صفر تا صد معرفی مهرشهر کرج

صفر تا صد معرفی مهرشهر کرج

4 بهمن 1402

محله گردی

صفر تا صد معرفی مهرشهر کرج

در این مقاله قصد ما این است که شما را با صفر تا صد محله مهرشهر کرج آشنا کنیم. این محله گفتنی های قابل توجهی دارد که اطلاع از آنها می تواند برای شما بسیار مفید باشد، در این مطلب ما از تاریخچه این محله تا امکانات رفاهی و قیمت آپارتمان برای شما صحبت خواهیم کرد، اگر قصد خرید آپارتمان در کرج یا اجاره آپارتمان در کرج را دارید؛ این مطلب را از دست ندهید.

فهرست مطالب

تاریخچه مهرشهر کرج

معرفی محله مهرشهر کرج

مهرشهر کرج کجاست

مهرشهر بلوار شهرداری

مهرشهر بلوار ارم

معرفی مراکز درمانی مهرشهر

معرفی مراکز تفریحی و تاریخی مهرشهر

مراکز خرید مهرشهر

زندگی در مهرشهر کرج

تاریخچه مهرشهر کرج

قدمت این محله به زمان پهلوی برمی گردد.در آن زمان بلوار شهرداری (چهاربانده) و بلوار ارم در سه فاز مختلف یعنی فاز ۱ فاز ۲ و فاز ۳ برای سکونت افراد ساخته شد پس از انقلاب فاز۴ و بلوار گل‌ها به مجموع این مناطق اضافه گردید. فاز ۱٬۲٬۳ که در بلوار شهرداری‌ این محله قرار دارد دارای ویلاهای قدیمی با معماری های خاص است، بلوار شهرداری میان دو خیابان ارم و کمربندی قرار دارد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در محمودآباد مازندران کلیک کنید.

خیابان کمربندی از فاز ۴ مهرشهر شروع می شود و موازی با بلوار شهرداری و ارم تا انتهای کاخ شمس ادامه دارد. بعد از آنکه مهرشهر به شهرداری کرج پیوست، مجوز برای آپارتمان سازی در این منطقه صادر شد به این خاطر ویلاهای تاریخی و قدیمی جای خود را به آپارتمان‌های چند طبقه داد اما با این وجود بافت محله مهرشهر همچنان ویلایی است.

برای آشنایی با یکی از لوکس ترین پروژه های اداری و تجاری منطقه 22 تهران پروژه هوم آفیس رویال رزیدنس چیتگر کلیک کنید!

برای مشاهده آگهی های اجاره آپارتمان در شیراز و خرید آپارتمان در شیراز کلیک کنید. 

پیش خرید آپارتمان در تهران

معرفی محله مهرشهر کرج

محله مهرشهر یکی از بهترین و البته بزرگترین محله‌های کرج است. این محله تا قبل از سال ۱۳۷۹ یک شهر مجزا حساب می شد اما از سال ۷۹ به بعد و با تشکیل منطقه های ۴ و ۱۲ جزء این دو منطقه کرج قرار گرفت. فاصله محله مهرشهر تا مرکز شهر کرج چیزی حدود ۱۳ کیلومتر است. جالب است بدانید مهرشهر جزء آن دسته محله هایی است که نظر خیلی از تهرانی ها را به خود جلب کرده است، بهتر است اینگونه بگوییم خیلی از ساکنان شهر تهران برای دوری از شلوغی و آلودگی هوا و ترافیک و... به  منطقه خوش آب و هوای مهرشهر مهاجرت می کنند و علاقه زیادی به آرامش و دنجی این محله دارند.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در فردیس کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید: خانم مهندس فائزه فدایی معمار، طراح و اجرای پروژه های ویلایی و ساختمانی

بافت این منطقه خانه های ویلایی لوکس و مدرن است. اگر به دنبال آرامش و محیطی نسبتا خلوت برای سکونت می گردید محله مهرشهر می تواند بهترین گزینه برای شما باشد این منطقه به دلیل امنیت بسیار بالا افراد زیادی را برای سکونت به خود جذب کرده است

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی محله عظیمیه کرج !

محله مهرشهر کرج کجا است

مهرشهر کرج کجاست

مهرشهر از شمال به اتوبان کرج_قزوین از شرق به جاده ماهدشت از جنوب به شهرک مهر البرز و از غرب به چهارباغ متصل می شود.همچنین دسترسی به محله مهرشهر از جاده ماهدشت، اتوبان کرج_ قزوین، شهرک مهر البرز، خیابان ولیعصر می باشد..

برای مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در زعفرانیه کلیک کنید.

اگر از آپارتمان نشینی و شلوغی شهر خسته شده اید می توانید به سراغ محله مهرشهر کرج بروید. علاوه بر ویلایی بودن خانه‌ها، فاصله حدودا ۳ متری هر خانه با دیگری نیز موجب افزایش قیمت خانه‌ها شده است. به گفته بسیاری از ساکنین و مشاوران املاک، بهترین منطقه مهرشهر کرج، بلوار شهرداری می باشد چرا که املاک این منطقه به باغ سیب مهرشهر بسیار نزدیک هستند.

با مراجعه به وبسایت های تخصصی ملک مانند وبسایت آقای املاک متوجه خواهید شد که قیمت خانه‌های این منطقه به طور میانگین بالاتر از سایر مناطق کرج به نظر می‌آید. به طور میانگین قیمت آپارتمان در فاز ۱و ۲و۳ در آقای املاک (آذر ۱۴۰۱) حدودا از متری ۱۳ میلیون تا متری ۱۰۰ میلیون تومان نیز برآورد شده است. البته این منطقه دارای چندین فاز است که قیمت‌های فاز ۱ و ۲ بالاتر از فازهای دیگر می باشد. 

اگر اولویت شما برای سکونت محیطی آرام و خلوت است پیشنهاد ما به شما محله مهرشهر می باشد. شما به راحتی می توانید برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در مهرشهر کرج، یا اجاره آپارتمان در مهرشهر کرج ، به وبسایت آقای املاک رجوع کرده و خانه دلخواه خود را انتخاب کنید.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در بندرعباس کلیک کنید.

بلوار شهرداری مهرشهر کرج

مهرشهر بلوار شهرداری

بلوار شهرداری  یکی از خیابان های لوکس مهرشهر است این بلوار جزء پرترددترین خیابان این منطقه است، همچنین فازهای یک تا سه مهرشهر که در همین خیابان واقع شده بهترین محله های مهرشهر هستند و گران ترین خانه ها را دارند. یکی از مزایایی که این محله را منحصر به فرد کرده وجود بلوارهای طولانی و سرسبز و باغ های فراوان است به همین علت است که این منطقه هم دارای آب و هوای خنکی است و هم یکی از مناطق خوش آب و هوای شهر کرج به شمار می رود.

 شهریار یکی از شهرستان های سرسبز در اطراف تهران است. شما می توانید با مراجعه به وبلاگ آقای املاک، صفحه اختصاصی شهریار تهران را ببینید و اطلاعات کاملی درمورد این شهرستان بدست بیاورید.

یاسین ویسی

سجاد رجبی

خرید خانه در تهران

مهرشهر بلوار ارم

یکی دیگر از بلوارهای معروف در این محله بلوار ارم است طول این بلوار حدود ۱۲ کیلومتر و به عنوان بلندترین بلوار ایران شناخته شده است.شمال این بلوار در منطقه ۴ و جنوب آن در منطقه ۱۲ شهرداری کرج قرار گرفته است. پارک هامون که وسعتی نزدیک به ۳ هکتار دارد در همین بلوار ارم قرار گرفته است. از دیگر بلوارهای معروف این محله میتوان به بلوار دانش اشاره کرد این بلوار، بلوار ارم و بلوار شهرداری را به هم متصل می کند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با منطقه قدیمی و همیشه زنده گوهردشت کرج!

معرفی مراکز درمانی مهرشهر 

از مراکز درمانی شناخته شده واقع در این محله می توانیم به بیمارستان ثارالله واقع در حسین‌آباد، بیمارستان ارم واقع در بلوار ارم و کلینیک تخصصی شهید محمد حاجی‌ زاده واقع در بوستان گل‌ ها اشاره کنیم.

درمانگاه شبانه روزی مهرشهر 

درمانگاه شبانه روزی مهرشهر یکی از مراکز درمانی معروف در این محله می باشد که در آن بخش هایی نظیر بینایی سنجی و فروشگاه عینک، کلینیک شنوایی سنجی، آزمايشگاه پاتوبيولوژی، رادیولوژی و سونوگرافی،کلینیک دندان پزشکی و فیزیوتراپی می باشد. درمانگاه شبانه روزی مهرشهر در بلوار ارم بین خیابان صد و هجدهم و صد و نوزدهم واقع است.

بیشتر بخوانید: با یکی از چهره های سرشناس در صنعت ساخت و ساز و انبوه سازی حاج رحیم قربانی آشنا شوید!

درمانگاه شبانه روزی مهرشهر کرج

معرفی مراکز تفریحی و تاریخی این محله

از مکان‌های تفریحی مهرشهر می توانیم به باغ سیب معروف که وجودش باعث هوای پاک و سالم این محله شده اشاره کنیم این باغ ۳۴۰ هکتاری که درختان تنومند و قدیمی دارد یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبا در شهر کرج محسوب می شود.گفته می شود باغ سیب مهرشهردر اسفند سال ۱۳۹۵ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. در رابطه با مراکز تاریخی این محله می توانیم به کاخ مروارید یا همان کاخ شمس اشاره کنیم. این کاخ زیر بنای ۲۵۰۰ متری دارد و در سال ۱۳۴۵ برای زندگی شمس پهلوی (فرزند رضا شاه) به دستور محمد پهلوی ساخته شد.

بیشتر بخوانید: محله درختی کرج ؛ آشایی با این محله پر رفت و آمد!

این کاخ به شکل یک سفره‌ ماهی است که صدفی آن را دربرگرفته ‌است. جالب است بدانید معماری و سازه این کاخ از شیوه فرانک لوید رایت که یکی از پرآوازه‌ ترین معماران آمریکاییست تاثیر گرفته است و به دست یکی از شاگردان ایرانی این هنرمند به نام عامری ساخته شد. این کاخ پس از انقلاب به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بعد از آن به بنیاد تعاون سپرده شد.

مهرشهر مرکز خرید

مهرشهر کرج همانند دیگر محله های این شهر دارای چندین مراکر خرید اصلی و مهم است که در ادامه این مطلب؛ معروف ترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید مبنا مهرشهر

یکی دیگر از مراکز خرید شناخته شده این محله مرکز خرید مبنا است که دارای ۲ طبقه و ۵۰ واحد تجاری می باشد که در آن علاوه بر پوشاک و کیف و کفش... صنف های مانند وسایل ورزشی، آلات موسیقی،پت شاپ،محصولات فرهنگی و …. موجود است.

آموزش خروج از بحران مشاورین املاک ؛ با تخفیف ویژه 90 درصدی

مرکز خرید مبنا در مهرشهر کرج

مرکز خرید رویال مهرشهر

مرکز خرید رویال واقع در بلوار مسیح پاکدل یکی از مجتمع های تجاری لوکس این محله به شمار می رود این مجتمع دارای ۳ طبقه تجاری و ۸۵ واحد می باشد که در این واحدها مغازهای طلا و جواهر، بازی های رایانه ای و موبایل مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی محله آزادگان کرج ؛ محله ای سرشار از حس خوب !

پمپ بنزین مهرشهر

چهار پمپ بنزین در مهرشهر و حوالی مهرشهر قرار دارد. نزدیکترین پمپ بنزین در بلوار امامزاده طاهر واقع در شمال غربی باغ سیب است. یکی دیگر از نزدیکترین جایگاه سوخت در این منطقه پمپ بنزین گلشهر واقع در ابتدای خیابان گلشهر و مجاور اتوبان کرج_قزوین است. پمپ بنزین مصباح و پمپ بنزین صلحی از دیگر پمپ بنزین های واقع در محله مهرشهر می باشد

مهرشهر سینما پرشین

پردیس سینمایی پرشین در ابتدای بلوار دانش این محله قرار دارد. این سینما که در سال ۱۳۹۴ ساخته شد، دارای ۴ سالن اکران مجزا، پارکینگ اختصاصی، بوفه و کافی شاپ می باشد.

سینما پرشین مهرشهر کرج

زندگی در مهرشهر کرج

مهرشهر دارای چندین فاز است که در میان آنها سه فاز (۱، ۲ و ۳ ) از شرایط بهتری برای زندگی برخوردارند . در ادامه این مطلب ویژگی فازهای محله مهرشهر کرج را جهت سکونت مورد بررسی قرار داده ایم

فاز ۱ مهرشهر

فاز ۱ مهرشهر یکی از قسمت های خوش‌نشین کرج به شمار می رود. وجود باغ‌های متعدد در این منطقه موجب آب و ئهوای دلپذیر منطقه شده است. بیشتر خانه‌های این منطقه به سبک ویلایی هستند و تعداد طبقات خانه‌های آپارتمانی ان نیز از ۵ طبقه فراتر نمی رود. تراکم پایین در فاز ۱ باعث شده شاهد ترافیک سنگین در این منطقه نباشیم. شایان به ذکر است که قیمت آپارتمان در این فاز بالا می باشد. 

بیشتر بخوانید: وردآورد تهران ؛این محله قدیمی و سرشناس را بیشتر بشناسید!

فاز ۲ مهرشهر

فاز ۲ مهرشهر نیز یکی دیگر از محله‌های پرطرفدار مهرشهر به حساب می آید که به دلیل دنج بودن و خلوتی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بهترین امکانات رفاهی، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس در فاز ۲ مهرشهر، این منطقه را به محلی پررونق تبدیل کرده است. 

فاز ۳ مهرشهر

در فاز ۳ مهرشهر نیز همه چیز برای تجربه یک زندگی آرام و با کیفیت فراهم شده است. وجود امکانات رفاهی از جمله مراکز درمانی، ورزشی، آموزشی و... موجب رضایتمندی ساکنین در این منطقه شده است. 

زندگی در مهرشهر کرج چگونه است

فاز ۴ مهرشهر

فاز ۴ در مقایسه با دیگر فازهای مهرشهر از آب و هوای خوبی برخوردار نیست چرا که این فاز در نزدیکی اتوبان کرج-قزوین قرار گرفته است. البته دسترسی عالی و امکانادت رفاهی بالای این فاز موجب رونق  خرید و فروش خانه در این منطقه شده است. 

فاز ۵ مهرشهر

فاز ۵ از گذشته تا به امروز، توسعه چندانی نداشته و دارای خیابان‌های محدودی می باشد. اگر چه توسعه این منطقه چندان زیاد نبوده، اما به دلیل دسترسی مناسب به مراکز دولتی و آموزشی مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. 

بیشتر بخوانید: معرفی شهرک مروارید شهر چیتگر ؛ برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند!

روستای کردان کرج یکی ار زیباترین محله های کرج است. با مراجعه به وبلاگ آقای املاک و مشاهده صفخه اختصاصی کردان، می توانید در مورد این محله اطلاعات جاللب بدست آوربد

برای مشاهده آگهی های اجاره و خرید و فروش آپارتمان در منطقه 1 می توانید به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید. 

خرید آپارتمان در الهیه

خرید آپارتمان در ولنجک

خرید آپارتمان در فرشته

اجاره آپارتمان در کامرانیه

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

تعداد نظرات : 12
  • ناشناس
    23 بهمن 1402
    از نظر امنیت و برخوردهای اجتماعی چطوره بخصوص برای شخصی که تا حدودی فوبیای اجتماعی داره ممنون میشم راهنمایی کنید
  • بهار
    11 دی 1402
    فقط مهرشهر فاز 1
    ادمین آقای املاک
    11 دی 1402
    بله درسته.
  • امیر
    30 اردیبهشت 1402
    سلام لطف کنیددرباره خیابان سلمان فارسی هم اطلاعات بدید .آیا برای خرید خانه منطقه خوبی هست؟؟؟؟
    ادمین آقای املاک
    30 اردیبهشت 1402
    سلام و عرض ادب حتما در به روزرسانی بعدی این مورد رو لحاظ خواهیم کرد.
  • سعید
    5 مرداد 1401
    تبلیغ یک محله شد که؟!
    ادمین آقای املاک
    5 مرداد 1401
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی خیر دوس عزیز سعی ما معرفی محله مهرشهر بود که طبیعتا نباید از امکانات رفاهی و دنج بودن و همچنین بافت مدرنش هم بکذریم.
  • Sadaf
    25 بهمن 1400
    عالی و مفید👌🏻
  • الناز بخشی
    25 بهمن 1400
    مهرشهر هم جای جالبی بود برام
  • Parisa
    25 بهمن 1400
    خیلی عالی بود ممنون
  • ستاری
    25 بهمن 1400
    عالی هستید
  • ارسطو
    25 بهمن 1400
    مهرشهر عالیه 👏👏👏
  • ehda
    25 بهمن 1400
    ali bood💙💙💙
  • mehri
    21 مهر 1400
    ali bod mamnon
  • ایمان
    21 مهر 1400
    اطلاعات کامل در مورد مهرشهر کرج برای من که مفید بود