صفحه

1

2

...

162

اجاره آپارتمان در کامرانیه

اجاره آپارتمان در کامرانیه همانند خرید آپارتمان در کامرانیه طرفداران خاص خودش را دارد. سکونت در محله کامرانیه تهران را باید سکونت در محله ای لوکس توصیف کرد چرا که این منطقه در شمال شهر تهران واقع شده و دارای امکانات رفاهی مناسب و خوبی برای زندگی می باشد. اغلب ساختمان های کامرانیه از لوکس ترین سازه های تهران به شمار می روند که همین امر موجب شده بافت قدیمی و فرسوده در آن کمتر به چشم بخورد. علاوه بر این به لحاظ دسترسی های محلی، کامرانیه جزء دسترسی های خوب در منطقه یک تهران محسوب می شود. به عنوان مثال وجود بزرگراه صدر و بلوار اندرزگو  در این منطقه موجب شده که کامرانیه با بسیاری از مناطق همجوار خود مانند قیطریه، قلهک، زرگنده و لویزان دسترسی مناسبی داشته باشد.

همچنین این محله به لحاظ دسترسی به مترو و حمل و نقل عمومی نیز دارای شرایط ایده آلی است. از طرفی دسترسی های محله کامرانیه به مراکز خرید اطرافش بسیار مناسب بوده و حتی بسیاری از مراکز معروف و تفریحی تهران مانند کاخ نیاوران، پارک جمشیدیه و پارک نیاوران نیز در اطراف آن قرار دارند.‌ تمام این عوامل سبب شده تا کامرانیه محله ای مناسب برای زندگی به حساب آید. البته ناگفته نماند در کنار مزایای بیشمار این منطقه یک چالش بزرگ در منطقه کامرانیه وجود دارد و آن هم ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی در آن است. ترافیک شدید بلوار اندرزگو ، بزرگراه صدر و خیابان لواسانی آلودگی بسیار زیادی را به این منطقه تحمیل می کند.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در زعفرانیه کلیک کنید. 

اجاره آپارتمان در کامرانیه

اجاره خانه در کامرانیه

کامرانیه که در منطقه یک شهرداری تهران واقع گردیده به دو قسمت کامرانیه شمالی و کامرانیه جنوبی تقسیم می‌شود. قسمت شمالی کامرانیه به نیاوران و قسمت جنوبی آن به جنوب فرمانیه و بزرگراه صدر منتهی می‌شود. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در تهران هستید و به دنبال آگهی های اجاره خانه در کامرانیه می باشید، پس بهتر است بدانید که یکی از مهم ترین و معروف‌ترین خیابان‌های آن بازدار نام دارد. خیابانی که به کامرانیه شمالی و جنوبی معروف است. این خیابان جهتی شمالی به جنوبی دارد و از شمال به خیابان دکتر باهنر و از جنوب به بزرگراه صدر منتهی می‌شود. دیگر خیابان مهم محله کامرانیه، ‌خیابان دکتر لواسانی است. این خیابان جهتی غربی _ شرق دارد که رستوران، بانک و مراکز خرید متعددی در اطراف آن مشاهده می‌شود.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در ولنجک کلیک کنید

علاوه بر این افرادی که قصد اجاره خانه در کامرانیه را دارند بد نیست این موضوع را بدانند که دو برج‌ معروف به نام های روما رزیدنس و کوه نور وجود دارند که بافت محلی کامرانیه را به بافتی بسیار مدرن و لوکس تبدیل کرده اند. این مورد را باید چندین بار متذکر شد که کامرانیه به لحاظ امکانات شهروندی در بهترین وضعیت خود قرار دارد. به عنوان مثال مراکز درمانی مانند بیمارستان و درمانگاه های بسیاری در نقاط مختلف این محله واقع شده‌اند. بیمارستان فرهنگیان باهنر،‌ مرکز جراحی فرمانیه،‌ بیمارستان فرمانیه، کلینیک شمس مشرق کامرانیه و مرکز زیبایی اکوبیوتی از جمله مراکز درمانی معروف در منطقه کامرانیه می باشند. کامرانیه به دلیل چندین بوستان مانند بوستان بنفشه و باهنر در کامرانیه شمالی و بوستان‌های باغ نظر، براتی، مهر و مینا در حد فاصل کامرانیه و فرمانیه منطقه‌ای سرسبز می باشد. با این تفاسیر و اممانات رفاهی فوق العاده بالا در این محله می توان گفت که اجاره خانه در کامرانیه تهران برای افراد پر از منفعت خواهد بود.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در الهیه کلیک کنید.

اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی

همانگونه که پبشتر به آن اشاره کردیم کامرانیه از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل می شود که هر کدام نسبت به امکانات خود طرفداران خاص خود را جهت سکونت و یا سرمایه گذاری دارند، بسیاری از افراد به دلایل مختلفی کامرانیه شمالی را برای سکونت انتخاب می کنند. اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی بالا است و هر کسی از پس هزینه آن بر نمی آید. فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی موثرند. عواملی از جمله،لوکیشن، طبقه، متراژ، سال ساخت و ... در آذر ماه 1402 با توجه به آگهی های منتشر شده پلتفرم آقای املاک قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی بدین صورت می باشد:

آپارتمان ۱۸۵ متری ، ۳ خواب (یک مستر) ، ساخت 1380 ، طبقه اول ، دارای پارکینگ ، آسانسور، انباری، با مبلغ رهن کامل 3 میلیارد و 200 میلیون تومان اجاره می رود.

آپارتمان ۲۸۰ متری، 4 خواب، ساخت 1386، طبقه 2 از 5 ، دارای 2 پارکینگ ، آسانسور، انباری ، بالکن ، با مبلغ رهن کامل 4.5 میلیارد تومان در بنگاه های املاک معامله می شود.

همچنین برای یک واحد مسکونی 100 متری، دو خواب، ساخت 1396، طبقه 5 از 10 ،دارای پارکینگ ، آسانسور، انباری ، فول بازسازی ، لابی مجلل به همراه لابی من ۲۴ ساعته ، سرایدار مقیم ، مجهز به سونا ، جکوزی، روف گاردن ، مبلغ رهن کامل 3 میلیارد تومان باید هزینه کرد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در کیش کلیک کنید.

اجاره مسکن در کامرانیه

اجاره مسکن در کامرانیه امروزه همانند اجاره خانه در فرمانیه بازار پررونقی دارد. این منطقه برای اشخاص ثروتمندی که می خواهند علاوه بر امکانات رفاهی درمانی، تفریحی  مراکز خرید و... به بزرگراه های مهم شهر دسترسی راحتی داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. ناگفته نماند که متراژ بزرگ املاک و همچنین قرارگیری در دامنه رشته کوه البرز ، کامرانیه را مستعد بلندترین مرتبه سازی ها نموده است.در این محله تعداد زیادی برج به چشم می خورد که هرکدام از آنها در پی یافتن چشم اندازی فراخ تر می باشند. از سوی دیگر در محله کامرانیه عمارت ها و ویلاهای قدیمی بسیاری به چشم میخورد که برخی از آن ها همچنان مسکونی و باقی آن ها متروکه شده و پس از انقلاب 57 برخی از آن ها توسط ارگان های جمهوری به نفع مستضعفان مصادره شده اند.

رهن آپارتمان در کامرانیه

رهن آپارتمان در کامرانیه کار دشواری نیست چرا که در این منطقه به دلیل ساخت و سازهای متعدد هر نوع آپارتمانی با هر متراژی دیده می شود و در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. البته ناگفته نماند که رهن آپارتمان در کامرانیه نیازمند بودجه بالایی است به همین دلیل است که بیشتر افرادی که از وضع مالی خوبی برخوردارند این منطقه را برای رهن کامل آپارتمان انتخاب می کنند. قیمت رهن آپارتمان در کامرانیه ، همانند قیمت خرید آپارتمان در این منطقه به لوکیشن، متراژ، سن بنا، طبقه، امکانات رفاهی ساختمان، متریال به کار رفته و غیره بستگی دارد.

طبق آگهی های منتشر شده وبسایت آقای املاک در آذر ماه 1402 قیمت رهن آپارتمان در کامرانیه بدین شرح می باشد:

یک آپارتمان 160 متری، سه خواب، ساخت 1396، طبقه 5، فول امکانات دارای (آسانسور، انباری، دو پارکینگ، بالکن، سرایداری، نگهبانی، لابی، لابی من، استخر، سونا، جکوزی، اعلام حریق، سالن اجتماعات و ...) 4 میلیارد تومان ، رهن کامل معامله می شود.

یک واحد مسکونی 210 متری، سه خواب، 6 ساله ، طبقه 20 ، دارای پارکینگ، آسانسور، بالکن، نگهبانی، لابی، لابی من، باشگاه، آلاچیق ، اعلام حریق، 4 میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت رهن کامل ، در بنگاه های املاک اجاره می رود.

رهن کامل یک آپارتمان نوساز 230 متری، سه خواب، دارای بالکن، دو پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی شیک ومجلل ، سالن اجتماعات ، سرایداری مقیم، یک خواب مستر دارای جکوری داخل واحد ، 3.5 میلیارد تومان می باشد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در رامسر کلیک کنید. 

رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه

رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه امروزه در تمام وبسایت های ملکی از جمله وبسایت آقای املاک در دسترس می باشد . قاعدتا افردی که به دنبال رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه هستند جزء افراد ثروتمند به شمار می روند. البته قیمت اجاره در این منطقه کاملا به سلیقه و اولویت های شما بستگی دارد ، اینکه لوکیشن خانه در کدام خیابان یا کوچه قرار گرفته باشد، سن ساختمان چقدر است، یا چه متراژی دارد و در طبقه چندم قرار گرفته باشد همچنین کیفیت مصالح به کار رفته در آن همگی بر روی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه تاثیر مستقیم می گذارند. آگهی های منتشر شده آقای املاک از این منطقه در آذر ماه 1402 حاکی از آن است که برای یک آپارتمان 115 متری ، 2خوابه، طبقه 5 ، 9 ساله، دارای پارکینگ انباری آسانسور، استخر سونا جکوزی فعال، پلان تفکیکی، لابی، سالن اجتماعات باید مبلغ رهن : 500 میلیون تومان و اجاره  : 30 میلیون تومان باید هزینه کرد.

همچنین یک واحد مسکونی 300 متری بازسازی شده، 4 خوابه، واقع در خ شیبانی، دارای آسانسور و انباری، بدون پارکینگ ، رهن کامل 2 میلیارد تومان ، اجاره : 80 میلیون تومان در بنگاه های املاک اجاره می رود.

اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی

اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی مانند اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی خواهان زیادی دارد که افراد با توجه به اولویت ها و سلیقه خود این منطقه را برای اجاره آپارتمان انتخاب می کنند. در حقیقت محله کامرانیه به ویژه کامرانیه جنوبی امکانات ویژه و خارق العاده ای از جمله مراکز خرید و برج های مسکونی معروفی را در دل خود جای داده است شایان به ذکر است که در این منطقه رجال سیاسی مشهور و سلبریتی های محبوبی در این منطقه ساکن هستند. قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی همانند بخش شمالی گرانقیمت است و مانند سایرمحله های تهران به لوکیشن، متراژ، طبقه ، عمر بنا و غیره بستگی دارد. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی برای اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی تعیین کرد. در ادامه به قیمت اجاره خانه در منطقه کامرانیه جنوبی خواهیم پرداخت.

قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی

اگر بخواهیم از به روزترین قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی مطلع شویم باید بگوییم که طبق آگهی های درج شده از وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک در آذر ماه 1402 قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی بدین شرح می باشد: 

آپارتمان 300 متری ، 4 خواب، واقع در کوچه طاووسی، دو واحده ،واحد یک، قدیمی (بازسازی شده) دارای پارکینگ و انباری ، استخر، سونا، جکوزی ، رهن : 4 میلیارد تومان، اجاره 40 میلیون تومان معامله می شود.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در محمودآباد کلیک کنید.

اجاره آپارتمان نوساز در کامرانیه شمالی

اجاره آپارتمان نوساز در کامرانیه شمالی تهران از بهترین گزینه ها برای سکونت و سرمایه گذاری به شمار می رود. خیابان کامرانیه شمالی یکی از خیابان های معروف و محبوب کامرانیه است که در شمال بلوار اندرزگو قرار دارد. نام جدید خیابان کامرانیه شمالی خیابان بازدار است. خیابان کامرانیه شمالی از چهارراه کامرانیه تا فرمانیه غربی ، یک‌ طرفه از جنوب به سمت شمال است و در باقی مسیر تا خیابان نیاوران به صورت خیابانی دوطرفه می‌باشد. در این منطقه تعداد بی شماری آپارتمان و برج های لوکس، پنت هاوس لاکچری و نوساز وجود دارد که با معماری خارق العاده و امکانات داخلی فوق العاده مناسب خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه

قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه همانند دیگر محله های شهر تهران به متراژ، سال ساخت ، لوکیشن، امکانات داخلی ساختمان و... فاکتورهای دیگر متغیر می باشد اما به طور کلی قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه به دلایل مختلفی که ذکر کردیم در زمره گرانترین مناطق تهران است. محله کامرانیه در مجاورت گرانترین محله های تهران مانند نیاوران، فرمانیه و آجودانیه که از لوکس ترین محله های تهران هستند، قرار دارند. به همین دلیل است که قیمت خرید و اجاره در کامرانیه در بالاترین سطح قیمت در تهران قرار دارد. شما می تئوانید برای اطلاع از به روزترین آگهی های قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه تهران به بالای همین صفحه مراجعه کرده و آپارتمان دلخواه خود را انتخاب نمائید.

اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه 1 و مناطق دیگر تهران را دارید می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید. 

خرید آپارتمان در فرشته

خرید آپارتمان در سعادت آباد

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

خرید آپارتمان در قیطریه

خرید آپارتمان در ازگل

جهت مشاهده آگهی های خرید ویلا در شهرهای مختلف ایران می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید

خرید ویلا در محمودآباد

خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در مازندران

خرید ویلای استخردار در شمال

خرید ویلا در رشت


سوالات متداول

  • کامرانیه کجاست

    کامرانیه محله ای واقع در شمال شهر تهران است که جزء یکی از گرانترین و لوکس ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می‌شود و از شمال به محله جماران و محله نیاوران، از جنوب به بزرگ راه صدر، از غرب به محله چیذر و از شرق نیز به محله فرمانیه محدود می شود.

  • کامرانیه منطقه چند است

    کامرانیه در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد و به لحاظ دسترسی های محلی، کامرانیه جزء دسترسی های خوب در منطقه یک شهرداری تهران محسوب می شود.

  • نزدیکترین مترو به کامرانیه

    نزدیکترین ایستگاه مترو به کامرانیه ایستگاه مترو شهید صدر است. این ایستگاه در جنوب محله کامرانیه واقع شده و در خط ۳ مترو تهران قرار دارد.

  • اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی چند است؟

    کامرانیه یکی از محله های محبوب برای اجاره نشینان و یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می شود. کامرانیه از دو بخش کامرانیه شمالی و کامرانیه جنوبی تشکیل شده که اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی طرفداران بیشتری دارد. اجاره آپارتمان در کامرانیه شمالی مستلزم بودجه بالایی است. طبق آخرین گزارش ها در دی ماه 1402 آپارتمان 320 متری در مهماندوست کامرانیه شمالی ، 4خواب هر 4خواب مستر کینگ، استخر | سونا | جکوزی فعال| سالن اجتماعات 150نفری| روف گاردن تجهیز شده| لابی فوق لوکس و مجلل| لابی من + سرایدار 24 ساعته | دارای آسانسور، انباری، پارکینگ | طبقه 3 |ساخت 1399| با مبلغ رهن : یک میلیارد تومان و اجاره ماهیانه 250 میلیون تومان ، معامله می شود.

  • قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه تهران چقدر است؟

    طبق آگهی های منتشر شده آقای املاک در دی ماه 1402 اجاره آپارتمان 285 متری در کامرانیه تهران، 4دخواب ( 3 مستر روم +1 کلوزت روم ) + tvroom مجزا، دارای آسانسور، انباری، پارکینگ، فول مشاعات آبی فعال لابی مجلل، طبقه دوم، سال ساخت 1398 با مبلغ رهن : یک میلیارد تومان و اجاره ماهیانه 140 میلیون تومان ، معامله می شود.

  • قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی چند است؟

    قیمت اجاره آپارتمان در کامرانیه جنوبی به طبقه، سال ساخت، متراژ، امکانات آپارتمان و ... بستگی دارد در نتیجه نمی توان قیمت ثابتی را برای این منطقه اعلام کرد. در دی ماه 1402 اجاره آپارتمان 115 متری، 2 خوابه، طبقه 5، پارکینگ انباری آسانسور، استخر سونا جکوزی فعال، پلان تفکیکی، ساخت 1393، ، لابی، آنتن مرکزی، بالکن و... با مبلغ رهن 500 میلیون تومان، و اجاره ماهیانه 30 میلیون تومان معامله می شود.

سوپر اپلیکیشن آقای املاک