صفحه

1

2

...

26

اجاره آپارتمان در اندرزگو

اندرزگو خیابانی واقع در منطقه یک شهرداری تهران است که در محله قیطریه تهران واقع گردیده این خیابان از سمت شرق به چهارراه کامرانیه و از سمت غرب به بلوار کاوه منتهی شده و با محلات حکمت، چیذر و فرمانیه مجاورت دارد. این بلوار را به نام اندرزگو قیطریه، اندرزگو فرمانیه و اندرزگو فرشته می شناسند. چرا که این بلوار به خیابان های اصلی فرشته، فرمانیه، کامرانیه و قیطریه منتهی می شود. بلوار اندرزگو را می توان بورس خانه های لوکس و گران دانست، بنابراین برای اجاره آپارتمان در اندرزگو و یا خرید آپارتمان در اندرزگو باید بودجه بالایی نیز در اختیار داشته باشید. 

از خیابان های معروف بلوار اندرزگو می توان به خیابان‌های اشکستان پور، عبدالهی، ارکیده، چیذری، سلیمی و طالقانی اشاره کرد که با وجود امکانات رفاهی اطراف افراد زیادی متقاضی سکونت در آنها هستند. این منطقه دارای چندین مرکز خرید از جمله مرکز خرید اندرزگو است که یکی از لوکس ترین پاساژهای بلوار اندرزگو می باشد و در تقاطع اندرزگو و قیطریه واقع شده است. همچنین مرکز خرید سانا معروف ترین مرکز خرید بلوار اندرزگو، به شمار می رود . مجتمع تجاری سانا هم شامل رستوران، فود کورت و فروشگاه های پوشاک، عطر، جواهر و ... می باشد. از سوی دیگر مرکز خرید فرمانیه یکی از مراکز نوساز است که واقع در بلوار اندرزگو نبش کوچه آقایی می باشد. مرکز خرید دریای نور هم در انتهای بلوار اندرزگو واقع شده است. و در نهایت مرکز خرید آوان که به عنوان مرکز خرید تخصصی بانوان شناخته می شود دارای فروش شال، مانتو و گالری های متعدد زنانه می باشند.

اگر به خیابان اندرزگو مراجعه کنید از دیدن تراکم زیاد ساختمان ها در کوچه هایش شگفت زده خواهیدشد. در حقیقت می توان گفت که تمامی زمین های این محله ساخته شده اند و زمین خالی برای معامله وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد قیمتی میلیاردی دارد که هر کسی توان خرید آن را ندارد.

اجاره آپارتمان اندرزگو

اجاره خانه در اندرزگو

بسیاری از افراد به خرید و اجاره آپارتمان در قیطریه به ویژه خیابان اندرزگو و سکونت در آن علاقه مند می باشند اما توانایی خرید ملک و آپارتمان در آن را ندارند. بنابراین رهن و اجاره خانه اندرزگو را بیشتر ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که قیمت رهن و اجاره در بلوار لاکچری از محله قیطریه بسیار بالاست و بیشتر افراد ثروتمند در آن زندگی می کنند.

بلوار اندرزگو دارای دسترسی های بسیار مناسبی است. بلوار صبا ، دسترسی این بلوار را به خیابان شریعتی فراهم کرده و همچنین این خیابان از طریق بلوار کاوه و بلوار قیطریه دسترسی بسیار خوبی را به بزرگراه صدر دارد. همچنین بلوار اندرزگو دسترسی بسیار مناسبی را به چهارراه کامرانیه فراهم کرده. بلوار اندرزگو به دلیل دسترسی های مناسب از جمله خیابان های پر طرفدار جهت سکونت و خرید و اجاره آپارتمان شده است. شما برای رسیدن به بلوار اندرزگو می توانید از خیابان شریعتی وارد بلوار صبا شده و پس از آن خود را به بلوار اندرزگو برسانید. از سوی دیگر از طریق بلوارهای کاوه، بلوار صبا و چهارراه کامرانیه می توانید به این بلوار دسترسی پیدا کنید.

در رابطه با وسائل حمل و نقل عمومی نیز باید گفت که نزدیکترین ایستگاه مترو اندرزگو ، ایستگاه مترو قیطریه است که در خیابان شریعتی و در مجاورت بلوار صبا قرار دارد. در رابطه با مراکز تفریحی واقع در این منطقه هم می توان به بوستان پگاه که در بلوار اندرزگو قرار گرفته اشاره کرد.

اجاره آپارتمان در بلوار اندرزگو

اجاره آپارتمان در بلوار اندرزگو پر از مزیت است. این منطقه یکی از محله های قدیمی شمال شهر تهران است که با ساخت و سازهای جدید و فراوان می توان در برخی نقاط آن املاک مدرن را مشاهده کرد. در بسیاری از خیابان های این منطقه شما می توانید ساختمان های بلند، دو طبقه یا ویلاهای کوچک را مشاهده کنید. شایان به ذکر است که بیشتر رفت و آمد در منطقه اندرزگو توسط وسیله نقلیه شخصی انجام می شود، بنابراین خط اتوبوس تندرو و ایستگاه مترو در آن وجود ندارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به اندرزگو خط 217 در شهر صدف است که از اندرزگو عبور می کند و در نهایت به بلوار صبا ختم می شود. همچنین نزدیکترین ایستگاه مترو به اندرزگو ایستگاه مترو قیطریه واقع در ابتدای بلوار اندرزگو است.

قیمت اجاره آپارتمان اندرزگو

اگر خواهان زندگی در اندرگو هستید باید بدانید که قیمت اجاره آپارتمان اندرزگو بالا است. چرا که بافت این منطقه ترکیبی از خانه های نوساز و قدیمی می باشد. البته می توان گفت متقاضی برای خیابان های نزدیک به نیاوران و فرمانیه بیشتر است.

بلوار اندرزگو در میان گرانترین محله های تهران مانند فرمانیه و کامرانیه قرار گرفته که همین امر موجب شده تا قیمت زمین در اندرزگو نیز جرء گرانترین محله های تهران باشد. البته باید در نظر داشت که قیمت خانه در بخش های مختلف اندرزگو تفاوت دارد به گونه ای که قیمت زمین در اندرزگو در بخش های شرقی آن بسیار گرانتر از قیمت زمین در بخش های غربی آن است.

طبق ارائه گزارشات در مرداد 1402 قیمت اجاره یک واحد مسکونی نوساز با متراژ 120 متر با ودیعه: یک میلیارد تومان و اجاره ماهانه: 20 میلیون تومان معامله می شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین قیمت اجاره آپارتمان در اندرزگو می توانید به بالای همین صفحه از وبسایت آقای املاک مراجعه کنید.


سوالات متداول

  • اندرزگو تهران کجاست

    بلوار اندرزگو یکی از خیابان‌های شمال شرقی واقع در محله قیطریه است که از چهارراه کامرانیه در شرق آغاز و پس از گذر از ۳۵ متری قیطریه، به بلوار کاوه در غرب منتهی می‌شود.

  • اندرزگو تهران منطقه چنده

    اندرزگو خیابانی واقع در منطقه یک شهرداری تهران است که به خیابان های اصلی فرشته، فرمانیه، کامرانیه و قیطریه منتهی می شود.

  • اندرزگو تهران با مترو

    نزدیکترین ایستگاه مترو اندرزگو ، ایستگاه مترو قیطریه است که در خیابان شریعتی و در مجاورت بلوار صبا قرار دارد همچنین خط اتوبوسرانی اندرزگو خط ۲۱۷ شهرک صدف است که از شهرک صدف تا بلوار صبا ادامه دارد و از مسیر اندرزگو نیز می‌گذرد.

  • قیمت اجاره آپارتمان در اندرزگو

    طبق ارائه گزارشات در مرداد 1402 قیمت اجاره یک واحد مسکونی نوساز با متراژ 120 متر با ودیعه: یک میلیارد تومان و اجاره ماهانه: 20 میلیون تومان معامله می شود.

سوپر اپلیکیشن آقای املاک