دکوراسیون دفتر املاک ؛۱۲ ترفند طراحی برای پیشرفت شغلی شما

دکوراسیون دفتر املاک ؛۱۲ ترفند طراحی برای پیشرفت شغلی شما

27 اردیبهشت 1402

دکوراسیون

دکوراسیون دفتر املاک ؛۱۲ ترفند طراحی برای پیشرفت شغلی شما

دکوراسیون دفتر املاک موضوعی است که قصد داریم امروز در رابطه با آن با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر در شغل املاک فعالیت دارید جالب است بدانید که تجارت املاک و مستغلات شما را ملزم می کند که نه تنها در مورد مطالبات ملکی بلکه در محبوب ترین روند طراحی نیز به روز باشید.

هر انتخابی که هنگام طراحی و تزئین دفتر املاک و مستغلات خود انجام می دهید ، می تواند در مورد کسب و کار شما پیامی ارسال کند و در عین حال بر کارمندان شما نیز تأثیر بگذارد. آژانس های املاک و مستغلات بیشتر وقت خود را در جاده یا تعامل با مشتریان واقعی و بالقوه از طریق وب سایت های ملکی مانند (وبسایت آقای املاک که به عنوان تخصصی ترین و کاملترین وبسایت ملکی شناخته شده و صفر تا صد نیازهای ملکی شما را فراهم می کند)، یا حساب های رسانه های اجتماعی خود می گذرانند اما واقعیت این است که اگر دفتر املاک و مستغلات خود را به درستی تزئین کنید ، گام بسیار مهمی برای شناخت برند شما خواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی و شکل گرفتن  تمامی افرادی که جویای ملک هستند و به نوعی شغلشان مربوط به کارهای ساختمانی است می توانند به‌ راحتی در وبسایت آقای املاک آگهی خود را به ثبت برسانند.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر تعاملات در فضای مجازی انجام می گیرد، اما در حال حاضر اینترنت و رسانه های اجتماعی نتوانسته به طور کامل جایگزین تعامل انسانی شوند. نهایی کردن معاملات املاک و مستغلات هنوز هم باید در یک مکان فیزیکی اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: انواع سنگ ساختمان ؛آشنایی با ویژگی،مزایا و کاربرد آنها

بهترین دکوراسیون مشاور املاک

اکنون با در نظر داشتن این اطلاعات، بیایید با جزئیات بیشتری صحبت کنیم که چگونه می توانید از دفتر املاک و مستغلات خود و حتی دیزاین دفتر املاک کوچک به عنوان یکی از روش های بازاریابی استفاده کنید.

۱. طراحی های فضای کاری باز

مدتی است که طراحی دفتر باز یکی از غالب ترین روندها است و به نظر می رسد اینجا برای ماندگاری باقی مانده است. آنچه که روی میز می آورد ، مزیت داشتن فضای باز و هوای مناسب برای برقراری ارتباط و همکاری است. از آنجا که در تجارت املاک و مستغلات مشغول به کار هستید ، احتمالاً می دانید که چیدمان طبقه باز دنیای طراحی را تحت تأثیر قرار داده و بر روی املاک مسکونی و  تجاری مسلط است.

نحوه چیدمان املاک کوچک

۲. مناطق دوستدار حریم خصوصی

حتی اگر طراحی دفتر باز از محبوبیت زیادی برخوردار باشد ، هنوز هم نیاز به حریم شخصی وجود دارد که کارمندان را قادر می سازد بدون هیچ گونه حواس پرتی بر کار خود تمرکز کنند. با این حال ، نباید فقط اتاقهای سنتی را در مرکز املاک و مستغلات خود اجرا کنید. در عوض ، از تقسیم کننده هایی استفاده کنید که مناطق کار بسته و حریم خصوصی را ایجاد می کند. یک ایده خوب این است که به سراغ پارتیشن های کوتاه تر بروید زیرا مردم بیشتر مراقب محیط خود خواهند بود. پارتیشن های بلند توهم حریم خصوصی و جدایی ایجاد می کنند.

عکس دکوراسیون مشاور املاک

۳. فضاهای جلسات مشترک

زمینه های همکاری برای هر دفتر املاک ضروری است. شما باید فضاهایی را در اختیار کارمندان خود قرار دهید که بتوانند طوفان فکری ، همکاری ، سازماندهی جلسات گاه به گاه و غیره را انجام دهند. مهم است که این مناطق بهره وری کارمندان شاغل در منطقه شخصی آنها را مختل نکند.

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

دکوراسیون شیک برای دفتر املاک

۴. فضاهای انعطاف پذیر و پویا

انعطاف پذیری عامل مهمی است که باید هنگام طراحی فضای کاری املاک و مستغلات خود در ذهن داشته باشید. مناطق پویا و قابل تنظیم سطح بالایی از انعطاف پذیری را برای کارکنانی که می توانند نحوه یا مکان مورد نظر خود برای کار را انتخاب کنند فراهم می کند. بنابراین ، متخصصان طراحی جنبه ها و عوامل مختلفی را در نظر می گیرند. هدف آنها ایجاد محیط های کاری است که بهره وری را تشویق کرده و از انعطاف پذیری اطمینان حاصل کند. عکس های مشاور املاک بنابراین یک دفتر املاک و مستغلات طراحی کنید که نه تنها در تحقق اهداف تجاری شما نقش داشته باشد بلکه باعث افزایش بهره وری کارمندان شما شود. انعطاف پذیری ، دسترسی و راحتی اولویت های اصلی هستند.

۵. ویژگی های فن آوری یکپارچه

حتما می دانید که فناوری به عضو جدایی ناپذیر در املاک و مستغلات تبدیل شده است ، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که آن را در دفتر کار خود ادغام کنید. در واقع ، تلفیق فناوری و سایر ابزارهای پیشرفته یکی از روندهای اصلی در طراحی دفتر املاک و مستغلات است که می تواند تقریباً همه جنبه های فعالیت تجاری شما را تسهیل کند. شما باید شبکه های بی سیم پرسرعت و همچنین سیستم های امنیتی با فناوری پیشرفته و سیستم های اتوماسیون اداری را نصب کنید. سایر راه حل های فنی مناسب که می توانید در مرکز نوآوری املاک و مستغلات خود بگنجانید عبارتند از: دیوارهایی که به عنوان تخته سفید یا صفحه نمایش نیز استفاده می شوند. دستگاه ها و مانیتورهای تلویزیون بی سیم اتصال به سراسر دفتر شما سیستم های کنترل از راه دور و غیره

بیشتر بخوانید:۱۰ ایده داغ از روند طراحی داخلی منزل در سال ۲۰۲۱

۶. جو سالم و مولد

ایجاد یک محیط مناسب اداری یکی از راه های اصلی برای افزایش بهره وری کارمندان است. ویژگی های دفتر مدرن فضای سالمی است که مزایای سلامتی بیشماری را برای کارمندان فراهم می کند. اگر می خواهید دکوراسیون دفتر املاک و مستغلات برای شما انگیزه بیشتری ایجاد کند ، باید بر اجرای چندین فاکتور مهم تمرکز کنید: نور مناسب ، چه طبیعی و چه مصنوعی ؛ هوای داخلی پاک و بدون سم فضای کاری از نظر صوتی رنگ مناسب برای دفتر املاک هنگامی که تمام این عناصر را در دکوراسیون دفتر املاک خود پیاده می کنید ، مطمئنا دفتری خواهید داشت که هم کارمندان و هم تجارت شما در آن پیشرفت خواهد کرد.

۷. طراحی پایدار، بیوفیلی

طبیعت حضور مطبوعی در دفتر مدرن دارد. از معرفی مواد پایدار گرفته تا نصب ویژگی های کم مصرف ، مانند چراغ های LED و وسایل کم مصرف ، راه های زیادی برای سبزتر و پایدارتر شدن مرکز املاک و مستغلات وجود دارد. شما همچنین باید فضای سبز زیادی به دفتر خود اضافه کنید. با دیوارهای سبز ، کاشت های آویز ، گیاهان گلدانی ، تراریوم و غیره آزمایش کنید ، نه تنها گیاهان داخلی باعث افزایش کیفیت هوای داخلی شما می شوند ، بلکه باعث می شوند کارکنان شما از فشارهای روحی خلاص شوند.

۸. طرح های الهام گرفته از خانه

فضاهای مبتنی بر خانه یکی دیگر از روند دکوراسیون دفتر املاک و مستغلات است که هدف آن فراهم کردن خانه ای خارج از خانه برای کارمندان است. بنابراین ، دفاتر مدرن دارای امکانات رفاهی خانگی ، مناطق طراحی صمیمی ، از جمله: فضاهای خواب، اتاق فکر،آشپزخانه های کاملاً مجهز و... دارند. رعایت این موارد به رضایت شغلی کارمندان کمک می کند. همچنین فضایی را برای آنها فراهم می کند تا در آن استراحت کنند، استرس را از بین ببرند و سرگرم شوند.

بهترین دکوراسیون برای دفتر مشاور املاک

۹. آثار هنری و عکس ها

آثار هنری نه تنها یکی از راه های افزودن جلوه های جلب توجه در دفتر املاک و مستغلات شما است ، بلکه راهی برای لوکس و عالی جلوه دادن آن است.از طرف دیگر ، عکس ها می توانند به شما کمک کنند تا تجربه شخصی تری را ایجاد کنید. مخصوصاً اگر عکسهایی در کنار مشتریان خود دارید ، شاید خانه هایی که قبلاً فروخته اید یا جشن بسته شدن معاملات. هیچ چیز بهتر از نمایش بصری یک "شرکت خوب" نیست. عکس ها مانند بررسی فیزیکی حرفه ای بودن و سطح خدمات شما هستند.

۱۰. توجه به روانشناسی رنگها

رنگ ها در محیط ما می توانند هم واکنش احساسی و هم پاسخ فیزیولوژیکی داشته باشند. دیدن رنگهای پر جنب و جوش دیواری قرمز و بنفش در واقع با تحریک تولید آدرنالین در بدن ، میزان انرژی و خلاقیت شما را افزایش می دهد.

بهترین رنگ برای مشاور املاک

بسته به دید برند شما، رنگ بندی بسیار متفاوت خواهد بود. توصیه ما این است که رنگ آرم خود را در دکوراسیون دفتر املاک خود بگنجانید ، تا بیشتر قابل شناسایی و انسجام باشد. این بدان معنا نیست که اگر نشان شما حاوی رنگ قرمز یا سبز پررنگ است ، کل دفتر کار شما باید به این رنگها رنگ آمیزی شود. نه ، بیشتر شبیه اضافه کردن جزئیات نهایی است. شاید نقاشی ، مبلمان یا گل ها جلوه های جالبی در طراحی داخلی دفتر شما ایجاد کنند. آیا می خواهید بیشتر بدانید که رنگ خاص در بازاریابی به چه معناست؟

بیشتر بخوانید:اصول انتخاب و ترکیب رنگها در دکوراسیون خانه

بخاطر بسپارید: با توجه به روانشناسی رنگها، رنگهای پررنگ را می توان منفی درک کرد ، خصوصاً اگر صحبت از هماهنگی کل رنگ دفتر در این رنگهای پررنگ باشد. بنابراین ، کارشناسان پیشنهاد می کنند از رنگ های گرم خنثی استفاده کنید.

۱۱. مبلمان

نشستن را فراموش نکنید. اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از دفتر یا لابی دارای کاناپه و صندلی راحتی برای مشتریان باشد. شما می خواهید مشتریان احساس کنند گویی در خانه هستند. بالش های پرتاب کننده تطبیقی ​​به هر مبلمان جلوه زیبایی می بخشد. بنابراین هنگام انتخاب مبل به راحت بودن آن دقت داشته باشید. مبلمان باید برای بازدیدکنندگان شما راحت باشد و از طرفی از ظاهر حرفه ای نیز برخوردار باشد.

۱۲. روشنایی

فضاهای بزگ با نور مناسب تصور باز بودن را ایجاد می کنند ، که برای ایجاد یک رابطه حرفه ای قابل اعتماد بسیار ضروری است. به ویژه وقتی که برای اولین بار با مشتریان خود ملاقات می کنید یا معامله را می بندید بسیار مهم راست. هنگام طراحی دکوراسیون دفتر املاک و مستغلات خود ، باید این روندهای محبوب را پیاده سازی کنید. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا با روند در حال تغییر بازار همراه باشید ، بلکه دفتر کار راحت تر ، الهام بخشی را برای شما فراهم می کنند. با کمی تلاش و خلاقیت ، هرکسی می تواند یک دفتر املاک زیبا ایجاد کند.

یک مشاور املاک خوب می داند که هر قسمت از کار مربوط به بازاریابی است. تعادل خوب میان بازاریابی و دکور می تواند ظاهری حرفه ای و موثر ایجاد کند که نه تنها مشتری ها را به خود جلب کرده بلکه زمینه را برای انجام معامله راحت و آماده فراهم می کند. دقت به تمامی جزئیات مهم است: طرح رنگ ، مبلمان ، آثار هنری ، همه چیز نشان می دهد که شما برای چه چیزی ایستاده اید و چشم انداز شرکت شما را منعکس می کند. مارک تجاری اداری؛ ابزاری روانشناختی بسیار قدرتمند است. کافیست دفاتر Google را به یاد بیاورید ، که چگونه آنها را با رنگهای روشن تزئین می کنند تا برند گوگل را نشان دهند. بنابراین ، وقتی مردم دفتر Google را می بینند اولین چیزی که به ذهن آنها خطور می کند این است: "بله ، این دفتر Google است." سبک آن بسیار قابل تشخیص است.  

تعداد نظرات : 7
  • مهدی جعفرپور
    29 فروردین 1402
    خیلی خوب الان هم که خیلی خوب شود
  • محمد قاسمی
    25 آذر 1401
    مطالب خیلی عالی و درجه ۱ و کاربردی ممنون از وقت و زمانی که بابت این محتوا کردید
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    من عاشق او فضای خصوصی هستم که میشه با ارامش تصمیمات درست بگیرم مطالب عالی بود خدا قوت
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    بسیار اطلاعات عالی در زمینه طراحی بود ولذت بردم میلاد داودپور
  • نیما نیک
    21 مهر 1400
    مول همیشه حرفهای و کامل???
  • محسن فرزام فر
    21 مهر 1400
    با اینکه رشته ی تحصیلی بنده طراحی داخلی هست ولی اطلاعات جدیدی به دادین..ممنون
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود طراحی داخلی شیک و بروز محل کار میتواند در جذابیت و روش کار و حتی جذب مشتری و مخاطب بسیار موثر باشد ?? سپاس از آقای املاک✨?