جنت آباد شمالی؛ صفر تا صد آشنایی با این محله پرطرفدار

جنت آباد شمالی؛ صفر تا صد آشنایی با این محله پرطرفدار

14 فروردین 1403

محله گردی

جنت آباد شمالی؛ صفر تا صد آشنایی با این محله پرطرفدار

جنت آباد تهران یکی از محله های پرتقاضا و البته خوش آب و هوای غرب استان تهران است که در این هفته از مطلب وبلاگ آقای املاک به تجزیه و تحلیل و معرفی اماکن رفاهی آن خواهیم پرداخت و شما را با صفر تا صد این محله محبوب آشنا خواهیم کرد. اگر قصد خرید آپارتمان در تهران و یا اجاره آپارتمان در تهران را دارید و قصد سکونت در این محله را دارید ، لطفا تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

یکی از خدمات جذاب آقای املاک برای مالکان و علاقه‌مندان به خرید یا اجاره آپارتمان، امکان قیمت‌گذاری آنلاین ملک می‌باشد. این خدمات شامل چهار مدل مختلف شامل: کارشناسی آنلاین با هوش مصنوعی، مشاوره آنلاین غیر حضوری با بهترین مشاوران منطقه، مشاوره حضوری با بهترین مشاوران منطقه، و همچنین مشاوره حضوری با کارشناسان دادگستری به همراه تور مجازی می‌شود.

جهت مشاهده آگهی های تهاتر آپارتمان کلیک کنید. 

فهرست مطالب

جنت آباد تهران کجاست

آب و هوای جنت آباد شمالی

نقشه جنت آباد شمالی

بهترین محله جنت آباد شمالی

اماکن تفریحی و ورزشی جنت آباد شمالی

مراکز آموزشی و فرهنگی جنت آباد شمالی

سرای محله جنت آباد شمالی

مراکز خرید جنت آباد شمالی

مراکز دولتی، درمانی و مذهبی جنت آباد شمالی

مترو جنت آباد شمالی

جنت آباد شمالی بهتره یا جنوبی

جنت آباد تهران

سوال جنت آباد منطقه چنده و یا جنت اباد تهران بالا شهره برای افرادی که کمتر با این محله آشنایی دارند همواره سوال است. محله جنت آباد شمالی در منطقه ۵ شهرداری تهران و در شمال غرب این استان قرار گرفته است. بیشتر ساکنین این محله کارمند می باشند. ساکنین جنت آباد شمالی از امکانات رفاهی و فرهنگی نسبتاً مناسبی برخوردار اند. جنت آباد شمالی از سمت شمال به حصارک از سمت غرب به بزرگراه باکری و محله شهران از سمت شرق به بزرگراه ستاری از جنوب به بزرگراه آبشناسان و جنت آباد مرکزی متصل می شود.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در کیش کلیک کنید. 

بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک آغاز و به خیابان آیت الله کاشانی منتهی می شود و با محله‌هایی از جمله؛ پونک، جنت آباد مرکزی، المهدی، شهرک نفت، شهرزیبا و شهران همسایه است. شایان به ذکر است که محله جنت آباد به بزرگراه‌هایی مانند نیایش، آبشناسان، شهید باکری و ستاری و همت به راحتی دسترسی دارد.

بیشتر بدانید: معرفی پروژه رونیکا پالاس کوهک

جنت آباد تهران کجاست

پیش خرید آپارتمان در تهران

آب و هوای جنت آباد تهران

یکی از نقاط مثبت جنت آباد شمالی همانندجنت آباد جنوبی و جنت آباد مرکزی وجود آب و هوای مناسب و عالی و همچنین دسترسی مناسب است البته در جنت آباد شمالی نسبت به جنت آباد مرکزی و جنوبی هوا بهتر و سالم‌تر است و به همین دلیل این منطقه زمره یکی از بهترین محله غرب تهران است. همین امر باعث شده که طرفدار زیادی برای سکونت پیدا کند. اگر شما قصد زندگی در این محله را دارید لازم است از این محله آگاهی کامل پیدا کنید وبلاگ آقای املاک قصد دارد شما را با محله جنت آباد شمالی آگاه کند.پس ما را تا اخر این مطلب همراهی کنید.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در محمودآباد مازندران کلیک کنید

بیشتر بخوانید: خانم مهندس فائزه فدایی معمار، طراح و اجرای پروژه های ویلایی و ساختمانی

بافت محله جنت آباد شمالی

بافت این محله غالبا نوساز است. در این منطقه معمولا سکوت و آرامش پابرجاست. خیابان های اصلی در این محله پهن و عریض است و شما معمولا برای پارک کردن وسیله نقلیه خود به مشکلی برنخواهید خورد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در بندرعباس کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: شهر زیبا ؛محله محبوب فرهنگیان و کارمندان

جنت آباد تهران کجاست

نقشه جنت آباد شمالی

همانگونه که به آن اشاره کردیم، جنت آباد شمالی از سمت شمال به حصارک از سمت غرب به بزرگراه باکری و محله شهران از سمت شرق به بزرگراه ستاری از جنوب به بزرگراه آبشناسان و جنت آباد مرکزی متصل می شود. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک آغاز و به خیابان آیت الله کاشانی منتهی می شود.

جهت مشاهده آگهی های اجاره آپارتمان در کامرانیه کلیک کنید. 

محله پونک همانند جنت آباد شمالی، جزو محله های منطقه 5 شهرداری تهران است. وبلاگ آقای املاک یک صفحه جداگانه به محله پونک تهران اختصاص داده است تا کاربران بتوانند با مراجعه به این صفحه، اطلاعات جامعی درمورد این محله کسب نمایند.

جهت مشاده آگهی های خرید آپارتمان در کرج و خرید آپارتمان در فردیس کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: با یکی از چهره های سرشناس در صنعت ساخت و ساز و انبوه سازی حاج رحیم قربانی آشنا شوید!

خرید خانه در تهران

بهترین محله جنت آباد شمالی

به گفته برخی از مشاوران املاک بهترین محله جنت آباد شمالی جهت خرید آپارتمان خیابان های، گلستان و ایرانشهر و بلوار انصار المهدی می باشد. از خیابان‌های محله جنت آباد شمالی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جنت آباد شمالی خیابان شقایق

  • جنت آباد شمالی گلزار شرقی

  • جنت آباد شمالی سی و پنج متری گلستان

  • جنت آباد شمالی بهارستان 30

  • جنت آباد شمالی چهارراه ایرانپارس

  • جنت آباد شمالی کوروش شرقی 

آموزش خروج از بحران مشاورین املاک ؛ با تخفیف ویژه 90 درصدی

محله جنت آباد شمالی تهران همانطور که درسطر بالا به آن اشاره کردیم به دلیل آب و هوای مناسب و دسترسی های بسیار آسان طرفداران زیادی برای سکونت پیدا کرده است و در میان بهترین محله های تهران برای زندگی قرار می گیرد.. این امر موجب شده روز به روز به متقاضیان خرید و رهن و اجاره آپارتمان در این محله اضافه شود. شایان به ذکر است که سطح قیمت آپارتمان در این محله متوسط رو به بالا می باشد.

اگر شما قصد سکونت در این محله خوش آب و هوا را دارید می توانید به وبسایت آقای املاک مراجعه کرده و از به روزترین قیمت آگهی های خرید آپارتمان در جنت آباد شمالی یا اجاره آپارتمان در جنت آباد شمالی مطلع شوید.

همچنین می توانید از قیمت های به روز خرید آپارتمان در جنت آباد جنوبی و اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی در پلتفرم آقای املاک با خبر شوید.

اماکن تفریحی و ورزشی جنت آباد شمالی

این محله از اماکن تفریحی و ورزشی هم جا نمانده است. می توانیم به بوستان های چون: بوستان سما ، بوستان پاسارگاد و بوستان اسفندیار اشاره کنیم. از طرفی مجتمع فر هنگی ورزشی توانگر، باشگاه ورزشی کیهان و چندین باشگاه بدنسازی دیگر در همین محله مشغول به فعالیت هستند.

باشگاه ورزشی کیهان جنت آباد شمالی تهران

مراکز آموزشی و فرهنگی جنت آباد شمالی

قطعا وجود مراكز آموزشی و فرهنگی در هر محله ای نقطه قوت آن محله به حساب می آيد. از جمله مدارس مهم جنت آباد شمالی می توانیم به پیش دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه شمیم یاس و آمادگی و دبستان پسرانه غير انتفاعی شهيد مطهری و دبستان پسرانه ادب و مجتمع آموزشی هوشمند دخترانه طلوع سبز اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: 4 شاخص که محله دهکده المپیک را محبوب کرد!

همچنين وجود سرای محله جنت آباد درکنار آموزشگاه های زبان چون سفیر و کانون کودکان برتر از دیگر مراكز مهم فرهنگی اين منطقه به حساب می آيد . از سوی دیگر مجتمع فرهنگی هنری نور در این محله واقع شده است. دانشگاه فرهیختگان پویا واقع در خیابان گلزار شرقی یکی دیگر از مراکز آموزشی محله جنت آباد شمالی تهران می باشد.

اگر می خواهید از جدیدترین قیمت آگهی های خرید آپارتمان در سازمان آب و یا اجاره آپارتمان در سازمان آب تهران اطلاعات به دست آورید، بر روی لینک ها کلیک کنید.

سرای محله جنت آباد شمالی

سرای محله جنت آباد شمالی یکی از بهترین اماکن فرهنگی و هنری این محله به حساب می آید. این مرکز فرهنگی با امکانات و خدمات متنوع خود محیطی مناسب جهت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای ساکنین جنت آباد شمالی فراهم کرده است. از کلاس های سرای محله جنت آباد شمالی می توانیم به موارد ریر اشاره کنیم: 

  1. خانه کودک
  2. کتابخانه
  3. گالری و نمایشگاه
  4. آمفی تاتر و سالن سینما
  5. سالن ورزشی

بیشتر بخوانید: بلوار فردوس ؛هر آنچیزی که باید از این محله معروف بدانید! همچنین اگر قصد خرید آپارتمان در بلوار فردوس و یا اجاره آپارتمان در بلوار فردوس تهران را دارید، همین حالا بر روی لینک کلیک کنید.

آدرس سرای محله جنت آباد شمالی تهران

آدرس سرای محله جنت آباد شمالی : بالاتر از بزرگراه آبشناسان، گلزار شرقی، خیابان فردوس، خیابان سعدی غربی، پلاک 2 
شماره تلفن سرای محله جنت آباد شمالی : 02144863275

مراکز خرید جنت آباد شمالی

از مراكز خريدی که افراد برای مايحتاج روزانه خود به سراغ آن می روند بازار ميوه و تره بار و بازار بزرگ جنت در تقاطع بزرگراه آبشناسان (ایرانپارس) و خیابان جنت‌آباد اشاره است. از طرفی مجتمع تجاری طوبی، فروشگاه شهروند و فروشگاه افق کوروش از جمله مراكز خريد مهم جنت آباد شمالی به شمار می روند.

برای آشنایی با یکی از لوکس ترین پروژه های اداری و تجاری منطقه 22 تهران رویال رزیدنس چیتگر کلیک کنید!

مراکز دولتی، درمانی و مذهبی جنت آباد شمالی

این محله دارای چندین بانک از جمله بانک پاسارگارد می باشد از طرفی دفتر خدمات الکترونیک و دفتر اسناد رسمی در این محله واقع شده است. بیمارستان فرهیختگان، درمانگاه شبانه‌ روزی راهپویان شفا، آزمایشگاه دیبا، و داروخانه دکتر شریعتی و ... از مراکز مهم و اصلی این منطقه است. گفتنی است چندین دندانپزشکی و مرکز فیزیوتراپی متعددی هم اين منطقه را پوشش می دهند.

مسجد نیایش واقع در خیابان گلزار شرقی، مسجد ثامن الحجج، مسجد علی بن الموسی الرضا، مسجد صاحب الزمان و مسجد جامع انصار المهدی عج که همگی آن ها در محله جنت آباد شمالی تهران واقع شده اند.

برای کسب اطلاعات از قیمت خرید آپارتمان در منطقه 5 تهران کلیک کنید.

مسجد صاحب الزمان جنت آباد شمالی تهران

اگر می خواهید از محله سازمان برنامه اطلاعات مفید و کاملی به دست آورید و همچنین از قیمت های به روز خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی و خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی باخبر شوید، بر روی لینک، کلیک کنید.

مترو جنت آباد شمالی

در حال حاضر خط ۴ متروی تهران در حال احداث می باشد. بر اساس وعده مسئولین قرار است در محله جنت آباد ۴ ایستگاه ساخته شود. ایستگاه‌هایی نظیر ایستگاه شهرزیبا، چهارباغ، تقاطع جنت آباد و نیایش. بنابراین در سال های آینده محله جنت آباد به یکی از محله‌های ایده‌آل در رابطه با رفت و آمد با مترو تبدیل خواهد شد. از طرفی در حال حاضر خطوط اتوبوس از میدان صادقیه و ایستگاه مترو صادقیه حرکت می‌کنند و به محله جنت آباد سرویس می‌دهند. همچنین خطوط تاکسیرانی به صورت دائم در مسیر جنت آباد و در خیابان‌های مجاور آن رفت و آمد را برای ساکنین این محله آسان کرده است.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد معرفی محله کوهک تهران

جنت آباد شمالی بهتره یا جنوبی

جنت آباد شمالی برای سکونت در غرب تهران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. شاید یکی از دلایل این محبوبیت دنج بودن و خلوتی این محله است از طرفی کم جمعیت بودن نسبی جنت آباد باعث آرامش در این محله شده است. تعداد مدارس در جنت آباد شمالی در مقایسه با قسمت جنوبی برتری دارد ؛ همچنین این محله دارای بازار بزرگ و زیبای گل و گیاه نیز می باشد. این محله از آن دسته محله هایی است که دارای امکانات طبیعتگردی و گردشگری بسیار خوب می باشد همچنین از دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید تهران برخوردار می باشد.

از سوی دیگر جنت آباد شمالی به لحاظ حمل و نقل عمومی در وضعیت مناسبی قرار دارد. وجود خط بی‌آرتی در شمال این محله و در خیابان سیمون بولیوار و دیگر خطوط اتوبوسرانی در آن نیاز ساکنین را به حمل و نقل عمومی برطرف کرده است.

جهت مشاهده تمامی آگهی های قیمت خرید آپارتمان در غرب تهران کلیک کنید.

اگر قصد خرید خانه در محله جنت آباد را دارید، بهتر است به هر سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی سر بزنید. لازم به ذکر است که آپارتمان های جنت آباد جنوبی به صورت سنتی قیمتی بالاتر از جنت آباد شمالی دارند. از طرفی تعداد آپارتمان‎‌ها در جنت آباد جنوبی کمتر از جنت آباد شمالی می باشد.

اگر مشاور املاک هستید و یا در شغل املاک فعالیت می کنید دوره آموزش املاک ؛با تدریس مهندس ایمان خدابخش را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه 1 و مناطق دیگر تهران را دارید می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید. 

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرهای مختلف ایران را دارید می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید و لیست آگهی های روز را مشاهده کنید


سوالات متداول

  • جنت اباد شمالی منطقه چند تهران است؟

    جنت آباد تهران یکی از بهترین مناطق شمال غربی شهر تهران و در منطقه 5 شهرداری قرار دارد.

  • بهترین محله جنت آباد تهران کدام است؟

    خیابان شقایق، خیابان گلزار شرقی و سی و پنج متری گلستان از بهترین محله های منطقه جنت آباد تهران است.

تعداد نظرات : 3
  • سمیرا
    10 بهمن 1400
    سلام ممنون که اطلاعات خوبی در مورد محله ما دادید. میشه در مورد محله های کرج هم اطلاعات بدید
    ادمین آقای املاک
    10 بهمن 1400
    سلام و عرض ادب بزرگوار در قسمت محله گردی وبلاگ در رابطه با محله های کرج هم مقاله نوشته شده
  • حسن زاده
    4 دی 1400
    ممنونم،چقدجامع وعالی معرفی کردین
    ادمین آقای املاک
    4 دی 1400
    سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی آقای املاک بسیار خرسندیم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت. موفق و پیروز باشید
  • ابی جهانگیری
    21 مهر 1400
    سلام با توجه به اینکه شناختی از منطقه نداشتم ولی معرفی کامل و جامعی بود ،استفاده کردم