اکسسوری اتاق خواب ؛ ۷ ایده برای به روز رسانی فضای اتاق شما

اکسسوری اتاق خواب ؛ ۷ ایده برای به روز رسانی فضای اتاق شما

16 مهر 1400

دکوراسیون

اکسسوری اتاق خواب ؛ ۷ ایده برای به روز رسانی فضای اتاق شما

اکسسوری اتاق خواب یکی از موضوعاتی است که قصد داریم در این هفته با شما در میان بگذاریم. اتاق خواب شما مکانی است که در آن استراحت می کنید و بعد از یک روز طولانی و شلوغ ، در آن دوباره شارژ می شوید. با چند ارتقاء ساده دکوراسیون مانند انتخاب مبلمان هوشمند ، رنگهای آرامش بخش ، پنجره های شیک و لوازم جانبی خوش طعم ، می توانید اتاق خوابی جذاب داشته باشید. آیا آماده ساختن یک اتاق خواب آرام هستید؟ قبل از هر اقدامی صرف نظر از اندازه ، باید بدانید که اتاق خواب شما دارای چندین پتانسیل طراحی می باشد. بنابراین چند ایده اکسسوری اتاق خواب به شما کمک می کند ظاهر اتاق خود را یک بار برای همیشه تغییر دهید. بهترین بخش اینجاست که مجبور به کاهش بودجه خود برای انجام این کار نخواهید بود.

معرفی وبسایت آقای املاک

وبسایت آقای املاک که به عنوان تخصصی ترین و کاملترین وبسایت ملکی در زمینه ثبت و ارائه رایگان آگهی املاک و مشاغل مرتبط با ساختمان در ایران شناخته شده است توانسته صفر تا صد نیازهای ساختمانی را با ابزارهای مختلف در جهت تسهیل و تسریع معاملات ملکی برآورده کند.اگر شغلتان مربوط به کارهای ساختمان است:تخصص خود را به صورت رایگان آگهی کنید تا کاربران آقای املاک با خدمات شما آشنا شوند.اگر نیاز به متخصص در زمینه کارهای ساختمانی دارید وبسایت آقای املاک به صورت کاملا حرفه ای به شما کمک خواهد کرد.اگر به تعمیرکار نیاز دارید!یا می خواهید دکوراسیون خانه تان را تغییر دهید!یا تصمیم به بازسازی و نوسازی خانه خود دارید!کافیست:درخواست خودتان را رایگان آگهی کنید تا متخصصین مربوطه آگهی ها را مشاهده و با شما وارد تعامل شوند.ازطرف دیگر می توانید با یک جستجوی ساده متخصصین مورد نظر خود را پیدا کنید. " هنگام تزئین اتاق خواب، باید به این فکر کنید که چه چیزی باعث احساس آرامش و در عین حال شادی شما می شود." الکساندرا لیرد ، مدیر طراحی Burbeck Interiors معتقد است: طراحی اتاق خواب بیشتر از انتخاب رنگ دیوار آرامش بخش خواهدبود. مهم این است که در مورد افزودن عناصر بافتی دنج و فضاهای ذخیره سازی ؛ فکر کنید. اگر احساس می کنید اتاق شما در حال حاضر هیچ علامتی ندارد، ما چند نکته که وسایل ضروری خود را می توانید در اتاق خود به راحتی فضا سازی کنید ، به اشتراک گذاشته ایم. علاوه بر این ، نکات برجسته اکسسوری اتاق خواب را نیز با شما به اشتراک گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ایده داغ از روند طراحی داخلی منزل در سال ۲۰۲۱

پیش خرید آپارتمان در تهران

۱. استفاده از روتختی

هر اتاق خواب باید دارای یک روتختی رنگی باشد تا جرقه ای از تضاد رنگارنگ ایجاد شود. آن را روی پای تخت خود تا کنید تا پاهای شما در شبهای سرد گرم شوند. وقتی روی تخت خود می نشینید و تلویزیون تماشا می کنید ، آن را روی شانه های خود بپیچید. یا از آن برای دنج ماندن هنگام نشستن روی صندلی مطالعه با مجله مورد علاقه خود استفاده کنید.

اکسسوری اتاق خواب رو تختی

۲. نورپردازی ضربه ای

شما باید چندین منبع نور در اتاق خواب خود داشته باشید ؛ چراغ خواب ، چراغ کف و شاید روشنایی سقف. اگر همه این منابع نوری با هم باشند ، شانس زیادی برای افزایش جذابیت اتاق خواب خود را از دست می دهید. هر لامپ یا چراغی نیازی به نمایشگر ندارد اما حداقل یکی از آنها باید یک چیز خاصی باشد. یک لوستر کوچک ، یک چراغ خواب عجیب و غریب با شکل حیوانات یا یک چراغ کف کروم درخشان با طراحی براق استفاده کنید. برای هر نوع دکوراسیون اتاق خواب، چراغ یا وسایلی برای تکمیل آن وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که حداقل یکی از منابع نوری در اتاق خواب شما تأثیر خود را می گذارد.

خرید خانه در تهران

اکسسوری اتاق خواب چراغ خواب

۳. با گیاهان کمی در اتاق نفس بکشید

هر اتاق خواب به یک یا دو گیاه آپارتمانی نیاز دارد. گیاهان به تصفیه هوا کمک می کنند ، رنگ زنده را اضافه می کنند و احساس آرامش را به فضا می بخشند. بهتر است از گیاهان همیشه سبز چینی، دراکائنا یا پوتوس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: از کاربرد علم فنگ شویی در دکوراسیون خانه چه می دانید؟

ایزابل پالمر ، نویسنده کتاب باغبانی ظروف مدرن ، می گوید: "گیاهان خانگی نه تنها به دلیل زیبایی ، بلکه به دلیل انرژی زیاد، اثرات آرام بخشی را به خانه شما می بخشند." اکسسوری اتاق خواب گیاهان آپارتمانی "یکی از بهترین گیاهان (گیاه مار) است که به مراقبت زیادی احتیاج ندارد. هوای سموم خانگی را فیلتر و اکسیژن را در شب منتشر می کند که این به بهبود کیفیت خواب شما نیز کمک خواهدکرد. " "سرخس بوستون در تصفیه هوای اطراف ما بسیار عالی است ، علاوه بر این ظاهر فوق العاده ای دارد و رشد آن بسیار آسان است. ایزابل پالمر  معتقد است"گلدن پوتوس دارای ظاهری منحصر به فرد می باشد و گذشته از قدرت پاک کنندگی سموم هوا ، به عنوان یک گیاه آپارتمانی عالی نیز شناخته شده که حتی در شرایط نامساعد نیز رشد می کند."

۴. صندلی اتاق خواب مورد علاقه خود را پیدا کنید

"در بسیاری از مواقع نیازی به بزرگ بودن یا حتی کاربردی بودن صندلی نیست. "در واقع ، این یک قطعه فقط برای شماست ، بنابراین شما باید به دنبال چیزی باشید که واقعاً قلب شما را بخواند. به دنبال یک شکل واقعاً زیبا باشید ، این می تواند یک صندلی دمپایی بدون دست یا چیزی در اواسط قرن یا یک صندلی کوکتل باشد که کمی پر زرق و برق و خمیده است. اکسسوری اتاق خواب صندلی

۵.یک دیوارپوش آرامش بخش اضافه کنید

در رابطه با موضوع اکسسوری اتاق خواب "دیوارپوش های پارچه ای به عنوان جایگزینی تازه برای چاپهای استاندارد با قاب روی دیوارها محبوبیت پیدا می کنند. " پوشش دیوارها چیزی است که ما بیشتر شاهد آن خواهیم بود. هر نوع پارچه ای که می توانید به اتاق خواب خود اضافه کنید ، به دیوارهای شما جلوه ای نرم تر و خفه کننده می بخشد.  در اتاق خواب مهم است که روی همه حواس مختلف کار کنید تا محیطی واقعاً دنج ایجاد کنید. "

بیشتر بخوانید: دکوراسیون اتاق خواب، ۸ ایده ساده برای آرامش بیشتر!

"این پارچه ها برای کسانی که می خواهند وسیله ای به فضای خود اضافه کنند؛ عالی هستند. ما معمولاً توصیه می کنیم یکی از آنها را روی دیوار پشت تخت بگذارید، به یاد داشته باشید که حداقل نصف تا ۲/۳ عرض تخت جلوی سر را داشته باشید تا روی تخت کوتاهی نکند. "

۶. سبدهای ذخیره سازی خود را مرتب کنید

"سبدها یک افزودنی عالی برای هر اتاق خوابی به شمار می روند، چه از آنها برای نگهداری لباس های خود استفاده می کنید و چه برای ذخیره پرتاب های تختخواب و یا حتی برای پنهان کردن آشفتگی روزانه ، آنها برای هر شخصی یک عملکردی دارند." اکسسوری اتاق خواب سبد حصیری ما به خصوص دوست داریم از آنها بعنوان فضای اضافی در کنار میز یا کنار تخت برای نگهداری وسایل شخصی استفاده شده قبل از خواب مانند کتاب ، مجله ، لوسیون بدن و دمپایی استفاده کنیم. " همیشه می توانید آنها را با بستن روسری ابریشمی یا منگوله پرده دور دسته ، مجلل تر کنید؛ این کار یک سبد کلاسیک را به شما تحویل می دهد."

۷. در میز آرایش یک اثر هنری ایجاد کنید

"اگر فضایی با نور عالی دارید از میز آرایش استفاده کنید؛  بدیهی است که این مکان دوست داشتنی برای نشستن و آماده شدن است." اکسسوری اتاق خواب آینه کنسول "ما توصیه می کنیم یک عدد کشو تهیه کنید تا بتوانید وسایل خود را مانند لوازم آرایش و برس ها در آن مرتب کنید تا از آن برای نمایش وسایل مورد علاقه خود استفاده کنید. بطری های عطر می توانند مانند آثار هنری کوچک عمل کنند،در آخر شما می توانید چند مورد از گزینه های مورد علاقه خود را با هم گروه بندی کنید.  

تعداد نظرات : 2
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    ممنون از شمامطالبتون بسیار عالی و کاربردیه
  • گلستانی
    21 مهر 1400
    سلام پیجتون خیلی خوبه عالیه همسرم کار نرده های ساختمانی حفاظ و درب و پنجره کار می‌کنه کاش میشد توی کارش پیشرفت میکرد ایران وضعیت کار و درآمد خیلی داغونه
    ادمین آقای املاک
    21 مهر 1400
    سلام دوست عزیز ممنون از لطفی که به تیم تحریریه آقای املاک دارید ... آقای املاک به عنوان تخصصی ترین و کاملترین وبسایت ملکی در زمینه ثبت و ارائه رایگان آگهی املاک و مشاغل مرتبط با ساختمان صفر تا صد نیازهای ملکی شما را فراهم کرده شما می تونین به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی تخصص همسرتون رو در وبسایت آقای املاک آگهی کنید تا کاربران با خدمات شما آشنا بشن. آدرس سایت آقای املاک: https://mrestate.ir / ثبت رایگان مشاغل ساختمانی: https://mrestate.ir /f/tehran/contractors_facilities