مدل های جدید پرده پذیرایی ؛ از مد سال ۲۰۲۲ آگاه شوید!

مدل های جدید پرده پذیرایی ؛ از مد سال ۲۰۲۲ آگاه شوید!

16 اسفند 1400

دکوراسیون

مدل های جدید پرده پذیرایی ؛ از مد سال ۲۰۲۲ آگاه شوید!

انواع پرده های پذیرایی در سال ۲۰۲۲ به گونه ایست که می توانید به راحتی با یک تغییر کوچک، فضای داخلی خانه تان را به شدت تغییر دهید و حتی خانه خود را نورانی تر کنید. پرده ها نیز مانند سایر لوازم خانگی وظیفه تأمین راحتی را بر عهده دارند و در عین حال جزء وسایل مهم دکوراسیون منزلتان به شمار می روند. همیشه مدنظر داشته باشید طرح های ساده همیشه مد هستند و هیچ وقت قدیمی نمی شوند. نکته ای که برای انتخاب پرده باید به آن توجه کنید اطمینان از حداکثر راحتی آن است.

مدل های پرده پذیرایی در سال ۲۰۲۲

طراحی پرده های مدرن ۲۰۲۲ در فضای داخلی با سبک، نوع و ویژگی های اتاق و ترجیحات صاحبان مطابقت دارد. پرده ها جزء اساسی هر فضای داخلی به شمار می روند و یک هدف زیبایی شناختی و کاربردی را انجام می دهند.

پرده های باشکوه کمال و هارمونی را به اتاق اضافه می کنند و هاله ای بی نظیر از دنج و راحتی ایجاد می کنند. شما می توانید با کمک پرده های کاملاً هماهنگ، دکوراسیون منزل شیک و الهام بخش را برای هر اتاقی ایجاد کنید.
روندهای مدرن پرده ها در سال ۲۰۲۲ نشان می دهد که اولویت را به راه حل های آرام و لاکونیک بدهید. کاربردی بودن پرده ها بیش از همه چیز اهمیت دارد. این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین گزینه ها برای پرده های شیک و مدرن در سال ۲۰۲۲ را پیدا کنید.

پیش خرید آپارتمان در تهران

ایده های پرده مدرن ۲۰۲۲ با سبک های مختلف

تنوع جهت‌های سبک طراحی پرده امسال علاوه بر ایده‌های طراحی، در انواع مختلفی از پارچه‌ها، سایه‌ها، بافت‌ها و مواد است. مطمئناً می توانید پرده های ایده آل را مطابق با ترجیحات و ایده های خود پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: انواع رنگ ساختمان ؛ معرفی ۱۲ رنگ ساختمانی به همراه کاربرد و مزایا

رنگ و طراحی پرده در سال ۲۰۲۲

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، سال ۲۰۲۲، طراحان، گزینه های ساده، مختصر و کاربردی را پیشنهاد می کنند. همین تمایل می تواند برای پالت رنگ پرده ها باشد. سایه های بالای پرده های مدرن رنگ های مختلف سبز هستند.
همچنین باید توجه خود را به پرده های شیک در رنگ های بژ، قهوه ای، بنفش، آبی تیره، شیری و شکلاتی جلب کنید. برای اینکه به فضای داخلی سبک ببخشید، از رنگ های لطیف یاسی، هلویی یا آبی استفاده کنید.

چاپ و پارچه برای پرده های مدرن ۲۰۲۲

یکی از پرده هایی که در سال های اخیر مد شده است پرده های چاپی است،امروزه پرده های چاپی با پیشرفت کیفیت چاپ، طرفداران زیادی دارد. در این مدل پرده طرح و نقش بر روی انواع جنس پارچه به خوبی دیده می شود. یکی از مزیت های پرده های چاپی این است که شما هر پارچه ساده ای را که انتخاب کنید، می توانید طرح و رنگ مورد نظر و علاقه خود را نسبت به دیزاین خانه تان، با چاپ دیجیتالی روی آن پارچه، چاپ کنید. 

بیشتر بخوانید: رنگ دیوار اتاق نشیمن ؛ چه رنگی انتخاب کنیم؟

مدل های جدید پرده های چاپی

در سال ۲۰۲۲ طرح پرده ها با چاپ های جذاب ساخته شده است. زیور آلات استثنایی و واضح گل و رنگ آمیزی گرمسیری کاملاً با نسخه های اسکاندیناوی و آمریکایی پرده ها ادغام می شود. آنها به ویژه در فضای داخلی اتاق نشیمن مرتبط و چشم نواز هستند.

ایده های پرده شامل انواع مختلفی از بافت ها و پارچه ها هستند . از سبک ترین تا متراکم ترین گزینه ها. پرده های ساخته شده از کتان، پنبه، مواد مات متراکم همراه با مخمل بدون شک مد روز ترین راه حل ها محسوب می شوند.

خرید خانه در تهران

انواع پرده های مدرن ۲۰۲۲ در دکوراسیون داخلی

کلاسیک

این ترکیبی از تورهای سبک و پرده های حجیم است. کلاسیک ها در رنگ ها، چاپ، مواد، روش چسباندن و دکوراسیون متفاوت هستند. آنها با هر نوع اتاق و در بیشتر فضاهای داخلی مطابقت دارند. برای اتاق نشیمن، ژاکارد، روی لولا، قلاب یا حلقه را انتخاب کنید. یک گزینه رایج طراحی پنجره یک لامبرکین است، بست های پرده را می بندد، به همین دلیل دکوراسیون داخلی ظاهری کامل به خود می گیرد. اما برای سقف های کم، کار نمی کند، و حتی سقف اتاق را حتی کوتاه ترمی کند.

بیشتر بخوانید: چیدمان خانه های کوچک ؛‌ با چند ترفند در خانه خود معجزه کنید!

مدل های جدید پرده کلاسیک

پرده های رومن

یکی دیگر از مدرن ترین مدل های پرده، پرده رومن است. پرده مدرن رومن، با تاخوردن به صورت عمودی با سادگی و هزینه نسبتاً پایین، یکی از مدل های جدید پرده محسوب می شود و زیبایی خانه تان را چند برابر می کند. این مدل پرده به دلیل قیمت ارزان ،تمیز کردن آسان، قابلیت نصب موتور برای بالا و پایین کردن اتوماتیک، از محبوبیت زیادی بین افراد برخوردار است. رومی ها برای آشپزخانه مناسب هستند.

این نوع از پرده ها هنگامی که مونتاژ می شود، چین های یکنواخت را تشکیل می دهد. مواد پرده رومی پنبه طبیعی، کتان درشت، مواد جوت عجیب و غریب است. آنها به خصوص در سبک های پیشرفته و سبک های یکپارچه چشمگیر به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید: مدل های جدید طراحی آشپزخانه در سال ۲۰۲۲

مدل های جدید پرده های رومن

پرده غلتکی

پرده های غلتکی به پرده های رومی نزدیک است. در اینجا آنها رافل تشکیل نمی دهند بلکه روی یک قرقره پیچیده می شوند. طراحی ساده برای سبک های داخلی مدرن مناسب است: اسکاندیناوی، شیروانی، مینیمالیسم

مدل های جدید پرده های غلتکی

پرده های مدرن ۲۰۲۲ برای اتاق نشیمن

در اتاق نشیمن، معمولا مهمانان زیادی رفت و آمد می کنند، بنابراین باید همه چیز کاربردی و حرفه ای به نظر برسد. در حال حاضر اگر از پرده های سه بعدی استفاده می کنید کاملاً معاصر به نظر می رسد. اتاق نشیمن راحت ترین اتاق برای چنین راه حلی شیک و خارق العاده است. می‌توانید تزئینات با میوه، سبزیجات، گل‌ها، شهرها، حیوانات و دیگر نقاشی‌ها را انتخاب کنید.

اگر واقعاً می‌خواهید پرده‌های شیک را برای اتاق نشیمن خود تزئین کنید، دکوراسیون مینیمال را برای پرده‌ها انتخاب کنید تا زیبایی پرده‌های اتاق نشیمن را چندین برابر کنید.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی دکوراسیون ؛ ۱۰ المان دکوراسیون منزل که از شخصیت شما می گوید

مدل های جدید پرده پذیرایی

ایده های پرده ۲۰۲۲ برای اتاق خواب

اتاق خواب راحت ترین گوشه خانه است و هر جزئیاتی باید مکمل طراحی اتاق باشد. بهتر است پرده های کلاسیک را انتخاب کنید تا فضای اتاق دنج و دلپذیر باشد. همچنین، ما نباید در مورد توری که باید به خوبی با پرده ها هماهنگ شود را فراموش کنیم. طراحان مد توصیه می کنند که پارچه توری با سایه های روشن را همراه با پرده های ساده در فضای داخلی اتاق خواب انتخاب کنید.

پرده های اتاق خواب مدرن

بیشتر بخوانید: فنگ شویی اتاق خواب ؛ ۸ ایده ساده برای کمک به خواب بهتر

اگر اتاق خواب برای یک نفر است، می توانید پرده هایی را با طرح های مختلف یا طرح های حجم دار انتخاب کنید. اگر شما یک زوج متاهل هستید و نمی توانید در مورد انتخاب پرده های داخلی تصمیم بگیرید، به سراغ پرده های ساده با سایه های پاستلی بروید. بدیهی است که آنها بهترین گزینه در این مورد هستند.

اکنون که در رابطه با مدل های جدید پرده در دکوراسیون خانه خود اطلاعاتی به دست آوردید، بهتر است قبل از خرید پرده برای خانه خود با متخصصان تزئینات داخلی و دکوراسیون داخلی در وبسایت آقای املاک ارتباط برقرار کنید و خانه خود را به محیطی خیره کننده و لاکچری تبدیل کنید. 

تعداد نظرات : 1
  • خانم ارومیه
    25 اسفند 1400
    پرده در نما دادن به یک خانه در دیزاین خیلی می تونه تاثیر گذار باشه