جنت آباد مرکزی ؛از این محله دنج و ساکت چه می دانید؟

جنت آباد مرکزی ؛از این محله دنج و ساکت چه می دانید؟

23 تیر 1402

محله گردی

جنت آباد مرکزی ؛از این محله دنج و ساکت چه می دانید؟

وبلاگ آقای املاک در این هفته قصد دارد شما را با تمامی بخش های مختلف محله جنت آباد مرکزی آشنا كند اگر قصد خرید آپارتمان در تهران و یا اجاره آپارتمان در تهران را دارید و این محله را برای سکونت انتخاب کرده اید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

جنت آباد مرکزی کجاست

نقشه جنت آباد مرکزی

بافت جنت آباد مرکزی

خيابان های مهم جنت آباد مرکزی

جنت آباد مرکزی برج برلیان

معرفی مراکز آموزشی و فرهنگی جنت آباد مرکزی

 مراکز خرید جنت آباد مرکزی

مراکز دولتی جنت آباد مرکزی

معرفی مراکز مذهبی جنت آباد مرکزی

مراکز درمانی جنت آباد مرکزی

معرفی اماکن تفریحی جنت آباد مرکزی

مترو جنت آباد مرکزی

جنت آباد مرکزی کجاست

جنت آباد مرکزی درمنطقه ۵ شهرداری استان تهران و در شمال غربی این شهر واقع شده است .این محله هم مانند دیگر محله های منطقه ۵ از محبوبیت بالایی برخوردار است. جنت آباد مرکزی همانند محله هایی همچون جنت آباد جنوبی ، فردوس غرب، فردوس شرق، شهرزیبا از دسترسی بسیار خوب به تمامی نقاط مهم شهر و امکانات رفاهی زیادی برخوردار است.

خرید خانه در تهران

نقشه جنت آباد مرکزی

جنت آباد مرکزی از سمت شمال به بزرگراه آبشناسان از سمت شرق به بزرگراه ستاری از سمت جنوب به اتوبان همت و از سمت غرب به بزرگراه باکری متصل می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محله این است که محدودیت ترافیکی ندارد. نزدیکترین ایستگاه پمپ بنزین به این محله ایستگاه سردار جنگل و از سمت غرب نیز ایستگاه کن می باشد که فاصله چندانی با این محله ندارد.

بافت جنت آباد مرکزی

بافت این محله بیشتر مسکونی و نوساز است تا قدیمی. یکی از دلایلی که افراد این محله را برای سکونت انتخاب می کنند؛ خلوتی و دنج بودن آن است. جالب است بدانید در این محله برخلاف دیگر محله های تهران می توانید با خیال راحت وسیله نقلیه خود را پارک کنید. یکی دیگر از دلایلی که می توانیم خلوتی این محله را به شما اثبات کنیم این است که در این محله ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی کمتر به چشم می خورد.

محله شهران یکی از محله های منطقه 5 است. اگر تمایل دارید درمورد این محله بیشتر بدانید می توانید با مراجعه به وبلاگ آقای املاک وارد صفحه محله شهران تهران شوید.

جنت آباد مرکزی تهران کجاست

میانگین قیمت آپارتمان در جنت آباد مرکزی متوسط رو به بالا است. اگر قصد خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی یا اجاره آپارتمان در جنت آباد مرکزی در این محله همه چیز تمام را دارید، می توانید برای مشاهده جدیدترین آگهی های ملکی در این محله به وبسایت آقای املاک مراجعه کنید.

همچنین می توانید از قیمت های به روز خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی و اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی در پلتفرم آقای املاک با خبر شوید.

خيابان های مهم جنت آباد مرکزی

همانطور که در سطرهای بالایی این مقاله اشاره کردیم،  محله جنت آباد مرکزی از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است .دسترسی های راحت به اتوبان همت، آبشناسان، اشرفی اصفهانی، شهید باکری، سیمون بولیوار. همچنین خیابان های مهم در جنت آباد مرکزی عبارتند از:

  • جنت آباد مرکزی خیابان مخبری

  • جنت آباد مرکزی خیابان اقاقیا

  • جنت آباد مرکزی خیابان  دانش

  • جنت آباد مرکزی ۳۵ متری گلستان

  • جنت آباد مرکزی خیابان عسگری

  • جنت آباد مرکزی شاهین شمالی

  • جنت آباد مرکزی بلوار بعثت

جنت آباد مرکزی بلوار بعثت

بلوار بعثت جنت آباد مرکزی یکی از خیابان های مهم و اصلی و همچنین یکی از بهترین مناطق در جنت آباد مرکزی است. بلوار بعثت در جنوب غربی این محله قرار دارد. 

بیشتر بخوانید: جنت آباد شمالی ؛یکی از خوش آب و هواترین منطقه غرب تهران!

پیش خرید آپارتمان در تهران

جنت آباد مرکزی برج برلیان

برج های مجلل برلیان در بلوار جنت آباد، تقاطع باکری و آبشناسان واقع شده است. این برج با دید فوق العاده عالی که از سمت شمال به قله های البرز از جنوب به شهر تهران از شرق به برج میلاد و از غرب به محله شهران و باغ های کوهسار دارد؛ محبویت خود را دو چندان کرده است. متراژ واحدهای برج های برلیان از ۵٩ تا ١٢۵ متر می باشد. محبوبیت این برج ها به گونه ای است که تعدادی از بازیگران مشهور و فوتبالیست های محبوب این مجتمع را برای سکونت انتخاب کرده اند.

محله ی کوی ارم همانند محله جنت آباد مرکزی، در منطقه 5 تهران واقع است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محله می توانید با مراجعه به وبلاگ آقای املاک، وارد صفحه اختصاصی محله کوی ارم شوید.

معرفی مراکز آموزشی و فرهنگی جنت آباد مرکزی

همه ما می دانیم وجود مراكز آموزشی و فرهنگی در هر محله ای یکی از مزیت های اصلی آن منطقه محسوب می شود. در محله جنت آباد مرکزی نیزمي توانيم به مدارس مختلفی از جمله:

  • دبیرستان پسرانه مرحوم علی‌اکبر بادامچی
  • دبیرستان غیر انتفاعی دخترانه اندیشه فکور
  • دبیرستان سلام
  • دبیرستان دخترانه امام محمد باقر(ع)
  • دبستان پسرانه سردار شهید احمد کاظمی؛ اشاره کنیم.   

بیشتر بخوانید: بلوار فردوس تهران ؛هر آنچیزی که باید از این محله معروف بدانید! همچنین اگر قصد خرید آپارتمان در بلوار فردوس و یا اجاره آپارتمان در بلوار فردوس تهران را دارید، همین حالا بر روی لینک کلیک کنید.

سرای محله جنت آباد مرکزی

از سوی دیگر سرای محله جنت آباد مرکزی یکی از بهترین اماکن فرهنگی این محله به شمار می رود که دارای امکانات مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی می باشد .امکانات سرای محله جنت آباد مرکزی عبارتند از:

  • کلاس های ورزشی
  •  کلاس های آموزشی
  •  کلاس های هنری
  •  کلاس های کامپیوتر و...

از قیمت های به روز خرید آپارتمان در باغ فیض و یا اجاره آپارتمان در باغ فیض تهران باخبر شوید.

در مجموع این مرکز فرهنگی خدمات بسیار ویژه ای را به ساکنان محله جنت آباد مرکزی ارائه می دهد. سرای محله جنت آباد مرکزی در خیابان اقاقیا، جنب درمانگاه الیاد واقع است . هچنین موسسه فرهنگی هنری صبح امید و مرکز آموزش موسیقی اکنون، از دیگر مراكز مهم فرهنگی اين منطقه به حساب می آيند.

آشنایی با مراکز خرید جنت آباد مرکزی

از مراکز خریدی که افراد برای مایحتاج روزانه خود از آن استفاده می کنند می توان به بازار ميوه و تره بار و بازار بزرگ جنت در تقاطع بزرگراه آبشناسان (ایرانپارس) و خیابان جنت‌آباد اشاره كرد. همچنین مجتمع تجاری طوبی، فروشگاه شهروند و فروشگاه افق کوروش از جمله مراكز خريد مهم اين منطقه به حساب می آيند.

مجتمع تجاری طوبی جنت آباد مرکزی تهران

بیشتر بخوانید: پونک ؛دلیل محبوبیت این محله چیست؟

نگاهی به مراکز دولتی جنت آباد مرکزی

از مراكز مهم دولتي در اين محله مي توانيم به بانک هایی چون بانک رفاه، بانک پارسیان، بانک سرمایه، بانک سینا، موسسه مالی و اعتباری کوثر اشاره كنيم البته بهتر است بدانید که عمده این بانک ها در نزیکی این محله یعنی جنت آباد جنوبی واقع شده اند.

معرفی مراکز مذهبی

مسجد ولی‌الله اعظم نرسیده به بلوار بعثت و مسجد جامع انصا‌ر المهدی در خیابان المهدی این محله واقع شده است که ساکنان این منطقه  تمامی امور مذهبی از قبیل برگزاری اعیاد، مراسم عزاداری، برپایی نمازهای یومیه در این محل برگزار می کنند.

برای کسب اطلاعات از قیمت خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران کلیک کنید.

مسجد ولی الله اعظم جنت آباد مرکزی تهران

معرفی مراکز درمانی جنت آباد مرکزی

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امید، درمانگاه شبانه‌ روزی الیاد واقع در خیابان اقاقیا، درمانگاه شبانه روزی جنت‌آباد، و کلینیک توانبخشی جنت آباد واقع در ساختمان طوبی از مراکز مهم و اصلی این منطقه است. گفتنی است داروخانه و آزمایشگاه های متعددی نیز اين منطقه را پوشش می دهند.

اگر می خواهید از جدیدترین قیمت آگهی های خرید آپارتمان در سازمان آب و یا اجاره آپارتمان در سازمان آب تهران اطلاعات به دست آورید، بر روی لینک ها کلیک کنید.

درمانگاه شبانه روزی الیاد جنت آباد مرکزی

اسامی چند اماکن تفریحی در این منطقه

جنت آباد مرکزی از اماکن تفریحی و ورزشی بی نصیب نمانده است. این محله از چندین پارک زیبا و دلباز برای اوقات فراغت ساکنان احداث شده است. پارک دانش واقع در نبش کوچه دانش ، پارک شبنم  واقع در خیابان بوستان ، پارک میلاد واقع در تقاطع خیابان عسگری و خیابان بسیج و پارک تندرستی واقع در انتهای خیابان آهو این محله قرار دارند. 

اگر می خواهید از محله سازمان برنامه اطلاعات مفید و کاملی به دست آورید و همچنین از قیمت های به روز خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی و خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی باخبر شوید، بر روی لینک، کلیک کنید.

بوستان تندرستی جنت آباد مرکزی

مترو جنت آباد مرکزی

جنت آباد مرکزی فاقد ایستگاه مترو است. اما در حال حاضر بهترین و نزدیکترین مترو به جنت آباد مرکزی ،ایستگاه متروی شهید ستاری می باشد. البته شما می توانید از طریق ایستگاه مترو ارم سبز و ایستگاه صادقیه نیز وارد این محله شوید. شایان به ذکر است که مترو جنت آباد جنوبی که در خط ۶ مترو تهران قرار گرفته و در حال حاضر احداث نشده است یکی از نزدیکترین ایستگاه های مترو به محله جنت آباد مرکزی می باشد.

بیشتر بخوانید: شهرک اکباتان ؛آشنایی با معروف ترین شهرک تهران

تعداد نظرات : 5
  • ناشناس
    9 شهریور 1402
    سلام ممنون از توضیحاتتون ولی ضعف مترو در این منطقه وهمچنین کمبود بانک از مهمترین دغدغه ها میتونه باشه مراکزدرمانی هم کمه
  • Fahime
    19 خرداد 1401
    سلام بنظرم تعداد بانک‌ها کمه تواین منطقه اگر ازهمه بانک‌ها باشه عالی میشه
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    یکی از ناحیه های منطقه ۵ تهران که رشد بسیار زیادی در تهران داشته جنت آباد هست و ممنونم از شما بابت تکمیل اطلاعات و آموزش مشاوران املاک ?میلاد داودپور دوستدار آقای املاک
  • Zarvan
    21 مهر 1400
    مرسی از معرفی عالی محله جنت آباد و اطلاعات خوبی ک دادین
  • داود نصیری
    21 مهر 1400
    واقعا عالی و جامع بود ممنون