فایل یابی املاک ؛نکات ریز و درشتی که باید بدانید !

فایل یابی املاک ؛نکات ریز و درشتی که باید بدانید !

فایل یابی املاک ؛نکات ریز و درشتی که باید بدانید !

حفظ نظم و ترتیب برای یک مشاور املاک بسیار مهم است.علاوه بر این ما در جهان بدون کاغذ بازی زندگی می کنیم و مشتریان شما به طور حتم افرادی خواهند بود که از پیشرفت فناوری مطلع هستند و از نمایندگان خود بیش از اسکن های نامرتب و پوشه های پر از نسخه انتظار دارند. در اینجا چند ایده مفید برای سازماندهی سیستم پرونده سازی (فایلینگ) املاک و مستغلات برای شما ارائه داده ایم. دلیل اینکه بسیاری از مشاورین حتی با تجربه ها در پیدا کردن فایل عاجز هستند این است که ویژگی های خوب فایل یابی املاک را نمی دانند و این فکر اشتباه و غلط در آنها نقش بسته است که فایل خوب فایلی است که دارای امکانات کامل باشد. در صورتی که باید هم معایب و هم محاسن یک ملک را باهم در نظر گرفت. متخصصان املاک و مستغلات می دانند که مهارت های ارتباطی دقیق و توانایی مذاکره از ویژگی های مهم تولید کنندگان برتر است.همچنین، موفق ترین مشاوران املاک نیز می دانند که توانایی سازماندهی مداوم یک راز حیاتی برای موفقیت آنها به شمار می رود.

فایل یاب املاک چیست؟

اگر می خواهید یک مشاور املاک موفق باشید باید بدانید چطور فایل های خوبی پیدا کنید به طور کلی به مجموعه ای از ملک ها که برای معاملات توسط مالک سپرده می شود فایل یابی املاک گفته می شود.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک با تدریس مهندس ایمان خدابخش

پیش خرید آپارتمان در تهران

فایل یابی حرفه ای

مطابقت با سازمان اسناد و وظایف به این معنی است که مشاوران اطلاعات مهم مشتری را به آسانی در اختیار دارند و مدیر املاک می تواند به راحتی از بستن تراکنش ها پشتیبانی کند. هنگامی که داده های معاملات به خوبی سازماندهی شده و به راحتی در دسترس باشد، مشاوران می توانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند از طرفی مدیر املاک می تواند اطمینان حاصل کند که معاملات بدون مشکل و به موقع بسته می شوند . مهمتر از همه ، سازمان موثر با کاهش زمان هدر رفته و سرخوردگی ، بهره وری عوامل را تقویت می کند. علیرغم مزایای یک فرایند منظم ، کاغذبازی املاک و مستغلات ثبات را به چالش اصلی بسیاری از دفاتر تبدیل می کند. بسیاری از متخصصان املاک و مستغلات وقت گذاشتن به کارهای اداری مانند سازماندهی و پیاده سازی سیستم های فایل یابی موثر را دشوار می دانند. اسناد مورد نیاز و وظایف مرتبط اغلب در تعدادی از سیستم عامل های آنلاین ، برنامه های تلفن همراه و فایل های کاغذی وجود دارد. این بی نظمی وقتی در کنار کارگزاری دیگری برای بستن معامله کار می کند ، بی نظم تر می شود و خطرات و سردردهای زیادی را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

فایل یابی مشاور املاک

حال چرا داشتن فایل برای یک مشاور املاک مهم است؟ فایل برای مشاور املاک حکم میوه برای میوه فروش را دارد وقتی جنسی برای فروش نباشد پس چه چیزی را برای ارائه به مشتری در اختیار دارد. فایل ها از دسته بندی های مختلفی تشکیل شده و دارای ویژه گی های متفاوت هستند. این یک واقعیت است که سرمایه گذاری در املاک مستندات زیادی دارد. وقتی می خواهید کاری را سریع انجام دهید هیچ چیز ناامیدکننده تر از جستجوی بالا و پایین از طریق پیوست های ایمیل برای آن مدت طولانی قرارداد اجاره ، سند وام ، قرارداد فروشنده یا ... نیست.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در زعفرانیه کلیک کنید.

نرم افزار فایل یابی املاک ؛ آقای فایلینگ

داشتن همه اسناد و مدارک املاک و مستغلات مدیریت سرمایه گذاری های شما را بسیار ساده تر می کند. به همین دلیل ما شما را با نرم افزار آقای فایلینگ که یکی دیگر از ابزارهای تخصصی آقای املاک می باشد، آشنا می کنیم. با توجه به تقاضای عمومی ، ما اسناد را طوری طراحی کرده ایم که آژانس ها و مشاوران املاک بتوانند به راحتی همه فایل های خود را پیگیری ، سازماندهی و ذخیره کنند.   آقای فایلینگ   آژانس ها و مشاوران املاک با عضویت در آقای فایلینگ می توانند با انتخاب محله مورد نظر خود و تعیین مدت ارسال فایل از خدمات ویژه آقای فایلینگ بهره مند شوند. آقای فایلینگ فرایند کارهای شما را تسریع و در وقت شما صرفه جویی می کند واز طرفی بسیار مقرون به صرفه است. پیاده سازی اسناد و مدارک شما توسط نرم افزار آقای املاک آسان است و چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. و از همه مهمتر با استفاده از آن در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد!

خرید خانه در تهران

سایت فایل یابی املاک در آقای املاک

آقای فایلینگ که به عنوان کاملترین سامانه فایلینگ در حال فعالیت است و یکی دیگر از محصولات آقای املاک به شمار می رود تمام نیاز فعالان این صنف را برطرف کرده است. در واقع با عضویت آژانس و مشاوران املاک در آقای فایلینگ می توان به راحتی با انتخاب پکیج مورد نظرکه شامل محله های مختلفی است، از خدمات تعیین مدت ماهیانه و تعداد کاربر استفاده کرد.

قویترین فایلینگ املاک ؛ آقای فایلینگ

یکی از اساسی ترین نیاز هر آژانس یا مشاور املاکی، داشتن یک فایل قوی است. بر همین اساس آقای فایلینگ نرم افزار پیشرو در مدیریت اسناد و املاک در بازار است. با نرم افزار اختصاصی آقای فایلینگ می توانید اسناد را به راحتی مدیریت ، ذخیره ، دسترسی و ویرایش کنید. همچنین می توانید مطمئن باشید که فایل های شما اکنون به طور ایمن پشتیبان گیری می شوند. در پیاده سازی و استفاده از نرم افزار آقای فایلینگ، ما یک تغییر پارادایم بسیار مورد نیاز در مدیریت اطلاعات در صنعت املاک و مستغلات ایجاد کرده ایم . ساده ترین و مهمترین راه برای سازماندهی فایل های خود استفاده از نرم افزار آقای فایلینگ می باشد که قادر است همه این قطعات و سیستمهای جدا نشده را در یک پرونده واحد متحد کند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی آقای مشاور!

برنامه فایل یابی املاک ؛ در فایل یابی املاک به این نکات دقت کنید

۱.برجسته ترین محاسن یک ملک را در مقابل با نواقص آن ملک قرارداده و سعی نمایید قدرت محاسن را به ایرادات هر ملک بچربانید. ۲.هیچ گاه ایرادات یک فایل را مخفی نکنید . ۳.همانطور که روش های دلالی روز به روز تغییر می کند علم مشتریان شما هم دائم در حال تغییر است. مطمئن باشید مشتریان شما به تمامی ایرادات ملک بهنگام بازدید واقف هستند پس هیچ گاه ایرادات ملک را مخفی نکنید . ۴.تنها راهی که برای این ایرادات پیش روی شماست این است که معایب را با محاسن بپوشانید.بعنوان مثال به مشتریان خود بگویبد درست است که این ملک نورگیر خوبی ندارد اما نقشه خوبی داردو باید متذکر این به مشتریانتان باشید که ملک بدون عیب وجود ندارد ولی باید ملکی را انتخاب کنید که محاسنش بیشتر از معایبش باشد. ۵.برای خودتان یک برنامه ریزی کنید که روزانه یک تعداد فایل مشخصی را جستجو کنید.  

آموزش خروج از بحران مشاورین املاک ؛ با تخفیف ویژه 90 درصدی

نحوه فایل یابی املاک

  ۶.برای تنوع در کار و اینکه از تکرار یک کار حوصلتان سر نرود شروع به بازار یابی میدانی کنید مثلا بزنید بیرون از دفتر یا مغازه ,در طول مسیر که قدم میزنید به خونه ها نگاه کنید خونه هایی که پرده ندارن یا خونه هایی که دارن اسباب کشی میکنند برید و ازشون بپرسید که آیا قصد اجاره یا فروش خونه رو دارند؟ ۷.جسور و محکم باشید از برخوردهای سرد و زننده دلگیر وسست نشید ،اینو بدونین که اگه فقط یه دونه خونه خوب گیر بیارید چند ملیون پول به جیب زدید پس ارزشش رو داره که یه کم فحش بشنوید ۸.برنامه ی منظمی برای آگهی دادن هم داشته باشید از همه روش ها هم استفاده کنید مثلا می تونید در اپلیکیشن های ملکی آگهی دهید به ظور مثال اپلیکیشن آقای املاک که صفر تا صد حوزه ملکی را پوشش می دهد  میتواند انتخاب خوبی باشه تازه این اپلیکشن یک ویژگی مجزا نسبت به اپلیکیشن های دیگر دارد که شما می توانید روی نقشه آن فایل هارا نشانه گذاری کنید تا هر وقت که خواستین به سراغش بروید ۹.از دیگر راه های پیدا کردن تماس با فایل های قدیمی، پخش کردن تراکت، آگهی در روزنامه و سایت های مختلف، تبلیغات در فضای مجازی و...  می تواند موفقیت آمیز باشد و کلام آخر اینکه زود خسته نشوید و فراموش نکنید که در این شغل رغبای زیادی وجود دارد و باید حتما تلاش و پشتکار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کارت ویزیت املاک ؛ ۵ نکته مهم قبل از ایجاد کارت ویزیت

کلام آخر:

شما به عنوان یک مشاور املاک باید از ابزارهایی استفاده کنید که هرچقدر سازماندهی کامل برای یک شرکت املاک مفید باشد ، به راحتی می توان فهمید که چرا کارگزاران مشغول و مدیران برای سازماندهی پرونده ها تلاش می کنند. ماهیت املاک مستلزم این است که نمایندگان خارج از دفتر باشند ، اما مدارک مورد نیاز معمولاً باید در روز خود به راحتی ثبت شود

با آقای فایلینگ روزهای گمراهی برای پرونده های شما به پایان می رسد!

تعداد نظرات : 60
  • ایوب پناهی
    26 شهریور 1402
    سلام برای ثبت مغازه در تهران برای فروش چکار باید بکنم؟ مالک هستم
    ادمین آقای املاک
    26 شهریور 1402
    سلام و عرض ادب جناب از واحد پشتیبانی مجموعه آقای املاک جهت راهنمایی و ثبت آگهی با شما تماس خواهند گرفت.
  • کیاشا کیان
    12 اسفند 1401
    امیدوارم همکاری بیشتری داشته باشیم مشاور منطقه ۵
  • حمید خسروی
    4 اسفند 1401
    سلام وعرض ادب راهنماییم کنید در فایلیگ اقای املاک واقای فایلینگ عضو بشم
  • نگهدارزاده
    1 اسفند 1401
    لطفا با من تماس بگیرید
  • فروتن نیا
    29 بهمن 1401
    سلام خدا قوت به شما و تیمتون
  • مقصودی
    20 بهمن 1401
    سلام وقت بخیر توضیح میفرمایید به صورته؟؟راهنمایی کنید
    ادمین آقای املاک
    20 بهمن 1401
    سلام و عرض ادب با شما از طریق واحد پشتیبانی آقای املاک تماس گرفته خواهد شد.
  • ناشناس
    19 بهمن 1401
    کاش ی شماره تماس داشتید
    ادمین آقای املاک
    19 بهمن 1401
    سلام و عزض ادب واحد پشیبانی ما با شما تماس برقرار خواهند کرد.
  • ناشناس
    19 بهمن 1401
    نرم افزار هست چیه ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید من این فایلینگ رو نیاز دارم
    ادمین آقای املاک
    19 بهمن 1401
    سلام و عرض احترام دوست عزیز شماره تماس شما در لیست واحد پشتیبانی آقای املاک قرار گرفته. با شما در اولین فرصت تماس خواهند گرفت. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم
  • ناشناس
    19 بهمن 1401
    سلام برای استفاده کردن از سیستم فایلینگ و یاد گرفتنش چکاری باید انجام داد ؟ دوره داره؟
    ادمین آقای املاک
    19 بهمن 1401
    سلام و عرض ادب کاربر گرامی برای راهنمایی بهتر لطفا شماره تماس خودتون رو برای ما ارسال بفرمایید.
  • امیرسالار
    16 بهمن 1401
    سلام،من نیاز به اطلاعات املاک کرج و مهرشهرو کیانمهر دارم آیا این نرم افزار پاسخگوی این نیاز هست؟ ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنید.
    ادمین آقای املاک
    16 بهمن 1401
    سلام و عرض ادب کاربر گرامی آقای املاک شماره تماس شما برای واحد پشتیبانی ارسال شده در اولین فرصت با شما جهت راهنمایی و عضویت تماس گرفته خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما بی نهایت سپاسگزاریم.
  • کاویانی
    9 بهمن 1401
    مقاله بسیار جالبی بود ممنون میشم اطلاعات بیشتری در اختیارم بگذارید
    ادمین آقای املاک
    9 بهمن 1401
    سلام و عرض ادب کاربر محترم آقای املاک شماره تماس شما برای واحد پشتیبانی ارسال شده و در اولین فرصت با شما تماس خواند گرفت.
  • باقر مولوی
    9 بهمن 1401
    عالی. راه ارتباط با شما را بزارید
    ادمین آقای املاک
    9 بهمن 1401
    سلام وعزض ادب کاربر گرامی واحد پشتبانی ما با شما جهت عضویت تماس خواهند گرفت.
  • SSs
    6 بهمن 1401
    نیاز فوری به راهنمایی در مورد آقای فایلینگ دارم لطفا باهام تماس بگیرید متشکرم
    ادمین آقای املاک
    6 بهمن 1401
    سلام و عرض ادب کاربر محترم آقای املاک با شما در اولین فرصت تماس گرفته خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما متشکریم
  • فرهاد
    4 بهمن 1401
    سلام میخواهم لطفا در سایت طما ثبت نام کنم لطفا راهنمایی فرمایید
    ادمین آقای املاک
    4 بهمن 1401
    سلام و عرض احترام شماره تماس شما در لیست واحد پشتیبانی آقای املاک قرار گرفته در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
  • میترا رازان فر
    1 بهمن 1401
    فوق العاده
  • سامان یوسفی
    27 دی 1401
    برای راهنمایی بیشتر و عضویت تماس بگیرید
  • میلادکُرزبَر
    18 دی 1401
    سلام میخوام عضو آقای فایلینگ بشم ممنون میشم راهنمایی کنید
    ادمین آقای املاک
    18 دی 1401
    سلام و عرض ادب حتما با شما در اسرع وقت تماس گرفته خواهدشد.
  • جعفری
    23 آذر 1401
    لطفا با من تماس بگیرید
    ادمین آقای املاک
    23 آذر 1401
    سلام دوست عزیز حتما با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • حمید عاقلی
    11 آذر 1401
    در مورد آقای املاک و آقای فایلینگ نیاز به راهنمایی دارم لطفا با من تماس بگیرید
    ادمین آقای املاک
    11 آذر 1401
    سلام و عرض ادب جناب ممنون میشیم شماره تماستون رو لطف بفرمایید تا از واحد پشتیبانی برای راهنمایی و عضویت با شما تماس بگیرند.
  • حمید عاقلی
    11 آذر 1401
    با سلام و عرض ادب تلاشهای کوچک و بزرگ شما قابل ستایش است با آرزوی موفقیتهای روزافزون
  • ارغوان
    5 آذر 1401
    لطفا تماس بگیرید
    ادمین آقای املاک
    5 آذر 1401
    سلام و عرض ادب واحد پشتیبانی آقای املاک در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
  • Fafa
    3 آذر 1401
    کسب نرم‌افزتر
  • خانم امیدوار
    3 آذر 1401
    من فایلهای ویلایی کُلنگی برای مشارکت در ساخت و ساز در تهران و کرج نیاز دارم چطور میتونم به این فایلها دسترسی پیدا کنم و مستقیم با مالک باشم ؟ قبلاً از پاسخگویی شما سپاسگذارم
    ادمین آقای املاک
    3 آذر 1401
    با شما جهت راهنمایی تماس گرفته خواهد شد.
  • خانم امیدوار
    3 آذر 1401
    سلام بسیار عالی ، من قصد دارم با سیستم آقای فایلینگ بیشتر آشنا شوم
    ادمین آقای املاک
    3 آذر 1401
    سلام و عرض ادب سرکار خانم واحد پشتیبانی آقای املاک در اولین فرصت با شما تماس می گیرند.
  • امامی
    1 آذر 1401
    باسلام. به نظر یکی از نیاز های دفتر املاک باشه چنین نرم افزاری. بنده مشتاق هستم اطلاعات بیشتری داشته باشم.
    ادمین آقای املاک
    1 آذر 1401
    سلام و عرض ادب کاربر محترم آقای املاک از واحد پشتیبانی حتما با شما جهت آشنایی با آقای فایلینگ تماس خواهندگرفت.
  • حسینی
    28 آبان 1401
    سلام به مشاوره جهت فایلینگ منطقه ۱۷ تهران و مشاوره ی ثبت نام نیاز دارم. لطفا باهام تماس بگیرید
    ادمین آقای املاک
    28 آبان 1401
    سلام و عرض ادب کاربر گرامی واحد پشتیبانی آقای املاک در اواین فرصت جهت راهنمایی و عضویت با شما تماس می گیرند.
  • برزین
    24 آبان 1401
    می‌خوام اطلاعاتی در مورد آقای فایلینگ داشته باشن
    ادمین آقای املاک
    24 آبان 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز در اولین فرصت واحد پشتیبانی آقای املاک با شما تماس خواهند گرفت.
  • مهدور
    16 آبان 1401
    سلام و عرض ادب فایل مختص شهرری نیاز دارم من
    ادمین آقای املاک
    16 آبان 1401
    سلامو عرض ادب کاربر گرامی آقای املاک واحد پشتیبانی ما با شما جهت عضویت و راهنمایی تماس خواهند گرفت.
  • ناشناس
    12 آبان 1401
    من مشاوره املاک هستم این برنامه ب من میتونه کمک کنه که فایل پیدا کنم؟
    ادمین آقای املاک
    12 آبان 1401
    سلام و عرض ادب بله . نرم افزار آقای فایلینگ قوی ترین، نرم افزار فایل یابی برای آژانس ها و مشاوران املاک است شما می تونید شماره تماس خودتون رو برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کاملتری را در اختیار شما قرار بدهند.
  • ناشناس
    3 آبان 1401
    لطفاً راهنمایی کنید برای عضو شدن در برنامه فایلینگ
    ادمین آقای املاک
    3 آبان 1401
    سلام و عرض ادب واحد پشتیبانی ما در اولین فرصت با شما جهت راهنمایی و عضویت تماس می گیرند.
  • نسرین زنوزی
    10 مهر 1401
    متاسفانه صرفا به شهر تهران محدود میشه
    ادمین آقای املاک
    10 مهر 1401
    سلام و عزض ادب خیر اینگونه نیست کاربر گرامی. واحد پشتیبانی ما در اولین فرصت با شما جهت راهنمایی تماس خواهند گرفت.
  • امیرعلی فدایی
    3 مهر 1401
    تعرفه ماهانه فایلینگ چقدره؟ و اینکه برای ما مشاورین مستقل هم خدمات ارائه میدید؟ یا باید حتما املاک داشته باشیم؟
    ادمین آقای املاک
    3 مهر 1401
    سلام و عرض ادب واحد پشتیبانی ما در اولین فرصت با شما جهت راهنمایی تماس خواهند گرفت.
  • سیدامیرمشهدی
    27 شهریور 1401
    میخواستم عضو بشم
    ادمین آقای املاک
    27 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب کاربر گرامی واحد پشتیبانی آقای املاک در اولین فرصت جهت عضویت در آقای فایلینگ با شما تماس خواهند گرفت.
  • رضا
    17 شهریور 1401
    سلام بسیارمفید
  • محمود عمل
    17 شهریور 1401
    عاااالی منم میخوام عضو بشم
    ادمین آقای املاک
    17 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز واحد پشتیبانی ما در اولین فرصت با شما جهت عضویت درآقای فایلینگ تماس خواهند گرفت.
  • عبدلی
    15 شهریور 1401
    سلام خدا قوت من یه ااپلیکیشن میخوام که فایلهامو داخلش قرار بدم تا بتونم نسبت به قیمت و لوکیشن و متراژ فایلهامو پیدا کنم
    ادمین آقای املاک
    15 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی آفای املاک دوست عزیز واحد پشتیبانی ما جهت راهنمایی در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
  • ابراهیم
    6 شهریور 1401
    املاک صنعتی هم کار میکنید
    ادمین آقای املاک
    6 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب بله دوست عزیز ما املاک صنعتی هم کار می کنیم
  • صابر شاه محمدی
    1 شهریور 1401
    با من تماس بگیرید میخام عضو بشم
    ادمین آقای املاک
    1 شهریور 1401
    سلام و عرض ادب کاربر گرامی از واحد پشتیبانی حتما با شما جهت عضویت و راهنمایی تماس خواهند گرفت.
  • دارایی
    25 مرداد 1401
    سلام میخام عضو بشم راهنمایی لطفن
    ادمین آقای املاک
    25 مرداد 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز واحد پشتیبانی مجموعه آقای املاک در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی خواهند کرد.
  • حاتم فرهادی
    19 مرداد 1401
    سلام خیلی خوبه میخواهم عضو شم
    ادمین آقای املاک
    19 مرداد 1401
    سلام و عزض ادب واحد پشتیبانی ما در اولین فرصت حتما با شما تماس خواهند گرفت.
  • محسن زارعی
    12 مرداد 1401
    عالی میخواهم عضو شم
    ادمین آقای املاک
    12 مرداد 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر محترم آقای املاک دوست عزیز همکاران ما در واحد پشتیبانی حتما با شما جهت عضویت در آقای فایلینگ تماس خواهند گرفت. پیروز و سربلند باشید.
  • جواد
    8 مرداد 1401
    میخوام عضو شم
    ادمین آقای املاک
    8 مرداد 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی آقای املاک دوست عزیز تیم پشتیبانی ما در اولین فرصت با شما جهت راهنمایی و عضویت تماس خواهند گرفت.
  • بهمن یوسفی
    3 مرداد 1401
    سلام.می.خواهم.جزو.سایت.اقای.فایلینگ.بشوم.چه.کنم
    ادمین آقای املاک
    3 مرداد 1401
    سلام و عرض ادب دوست عزیز واحد پشتیبانی ما با شما تماس خواهند گرفت تا شمارو راهنمایی کنن.
  • صادق
    11 تیر 1401
    سلام واردات خدمت شما دوستان عزیز از مطالب مفیدتان بسیار استفاده کردم. متشکر
    ادمین آقای املاک
    11 تیر 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما خیلی خرسندیم که این مطلب برای شما مفید بود. سپاس از همراهی شما بزرگوار
  • مهران صالحیپور
    6 تیر 1401
    یه شماره تماس یه راه ارتباطی اگه میشه بفرمایید که با شما ارتباط داشته باشیم
    ادمین آقای املاک
    6 تیر 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی شماره تماس پشتیبانی آقای املاک : 09021183530
  • محمدرضامحرابیان
    17 خرداد 1401
    سلام در رابطه با پیاده سازی سیستم فالینگ سوال داشتم لطفا"تماس بگیرید .
  • افشار
    20 بهمن 1400
    فایلینگ خوب یک امتیاز هستش
  • ابوالفضل فلاح
    4 دی 1400
    بسیارعالی بود
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    موضوع فایل یابی مهمترین ایتم در بحث املاک هستش مطالب شما بسیار مفید بود ممنون
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود به نظر من داشتن فایل کافی و فایلهای مشابه و پشتیبان اصلی ترین ابزار برای یک مشاور حرفه ایی است و فایل یابی درست یکی از مهمترین نکات که میتونه هم به صورت سنتی باشد و هم به صورت سبک جدید (تکنولوژی)باشد ممنون از اطلاعات مفیدتون ??✨ سپاس از آقای املاک ??
  • حسین کیا
    21 مهر 1400
    بسیار عالی و مفید
  • بهروز فرجی
    21 مهر 1400
    سلام و خسته نباشید.مثل همیشه مطالب آموزنده و عالی هستن.ممنون از لطف شما????
  • تقوي
    21 مهر 1400
    ممنون از اطلاعات خوبتون اگر جلسه اموزشي هم بزاريد ممنون ميشم چون واقعا نيازه
  • ماهان
    21 مهر 1400
    بسیار آموزنده و مفید ?
  • امیر بالسینی
    21 مهر 1400
    مطالب بسیار عالی و مفید ?
  • ابی جهانگیری
    21 مهر 1400
    سلام ممنون بابت مطالب عالی و بروز شما
  • Zarvan
    21 مهر 1400
    از ابزار و اطلاعاتی ک در اختیار ما میزارین ، ممنونم
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    یکی از قسمت‌های اصلی شغل املاک فایل یابی است که نکات و شیوه های مختلف و فنون متنوع را دارد به نکات خوبی در این رابطه اشاره کردید درس جدیدی آموختید?میلادداودپور
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    دقیقاً همینطوره، ممنون از شما و تیم خوبتون
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    دقیقاً همینطوره، ممنون از شما و تیم خوبتون