درج آگهی ملکی رایگان در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک

درج آگهی ملکی رایگان در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک

2 خرداد 1402

ملکی

درج آگهی ملکی رایگان در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک

در گذشته آگهی کردن ملک در حوزه املاک دغدغه بسیاری از مشاورین املاک بود، به طوری که مشاورین املاک از طریق آگهی دادن در روزنامه، پخش کردن تراکت و... برای فایل های خود مشتری پیدا می‌کردند، ولی امروز با گسترده شدن دیجیتال مارکتینگ مشاورین املاک از این طریق فایل های خود را آگهی کرده و بازاریابی بسیار آسان تری را انجام می دهند،  به این معنی که در وب سایت ها و اپلیکیشن‌های مختلف فایل‌های خود را آگهی کرده و از این طریق مشتری جذب می‌کنند. در ادامه این مطلب شما را با یکی از بهترین وبسایت های تخصصی ملک آشنا می کنیم.

سایت های آگهی املاک 

بر اساس آخرین گزارش ها در مجموع ۸ پلتفرم تخصصی ملکی و عمومی ، با هدف تبلیغات آگهی های ملکی کاربران در حال فعالیت هستند این در حالی است که تنها بخشی از نیازهای فعالان حوزه املاک به تبلیغات و ایجاد زنگ خور برای آگهی ها مربوط می شود. در نتیجه همیشه جای خالی یک پلتفرم که بتواند صفر تا صد نیازهای ساختمانی را به صورت یک پیج کامل ارائه دهد، حس شده است. به همین منظور وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک توانسته صفر تا صد نیارهای ساختمان را با ابزارهای مختلف در جهت تسهیل و تسریع معاملات ملکی ایجاد کند. درج آگهی ملکی رایگان در وبسایت آقای املاک به شما این امکان را می دهد که نه تنها فراتر از تلاش های خود ملک یا محصول خود را به فروش برسانید بلکه بتوانید در بازاریابی و کسب و کار خود بهبودی حاصل کنید.

در حال حاضر اینترنت یک فضای رقابتی به شمار می رود ، به این معنی که برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان شما را به مخاطبان متصل می کنند. مخاطبان با توجه به آگهی های منتشر شده از جانب شما ارتباط برقرار کرده و در نتیجه به سود تجارت شما کمک خواهند کرد. به ویژه وقتی می دانید کدام یک از آنها ارزش وقت شما را دارند تا  کارآمدترین نتایج را بدست آورید.

استفاده از سایت های تبلیغاتی رایگان راهی متعارف برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما می باشد، بر اساس گزارش های اعلام شده در اروپا تقریباً ۵۰ درصد کاربران اینترنت در سال ۲۰۰۹ از سایت های تبلیغاتی طبقه بندی شده استفاده می کردند. در واقع و بسایت های تبلیغاتی رایگان به شما کمک می کنند از هر میزان بودجه ای بیشترین بهره را ببرید. با داشتن فرصت های مناسب تبلیغات آنلاین، می توانید ابزارهای قدرتمندی برای دستیابی به میلیون ها نفر بدون صرف هزینه ای بدست آورید.

بیشتر بخوانید: نقش آقای املاک در فرایند اعتماد سازی شغل مشاور املاک

معرفی بهترین سایت املاک

سایت املاک تهران

وبسایت های تخصصی ملک به منظور عرضه و تقاضای مسکن در جامعه امروز مورد استقبال افراد قرار گرفته است. البته بحران هایی مانند ویروس کرونا و تحریم های اقتصادی و نوسانات نرخ دلار در بازار مسکن بی تاثیر نبود و افراد در عوض بازدید حضوری به وبسایت های ملکی رجوع کردند. به طوری که بیش از نیمی از افراد جویای ملک در وبسایت ها و اپلیکیشن های ملکی آگهی های خود را منتشر می کنند. در حال حاضر خریداران و فروشندگان و مستاجران برای پیدا کردن ملک دلخواه خود از اپلیکیشن و سایت های تخصص ملک استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک را به طور کامل به شما کاربران عزیز آقای املاک معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

بهترین سایت املاک تهران ؛ وبسایت آقای املاک

پلتفرم آقای املاک دارای مجموعه ای گسترده از دسته هایی است که به شما این امکان را می دهد که تقریباً هر محصول یا خدماتی که مربوط به ساختمان باشد را به فروش برسانید. این دسته بندی ها چنان متنوع هستند که از خرید و فروش آپارتمان برای عموم گرفته تا مشاغل ساختمانی و پیمانکار و نیازمند و آقای مشاور و آقای فایلینگ و آقای پروژه ... را در بر می گیرند. به علاوه، وبسایت آقای املاک با طراحی مدرن خود سرمایه خوبی برای صاحبان مشاغل ساختمانی در نظر گفته است، در آقای املاک می توانید: ۱. اگر شغلتان مربوط به امور ملکی است می توانید محصولات و خدمات خود را لیست کنید ۲. صاحبان و متخصصان مشاغل ساختمانی در زمینه تاسیساتی ، ساختمانی، تزئیناتی و خدماتی را پیدا کنید ۳. تجهیزات و محصولات خود را به فروش برسانید.

آقای املاک به شما امکان می دهد آپارتمان، ویلا، ملک کلنگی، ملک تجاری، اداری، زمین و... را جستجو کنید ، اگر تخصصتان مربوط به مشاغل ساختمانی است می توانید محصولات ساختمانی خود اعم از تزئیناتی، تاسیساتی، خدماتی و ساختمانی را ارائه دهید و یا اگر آژانس املاک یا مشاور هستید علاوه بر انتشار آگهی ملک خود بتوانید با کاربران در ارتباط باشید. علاوه بر این همه افراد از مردم عادی گرفته تا مشاوران و آژانس های املاک می توانند از سه طریق در پلتفرم آقای املاک آگهی خود را منتشر کنند

۱. از طریق وبسایت آقای املاک

۲. از طریق اپلیکیشن آقای املاک

۳. از طریق پنل آقای مشاور

جهت اطلاعات بیشتر ازپنل آقای مشاورکنید

درج آگهی ملکی رایگان

هر یک از این پلتفرم ها به صورت مجزا تفاوت هایی با یکدیگر دارند و به صورت های مختلفی طراحی شده اند. به تعبیری آقای املاک با توجه به سلیقه و راحتی افراد هر کدام از این پلتفرها را برنامه ریزی و طراحی کرده اند. تنها کافیست با نوشتن نام (آقای املاک MrEstate) در گوگل وارد صفحه اصلی شوید و در بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه (ورود/عضویت) کلیک کنید شماره خود را ثبت و پس از دریافت کد با وارد کردن اطلاعات شخصی خود ثبت نام کنید. پس از این مرحله در قسمت ثبت آگهی کلیک کنید. گرینه های ملکی و مشاغل با توجه به نیاز شما در سمت راست صفحه قرار دارد در قسمت ملکی گزینه هایی مانند رهن و اجاره، خرید و فروش و نوع آگهی دهنده مانند شخصی مشاور و آژانس املاک، نوع کاربری مانند مسکونی اداری تجاری و صنعتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد آشنایی با وبسایت آقای املاک !

درج آگهی ملکی رایگان در آقای املاک

وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک که به عنوان یک پلتفرم ملکی حرفه ای و کامل در میان مردم، آژانس و مشاوران املاک شناخته شده است، با هدف کمک رسانی به متقاضیان جویای ملک و پیشرفت در کار بنگاه و مشاوران املاک در حال فعالیت است. وبسایت آقای املاک قابلیت و کاربری های بسیار خاص و ویژه ای را در اختیار عموم به ویژه مدیران و مشاوران املاک قرار داده است. با درج آگهی رایگان ملکی در آقای املاک شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه آگهی خود را به ثبت برسانید.

در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک محدودیت آگهی وجود ندارد، به این معنی که هر فردی می تواند به تعداد دلخواه در روز آگهی ثبت کند، قطعا بیشتر افراد دوست دارند بدانند که تعداد بازدید آگهی آنها به چه صورت است که این امکان در وب سایت و اپلیکیشن آقای املاک وجود دارد، که هر فردی می تواند از طریق پروفایل خود تعداد بازخورد آگهی خود را ببیند. ویژگی بارز اپلیکیشن آقای املاک معرفی آژانس ها و مشاوران املاک به کاربران می باشد که کاربران با صرفه جویی در وقت و هزینه خیلی ساده، تمام مشکلات خود در این حوزه را برطرف می‌کنند.

علاوه بر این آقای املاک مشاغل ملکی را حیطه فعالیت های خود قرار داده است ، به عبارت دیگر تمامی مشاورین املاک، آژانس‌های معاملات املاک و مالکین شخصی که قصد خرید، فروش، رهن واجاره ملک خود را دارند و یا افرادی که در حوزه مشاغل ملکی مانند:  تاسیساتی، تزییناتی، ساختمانی و خدماتی فعالیت دارند، به راحتی می توانند در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک به طور کاملا رایگان آگهی های خود را ثبت کنند.

معرفی بهترین سایت های آگهی املاک

درج آگهی ملکی در اپلیکیشن آقای املاک

همانطور که در مقاله آموزش ثبت آگهی در آقای املاک گفتیم اپلیکیشن آقای املاک به عنوان اولین سوپر اپلیکیشن ملکی در کشور شناخته شده است. این پلتفرم مناسب افرادی است که طرفدار کار با اپلیکیشن هستند طراحی اپلیکیشن آقای املاک به گونه ای است که به دو دسته آگهی های ملکی و مشاغل تقسیم می شود. با ورود به این اپلیکیشن تمامی کاربران می توانند پروفایل و اطلاعات شخصی خود را وارد و آگهی های ملکی خود را ثبت کنند.

در قسمت پروفایل این امکانات برای متقاضیان فراهم شده است:

۱. درج آگهی رهن و اجاره، خرید و فروش و مشاهده آگهی های در انتظار تایید

۲. مشاهده آگهی های مورد نظر در بازدیدهای اخیر وبسایت آقای املاک

۳. شارژ کیف پول

فایل یاب املاک

قویترین فایلینگ املاک تهران

یکی از مهمترین و اساسی ترین ابزارهای مورد نیاز هر آژانس و مشاور املاکی در اختیار داشتن یک فایل قوی و حرفه ای است. به همین منظور وبسایت آقای املاک که عنوان تخصصی ترین و کاملترین وبسایت ملکی را از آن خورد کرده علاوه بر طراحی پنل آقای مشاور که خدماتی نظیر ایجاد پروفایل کاربری، کارت ویزیت دیجیتال، ثبت فایل به صورت ساده و پیشرفته ، ثبت قراردادهای ملکی و اطلاعات مشتری و... را برای آژانس ها و مشاوران املاک فراهم کرده، یک ابزار تخصصی به نام آقای فایلینگ که کاملترین سامانه فایلینگ در کشور می باشد، طراحی و تمام نیاز فعالان این صنف را برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: چگونه در مشاور املاک فایل یابی کنیم ؟

متن آگهی فروش خانه

یکی از بزرگترین مهارت هایی که می توانید در کسب و کار املاک داشته باشید، ایجاد لیست های قانع کننده ای است که املاک را به سرعت می فروشند. متأسفانه، ایده "فروش" چیزی است که بسیاری از مردم را از صنعت می ترساند.  دانستن کلمات مناسب برای تبلیغات املاک و مستغلات می تواند به شما در ایجاد یک آگهی موثر کمک کند تا فهرست شما متمایز  و خانه شما به راحتی به فروش برسد. بنابراین از تقلید کردن دست بردارید بسیاری از ما در مورد اینکه فهرست املاک چگونه باید باشد، تصورات از پیش تعیین شده زیادی داریم. همه ما فهرست های دیگر را مرور و ناخودآگاه با خود فکر کرده ایم. بهتر است با فهرست کردن تمام صفت ها و اسم هایی که وقتی به خانه خود فکر می کنید به ذهن شما خطور می کند، شروع کنید. بگذارید کلمات و تخیل شما جریان یابد. در این مرحله نگران ترتیب یا املا نباشید. فقط وقتی به ذهنتان می رسد آنها را یادداشت کنید. هم فضای داخلی و هم بیرونی خانه خود را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۹ قانون طلایی در نحوه نوشتن آگهی های ملکی ؛ ویژه مشاوران املاک

تعداد نظرات : 13
  • خزایی
    8 فروردین 1403
    سلام وقت بخیر بنده مشاور املاک در استان مازندران هستم چطوری میتونم درج آگهی ملکی داشته باشم لطفا راهنمایی بفرمایید
    ادمین آقای املاک
    8 فروردین 1403
    سلام و عرض ادب دوست عزیز از واحد پشتیبانی با شا جهت راهنمایی تماس خواهند گرفت
  • املاک 444 مازندران
    4 شهریور 1402
    عالی وبسیار خوب بود
  • پیمان
    16 خرداد 1402
    ضمن تشکر از زحمات شما بدینوسیله معروض میدارد که چنانچه متقاضی خرید هر نوع ملک متناسب بودجه شما در شهرستان زیبای رامسر هستید با تیم کارشناسی قیمت در خدمتیم .
  • عزیزاحمدزاده تولش اودمه هونی
    2 خرداد 1401
    با درود من ملک برای فروش دارم لطفعن برام مشتری بیارید با سپاس من از شهرستان تالش هستم
    ادمین آقای املاک
    2 خرداد 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز شما با مراجعه به وبسایت آقای املاک می تونید ملک خودتون رو به صورت رایگان آگهی کنید تا کاربران ملک شما رو مشاهده کنند.
  • عزیز تالش اودمه هونی
    31 اردیبهشت 1401
    با درود فروش املاک مسگونی دارم
    ادمین آقای املاک
    31 اردیبهشت 1401
    سلالم و عرض ادب خدمت شما کاربر محترم آقای املاک شما می تونید آگهی فروش ملکتون رو به صورت رایگان در وبسایت آقای املاک انجام بدید. آدرس وبسایت : https://mrestate.ir /
  • امیر
    4 بهمن 1400
    بسیار عالی
  • علی منصوری
    30 آذر 1400
    سوپر اپلیکیشن آقای املاک، بهترین خدمات رو داره، ممنون از تمام بچه های آقای املاک
  • محمدرضا
    21 مهر 1400
    به نظر من بهترین اپلیکیشن برای کار املاک است ممنونم از آقای مهندس ایمان خدابخش و ممنونم از بچه های آقای املاک
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    ان شاءالله روز بهتر از دیروز خداقوت
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    سلام من در تمامی چندین طال سابقه کاری خودم که با تمامی اپلیکیشن های مختلف کار کردم و کامل ترین و بهترین و در واقع کار راه انداز ترین اپلیکیشن ملکی و تمامی اطلاعات ملکی را برای مشاور اماده کنیم❤??
  • زروان
    21 مهر 1400
    واقعا بهترین اپلیکیشنی ک تا الان باهاش کار کردم و خیلی جواب گرفتم
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    عالی بود
  • ایمان
    21 مهر 1400
    این مطلب فوق العاده بود