روشهای نوین بازاریابی املاک ؛ ۱۳ ایده موثر برای مشاوران املاک

روشهای نوین بازاریابی املاک ؛ ۱۳ ایده موثر برای مشاوران املاک

27 آذر 1400

آموزش املاک

روشهای نوین بازاریابی املاک ؛ ۱۳ ایده موثر برای مشاوران املاک

صنعت املاک و مستغلات در دهه گذشته فراز و نشیب های جالبی را تجربه کرده، امروزه رقابت میان مشاوران املاک در حال داغ شدن است، رقابت شدیدی که مشاوران برای متمایز کردن خود از مجموعه، به مهارت های تخصصی  بازاریابی فروش ملک به صورت آنلاین و آفلاین نیاز دارند. در اینجا بهترین روش های نوین بازاریابی املاک و مستغلات برای مشاوران املاکی که به دنبال برنده شدن در بازی بازاریابی املاک هستند، آورده شده است.

در حالی که کارگزاران املاک و مستغلات هنوز در فرآیند خرید خانه نقش کلیدی دارند، خریداران به طور فزاینده ای به دنبال انجام کارهای بیشتر به صورت آنلاین قبل از درگیر کردن کارشناسان هستند. مطالعه ای از انجمن ملی مشاوران املاک نشان می دهد که ۹۲ درصد از خریداران از اینترنت برای شروع جستجوی شکار خانه خود استفاده می کنند و نیاز حیاتی نمایندگان املاک را برای حضور فعال آنلاین به خانه هدایت می کند. اگر به صورت آنلاین فعال، درگیر شبکه نیستید، در این صورت فرصت را از دست داده اید.

در اینجا بهترین روش های نوین بازاریابی املاک و مستغلات برای مشاوران املاکی که به دنبال برنده شدن در بازی بازاریابی املاک هستند، آورده شده است.

۱. در وبسایت آقای املاک عضو شوید

همانطور که می دانید یکی از نیازهای اساسی و مهم مشاوران املاک ابزاری مناسب برای پیاده سازی اطلاعات مشتری است. در همین رابطه وبسایت آقای املاک با هدف رفع تمامی چالش ها و دغدغه های ملکی مشاوران املاک و رفع نیازهای ملکی افراد فعالیت خود را آغاز کرد. تیم آقای املاک با استفاده از افراد با تجربه در حوزه بازاریابی فروش و افراد متخصص در حوزه برنامه نویسی به عنوان یک هایپر مارکت و سوپر اپلیکیشن شناخته شده است. یکی از ویژگی های وبسایت آقای املاک استفاده از ابزارهای به روز و نوین است. با ورود به وبسایت آقای املاک و عضویت در پنل آقای مشاور (ویژه آژانس ها و مشاوران املاک) متوجه خواهید شد که طراحی این پلتفرم به هیچ عنوان کپی شده نیست. و نمونه داخلی و حتی خارجی ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پنل آقای مشاور کلیک کنید

۲. حضور خود را در شبکه های اجتماعی پر رنگ کنید

سعی کنید در تمام شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند (فیس‌بوک، توییتر، ، گوگل پلاس، اینستاگرام ،‌واتس آپ ، تلگرام ، لینکدین و... یک حساب‌ کاربری داشته باشید. با کاربران تعامل داشته باشید، مطالب و اطلاعات کاربردی خوب را به اشتراک بگذارید و دارایی های خود را تبلیغ کنید.

۳. اشتراک گذاری اجتماعی را به صفحات دارایی اضافه کنید

به احتمال زیاد، خریداران خانه مشتاق هستند تا عکس‌های برتر خانه خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند، بنابراین با افزودن دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، ایمیل کردن و اشتراک‌گذاری آنلاین املاک مختلف را برای خریداران خانه آسان کنید.

روش های بازاریابی نوین در املاک و مستغلات

۴. مراقب رقابت باشید

سایر مشاوران املاک در منطقه شما چه می کنند؟ وب سایتی که در آن عضو هستند چه ویژگی هایی دارد؟ چقدر در شبکه های اجتماعی فعال هستند؟ به آنچه رقبا انجام می دهند توجه داشته باشید ، سپس از اشتباهات آنها اجتناب کنید و موفقیت آنها را تکرار کنید!

بیشتر بخوانید: ترفندهای مشاور املاک ؛ ۸ ترفند جدید برای موفقیت در شغل مشاور املاک

۵. ارتباط با خود را برای مشتریان آسان کنید

اطلاعات تماس خود را در هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید. در حالت ایده آل، یک صفحه تماس با ما تاثیرگذار ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند.

۶. یک کارت ویزیت حرفه ای ایجاد کنید

راه اندازی یک کسب و کار املاک و مستغلات کار آسانی نیست. برای بسیاری، تمرکز بر روی یافتن مشتریان بالقوه و ارتباط با آنهاست. یک راه عالی برای شروع یک ارتباط تجاری جدید، دادن کارت ویزیت و توضیح خدماتتان است. یک کارت ویزیت با ظاهری عالی طراحی کنید ، کارت ویزیت شما می تواند تأثیری قدرتمند بر مشتریان بالقوه بگذارد. ایجاد کارت ویزیت شما را در ذهن مشتری به یاد ماندنی می کند و موجب می شود خدماتتان به خوبی به فروش برسد. در عین حال، شما می خواهید رسانه ای را هدف قرار دهید که اکثر فروشندگان از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: کارت ویزیت املاک ؛ ۵ نکته مهم قبل از ایجاد کارت ویزیت

۷. تصاویر محلی بسازید 

از بسیاری جهات، شما فقط یک خانه را نمی فروشید، بلکه کل شهر یا منطقه را می فروشید. با عکس‌های باکیفیت و زیبا از مکان‌های دیدنی شهر محلی و سایت‌های آشنا، بهترین‌هایی را که منطقه‌تان ارائه می‌دهد به نمایش بگذارید.

۸. یک پیشنهاد محتوای غیرقابل مقاومت برای جذب سرنخ ایجاد کنید

یک مقاله یا مطلب آموزشی با مضمون اینکه « صاحبان خانه جدید چه نکاتی را باید قبل از خرید در نظر بگیرند» یا «با ارزش ترین ویژگی های یک خانه جدید» را در نظر بگیرید. ارسال این مطالب به مشتریان احتمالی یک راه عالی برای جذب سرنخ ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اهداف مشاور املاک ؛ ۵ استراتژی تعیین هدف برای مشاوران املاک

۹. از عکس های باکیفیت استفاده کنید

املاک و مستغلات موفق به شدت به عکاسی عالی متکی است. عکس‌های بد حتی به بزرگترین ویژگی‌ها علاقه را کاهش می‌دهند. این کاملاً حیاتی است که شما عکس های زیبایی از املاک خود داشته باشید. شما می توانید یک عکاس حرفه ای (ترجیحا با تجربه عکاسی از خانه ها و معماری) استخدام کنید، یا اگر تجهیزات پیچیده ای دارید و به توانایی های خود اطمینان دارید، خودتان دست به کار شوید. فقط به یاد داشته باشید که این یکی از آن سناریوهایی است که برای آوردن افراد حرفه ای سودمند است. هزاران منبع عالی وجود دارد که جزئیات عمیقی در مورد عکاسی املاک ارائه می دهد - این راهنما از دانشکده عکاسی دیجیتال مفید است (تا زمانی که از قبل تجربه اولیه عکاسی را داشته باشید).

۱۰. یک تور مجازی ایجاد کنید

وقت مشتری شما گرانبها است، آنها می خواهند قبل از بازدید حضوری، ملک مورد نظر را تا حد امکان درک کنند. تورهای مجازی راهی عالی برای ارائه یک پیش نمایش جامع و دقیق از ملک برای خریداران بالقوه است.

روش های نوین بازاریابی در فروش ملک

۱۱. از رویدادهای محلی استقبال کنید

کمک به حمایت از جشنواره‌های محلی، تیم‌های ورزشی، یا رویدادهای مدرسه را در نظر بگیرید. ثبت‌نام به‌عنوان حامی محلی اغلب به این معنی است که کسب‌وکارتان را روی تی‌شرت‌ها، جزوه‌های برنامه یا آگهی‌ها قرار دهید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی تلفنی املاک ؛ ۵ استراتژی برای مشاوران املاک مبتدی

۱۲. جایگاه خود را برجسته کنید

اگر در منطقه خود رقابتی در زمینه بازاریابی املاک و مستغلات دارید، ممکن است بخواهید در نظر داشته باشید که خود را با حضور در جایگاه خود برجسته کنید. خانواده هایی که حیوان خانگی دارند، خانواده هایی که پر جمعیت هستند، افراد مطلقه، و هر چه که باشد، به یک مشاور املاک متعهد تبدیل شوید. ایجاد نام برای خود با توجه به یک نیاز خاص می تواند شما را به یاد ماندنی کند

۱۳.برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی اقدام کنید

برای تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی نترسید. با کاهش دسترسی ارگانیک در بسیاری از شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام، تبلیغات پولی اغلب مؤثرترین راه برای در معرض دید مشتریان است. اینستاگرام دارای چندین ویژگی هدف گذاری عالی است که تضمین می کند شما فقط برای جلب توجه مخاطبان اصلی خود هزینه می پردازید.

بهترین تبلیغات برای املاک

پیج اینستاگرام آقای املاک

 پیج اینستاگرام آقای املاک به صورت کاملا حرفه ای و قوی نسبت به پیج های مشابه خود در حال فعالیت است اگر به پیج آقای املاک به نشانی mrestate.ir مراجعه کنید صحت این موضوع کاملا برای شما آشکار خواهد شد. مخاطب پیج آقای املاک تنها مختص به فعالان بازار مسکن نیست این پیج برای تمامی اقشار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با یک سرچ ساده از مطالب مفید و کاربردی از ارائه مطالب آموزش مشاوران املاک و پیشنهاد های جذاب دکوراسیون منزل تا خبرهای روز مسکن و نکات حقوقی ملک،‌محله گردی و...بهره مند شوید.

تعداد نظرات : 5
  • حسن شاهسونی
    9 مهر 1401
    سلام رهنمودهای شمابسیارعالی وسازنده است ممنون ازراهنمیهاتون
  • محمد جوزی
    1 دی 1400
    خیلی خوب ممنون تز راهنمای تون
  • ایواش
    28 آذر 1400
    بی نهایت از اطلاع رسانی عالی و آموزش های بدون چشم داشت شما سپاسگزاریم
  • ابی جهانگیری
    28 آذر 1400
    سلام عالی ممنون از پیگیرتون روی یادگیری همه همکارا ها
  • علی منصوری
    28 آذر 1400
    عالی بود، ممنون از شما