برنامه ریزی مشاور املاک ؛برنامه هایی که یک مشاور املاک موفق روزانه انجام می دهد

برنامه ریزی مشاور املاک ؛برنامه هایی که یک مشاور املاک موفق روزانه انجام می دهد

11 خرداد 1402

آموزش املاک

برنامه ریزی مشاور املاک ؛برنامه هایی که یک مشاور املاک موفق روزانه انجام می دهد

مشاور املاک موفق کیست و چه ویژگی دارد؟ در چشم انداز شغل مشاور املاک، مشتریان انتظار دارند مشاورانشان تجربیات شخصی را ارائه دهند. اگر اطلاعات به روزی از آخرین گرایش ها و فن آوری ها نداشته باشید، تنها کاری که انجام می دهید هدر دادن وقت خود و مشتری شما است. هنگامی که آماده مسئولیت سرنوشت خود را هستید ، از این نکات استفاده کنید تا به کسب و کار خود نتیجه ای که شایسته آن است، بدهید.

۱.در دسترس باش ۲. اهدافت را تعیین کن ۳. یک برنامه بازاریابی داشته باشید ۴.در بازار خود متخصص شو ۵. روابط مفید ایجاد کن ۶. تلاش رسانه های اجتماعی خود را بالا ببر ۷. سیستم های تجارت کوچک را پیاده سازی کن ۸. فقط روی فروش تمرکز نکن ۹. یک مربی پیدا کن ۱۰.از ابزار و فناوری مناسب مانند پنل آقای مشاور استفاده کن.

در ادامه به کارهایی که برخی از برترین آژانس های املاک و مستغلات و یک مشاور املاک موفق و حرفه ای به طور روزانه انجام می دهند، نگاهی بیندازید.

۱. سحرخیز باشید

برای اینکه یک مشاور املاک موفق شوید ، یک روال صبحانه ثابت و لذت بخش داشته باشید موفق ترین افراد در جهان معمولاً سحرخیز هستند و نوعی مراسم صبحگاهی دارند. این می تواند یک دویدن آرام یا یوگا ، یک مراقبه سریع یا خواندن مقاله با قهوه باشد. سبک زندگی مشاور املاک می تواند شلوغ باشد ، اما شروع روز تعطیل با روشی آگاهانه به شما کمک می کند تا برای کارهای پیش رو تیز و آماده باشید. پس از ورود به "حالت کار"، می توانید لیست های جدید ، تغییرات وضعیت ، به روزرسانی قیمت و موارد دیگر را دقیقاً در CRM مشاهده کنید. سپس ، تقویم خود را مرور کرده و متناسب با آن برای روز آماده شوید.

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

خرید خانه در تهران

۲.اولویت های خود را تنظیم کنید

"نکته اصلی این نیست که برنامه خود را اولویت بندی کنید بلکه باید اولویت های خود را تنظیم کنید" . مسدود کردن زمان برنامه برای فعالیتهای خاص به شما کمک می کند تا فرآیند ماندن در مسیر را ادامه دهید بدون اینکه بیش از حد تحت فشار قرار بگیرید. برخی از مشاوران املاک به اشتراک گذاشته اند که آنها فقط در ساعت های خاص بعد از ظهر قرارهای ملاقات را لیست می کنند و صبح ها را برای پیگیری و جستجوی اطلاعات باز نگه می دارند.

برای این فعالیت ها باید زمان تقویم روزانه خود را مسدود کنید:

۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ جستجوی فعال ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ پیگیری و پاسخگویی به لیدها ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ نمایش ها و قرارها

۳. بهترین اپلیکیشن مشاور املاک

از اپلیکیشن آقای املاک استفاده کنید

ایجاد تعادل در "فعالیت های رشد"، تلاش برای آینده، رفتن به قرار ملاقات و از همه مهمتر رسیدن به یک مشاور املاک موفق می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. اما اکنون با داشتن یک برنامه تلفن همراه مانند اپلیکیشن آقای املاک و با دانلود آن از گوگل پلی و اپ استور، بازار و...می توانید در محیط کار به همان اندازه که در دفتر کار هستید ، پاسخگو و سازنده باشید. همچنین می توانید با استفاده از وبسایت آقای املاک کسب و کار و فرصت های بیشتری ایجاد کنید و معاملات بیشتری را رقم بزنید.

بیشتر بخوانید : صفر تا صد آشنایی با وبسایت آقای املاک

برنامه های  مشاور املاک

۴. کارهای انجام شده را بررسی کنید

آیا زمان کمی دارید؟ چند تماس پیگیری سریع برقرار کرده و کارهای انجام شده خود را بررسی کنید. اجازه ندهید که کار در حالی که در این زمینه بیرون هستید، انباشته شود. در طول روز برای تنظیم مجدد وقت بگذارید. با یکی از دوستانتان قدم بزنید ، مقداری آب یا قهوه بخورید. ممکن است به نظر برسد که وقت خود را هدر می دهید ، اما وقتی دوباره به کار برگردید ذهن شما آماده می شود و با افزایش بهره وری زمان از دست رفته را جبران می کنید.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک با تدریس مهندس ایمان خدابخش

پیش خرید آپارتمان در تهران

۵. وضعیت معاملات را رصد کنید

حتی پس از "بستن" یک معامله ، هنوز کار زیادی برای انجام کامل معامله وجود دارد. برای اطمینان از اینکه یک معامله بدون مشکل انجام می شود ، سازمان زیادی لازم است و همه افراد درگیر، از جمله وام دهندگان ، هماهنگ کننده های معاملات ، شرکت های دارای عنوان و محافظ ، همگی در یک مجموعه قرار دارند. پیگیری کنید که چه کارهایی هنوزانجام نشده اند.

اهداف مشاور املاک

هدف اول: خودتان را کشف کنید
هدف دوم: نظم و انضباط در مقابل انگیزه را درک کنید
هدف سوم: یک ذهنیت اعتماد به نفس ایجاد کنید
هدف چهارم: ستون های کسب و کار خود را تعیین کنید
هدف پنجم: برنامه ریزی کنید
هدف ششم: پیشرفت خود را پیگیری کنید
هدف هفتم: یک شریک پاسخگویی داشته باشید
هدف هشتم: ثابت بمانید

برای کسب اطلاعات بیشتر از اهداف مشاور املاک کلیک کنید

برنامه ریزی مشاور املاک

گاهی اوقات افراد چیزهایی مانند "یافتن مشتری" را در لیست کارهای خود می نویسند ، اما یافتن مشتری در واقع یک کار نیست. این یک هدف است. اگر می خواهید یک آژانس املاک و مستغلات یا مشاور املاک موفق باشید ، برنامه روزانه شما باید با در نظر گرفتن هدف ایجاد شود ، اما هدف شما برای افزودن به تقویم بسیار گسترده است. در عوض، می توانید هدف خود را به پروژه ها تقسیم کرده و آن پروژه ها را به وظایف تبدیل کنید و برای تکمیل هر کار در تقویم خود زمان بندی کنید. خواهید فهمید که برخی از این پروژه ها تأثیر فوری بر کسب و کار شما دارند و اینها وظایفی هستند که باید در اولویت اول انجام شوند.

برنامه مشاور املاک

واقعیت این است که به عنوان یک مشاور یا آژانس املاک می توانید برنامه خود را تنظیم کنید شما نمی خواهید احساس فرسودگی و شلوغی کنید اما مثل این که به طور همزمان کارهای زیادی انجام نمی دهید. قبل از اینکه بدن شما خسته شود و در نتیجه عملکرد و درآمد شما کاهش یابد ، فقط می توانید ۷۰+ ساعت هفته را حفظ کنید. از آنجا که ساعات کاری هر بنگاه املاک و مستغلات متفاوت به نظر می رسند ، برنامه روزانه زیر با توجه به مقدار پیشنهادی ساعاتی که باید برای هر کار صرف کنید به جای زمانهای خاص روز ، تقسیم می شود. با این حال ، کارهای خاصی مانند جستجوی آینده ، قرار ملاقات ها و ارائه لیست باید در مواقعی انجام شود که مناسب ترین کار برای مشتری باشد. اگر مشاوری هستید که دوست دارد روز کاری خود را ساعت ۵ به پایان برساند ، به یاد داشته باشید که این همان زمانی است که مشتری های شما احتمالاً روز خود را به پایان می رسانند ، به این معنی که ممکن است تنها برای زمانی که برنامه آنها اجازه می دهد برای نمایش در دسترس نباشید.

بیشتر بخوانید: چگونه در شغل مشاور املاک درآمد زیادی کسب کنیم؟

برنامه روزانه مشاور املاک موفق

۱ ساعت - این زمان را بیدار بمانید ، یا در خانه یا در باشگاه ورزش کنید و صبحانه بخورید. ۲ ساعت - اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، قبل از مراجعه به دفتر از این برنامه استفاده کنید و یک برنامه صبحانه را ایجاد کنید. برای آمادگی برای روز آینده می توانید مدیتیشن ، ژورنالیسم ، تصدیق نامه ها را بخوانید ، یا کتاب های توسعه شخصی را بخوانید. ۱ ساعت - هنگامی که در دفتر کار هستید ، این زمان را صرف مرور برنامه روز ، دستیابی به دستیار یا سایر همکاران خود و بررسی آخرین اخبار صنعت کنید. این همچنین زمانی از روز است که می توانید برای آماده شدن برای قرارها نقش آفرینی کنید. ۱.۵ ساعت - این زمان را برای جستجوی وقت و تنظیم قرار ملاقات صرف کنید. ۱ ساعت - اکنون وقت استراحت ناهار است. اگر چند وظیفه ای هستید ، می توانید از این زمان برای آماده شدن برای بعد از ظهر و جلساتی که برنامه ریزی کرده اید و یا ارتباط با پیروان در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. ۳.۵ ساعت - این زمانی از روز است که باید تمام قرارهای ملاقات و لیست ارائه های خود را برنامه ریزی کنید. اگر مشاور املاک تازه کار هستید ، می توانید از این زمان برای انجام جستجوی بیشتر و تنظیم قرار ملاقات استفاده کنید.

برنامه روزانه مشاور املاک موفق

۵ ساعت - دوباره به برنامه روز نگاه کنید و اطمینان حاصل کنید که همه کارها را از لیست کارهای خود بررسی کرده اید. در حالی که در آن هستید ، حتماً برنامه و اهداف فردا را نیز مرور کنید. ۲ ساعت - اکنون زمان باز کردن است. از این زمان برای صرف شام و گذراندن وقت با خانواده خود استفاده کنید. اگر فرزند دارید ، این معمولاً زمانی از روز است که آنها مشغول انجام تکالیف درسی هستند و برای خواب آماده می شوند. مهم است که شما برای این لحظات وقت بگذارید به همان روشی که برای کارتان وقت می گذارید. ۲ ساعت - این دو ساعت آخر را قبل از خواب بگذرانید تا با همسرتان وقت با کیفیت داشته باشید یا کارهای مراقبت از خود را انجام دهید. ۸ ساعت - اکنون زمان خواب است - اگر می خواهید هر روز مثمر ثمر باشید ، استراحت کامل در شب بسیار مهم است. مهم این است که هر روز زمان را مسدود کنید تا بتوانید به اهداف خود برسید و به مشتریان خود کمک کنید.

بیشتر بخوانید:۱۰ گام موثر جهت برقراری ارتباط قوی با مشتریان ؛ ویژه مشاوران املاک

چند نکته مهم طراحی برنامه مناسب برای مشاوران املاک:

۱. قبل از اینکه مسئولیت های شغلی خود را برنامه ریزی کنید ، زمان شخصی خود را تنظیم کنید.

۲. برنامه خود را رعایت کنید ، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد (همه چیز را برای ملاقات با خریدار که حتی از قبل واجد شرایط نبوده یا قرارداد خریدار را امضا نمی کند ، کنار نگذارید).

۳. یک برنامه ریز روزانه بنگاه املاک و مستغلات تهیه کنید تا لیست کارهای روزانه را تنظیم کرده و با پیشرفت روز موارد را بررسی کند.

۴. برای برنامه ریزی هر ساعت از روز خود از مسدود کردن زمان استفاده کنید.

۵. روی آنچه که مفید است تمرکز کنید (هر عاملی در رسانه های اجتماعی برتری ندارد ، اما ممکن است ببینید که این تعداد بی شماری لید به همراه دارد ، بنابراین این کار را ادامه دهید).

۶. از گفتن "نه" نترسید (مخصوصاً برای مشتریانی که جدی به نظر نمی رسند).

۷. به خودتان وقت بدهید تا غذا بخورید ، آرام بگیرید و از آن لذت ببرید

۸. و مهمتر از همه: به برنامه خود پایبند باشید. این تنها راه برای دستیابی به نتایج جدی و دیدن نتیجه واقعی تلاش های شماست و به طور حتم شما را به یک مشاور املاک موفق خواهد کرد.

تعداد نظرات : 13
  • غیبی
    18 مهر 1402
    ممنون از راهنمایی خوبتون
  • اصغر توکلی کیا
    19 آذر 1401
    بسیار عالی
  • ناشناس
    25 دی 1400
    مرسی بابت راهنمایی تون
  • روزبه فعلی
    20 آذر 1400
    درود بسیار مطالب مفید و کاربردی بود . با برنامه ریزی دقیق میتوان به اهداف خود نزدیکتر شد سپاس از آقای املاک ✨👌🏽
  • ایواش
    20 آذر 1400
    بسیار عالی
  • داود نصیری
    20 آذر 1400
    درود بر شما ممنون بابت مطالب خوبتون
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    سلام همه ما ظاهرا شنا کردن بلدیم اما وقتی با یک شنا گر حرفه ای طرف میشیم ایرادهای کارمون کاملا مشخص میشه یک پیشنهاد اگر ممکنه مدیریت محترم اقای املاک برای تعداد محدودی از مشاورین خود دوره پیشرفته در نظر بگیرن تا سهم ما از حرفه ای بودن در این بازار بیشتر بشه و بتونیم مشاورین کارآمد بیشتری در آقای املاک داشته باشیم لطفا در اولین فرصت عنایت داشته باشید قبلا از بذل توجه شما ممنونم مشاور شما داود نصیری
  • حسین کیا
    21 مهر 1400
    اطلاعات به روز و کاربردی ممنون??
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    بسیار عالی?⚘
  • امیر بالسینی
    21 مهر 1400
    سلام اطلاعات بسیار مفید و کاربردی و آموزنده ??
  • محسن فرزام فر
    21 مهر 1400
    باسلام خدمت مدیریت محترم ممنون از شما و اطلاعاتی که به ما عرضه میکنید?
  • روزبه فعلی
    21 مهر 1400
    درود ممنون از اطالاعات بروز و آموزنده برای من به شخصه مطالب آموزنده و مفیدی بود ?? سپاس از آقای املاک ✨?
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    مرسی از اطلاعات و آموزشهای مفیدتون ???? واقعاً بینظیرید