آموزش ثبت آگهی در آقای املاک !

آموزش ثبت آگهی در آقای املاک !

3 شهریور 1400

آموزش املاک

آموزش ثبت آگهی در آقای املاک !
امروزه آگهی ملکی به صورت آنلاین به‌ عنوان یکی از ابزارهای مهم در جذب مشتری شناخته شده است. آگهی املاک به صورت آنلاین تفاوت زیادی با آگهی به شیوه سنتی دارد. با پیشرفت تکنولوژی و شکل گرفتن وبسایت های ملکی مانند وبسایت آقای املاک، تمامی افرادی که جویای ملک هستند و به نوعی شغلشان مربوط به کارهای ساختمانی است می توانند به‌ راحتی در وبسایت آقای املاک آگهی خود را به ثبت برسانند. آموزش ثبت آگهی در آقای املاک این امکان را برای شما فراهم کرده تا افراد در مدت زمان کوتاه از نوع خدمات و حرفه شما مطلع شوند. از طرف دیگر آژانس و مشاوران املاک نیز از این امر جدا نیستند. مشاوران و همچنین مشاوران املاک می‌توانند با استفاده از وبسایت آقای املاک آگهی‌ هایی که شامل خرید، فروش و رهن و اجاره می باشند را به صورت رایگان در این پلتفرم ها به ثبت برسانند. تمامی افراد چه مردم عادی چه مشاوران و آژانس های املاک از سه طریق می توانند در آقای املاک آگهی ملکی خود را ثبت کنند ۱. از طریق وبسایت ۲. از طریق اپلیکیشن ۳. از طریق پنل آقای مشاور هر کدام از این پلتفرم ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند و هر کدام به اشکال مختلفی طراحی شده اند. به نوعی هر یک از افراد با توجه به سلیقه و راحتی خود هر یک از این پلتفرم ها را انتخاب می کنند.

۱. نحوه ثبت آگهی در وبسایت آقای املاک

برای آموزش ثبت آگهی در آقای املاک در ابتدا باید گفت که در وبسایت آقای املاک آگهی ملکی به صورت یکجا وارد می شود. با وارد کردن نام (آقای املاک MrEstate) در گوگل صفحه اصلی برای شما باز خواهد شد  در بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه (ورود/عضویت) کلیک کنید شماره خود را ثبت و پس از دریافت کد با وارد کردن اطلاعات شخصی خود ثبت نام کنید. پس از این مرحله در قسمت ثبت آگهی کلیک کنید گرینه های ملکی و مشاغل با توجه به نیاز شما در سمت راست صفحه قرار دارد در قسمت ملکی گزینه هایی مانند رهن و اجاره، خرید و فروش و نوع آگهی دهنده مانند شخصی مشاور و آژانس املاک، نوع کاربری مانند مسکونی اداری تجاری و صنعتی قرار دارد.   آموزش ثبت آگهی در وبسایت آقای املاک از طرفی می توانید نوع ملک مورد نظرنان را اعم از آپارتمان، کلنگی، برج و...قیمت، ویژگی های ملک مانند متراژ، خواب و پارکینگ و در آخر در پایین صفحه سمت چپ گزینه ثبت را در این پلتفرم بزنید.
خرید خانه در تهران

۲.نحوه ثبت آگهی در اپلیکیشن آقای املاک

همانطور که در مقاله صفر تا صد آشنایی با وبسایت آقای املاک گفتیم اپلیکیشن آقای املاک اولین سوپر اپلیکیشن ملکی در ایران می باشد.در آموزش ثبت آگهی در آقای املاک برای افرادی که طرفدار کار با اپلیکیشن هستند باید این خبر خوش را بدهیم که این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که به دو دسته آگهی های ملکی و مشاغل تقسیم می شود. با ورود به این اپلیکیشن تمامی کاربران می توانند پروفایل خود را کامل کنند. در قسمت پروفایل این امکان برای متقاضیان فراهم می شود: ۱. ثبت آگهی رهن و اجاره و خرید و فروش و مشاهده آگهی های در انتظار تایید ۲. شارژ کیف پول ۳. مشاهده آگهی های دلخواه در بازدیدهای اخیر وبسایت.   آموزش ثبت آگهی در اپلیکیشن آقای املاک   درج آگهی در سوپر اپلیکیشن آقای املاک مطابق با زمان ثبت آگهی طراحی شده است. یعنی آگهی ملکی به صورت کاملا ساده ثبت می شود تا متقاضیان برای متمایز کردن آگهی خود میان تعداد بالای آگهی ها از خدمات داغ کردن آگهی استفاده و فایل خود را متفاوت کنند. در نتیجه با نصب اپلیکیشن آقای املاک همه نیازها و امکانات آقای املاک همراه شما عزیزان خواهد بود.

۳. نحوه ثبت آگهی در پنل آقای مشاور

همانطور که در مقاله صفر تا صد معرفی آقای مشاور در وبلاگ آقای املاک گفتیم، پنل آقای مشاور برای اولین بار در کشور توسط وبسایت آقای املاک راه‌ اندازی شد. ثبت آگهی در پنل آقای مشاور به صورت مرحله به مرحله است. اگر مشاور املاک از سیستم مدیریت فایل آقای مشاور استفاده کند با وارد شدن در پنل آقای مشاور می تواند آگهی خود را به دو صورت خصوصی و پیش نویس ثبت کند. آموزش ثبت آگهی در پنل آقای مشاور   پس از دریافت کد و با وارد شدن در پنل تخصصی آقای مشاور در قسمت راست صفحه در قسمت داشبورد گزینه هایی مانند فایل های من، قراردادهای من، مشتری های من، آقای فایلینگ، پیام های دریافتی، گزارش، پروفایل و تنظیمات و فایل جدید قرار دارد. در فسمت فایل های من برای مشاوران املاک گزینه هایی مانند پیش نویس، آرشیو، منتقل شده و ذخیره شده طراحی شده است به عنوان مثال مشاور در قسمت آرشیو آگهی های منتشر شده  خود را به صورت آرشیو نگهداری کند تا دیگران آگهی او را مشاهده نکنند. در قسمت قراردادهای من مشاوران می تواند قراردادهای خود را ثبت کنند و تعدا قراردادهای خود را به صورت لحظه ای رویت کنند و از طرفی از خدمات ویژه قراردادهای اجاره بهره مند شوند در قسمت قراردادها اگر قرارداد به صورت اجاره درج شود قبل از موئد تاریخ قرارداد در دو نوبت ۳۰ و ۱۵ روز مانده به تاریخ پایان، برای مشاور پیام ارسال می شود تا پیگیری های لازم برای تمدید را انجام دهد. در ادامه آموزش ثبت آگهی در آقای املاک ، در قسمت مشتری های من آژانس و مشاوران املاک اطلاعات مشتری های خود را در قسمت مشتری جدید به ثبت برسانن در این قسمت اگر مشتری خریدار یا مستاجر بود و از قبل براساس نیاز مشتری فایلی منطبق با آن ثبت شده باشد، سیستم به صورت خودکار و هوشمند فایل های منطبق با نیاز مشتری را به صاحب پروفایل نشان می دهد. در قسمت پیام های دریافتی اگر آژانس یا مشاور املاک در قسمت پروفایل آقای مشاور اطلاعات خود را تکمیل کرده باشد کاربران با مراجعه به این پروفایل که در پایین صفحه اصلی (سمت چپ) وبسایت آقای املاک قرار دارد می توانند از طریق تماس، پیام در واتس آپ یا پیام درون سیستمی با آژانس یا مشاور مورد نظر خود در تماس باشند. در قسمت گزارش مشاور یا آژانس املاک پس از درج آگهی گزارش های عملکرد خود را مشاهده می کند به عنوان مثال می تواند تعداد آگهی های ثبت شده در یک ماه گذشته، به تفکیک خرید و فروش یا رهن و اجاره، مشاهده و از طرفی وضعیت آگهی های فعال، پیش نویس و آرشیو و تماس های ۳۰ روز اخیر خود را در اختیار داشته باشد. در قسمت فایل جدید مشاورانی که قصد دارند اطلاعات دقیق تری از فایل خود به خصوص در قسمت امکانات ثبت کنند، از قسمت فایل پیشرفته استفاده می کنند. آموزش درج آگهی در پنل تخصصی آقای مشاور یکی دیگر از امکانات ویژه پنل آقای مشاور آگهی به صورت داغ کردن، لینک دار کردن و بالا آوردن است. در قسمت لینک دار کردن مشاور املاک می تواند آی دی اینستاگرام شخصی خود را وارد کند تا کاربران از این طریق با مشاور املاک مربوطه ارتباط برقرار کند از طرفی می تواند شماره واتس آپ خود را در متن آگهی وارد نماید. در قسمت داغ کردن، بر روی آگهی علامت شعله قرار می گیرد این امر برای کاربران جلب نوجه خواهد کرد و به نوعی نشانه خاص بودن آگهی می باشد. در قسمت بالا آوردن، این قسمت برای مشاورانی است که می خواهند آگهی منتشر شده در هفته های قبل خود را دوباره در صفحه اول قرار دهند مورد استفاده قرار می گیرد.

اما ثبت آگهی در پلتفرم های آقای املاک چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ثبت آگهی در پلتفرم های آقای املاک این است که این ابزارها به گونه ای طراحی شده که به شما نشان می دهند از ابتدا تاکنون چه آگهی هایی را در چه محله هایی منتشر کرده اید و اگر مجدد قصد ثبت آگهی در این محله ها را دارید نیازی به جستجو نخواهید داشت. اما برای ثبت آگهی در آقای املاک فقط نوشتن چند جمله و گذاشتن یک عکس کافی نیست. متن مناسب آگهی مشاور املاک نقش بسزایی در خرید و فروش و اجاره ملک دارد. در نتیجه در متن آگهی آژانس های املاک و مشاوران املاک نیاز است چند نکته مهم و کلیدی رعایت شود تا به واسطه آن متقاضی جذب و با مشاور تماس بگیرد. در ادامه این مطلب از وبلاگ آقای املاک چند نکته مهم از نحوه چگونگی نوشتن متن آگهی را برای شما بازگو خواهیم کرد:
پیش خرید آپارتمان در تهران

۱.در متن آگهی ملکی توضیحات را به صورت کامل بیان کنید

هنگام نوشتن متن آگهی ملکی خود، توضیحات کامل به راحتی متقاضیان را به سمت آگهی شما جذب می‌کند. مزیت ارائه توضیحات به صورت کامل این است که در وقت مشاور املاک و مشتری صرفه جویی می‌شود و از طرفی متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر از ملک، مجبور به تماس با مشاور املاک نیست و تلفن مشاور بیهوده اِشغال نمی‌شود.

در ادامه نمونه ای از مشخصات متن آگهی ملکی را ارائه داده ایم:

۱.آدرس دقیق به همراه لوکیشن محل ۲.شمالی یا جنوبی بودن خانه ۲. بیان کردن متراژ، سال ساخت، تعداد اتاق خواب‌ها و متراژ قسمت هی مختلف ملک ۳. نوشتن تعداد واحد در هر طبقه،‌ ذکر دارا بودن یا نبودن آسانسور، پارکینگ یا انباری ۴.جنس های استفاده شد از کابینت‌ها، کمد دیواری و کفپوش ۵.امکان بازدید حضوری (در صورت امکان‌ پذیر بودن) ذکر کردن نوع سند (شش دانگ، قولنامه ای،وقفی و…)

۲. متن آگهی املاک صادقانه باشد

یکی از نکاتی که باید در متن آگهی املاک رعایت شود؛ صادقانه نوشتن است. نوشتن متن صادقانه شما را به هدفتان نزدیک تر خواهد کرد در نتیجه قبل از اطمینان از امکانات ملک مانند متراژ،‌ عمر بنا و ... آگهی خود را در سایت های ملکی ثبت نکنید.به این دلیل که مشتری با کلیک کردن بر روی آگهی شما سنجش میزان صداقت‌تان، در آینده به شما دوباره اعتماد می‌کند؛ پس هرگز اعتماد او را خدشه‌ دار نکنید.

۳. در آگهی ملکی خود بیش از حد تبلیغ نکنید

بهتر است متن آگهی مشاور املاک مختصر و مفید باشد. برخی از مشاوران بر این باورند با توضیح دادن بیش از حد ملک برای مشتری جذاب تر می شود در حالی که این روش متقاضی را سردرگم  و حتی دید آن را نسبت به ملک بدگمان می‌کند. بنابراین متن آگهی مشاور املاک باید عاری از هرگونه تعریف و توضیح اضافه باشد.

۴. ثبت راه ارتباطی در متن آگهی

لازم است در متن اگهی خود چند راه ارتباطی با مشتری داشته باشید برای ارتباط آسان با مشتری بیشتر زمان خود را در دسترس باشید  پس در زمان نوشتن متن آگهی راه‌های ارتباط با مشتری و زمان پاسخ‌ گویی را برای مشتری به صورت دقیق مشخص کنید.

۵. متن آگهی روان و ساده باشد

بسیاری از مشاوران معتقدند نوشتن متن آگهی به صورت تخصصی و استفاده از الفاظ علمی و سنگین مخاطب را جذب می کند. این طرز فکر کاملا اشتباه است.  الفاظ تخصصی و سنگین را کنار بگذارید، این شیوه فقط مشتری را دچار سردرگمی خواهدکرد.در نتیجه زمان نوشتن متن آگهی تا جای ممکن متنی ساده و روان بنویسید و از اصطلاحات تخصصی اجتناب کنید.

۶. ذکر امکانات و دسترسی‌ های محله

بسیاری از افرادی که در وبسایت آقای املاک به دنبال آگهی‌های خرید یا اجاره می گردند به امکانات و دسترسی‌های محله مورد نظر اهمیت ویژه ای می‌دهند. پس در هنگام نوشتن متن آگهی حتما به دسترسی‌های محلی، اشاره کنید. به عنوان مثال: دسترسی به وسایل حمل‌ و نقل عمومی مانند (ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و... دسترسی به اتوبان‌ و خیابان‌های اصلی دسترسی به پمپ‌ بنزین دسترسی به مراکز خرید دسترسی به مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی مانند:‌ مدارس، دانشگاه‌‌ و... دسترسی به مراکز تفریحی مانند:‌ پارک، سینما و... در رابطه با امکانات مهم ساختمان نیز می‌توانید به تجهیزات و قابلیت‌های تاسیسات ساختمان مانند دوربین مداربسته و نگهبان و...اشاره کنید.

۷. ثبت یا اشاره به قیمت ملک

اگر تمایلی به ارائه قیمت ملک ندارید، می توانید با نوشتن جملاتی  مانند: ‌زیر قیمت منطقه یا متناسب با نرخ قیمت منطقه، مشتری را تا حدودی راهنمایی کنید. اگر قیمت ملک مورد نظرتان بالاتر از نرخ قیمت منطقه بود، در بخش توضیحات دلیلش را بنویسید. برای مثال در توضیحات متن آگهی ذکر کنید، این ملک به دلیل استفاده از مصالح ساختمانی درجه یک و مرغوب ۵ درصد بالاتر از نرخ قیمت منطقه می باشد. یا این ملک به دلیل قرار گرفتن در طرح ترافیک یا نزدیکی به اتوبان ۵ درصد پایین‌ تر از نرخ  قیمت منطقه به فروش می‌رسد.اما به طور کلی ثبت قیمت ملک شما را در جذب مشتری بسیار کمک خواهد کرد.

۸. نوشتن آدرس دقیق محل کار

در آخر آگهی خود ذکر نام و نشانی دفتر آژانس املاکی که در آن مشغول فعالیت هستید لازم است. از طرفی نام و نام خانوادگی خودتان را در آگهی درج کنید. متن آگهی تبلیغاتی املاک زمانی مرود اعتماد قرار می گیرد که در آن آدرس، نام محل کار و نام مشاور املاک ذکر شده باشد. با این کار مشتری احساس امنیت بیشتری نسبت به شما و آگهی‌تان پیدا خواهد کرد.
تعداد نظرات : 2
  • آفتابی
    21 مهر 1400
    با آرزوی موفقیتهای روزافزون برای مدیریت وتیم آقای املاک
  • محسن فرزام فر
    21 مهر 1400
    با سلام ممنون از مدیریت اقای املاک و گروه خوبشون با تشکر فرزام فر مشاورتخصصی