آموزش متقاعد سازی چهار بعدی با دکتر داود ذوالقدر

آموزش متقاعد سازی چهار بعدی با دکتر داود ذوالقدر

خرید این دوره

متقاعد سازی یعنی چی

متقاعد سازی در حقیقت تکنیکی است برای گرفتن جواب مثبت از طرف مقابل بدون هیچ گونه فشار، با رضایت قلبی طرف مقابل به صورت بلند مدت. در متقاعد سازی افراد متقاعد کننده طرف مقابل را برای رسیدن به اهدافشان رهبری و هدایت می کنند. 

همه ما در زندگی به تکنیک متقاعد سازی احتیاج داریم به عنوان مثال زمانی که در مصاحبه کاری خود می خواهید کارفرمای خود را متقاعد کنید که گزینه مناسبی برای استخدام هستید، یا زمانی که می خواهید اجاره ملک تان را افزایش دهید و قصد متقاعد کردن مستاجر با قیمت جدید را دارید ، یا حتی زمانی که می خواهید یکی از دوستان یا اقوامتان را متقاعد کنید که کاری را برای شما انجام دهد و هزاران مثال دیگر … پس متقاعد سازی یک مهارت بسیار مهم است که به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک شایانی می کند.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک با تدریس مهندس ایمان خدابخش

خرید خانه در تهران

اهمیت متقاعد سازی 

متقاعد سازی در فرایند فروش بسیار تأثیرگذار است و با تمرین، هر کسی می تواند این توانایی ها را ارتقا بخشد. در ادامه چند نکته از اهمیت متقاعد سازی آورده شده است:

کاریزما

وقتی بتوانید به راحتی مردم را متقاعد کنید و محصول خود را بفروشید، به عنوان یک شخصیت خارق العاده دیده می شوید. بسیاری از سخنرانان قوی فقط به این دلیل که کلمات آنها بزرگترین ابزار فروش آنهاست، برای خودشان یک برند ایجاد کرده اند.

مرتبط بودن

وقتی طوری صحبت می کنید که انگار مردم و نیازهای آنها را درک می کنید، بلافاصله قابل ارتباط می شوید. این کار مردم را به سمت شما می کشاند، چه به معنای ارتباط شخصی باشد و چه به معنای ارتباط تجاری.

بیشتر بخوانید: آموزش فروش اینترنتی ملک ؛با محمدرضا شایگان

چرا متقاعد سازی در فرایند فروش مهم است؟

برخی از افراد ممکن است انگیزه موفقیت در تجارت را داشته باشند، اما اغلب رویکرد درستی ندارند. برای شکوفایی، این افراد باید روی ارتباط با افراد مناسب و متقاعد کردن آنها به محصولات و خدماتشان کار کنند. متقاعد سازی شما را قادر می سازد تا خود را بازاریابی کنید شما یک ایده عالی دارید، اما تعداد بی‌شماری از تاجران دیگر نیز همینطور هستند. برای اینکه کشش مناسبی به محصول خود بدهید و منابع لازم را جمع آوری کنید، ابتدا باید آن را در جهان منحصر به فرد جلوه دهید. این امر اهمیت ارتباطات و اهمیت بازاریابی خود را برجسته می کند.

از طرفی به شما ویژگی های رهبری می دهد، به شما کمک می کند تا نکته خود را بیان کنید و شما را به یک سخنران انگیزشی تبدیل می کند.

آموزش متقاعد سازی

اگر شما به عنوان یک مشاور املاک می خواهید در روابط شغلی خود تاثیر بیشتری داشته باشید و حرف شما بیشتر مورد پذیرش قرار بگیرد، پیشتهاد می کتیم که اصول متقاعد سازی به روش ۴ بعدی را حتما دنبال کنید. اصول متقاعد سازی 4 بعدی به شما کمک می کند که در جایگاه شغلی خود بتوانید عملکرد بهتری در تاثیرگذاری بر مشتریان داشته باشید. 

شایان به ذکر است که نکات ارائه شده در اين ویدیوی آموزشی توسط دکتر داود ذوالقدر به صورت رایگان می باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش فروش املاک در اینستاگرام با استاد احمد کلاته

دکتر داود ذوالقدر کیست

دکتر داود ذوالقدر کارآفرین، مشاور و مدرس دوره های متقاعدسازی در فروش می باشد. وی دارای مدرک دکترای مدیریت کار آفرینی  و کار آفرین برتر کشوری در سال ۹۳ در استان البرز است. دکتر داود ذوالقدر مدرس دوره های حرفه ای بیزینس کوچینگ 4 بعدی و اولین مدرس دوره های فروش و متقاعد سازی با سبک جهانی 4 بعدی در ایران  می باشد. علاوه بر این؛ وی دارای مدرک فوق لیسانس هوا و فضا از دانشگاه شهید بهشتی تهران و مشاور شرکت ها و کارخانه های مختلف می باشد. 

پیش خرید آپارتمان در تهران

متقاعد سازی 4 بعدی

یکی از مهم ترین مهارت هایی که همه ما در زندگی خود به آن نیاز داریم، مهارت متقاعد سازی افراد است، چرا که افراد تا زمانی که نسبت به موضوعی قانع نشوند، خود را ملزم به اجرای آن نمی دانند. در حقیقت متقاعد سازی یعنی آنکه بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم، و دیگران حرف ما را کوش کنند و به آن عمل کنند. در برخی موارد متقاعد کردن افراد کار آسانی نیست ، یه همین دلیل تحقیقات و پژوهش های زیادی در این زمینه صورت گرفته که انسان ها چگونه می توانند بر دیگران نفوذ کرده و تاثیرگذار باشند. در این مقاله با شناسایی اصول مربوطه و طی کردن مسیر نحوه متقاعد سازی چهار بعدی افراد در قالب سه ویدیو، توسط دکتر داوود ذوالقدر سعی می شود این مهارت مهم و کاربردی برای مشاوران املاک آموزش داده شود.

بیشتر بخوانید: آموزش نکات طلایی بازار مسکن با عبدالله اوتادی

متقاعد سازی چهار بعدی 

در ویدیو آموزشی دکتر داوود ذوالقدر در رابطه با متقاعد سازی چهار بعدی جهت متقاعد کردن مشتریان صحبت شده است. به صورت خلاصه در قسمت اول این ویدیو آنلاین از تعریف متقاعد سازی چهار بعدی تا مراحل و تاثیر آن در ارتباطات گفته شده است.

در قسمت دوم این ویدیو در رابطه با سطح های مختلف متقاعد سازی چهار بعدی و اینکه چرا باید در زندگی شخصی و شغلی خود تکنیک متقاعد سازی را یاد بگیریم صحبت شده است. و در قسمت سوم این ویدیو آموزشی به صورت جامع در رابطه با دوره خودآگاهی و هوش هیجانی و همچنین جستجوگری در زندگی شخصی برای شما عزیزان شده است.

امیدواریم از این ویدیو نهایت بهره را ببرید.

تعداد نظرات : 5
  • جمشیدی
    3 مرداد 1402
    نمیدانم علت چیست که قادر به باز شدن ویدئوهای آموزشی شما نیستم
    ادمین آقای املاک
    3 مرداد 1402
    سلام و عرض دوست عزیز احتمالا اینترنت شما ضعیف بوده چون از بابت فنی ویدیوها مشکلی ندارند.
  • شیما احمدگلی
    1 خرداد 1402
    چه قدر زیبا بود درس زندگی بود عالی بود
  • شیما احمدگلی
    1 خرداد 1402
    استاد عالی بود الان که این آموزش شما رو دیدم متوجه اون تفاوت دیدگاه شما که در سمینار بهش اشاره کردید شدم وحس خوبی که از تاثیر کلام شما دریافت کرده بودم دوباره تکرار شد تشکر
  • ناشناس
    13 فروردین 1402
    ممنون بسیار مفید و ارزشمند بود
  • saeed
    15 آذر 1401
    ممنون دوره واقعا خوبی بود مرسی از دکتر ذوالقدر و وبسایت آقای املاک