دکوراسیون فصل تابستان ؛ با این ۱۲ ایده به استقبال تابستان بروید!

دکوراسیون فصل تابستان ؛ با این ۱۲ ایده به استقبال تابستان بروید!

26 اردیبهشت 1401

دکوراسیون

دکوراسیون فصل تابستان ؛ با این ۱۲ ایده به استقبال تابستان بروید!

فصل تابستان زمان مناسبی است که به خانه تان ظاهری با طراوت بدهید.فقط کافیست با چند تغییر ساده در خانه خود حسی شبیه به ساحل استوایی یا کلبه دریاچه‌ای آرامش‌بخش را تجربه کنید. در ادامه این مطلب چند ایده دکوراسیون تابستانی برای شما عزیزان آورده ایم.

خرید خانه در تهران

دکوراسیون فصل تابستان 

فصل تابستان نزدیک است. شما می توانید با تصمیمات درست در رابطه با اصول انتخاب و ترکیب رنگها در دکوراسیون خانه تابستان را به خانه تان بیاورید. چند ایده ساده در حیاط یا تزئین بالکن خانه در تابستان می تواند ظاهر منزلتان را برای ماه های گرم آب و هوا و تعطیلات آماده کند. با بهترین نکات و ترفندهای مربوط به دکوراسیون تابستانی ، رنگ ها و احساسات تابستان را به خانه خود بیاورید.

پیش خرید آپارتمان در تهران

ایده دکوراسیون تابستانی

به علاوه، فصل تابستان فصل سرگرمی است و این ایده های دکوراسیون تابستانی برای تحت تاثیر قرار دادن مهمانان در دورهمی های خانوادگی شما عالی هستند. تزیین خانه در این فصل سرزنده کار ساده ایست. با استفاده از این ایده های ساده و راحت برای تزئین خانه در فصل تابستان آماده شوید. درست همانگونه که دوست دارید. 

۱.پروانه ها را به خانه خود بیاورید

پروانه ها فقط برای استفاده از دکور بچه ها نیستند. این موجودات جادویی را به روشی پیچیده با آویزان کردن یک چاپ پروانه بزرگ به داخل خانه بیاورید تا کمی طبیعت را به فضای خود بیافزایید. به عنوان یک مزیت اضافی، نماد پروانه در خانه شما یک نماد فرخنده در فنگ شویی است.

عکس از ایده دکوراسیون تابستانی

۲.استفاده از عکس های مسافرتی

عکس های تعطیلات خود را با چاپ ، قاب و مرتب کردن آنها در یک دیوار گالری حفظ کنید. این ترفند تزئینی تابستانی باعث صرفه جویی در هنر می شود و در مهمانی ها صحبت های خوبی را برای شما رقم می زند. به علاوه ، خاطرات شما با شروع برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی بعدی، حفظ خواهد شد و حس خوبی به شما و اعضای خانواده تان می دهد.

۳.با آوردن چند گیاه یک کاراکتر خاص ایجاد کنید

برای افزودن جذابیت ارگانیک به دکوراسیون اتاق تابستانی خود ، گل و گیاه را در نظر بگیرید. وجود گیاهان انرژی مثبت به شما می دهد .البته در نظر داشته باشید گیاهان ریز و درشت به مراقبت های طولانی نیاز دارند ، وجود گل و گیاه در دکوراسیون خانه تان علاوه بر یک منظره تابستانی ، یک مکان عالی را برای شما فراهم می کند. و کاراکتر خاص و شیکی به خانه شما می بخشد.

گیاهان آپارتمانی در فصل تابستان

۴.حیاط یا ایوان خانه را فراموش نکنید

اگر خانه شما ویلایی و دارای حیاط است. یا اگر در آپارتمان زندگی می کنید و خانه شما دارای بالکن است فرصت را از دست ندهید. غذا خوردن در خارج از خانه و روی آوردن به حیاط و ایوان خانه در فصل تابستان به شما و خانواده شما کمک می کند تا روزهای و شب های خوبی در این فصل تجربه کنید.

۵.مبلمان یا صندلی قدیمی را به روز کنید

با استفاده از یک رنگ اسپری تابستانی، مانند آسمان آبی یا سبز چمنی ، به یک صندلی خسته یا یک میز کناری زندگی جدید بدهید. رنگ براق، ظاهری لاکچری را ایجاد می کند و لبه ای تازه و مدرن به یک قطعه قدیمی می بخشد.

۶.تزیین دیوار با قطعات هنری

یکی دیگر از ایده های الهام بخش در دکوراسیون تابستانی تزیین دیوار اتاق نشیمن است. می توانید آن را با قطعات هنری رنگارنگ بپوشانید این قطعات مقرون به صرفه را می توانید در تمامی مغازه ها و سایت های آنلاین شناسایی و خریداری کنید. یک قطعه بزرگ یا مجموعه ای از قطعات کوچک نیز راه حل مناسب دیوار خالی را برای اتاق های بزرگ و باز فراهم می کند.

تزئین دکوراسیون تابستانی

۷.گل طبیعی معجزه می کند

رنگهای روشن و تابستانی را در خانه خود با گلهای تازه چیده شده امتحان کنید. برای ایجاد بیشترین تأثیر به رنگ های گرم مانند پرتقال های جسورانه ، زردهای تابناک یا لکه های پر جنب و جوش بپردازید - و قرمزهای غنی و بنفش های عمیق را برای فصول دیگر ذخیره کنید. خوشه های کوچک با رنگ روشن شاد یک تابستان غیر قابل انکار را برای خانه شما ایجاد می کنند.

دکوراسیون گل هرگز از مد نمی افتد. اگر می خواهید گل های کلاسیک را در خانه خود بگنجانید، تابستان زمان مناسبی است. از کاغذ دیواری گرفته تا بالش های رنگارنگ، به راحتی می توان در هر قسمت ار خانه جلوه ای از طبیعت اضافه کنید. 

بیشتر بخوانید: دکوراسیون زمستانی منزل ؛ با ۱۲ ترفند به خانه خود گرما ببخشید

۸.رنگ های مسی زیبا

روکش های فلزی جلوه ای زرق و برق به خانه شما می دهد. این اتاق خواب در تصویر دارای یک میز کناری شیک و مطبوع است. جا شمع‌ها، میزهای قهوه‌خوری و لوازم آشپزخانه همگی راه‌های ساده دیگری برای داشتن این ظاهر مناسب هستند. 

عکس از دکوراسیون تابستانه

۹.استفاده از رنگ سبز

هیچ چیز به اندازه رنگ سبز از آمدن تابستان خبر نمی دهد . این رنگ طراوت را تداعی می کند، حتی اگر تنها یک عنصر از آن در یک اتاق استفاده شود. یک دیوار را با رنگ سبز رنگ آمیزی یا یک روشویی قدیمی را با رنگ سبز بازسازی کنید، با این کار شما احساس خواهید کرد که در تمام طول فصل در تپه های تابستانی غلت می زنید.

۱۰.باغبانی عمودی در فضای خانه

دیوار نشیمن خانه خود را با استفاده از یک گیاه و یک مجسمه دیواری برای رشد همانند تصویر ایجاد کنید. گیاهان آبشاری در سبدهای آویز را می‌توان برای آویزان کردن روی پله‌های فلزی و یا روی مجسمه‌های دیواری نیز انجام داد.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت دیوار سبز در منزل ؛ انواع، مزایا و نحوه آبیاری آن

گیاه آویز در دکوراسیون

۱۱.استفاده از رنگ و طرح های سبک و زنده

ترکیب طرح‌ها راهی سرگرم‌کننده برای شاداب‌تر کردن و نورانی تر کردن خانه در طول ماه‌های تابستان است. رنگ‌هایی نظیر قرمز، آبی و نارنجی در این اتاق نشیمن فضا را بالا می‌برد. دیوارها و کفپوش سفید، به علاوه تودوزی خنثی، یک بوم عالی برای رنگ فراهم می کند.

۱۲.بافت تابستانی

در حالی که مخمل سنگین یا جیر انتخاب بهتری برای روکش یا روتختی در ماه های سردتر است، در مقابل کتان و پنبه در تابستان برای ایجاد حسی مطبوع و خنک در اتاق شما مورد استفاده هستند. 

اکنون که با ایده های جذاب و کاربردی دکوراسیون در فصل تابستان آشنا شدید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از تغییر دکوراسیون خانه خود با متخصصان تزئینات داخلی و دکوراسیون داخلی در وبسایت آقای املاک مشورت کنید تا خانه خود را به محیطی رویایی و تابستانی تبدیل کنید.