متقاعد سازی چهار بعدی

خرید این دوره
  1. متقاعد سازی چهار بعدی

    1. قسمت اول

      رایگان
    2. قسمت دوم

      رایگان
    3. قسمت سوم

      رایگان

متقاعد سازی یعنی چی

متقاعد سازی در حقیقت تکنیکی است برای گرفتن جواب مثبت از طرف مقابل بدون هیچ گونه فشار، با رضایت قلبی طرف مقابل به صورت بلند مدت. در متقاعد سازی افراد متقاعد کننده طرف مقابل را برای رسیدن به اهدافشان رهبری و هدایت می کنند. 

همه ما در زندگی به تکنیک متقاعد سازی احتیاج داریم به عنوان مثال زمانی که در مصاحبه کاری خود می خواهید کارفرمای خود را متقاعد کنید که گزینه مناسبی برای استخدام هستید، یا زمانی که می خواهید اجاره ملک تان را افزایش دهید و قصد متقاعد کردن مستاجر با قیمت جدید را دارید ، یا حتی زمانی که می خواهید یکی از دوستان یا اقوامتان را متقاعد کنید که کاری را برای شما انجام دهد و هزاران مثال دیگر … پس متقاعد سازی یک مهارت بسیار مهم است که به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک شایانی می کند.

اهمیت متقاعد سازی 

متقاعد سازی در فرایند فروش بسیار تأثیرگذار است و با تمرین، هر کسی می تواند این توانایی ها را ارتقا بخشد. در ادامه چند نکته از اهمیت متقاعد سازی آورده شده است:

کاریزما

وقتی بتوانید به راحتی مردم را متقاعد کنید و محصول خود را بفروشید، به عنوان یک شخصیت خارق العاده دیده می شوید. بسیاری از سخنرانان قوی فقط به این دلیل که کلمات آنها بزرگترین ابزار فروش آنهاست، برای خودشان یک برند ایجاد کرده اند.

مرتبط بودن

وقتی طوری صحبت می کنید که انگار مردم و نیازهای آنها را درک می کنید، بلافاصله قابل ارتباط می شوید. این کار مردم را به سمت شما می کشاند، چه به معنای ارتباط شخصی باشد و چه به معنای ارتباط تجاری.

چرا متقاعد سازی در فرایند فروش مهم است؟

برخی از افراد ممکن است انگیزه موفقیت در تجارت را داشته باشند، اما اغلب رویکرد درستی ندارند. برای شکوفایی، این افراد باید روی ارتباط با افراد مناسب و متقاعد کردن آنها به محصولات و خدماتشان کار کنند. متقاعد سازی شما را قادر می سازد تا خود را بازاریابی کنید شما یک ایده عالی دارید، اما تعداد بی‌شماری از تاجران دیگر نیز همینطور هستند. برای اینکه کشش مناسبی به محصول خود بدهید و منابع لازم را جمع آوری کنید، ابتدا باید آن را در جهان منحصر به فرد جلوه دهید. این امر اهمیت ارتباطات و اهمیت بازاریابی خود را برجسته می کند.

از طرفی به شما ویژگی های رهبری می دهد، به شما کمک می کند تا نکته خود را بیان کنید و شما را به یک سخنران انگیزشی تبدیل می کند

متقاعد سازی چهار بعدی

در ویدیو آموزشی دکتر داوود ذوالقدر در رابطه با متقاعد سازی چهار بعدی جهت متقاعد کردن مشتریان صحبت شده است. به صورت خلاصه در قسمت اول این ویدیو آنلاین از تعریف متقاعد سازی چهار بعدی تا مراحل و تاثیر آن در ارتباطات گفته شده است.

در قسمت دوم این ویدیو در رابطه با سطح های مختلف متقاعد سازی چهار بعدی و اینکه چرا باید در زندگی شخصی و شغلی خود تکنیک متقاعد سازی را یاد بگیریم صحبت شده است. و در قسمت سوم این ویدیو آموزشی به صورت جامع در رابطه با دوره خودآگاهی و هوش هیجانی و همچنین جستجوگری در زندگی شخصی برای شما عزیزان شده است.

امیدواریم از این ویدیو نهایت بهره را ببرید.

تعداد نظرات : 1
  • saeed
    15 آذر 1401
    ممنون دوره واقعا خوبی بود مرسی از دکتر ذوالقدر و وبسایت آقای املاک