با این گیاهان انرژی مثبت و خوش شانسی به خانه خود راه دهید

با این گیاهان انرژی مثبت و خوش شانسی به خانه خود راه دهید

30 دی 1400

دکوراسیون

با این گیاهان انرژی مثبت و خوش شانسی به خانه خود راه دهید

آیا می دانید گیاهان سرپوشیده ای وجود دارند که شانس، ثروت و جذب پول را به ارمغان می آورند؟ بسیاری از گیاهان و درختان علاوه بر کمک به محیط زیست، به خاطر به ارمغان آوردن رفاه، ثروت و اقبال به خانه معروف هستند. این گیاهان همچنین به جذب تمام انرژی های منفی کمک می کنند. داشتن گل درخانه آن هم خانه های آپارتمانی شاید تسکینی برای دغدغه های زندگی آپارتمانی باشد..

بیایید نگاهی به لیستی از بهترین گیاهان خوش شانس برای خانه بیاندازیم.

گیاه پول چینی

چند بار از مردم پرسیده اید که "کدام گیاه خانگی برای خانه خوش شانس است؟" و پاسخ آمد - Money Plant. محبوب ترین گیاه فنگ شویی. نام علمی آن Crassula ovata از خانواده Crassulaceae است. به گفته فنگ شویی، گیاه پول علاوه بر خوش شانسی و ثروت، وجود انسان را با محیط اطراف نیز هماهنگ می کند. اگر می خواهید در زندگی خود و عزیزانتان مثبت اندیشی کنید، یکی از بهترین گیاهان خوش شانس را در نظر بگیرید ( گیاه پول).

پیش خرید آپارتمان در تهران

گیاه کائوچو

گیاه کائوچو یا همان گیاه لاستیک یک گیاه فوق العاده خوش شانس است زیرا برگ های گرد آن منعکس کننده ثروت و رفاه در فنگ شویی به شمار می رود. برای به ارمغان آوردن ثروت و موفقیت، آن را در ورودی خانه یا محل کار خود قرار دهید. یک گیاه لاستیک را انتخاب کنید تا به تصفیه هوا و ایجاد تعادل در محیط زندگی شما کمک کند. فنگ شویی بیان می کند که گونه Ficus elastica ثروت، رفاه و خوش شانسی را جذب می کند. نام های دیگر این درخت خوش شانسی خانگی شامل انجیر لاستیکی، بوته لاستیکی هندی یا بوته لاستیکی است. این گیاهان خوش شانس را به داخل خانه بیاورید و زندگی مرفهی داشته باشید.

گیاه بامبو 

گفته می شود که گیاه بامبو در هر مکانی که رشد کند برای مردم خوش شانسی و رفاه به ارمغان می آورد. این یک گیاه خانگی می باشد که به راحتی قابل مراقبت است و در زیر نور غیر مستقیم به خوبی رشد می کند. فنگ شویی بیان می کند که هر چیدمان از ساقه های بامبو در گلدان های آبی معنای خاصی دارد. ۳ ساقه : برای خوشبختی، طول عمر و ثروت ؛ ۵ساقه: موفقیت ، ۷ ساقه برای سلامتی، ۸ ساقه برای رشد و ۱۰ ساقه برای سیری. اعتقاد بر این است که یک سیستم بزرگ از ۲۱ ساقه به سلامتی و ثروت فراوان کمک می کند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی دکوراسیون ؛ ۱۰ المان دکوراسیون منزل که از شخصیت شما می گوید

گیاه خانگی بامبو

گیاه یشم

گیاه یشم سبز و سرسبز می تواند در شرایط عالی و با حداقل مراقبت باقی بماند و اعتقاد بر این است که خوش شانسی، موفقیت و رفاه را برای خانه به ارمغان می آورد. شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک حرکت متفکرانه به عزیزان خود هدیه دهید. تا جایی که خانه شما در نظر گرفته می شود، می توانید این گیاه را نزدیک در ورودی نگهداری کنید و باعث موفقیت، رونق و خوشبختی در داخل خانه خود شوید. گیاه یشم یکی از بهترین گیاهان سرپوشیده انرژی مثبت و شکوفایی محسوب می شود.

خرید خانه در تهران

گیاهان خانگی تمیز کننده هوا

لیلی صلح

اسپاتی فیلوم یا زنبق صلح در فنگ شویی یک گیاه انرژی مثبت در نظر گرفته می شود، یک گیاه فوق العاده از نظر سم زدایی هوا چرا که انواع آلودگی های محیطی از جمله بنزن و فرمالدئید را پاک می کند. این گیاه در سایه بهترین عملکرد و برای رشد نیاز به درخشندگی کمی دارد، هفته ای یک بار به آبیاری نیاز دارد. بسیاری از مردم بر این باورند که این گیاه احتمال ابتلا به آسم و سردرد را کاهش می دهد و برای سلامتی نیز مفید است. همچنین نگهداری این گیاه در خانه بسیار زیبا است.

بیشتر بخوانید: آموزش فنگ شویی محل کار

ریحان

این گیاه برای هندوها اهمیت اساطیری و مذهبی دارد. به عنوان همسر خداوند کریشنا در نظر گرفته می شود، پاک و مقدس است و همچنین دارای خواص دارویی می باشد. نگهداری ریحان در خانه به حذف انرژی منفی از خانه شما کمک می کند، از طرفی این گیاه به افراد کمک می کند تا به موفقیت مالی دست یابند.ریحان تنها گیاهی است که ۲۰ ساعت از روز را اکسیژن تولید کرده و گازهای مضر را از محیط جذب خود می کند

ارکیده گلدانی

یکی از زیباترین گیاهان گلدار. به گفته فنگ شویی، ارکیده ها دارای توانایی منحصر به فردی برای به ارمغان آوردن شانس در عشق هستند. در برخی از خانه ها ارکیده های گلدانی پیدا خواهید کرد و در غیر این صورت به فکر خرید این گیاه خوش شانسی عالی برای عزیزان خود باشید. ارکیده گیاهی با عمر طولانی است که اندازه و شکل های مختلفی دارد که انرژی فضا را بهبود می بخشد و در طول شب اکسیژن آزاد می کند، پس بهتر است آن را در اتاق خواب تان قرار دهید.

گیاه خانگی ارکیده

آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا خواص درمانی شگفت انگیزی دارد. آلوئه ورا همچنین به دلیل توانایی خود در حذف مواد شیمیایی آلاینده از جو و تصفیه هوا شناخته شده است، بنابراین اگر آن را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود نگه دارید، هوای تنفسی را بهبود می بخشد.

رزماری

رزماری هوا را تمیز می کند، شما را از بیماری های مختلف مصون نگه می دارد و خواص درمانی زیادی دارد. حال و احوال و حافظه شما را بهبود می بخشد. بعلاوه جذب کننده عشق است.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت دیوار سبز در منزل

پتوس

باعث جذب موفقیت و ثروت و تولید اترژی مثبت بسیاری می‌باشد. همچنین هوای داخل خانه را تمیز و تصفیه کرده و اکسیژن محیط را افزایش می‌دهد. 

نعناع

نعناع روابط درون خانه را بهبود می بخشد. همچنین نعنای تازه موقعیت های مالی را جذب می کند.

یاس

یاس تسکین دهنده ذهن بوده و انرژی را تشدید می کند و حتی به عدم تمرکز و ناراحتی افراد نیز کمک بسیار زیادی می کند.

وبسایت آقای املاک تخصصی ترین وبسایت در زمینه مشاغل ساختمانی است که صفر تا صد نیازهای ساختمانی شما را به راحتی فراهم می کند. اگر برای منزل خود به پیمانکار در زمینه تاسیساتی ، تزئیناتی ، ساختمانی و خدماتی مانند ( گل و گیاه ) نیاز دارید، می توانید با یک جستجوی ساده با خدمات آنها در وبسایت آقای املاک آشنا شوید.

تعداد نظرات : 3
  • تهمینه
    13 اسفند 1400
    وای من عشق یاس و پتوس و ارکیده م خیلی عالین 😍
  • نوین افشار
    12 اسفند 1400
    یاس به نظرم عالیه چون عطر خوبی هم داره
  • Sadaf
    12 اسفند 1400
    چه مطالب جالبی بود 😃👏🏻ممنون از شما