مشاور املاک موفق تهران کیست ؟
15 آذر 1400
آموزش املاک
اگر می خواهید خود را جزو برترین و موفق ترین مشاوران در شغل مشاور املاک بشمارید، باید با حرفه خود مانند یک تجارت کوچک رفتار کنید. مشاوران موفق میتوانند سرنخها را دنبال کنند، بر آنها متمرکز باشند، در مقابل خود و دیگران پاسخگو بمانند، پول خود را مدیریت کنند و متخصص موضوع باشند. ما این مطلب آموزشی را برای مشاورانی نوشته ایم که تازه وارد حرفه املاک و مستغلات شده اند و آماده دستیابی به موفقیت بیشتر هستند.
ویژگی های یک مشاور املاک موفق در مقایسه با مشاور املاک متوسط و معمولی چیست؟ این یک واقعیت کاملاً پذیرفته شده است که در هر جامعه تنها ۲۰٪ از مشاوران املاک حداقل ۸۰٪ از تجارت را انجام می دهند. برعکس، اکثریت ۸۰ درصدی نمایندگان تنها بر سر ۲۰ درصد تراکنشها مبارزه میکنند. چه چیزی ۲۰ درصد از نمایندگان را از بسته جدا می کند؟ چه کاری متفاوت انجام می دهند و چگونه رفتار می کنند؟
مشاور املاک موفق تهران از چه ویژگی هایی برخوردار است
تمایز اساسی بین یک مشاور املاک موفق و سایر نمایندگان، تمایل مستمر به تنظیم هدفمند عادات خوب است. مشاوران موفق محدودیت های شخصی خود را نمی پذیرند. آنها به دنبال تغییر عادت خود در یک زمان هستند. کارگزاران برتر زمان کمتری را صرف ارزیابی اینکه آیا میتوانند کاری را انجام دهند یا نه، صرف میکنند و در عوض با اعتماد به کارهایی که برای موفقیت باید انجام دهند، رو به جلو حرکت میکنند. آنها با پذیرش تغییر و رشد ناشی از آن، از دیدگاه تحول آفرین عمل می کنند. این همچنین به این معنی است که آنها یاد می گیرند که در موقعیت هایی که استاد حوزه خود نیستند راحت شوند. در حقیقت شکست وسیله ای برای رسیدن به هدف می شود. آنها می دانند که شکست رو به جلو بخشی از مسیر تسلط بر خود و تنها راه دستیابی به رشد قابل توجه است.
رسیدن به موفقیت صرفاً یک شانس نیست. اغلب وقت گذاشتن برای یادگیری آموزش مشاور املاک ، به کارگیری دانش و پایبندی به آن است. موفق ترین مشاوران املاک قبل از ورود به این شغل در ابتدا به خوبی آموزش می بینند. همانطور که به آینده روشن خود در شغل املاک نگاه می کنید، ممکن است در حال حاضر هم برای لیست کردن خانه های لوکس آماده باشید، با این حال می توانید ترفندهایی را از مشاوران املاک حرفه ای و برتر یاد بگیرید تا در حرفه خود به موفقیت دست پیدا کنید. این ویژگی ها را در کسب و کار املاک و مستغلات خود پرورش دهید و برای رسیدن به قله موفقیت آماده شوید.
۱. در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک عضو شوید
متخصصان برتر املاک و مستغلات از شبکه گسترده ای از افراد چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین ، برای پیشبرد برند خود استفاده می کنند. این مشاوران نه تنها به صورت آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند، بلکه روابط خود را با مشتریان پرورش می دهند. وبسایت آقای املاک در همین رابطه ابزاری به نام پنل تخصصی آقای مشاور راه اندازی کرده تا آژانس ها و مشاوران املاک اطلاعات مشتری خود را به صورت کاملا حرفه ای و در عین حال با دسترسی آسان در اختیار داشته باشند. فراموش نکنید که شما به عنوان یک مشاور املاک باید بر روی حضور آنلاین خود تمرکز بیشتری کنید، چرا که ۵۰ درصد خریداران خانه خود را از اینترنت و وبسایت های ملکی پیدا میکنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از پنل آقای مشاور کلیک کنید
۲. یک برند ثابت ایجاد کنید
این کار با شناسایی مشتری شروع می شود. برند خود را بر اساس اینکه چگونه با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود، توسعه دهید.
۳. اصالت را تمرین کنید
با افزایش ثروت مشتریان شما، تعداد افرادی که سعی در فروش محصولات یا خدمات به آنها دارند نیز افزایش می یابد. روابط خود را صرفاً بر اساس فروش شروع نکنید. این شما را به جایی نمی برد. سعی کنید با درک اینکه چه چیزهاییی برای آنها با ارزش و در اولویت هستند و چه چیزی آنها را هدایت می کند، با آنها ارتباط واقعی برقرار کنید.
بیشتر بخوانید: بازاریابی تلفنی املاک ؛ ۵ استراتژی برای مشاوران املاک مبتدی
۴. در جزئیات زندگی کنید
موفق ترین متخصصان املاک و مستغلات کوچکترین تغییری فروشندگی یک خانه را افزایش می دهد. این جزئیات در نقاط قیمت بالاتر که در آن تعداد خریداران کاهش می یابد، بسیار مهم هستند.
۵. حرفه ای بودن را بپذیرید
موفق ترین متخصصان املاک و مستغلات کسانی هستند که زیرکی قوی در تجارت دارند. آنها دارای مهارت های ارتباطی فوق العاده، خدمات استثنایی و سازماندهی هستند.
۶. سرسخت باشید
در حقیقت مشتریان می خواهند بدانند که مشاور املاک آنها به طور خستگی ناپذیر تلاش می کند تا بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد. بنابراین به مسائلی که برای آنها بسیار اهمیت دارد متمرکز شوید تا شهرت شما شکوفا شود. اشتیاق خود را برای املاک و مستغلات به شغلی سودآور تبدیل کنید.
شیک ترین مشاور املاک تهران
۷. برای موفقیت لباس بپوشید
شیک ترین مشاور املاک تهران باید هنگام کار با مشتریان، به ظاهر خود نیز توجه کند. ظاهر شما باید نشان دهد که به اندازه خانه هایی که می فروشید برای خود ارزش قائل هستید.
بیشتر بخوانید: تیپ مشاور املاک ؛ نکات ظاهری و حرفه ای برای مشاورین املاک
۸. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
برای تحقیق در مورد بازار هدف و مشتریان خود وقت بگذارید. بدانید که چه چیزی بر روی آنها تأثیر می گذارد و پیشینه آنها چیست. با آگاهی از این موضوع، می توانید ارتباط انسانی بیشتری برقرار کنید.
۹. صادق باشید
موفق ترین متخصصان املاک و مستغلات در صداقت مهارت بالایی دارند، به خصوص در مورد قیمت گذاری و زمان بندی. مشتریان لوکس نمی خواهند غافلگیر شوند، بنابراین باید در مورد هر گونه مشکل احتمالی پیش روی خود آماده باشید.
۱۰. چابک بمانید
فرصت رشد در بازار هدف شما وجود دارد، تا زمانی که نوآور باشید و با تأثیرات بازار محلی خود سازگار باشید.
۱۱. دانش حرفه ای
بهترین مشاوران املاک قراردادهای خود را می دانند. آنها با انواع وام ها آشنا هستند. آنها فرآیند املاک و مستغلات رابه خوبی درک می کنند. آنها می توانند برنامه های تعهد عنوان، افشای پایانی یا ارزیابی را توضیح دهند. آنها خود یا مشتریانشان را در برابر دعاوی آسیبپذیر نمیگذارند و مطابق با منشور اخلاقی اتحادیه مشاوران املاک رفتار میکنند.
بیشتر بخوانید: روانشناسی فروش ملک ؛ ۱۱ ترفند طلایی در افزایش فروش ویژه مشاوران املاک
پیج مشاور املاک در تهران
پیج اینستاگرام آقای املاک
علاوه بر این پیج اینستاگرام آقای املاک به صورت کاملا حرفه ای و قوی نسبت به پیج های مشابه خود در حال فعالیت است اگر به پیج آقای املاک به نشانی mrestate.ir مراجعه کنید صحت این موضوع کاملا برای شما آشکار خواهد شد. مخاطب پیج آقای املاک تنها مختص به فعالان بازار مسکن نیست این پیج برای تمامی اقشار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با یک سرچ ساده از مطالب مفید و کاربردی از ارائه پیشنهاد های جذاب دکوراسیون منزل تا نکات حقوقی ملک بهره مند شوید.
سخن آخر
برای اینکه یک مشاور املاک موفق باشید از فرضیات خودداری کنید ایجاد فرضیاتی در مورد اینکه چگونه کسب و کار شما رشد خواهد کرد یا از کجا موفقیت حاصل خواهد شد، دامی است که هر صاحب کسب و کار جدید، از جمله مشاوران املاک، باید از آن اجتناب کند. به عنوان مثال، فرض نکنید که اگر به خانواده و دوستان خود در مورد شغل جدید خود بگویید به این معنی است که کسب و کار ارجاعی زیادی دریافت خواهید کرد. همچنین نباید بیش از حد به یک رابطه جدید با یک کارگزار تک تکیه کنید. فقط به این دلیل که اکنون در وب سایت یا بروشور فهرست شده اید به این معنی نیست که سرنخ ها شروع به سرازیر شدن خواهند کرد.
از طرف دیگر، زمان زیاد در دفتر کار به شما این فرصت را می دهد که با مشتریان احتمالی بیشتری ملاقات کنید. در نظر گرفتن نوبت از دیگران. هر قدم زدن یک کمیسیون بالقوه است. این یک قدم بزرگ برای قبولی در آزمون املاک، گرفتن مجوز و راه اندازی یک تجارت جدید است. بسیاری از مشاوران املاک مبتدی در یکی دو سال اول شکست می خورند. آنهایی که موفق می شوند فقط آماده کار سخت نیستند. آنها همچنین از فرضیات در مورد چگونگی پیشرفت شغلی یا فرصتها اجتناب میکنند.