درختی کرج ؛آشنایی با این محله پر رفت و آمد

درختی کرج ؛آشنایی با این محله پر رفت و آمد

5 آذر 1401

محله گردی

درختی کرج ؛آشنایی با این محله پر رفت و آمد

آیا شما علاقه به شناخت محبوب ترین خیابان های کرج را دارید؟ این مقاله فرصت خوبی برای شناسایی خیابان های محبوب و معروف شهر کرج برایتان فراهم کرده است پس خواندن این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

درختی کرج کجاست

خیابان درختی کرج

قیمت آپارتمان در خیابان درختی کرج

امکانات رفاهی درختی کرج

معرفی مدارس محله درختی

معرفی مراکز تفریحی

معرفی مراکز دولتی و خصوصی

پاساژ درختی کرج

درختی کرج کجاست

پیدا کردن محله درختی کرج اصلا کار سختی نیست، ضلع جنوبی این خیابان به اتوبان تهران ـ کرج؛ ضلع غربی آن به منطقه ۴۵ متری گلشهر؛ شمال آن به بلوار گلزار شرقی و بلوار مصطفی خمینی و ضلع شرقی آن به بلوار دانش آموز متصل می شود. در ابتدای خیابان درختی ایستگاه تاکسی برای میدان طالقانی و سه راه گوهردشت وجود دارد.

خرید خانه در تهران

خیابان درختی کرج

گلشهر یا همان ۴۵ متری گلشهر یکی از محله های قدیمی شهر کرج به شمار می رود این محله در منطقه ۵ شهرداری کرج واقع شده که از شمال به حصارک بالا و از جنوب به آزادراه کرج-قزوین و مهرشهر منتهی می شود. در جنوب شرقی گلشهر یک خیابان معروف و شناخته وجود دارد. نام این خیابان درختی است. یکی از خیابان ‌های اصلی و دل انگیز شهر کرج که از میدان مادر شروع و تا خیابان گلشهر ادامه دارد. در این مقاله قصد داریم از ویژگی ها و امکانات این خیابان معروف برایتان صحبت کنیم

 بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی محله مهرشهر کرج

خیابان درختی کرج کجاست

قیمت آپارتمان در خیابان درختی کرج

بعد از شهر تهران دومین شهر مهاجرپذیر کشور، شهر کرج در استان البرز است. هر ساله هزاران نفر از نقاط مختلف کشور به شهر کرج مهاجرت می کنند. همین امر موجب شده  کرج به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران شناخته شود. محله درختی کرج  یکی از محله هاییست که مورد توجه خیلی از مهاجران قرار گرفت .

قیمت آپارتمان در خیابان درختی کرج دارای رنج های متفاوتی می باشد. میانگین قیمت آپارتمان در این منطقه متوسط رو به بالا می باشد  چرا که از دسترسی، امکانات رفاهی مختلف، پمپ بنزین، مراکز خرید متعدد و زیاد، مدارس در مقاطع مختلف و بسیاری از امکانات دیگر برخوردار است.

اگر می خواهید از به روزترین قیمت آپارتمان در محله درختی کرج آگاهی یابید کافیست به وبسایت آقای املاک مراجعه کرده و از جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در درختی کرج یا  اجاره آپارتمان در درختی کرج  باخبر شوید.

قیمت آپارتمان در خیابان درختی کرج

امکانات رفاهی درختی کرج

محله درختی کرج را می توان یکی از خیابان های محبوب میان ساکنین شهر کرج دانست خیابانی که همیشه زنده و پر سر و صداست اگر در محدوده گلشهر هستید و قصد پیاده روی دارید خیابان درختی بهترین گزینه برای اوقات فراغت شما خواهد بود از ابتدا تا انتهای این خیابان پیاده ۲ کیلومتر یعنی حدود ۲۷ دقیقه راه است می توانید نیم ساعت از وقت خود را به بهترین شکل ممکن در این خیابان شاداب بگذرانید.

هر مغازه ای که بخواهید در آن پیدا می شود از کتاب فروشی و صرافی گرفته تا رستوران و کافه و پاساژ و مراکز ورزشی.... می خواهیم کمی در مورد مغازه های این خیابان خوش نام برایتان صحبت کنیم. این منطقه دارای مغازه های لوکس و مدرنه به طوری که اجاره مغازه در این محل سرمایه هنگفتی می خواهد. جالب است بدانید به محض تاریکی هوا جلوی همین مغازه های لوکس دستفروش‌ ها بساطشان را پهن می‌کنند. نکته جالبتر این است هر کسی در هر جایی که دلش می خواهد نمی تواند بساط کند. معمولا قدیمی ‌‌ترها که حق آب و گل دارند در ابتدای این خیابان و تازه واردها در قسمت‌های پرت تر دستفروشی می کنند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با منطقه قدیمی و همیشه زنده گوهردشت کرج 

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این خیابان ایستگاه مترو گلشهر کرج است اگر در ابتدای خیابان درختی قرار دارید و می خواهید خودتان را به مترو برسانید پیاده فقط ۱۱ دقیقه راه دارید.اگر هم به دنبال پمپ بنزین در این منطقه هستید کافیست به انتهای خیابان گلشهر مجاور اتوبان کرج_قزوین بروید.

معرفی مدارس محله درختی

  • دبیرستان دخترانه ستاره دانش 
  • مهدکودک خانه آبی
  • دبیرستان دخترانه عترت
  • دبیرستان پسرانه حضرت امیر
  • دبیرستان و پیش دانشگاهی شریف
  • دبستان پسرانه معلم
  • دبستان دخترانه ماندگاران
  • دبیرستان معلم
  • مرکز آموزشی تخصصی هنر

معرفی مراکز تفریحی

  • پارک عطار: واقع در درختی، خیابان عطار

معرفی مراکز دولتی و خصوصی

  • اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز (واقع در قسمت جنوبی خیابان درختی)
  • بیمه کارآفرین (واقع در قسمت جنوبی خیابان درختی)
  • بیمه کوثر نرسیده به تقاطع بلوار حدادی در قسمت شمالی

خیابان درختی در کرج

درختی کرج رستوران

اهمیت امکانات غذایی در تمامی کشورها به ویژه در ایران، بالا است به گونه ای که بسیاری از افراد قبل از سکونت در یک محله از وجود رستوران، کافی شاپ و یا فست فودها اطمینان حاصل می کنند. همین موضوع موجب شده شاهد تعداد زیاد رستوران در تمامی سطح شهرها به ویژه کلان شهرهایی مانند کرج باشیم. ناگفته نماند سرمایه گذاران بسیاری، در جهت کسب درامد و سود آوری از این موقعیت استفاده کرده و رستوران، کافی شاپ و فست فود های بسیاری ساخته اند.

دو طرف خیابان درختی، پر است از فروشگاه، کافه و رستوران که با دیدنشان سر ذوق خواهید امد.اگر شما علاقه زیادی به خوردن غذاهای فست فودی و یا حتی ایرانی دارید، اگر سری به خیابان درختی بزنید حتما با دیدن اغذیه فروش های متعدد به وجد خواهید آمد. رستوران های متنوعی از غذاهای بیرون بر گرفته تا رستوران سنتی و فست فود در محله درختی کرج وجود دارند که بوی غذای هر کدام آنها هر عابر سیری را گرسنه می کند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی محله عظیمیه کرج

پاساژ درختی کرج

ساکنین شهر کرج، معمولا تعصبی در مراکز خرید، رستورا­ن­‌و اماکن تفریحی ندارند در حقیقت بیشتر تمایل دارند مراکز خریدهایی که تازه تاسیس شده است را امتحان کنند.

مرکز تجاری گلشهر کرج

مرکز تجاری گلشهر کرج در محله گلشهر کرج، بلوار شمس ،رو به روی خیابان درختی واقع شده است. مرکز خرید گلشهر کرج یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید کرح محسوب می شود و دارای فروشگاه های متعددی از جمله: شال و روسری، مانتو، کیف و کفش و فروشگاه های پوشاک مردانه ، ساعت و...می باشد.

مجتمع تجاری گلشهر کرج

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی محله آزادگان کرج ؛ محله ای سرشار از حس خوب !

مجموعه زندگی کرج

پاساژ مجموعه زندگی واقع در میدان عطار خیابان درختی از آن دسته مراکز خرید قدیمی است که هنوز که هنوزه میان ساکنین کرج به ویژه گلشهری ها و محله های اطراف آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این مجتمع فروشگاه های زنانه مانند شال و روسری، مانتو، کیف و کفش و فروشگاه های پوشاک مردانه وجود دارد. مغازه های این مجتمع از همان ابتدا با برندهای با کیفیت خارجی شروع به کار کردند و خیلی سریع میان مردم محبوب شد.

یکی دیگر از مراکز خرید واقع در خیابان درختی،(مرکز خرید درختی) است این مرکز خرید محیطی نسبتا آرامی دارد. آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

پیش خرید آپارتمان در تهران
تعداد نظرات : 5
  • الناز بخشی
    25 بهمن 1400
    کلا اسمشم به گوش‌ میخوره حس خوش آب و هوایی به آدم میده
  • Parisa
    25 بهمن 1400
    بسیار عالی 👌👌👌👌👌
  • نوین افشار
    25 بهمن 1400
    درختی از محله هایی هست که بیشتر کارمندها رو به خودش جلب می کنه از لحاظ قیمتی هم تمام خواسته ها رو در بر می گیره
  • عاطفه
    25 بهمن 1400
    عالی ممنون 👍👍👍👍
  • ehda
    25 بهمن 1400
    💙💙💙💙💙👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻