکس و ... را پر کردید و پس از انتخاب گزینه انتشار در آقای املاک و آقای فایلینگ ، تیک فعال را خواهید زد پس از این عملیات این آگهی در پرسه تایید قرار می گیرد و از لحظه ای که تیک فعال زده می شود در آگهی های فعال شما به نمایش در می آید .

پیش خرید آپارتمان در تهران

مدل دوم:

فایل پیش نویس است، فایل پیش نویس فایلی است که مشاور اطلاعات آگهی را ثبت و بارگذاری کرده اما به هر دلیلی قصد انتشار آن را ندارد و می خواهد آن را به صورت بایگانی نگه دارد. به این نوع فایل ها پیش نویس می گویند. مزیت دیگری که فایل های پیش نویس دارند این است که مشاور می تواند به عنوان مثال ۱۰۰ نوع آگهی را به صورت پیش نویس ذخیره کند و آنها را در طول روزهای هفته از حالت پیش نویس خارج و فعال کند. به طور کلی فایل های پیش نویس فضایی برای بایگانی کردن فایل های مشاوران است.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد آشنایی با وبسایت آقای املاک !

مدل سوم:

آگهی های آرشیو می باشد، به طور معمول هر آگهی یک تاریخ انقضا دارد و از دسترس صاحب آگهی خارج می شود اما خبر خوب ما به شما این است که آگهی های شما در پنل آقای مشاور پس از تاریخ انقضا در قسمت آرشیو قرار می گیرد و به هیچ عنوان پاک نخواهد شد این یکی از مزیت های پنل آقای مشاور است که هیچ یک از وبسایت های ملکی از آن برخوردار نیستند .

مدل چهارم:

آگهی های ذخیره شده: آگهی های ذخیره شده آگهی هایی هستند که در هنگام بازدید از آگهی های وبسایت آقای املاک مورد توجه شما قرار می گیرد و آن آگهی را ذخیره می کنید در کنار عنوان هر آگهی گزینه ذخیره قرار دارد که با زدن بر روی آن آگهی برای شما ذخیره خواهد شد. شما در انتخاب تصاویر می توانید ۲۰ عکس انتخاب کنید پس از انتخاب شهر و محله می توانید برای بهتر دیده شدن ملک از قسمت نقشه استفاده کنید. اگر می خواهید آدرس را در نقشه پین کنید باید در ابتدا بر روی نقشه کلیک کنید تا از حالت lock (قفل) خارج شود. در قسمت فایل های من اگر بر روی عکس آگهی ها بزنید در قسمت پایین آن گزینه هایی مانند حذف آگهی ، اشتراک گذاری و ثبت قرارداد وجود دارد البته دسترسی و استفاده از تمام این خدمات برای اشخاصی خواهد بود که با آقای املاک قرارداد منعقد کرده و هزینه این خدمات را پرداخت کرده باشند. لازم به ذکر است که در آقای املاک فقط ثبت آگهی رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی آقای مشاور !

آموزش فایل های من در پنل آقای مشاور   در فایل های من در قسمت فعال ، پیش نویس و آرشیو برای نوع نمایش آگهی و دسترسی راحت مشاوران گزینه دسته بندی (خرید و فروش ، رهن و اجاره ، رهن کامل ، تمام اجاره و قابل تبدیل ) و گزینه قیمت ( گران ترین ، ارزان ترین ) قرار دارد. در قسمت فایل های فعال با زدن گزینه بیشتر در آگهی با چند گزینه روبه رو خواهید شد اگر با اکانت آژانس املاک وارد شدید در قسمت بالا چهار گزینه ارسال به مشاور، ثبت قرارداد، افزودن به خریدار و افزودن به فروشنده مشاهده خواهید کرد. اگر شما به عنوان مدیر املاک فایلی را به ثبت رساندید قابلیت اینکه آن را برای مشاور خود ارسال کنید وجود دارد در نتیجه مشاور در قسمت فایل های منتقل شده خود آگهی شما را مشاهده خواهد کرد.   آموزش فایل های من در پنل آقای مشاور

استفاده از سهمیه پنل آقای مشاور

اگر شما از سهمیه پنل آقای مشاور برخوردار باشید می توانید از خدمات داغ کردن ، بالا آوردن و لینک دار کردن آگهی های خود بهره مند شوید. پروفایل پنل آقای مشاور امکانات بسیار متنوع و فوق العاده جذابی دارد که تا به امروز هیچ یک از وبسایت های ملکی و عمومی در اختیار آژانس و مشاوران املاک قرار نداده است. یکی از مهم ترین و اصلی ترین امکانات پنل آقای مشاور این است که نام مشاور املاک را در لینک اول گوگل قرار می دهد. مشاوران املاک با ثبت آگهی های متعدد در آقای املاک طی سه چهار ماه نام خود را در لینک اول گوگل مشاهده خواهد کرد.   آموزش فایل های من در پنل آقای مشاور

تعداد نظرات : 9
  • رضا نظری
    12 فروردین 1402
    سلام .از اول آقای املاک انتظار چین کاری داشتم .که خدا شکر الان انجام شده .بسیار عالی
  • درخشان
    15 دی 1401
    عالی چطور ثبت نام کنم
    ادمین آقای املاک
    15 دی 1401
    سلام و عرض احترام از واحد پشتیبانی ما با شما جهت زاهنمایی و عضویت در پنل آقای مشاور تماس خواهند گرفت.
  • فریبرز قاسمی
    9 آبان 1401
    بسیارمفیدواموزنده میباشد امیدوارم پشتیبلنی هم داشته باشید
    ادمین آقای املاک
    9 آبان 1401
    سلام و عرض ادب ممنون از لطفتون بله جناب ما واحد پشتیبانی هم داریم
  • حمید
    6 بهمن 1400
    پروفایل آقای مشاور حرفه ای ترین پنل تخصصی که می تونه زندگی کاری مشاورهارو متحول کنه
  • الهه گلچهره
    21 مهر 1400
    مرسی از آقای املاک برای این امکانات خوبی که در اختیار مشاوران قرار میده
  • Zarvan
    21 مهر 1400
    سلام و خسته نباشین ممنون از اپلیکیشن خوب و تخصصی شما در املاک ، من از کار کردن اپلیکیشن شما لذت میبرم
  • Zarvan
    21 مهر 1400
    سلام و خسته نباشین ، کار کردن با اپ تخصصی شما بسیار آسون و کامل هست ، ما از کار کردن با اپلیکیشن تخصصی شما لذت میبرم
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود ممنون از امکاناتی که در اختیار مجموعه قرار میدید ?? سپاس از آقای املاک
  • ابی جهانگیری
    21 مهر 1400
    سلام عالی ،کامل، یه مشاور با داشتن این وب سایت کاملا واضح شفاف میتونن هم مالک و متفاضی مجاب کنن