گری کلر ؛با موسس بزرگترین شرکت املاک در جهان آشنا شوید !

گری کلر ؛با موسس بزرگترین شرکت املاک در جهان آشنا شوید !

18 مهر 1400

دانستنی

گری کلر ؛با موسس بزرگترین شرکت املاک در جهان آشنا شوید !

گری کلر یک کارآفرین و نویسنده پرفروش آمریکایی است. کلر در ۲۱ ژوئیه سال ۱۹۵۷ در پاسادنا تگزاس متولد شد. مادر و پدرش هر دو معلم مدرسه بودند. وی بنیانگذار کلر ویلیامز (Keller Williams Realty) بزرگترین شرکت املاک و مستغلات در جهان از نظر تعداد نمایندگی ، حجم فروش بسته و واحدهای فروخته شده می باشد. گری كلر ویلیامز را در زمینه آموزش تأسیس كرد و بعدها آموزه های خود را به صورت چاپی درآورد. او رئیس اجرایی KWx (هلدینگ شرکت نظارت بر کلیه املاک کلر ویلیامز ) بود و در حال حاضر یکی از افراد با نفوذ در املاک و مستغلات به شمار می رود. به گفته برخی از افراد او در دنیای املاک و مستغلات یک افسانه است.

خلاصه ای از زندگینامه گری کلر

كلر در ابتدا قصد حضور در دانشگاه را نداشت. پس از فارغ التحصیلی دبیرستان ، وی شروع به کار موسیقی کرد و ساعاتی از روز خود را در زمینه های حقوق ، حسابداری ، بانکداری و املاک و مستغلات می گذراند، در آن زمان بود که او به املاک و مستغلات علاقه مند شد و شروع به دنبال برنامه مدرک املاک و بیمه کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بیلور در رشته بازاریابی و املاک و مستغلات در سال ۱۹۷۹ ، کلر به آستین نقل مکان کرد و در آنجا کار خود را در املاک و مستغلات آغاز کرد. هنگامی که کلر در سال ۱۹۷۹به آستین نقل مکان کرد ، در شرکتی کار کرد که بعداً به یک رقیب تبدیل شد. وی موفقیت خود را در آستین یافت و ماه اول پنج خانه را فروخت و تا ۲۶ سالگی معاون توسعه بزرگترین شرکت املاک و مستغلات در آن زمان بود. او از این سمت استعفا داد و سه سال و نیم بعد ، شرکت جدید خود را که بزرگترین شرکت در شهر بود تاسیس کرد موقعیتی که تا به امروز آن حفظ کرده است.

آقای املاک که به عنوان تخصصی ترین و کاملترین وبسایت ملکی در کشور شناخته شده صفر تا صد نیازهای ملکی شما را فراهم می کند جهت ثبت آگهی رایگان ملکی و مشاغل مرتبط با ساختمان کلیک کنید.

خرید خانه در تهران

خلاصه کتاب آن یک چیز

کتاب های گری کلر

از جمله کتاب های وی می توان به "عامل املاک میلیونر" ، "سرمایه گذار املاک میلیونر" و "یک چیز" اشاره کرد. گری کلر از طریق کتابهای پرفروش خود به بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان کمک کرده تا موفقیت کسب کنند. گری به عنوان مربی تجارت و مربی ملی ، به تعداد بیشماری از افراد کمک کرده است تا با تمرکز بر روی یک چیز ، نتایج خارق العاده ای را بدست آورند.

بیشتر بخوانید: ۵ کتاب ضروری که هر مشاور املاکی باید بخواند !

اولین کتاب او ، عامل املاک و مستغلات میلیونر ، با همکاری دیو جنکس و جی پاپاسان تألیف شد و در سال ۲۰۰۴ منتشر شد.  این کتاب در BusinessWeek به لیست پرفروش ترین ها رسیده است. وی در سال ۲۰۰۵ به همراه پاپاسان و جنکس نویسنده کتاب دوم ، سرمایه گذار املاک و مستغلات میلیونر بود. این کتاب به پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد. در سال ۲۰۱۳ ، كلر و نویسنده همكار پاپاسان اولین كتاب غیر املاكی خود را به نام یک چیز منتشر كردند ، این کتاب در لیست پرفروش های تجاری وال استریت ژورنال به شماره ۱ رسید. این کتاب همچنین در لیست پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز و USA Today پرفروش بود. در مجموع ، كلر چهار كتاب پرفروش در زمینه املاك و مستغلات منتشر كرده و بیش از یك میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است.

خلاصه کتاب آن یک چیز

نویسندگان گری کلر و جی پاپاسان در کتاب ، یک چیز ،  نشان می دهند که افراد موفق بسیار کوچک هستند. آنها سعی نمی کنند همه کارها را یک باره انجام دهند ، بلکه توجه و انرژی خود را معطوف به فعالیتی می کنند که بیشترین پاداش را به همراه داشته باشد. افراد موفق روی تمام توانایی های خود تمرکز نمی کنند. آنها روی آنچه باید انجام دهند تمرکز می کنند. همانطور که نویسندگان در کتاب اشاره کرده اند ، "شما می توانید همزمان دو کار را انجام دهید ، اما نمی توانید به طور همزمان روی دو کار تمرکز کنید." "هر وقت سعی می کنیم دو یا چند کار را همزمان انجام دهیم ، به راحتی تمرکز خود را تقسیم  و همه نتایج این روند را گنگ می کنیم."

پیش خرید آپارتمان در تهران

کلر ویلیامز املاک

در سال ۱۹۸۳ گری کلر با جو ویلیامز همکاری و دو شرکت تأسیس کرد. کلر ویلیامز ملکی که کلر آن را اداره می کرد و تجارت کالر ویلیامز که ویلیامز آن را اداره می کرد. شرکت کلر ویلیامز به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات بین‌المللی شناخته شده است. شعبه اصلی آن در تگزاس ایالات متحده قرار دارد. یکی از شعارهای اصلی این شرکت، (بزرگ‌ترین حق امتیاز املاک و مستغلات از نظر تعداد نمایندگان و حجم فروش در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹  است.  شرکت کلر ویلیامز در سال ۱۹۸۳ توسط گری کلر و جو ویلیامز راه‌اندازی شد و تا ماه می سال ۲۰۱۸ از یک دفتر در آستین به بیش از ۹۴۰ دفتر و ۱۸۰هزار همکار در سراسر جهان ارتقا پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: موفق ترین مشاور املاک زن در دنیا کیست؟

شرکتی که گری کلر راه‌اندازی کرد، در سال ۲۰۱۸ توسط کریر بلیس در زمره «شادترین شرکت‌ها برای کار» انتخاب و معرفی شد. کلر ویلیامز در فهرست فست کمپانی در زمینه مبتکرانه‌ترین شرکت‌های جهان در رده املاک و مستغلات و توسعه شهری برای سال ۲۰۱۹ قرار گرفت. این شرکت طی دو سال به بزرگترین آژانس املاک و مستغلات در منطقه آستین تبدیل شد. پس از گسترش و حق رای دادن ، به عنوان بزرگترین حق امتیاز املاک و مستغلات با شمار کارگزاران در آمریکای شمالی و تنها کارگزاری جهانی املاک و مستغلات مسکونی شناخته شد که به بیش از ۱۰۰۰۰۰ نماینده در سراسر جهان رسید  و تا سال ۲۰۱۸ از ۱۸۰،۰۰۰ نماینده پیشی گرفت. کلر علاوه بر نویسندگی و فعالیت در املاک و مستغلات ، در مشاغل دیگر سرمایه گذاری کرده است.  او در شرکت هایی مانند تلویزیون و موسیقی و سرگرمی ... در آستین سرمایه گذاری کرده است. کلر همچنین یک سخنران عمومی است و در سال ۲۰۱۳ به همراه وینس یانگ ، نماینده سابق تگزاس لانگ هورنس ، از اعضای غیر انتفاعی مجموعه ارتباطات و اطلاعات برای کارآفرینان ، یک میزبان بود.

شرکت کلر ویلیامز

برنامه های در حال اجرا گری کلر

او بر گسترش سهم بازار و کمک به نمایندگان برای افزایش تولید و تأمین بودجه زندگی خود و ایجاد فرصت از طریق فناوری متمرکز شده است. کلر ، دریافت کننده جایزه ارنست و کارآفرین جوان سال و نامزد نهایی کارآفرینی سال مجله Inc ، به طور گسترده ای به عنوان رهبر تجارت شناخته شد. مجله REALTOR® وی را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران اندیشه در املاک و مستغلات معرفی کرد. یک نظرسنجی REAL Trends گری را به عنوان "بیشترین تحسین افراد" در املاک و مستغلات معرفی کرد. در سال ۲۰۱۵ ، اینمان نیوز از كلر به عنوان یكی از برترین "انجام دهندگان" املاك و مستغلات نام برد كه موجب تغییر در صنعت می شود. همچنین در سال ۲۰۱۶ ، Swanepoel او را به عنوان یکی از پنج قدرتمندترین افراد در املاک و مستغلات مسکونی معرفی کرد. در سال ۲۰۲۰، گری کلر رسماً به عنوان رئیس اجرایی KWx وارد نقش جدیدی شد  و همه مسئولیت ها و وظایف قبلی خود را به نام Keller Williams به سمت رئیس جمهور منتقل کرد. گری همچنان به تدریس سمینارها در سراسر آمریکای شمالی و مربیان صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان مشغول است. او همچنین توسعه ابتکارات جدید ابتکاری ، از جمله KW Kids Can را راهنمایی می کند.

چکیده ای از مصاحبه گری کلر با مجله فوربز

در این مصاحبه ، گری کلر در رابطه با چگونگی اجتناب از حواس پرتی ، چگونگی اولویت بندی کار و تمرکز ، نحوه تعیین اهداف و بهترین توصیه های شغلی صحبت می کند. او در این مصاحبه از اهداف تعیین شده خود و چگونگی رسیدن به آنها اینگونه می گوید: در سال ۲۰۰۱ ، ما در حال رشد و موفقیت بودیم اما هنوز مورد توجه بهترین عملکرد در صنعت خود قرار نگرفته بودیم. من گروهی از مدیران اصلی خود را دعوت کردم تا ۱۰۰ روش برای غلبه بر این چالش را ایجاد کنیم. روز دوم ما لیست را فقط به ۱۰ ایده محدود کردیم و از آنجا یک ایده بزرگ را انتخاب کردیم ( کتابی بنویسید که به دیگران در زمینه تجارت عالی کمک کند)  این کتاب یک چیز بود. پس از ده سال  ، آژانس املاک و مستغلات میلیونر هنوز شماره ۱ در ۱۰ کتاب محبوب در زمینه املاک و مستغلات است.

چگونه کشف می کنید که "یک چیز" شما چیست؟

او در پاسخ به این سوال که چگونه کشف می کنید که "یک چیز" شما چیست؟ می گوید: کاری که باید انجام دهید راه اندازی یک دومینو در زندگی شما است. شما می خواهید همه چیز را با توجه به پایان خط بکشید. مشخص کنید که کجا می روید و قدم بعدی خود را برای رسیدن به  آن تعیین کنید.. در هر لحظه اهریمن ترین اقدام شما اولین دومینوی شما است که همه چیز را شروع می کند و بیشترین ضربه را به شما می زند. ما نمی توانیم همه کارها را با هم بدون ایراد انجام دهیم ، اما می توانیم یک کار را انجام دهیم که در هر لحظه از زمان بیشترین اهمیت را برای ما داشته باشد. به عقیده من با گذشت زمان ، پیرامون حرفه ، مهارت و اشتیاق شما پدیدار شود.

سه نکته برتر شغلی شما بر اساس کتاب شما چیست؟

او در پاسخ به این سوال می گوید: خودتان را ضروری کنید. این فقط یک توصیه است. هدف خود را پیدا کنید. کارکنانی که سعی می کنند در همه چیز خوب باشند، بر هیچ چیز مسلط نیستند ، در نهایت قابل تعویض هستند. وقتی نیازی را شناسایی کردید ، آن را به عنوان یک هدف تبدیل کنید و با احترام به آن پایبند باشید ، در نهایت بیشترین نتیجه را خواهید گرفت. و اتفاقاً شما قابل تعویض نخواهید شد زیرا فقط به یک هدف مسلط شده اید.

تعداد نظرات : 3
  • بهنام سنگانی
    5 مهر 1401
    سلام احترام ضمن تشکر از اطلاع رسانی این موضوع لطفا راجع به راجر مایرسون هم مطلب تهیه کنید
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    جذاب ولی کم بود?⚘
  • علی منصوری
    21 مهر 1400
    چقدر مطلب جذاب و خوبی بود، ممنون ??