موفق ترین مشاور املاک زن در دنیا کیست

موفق ترین مشاور املاک زن در دنیا کیست

موفق ترین مشاور املاک زن در دنیا کیست

در شغل املاک و مستغلات بسیاری از مشاوران املاک به صورت کاملا حرفه ای مشغول به کار هستند و نسبت به دیگر مشاوران، از شهرت و محبوبیت ویژه ای برخوردارند. منظور از شهرت و محبوبیت این است که این مشاوران هر معامله‌ای را به بهترين حالت ممكن به اتمام می رسانند. در این مقاله از وبلاگ آقای املاک ما شما را با جید میلز موفق ترین مشاور املاک دنیا و رمز و رازهای پیشرفت و موفقیت او آشنا خواهیم کرد. ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

بهترین مشاور املاک دنیا کیست

جید میلز، رئیس Jade Mills Estates و سفیر بین المللی Coldwell Banker Global Luxury است. در سال ۲۰۱۹، میلز با بیش از ۶ میلیارد دلار فروش حرفه ای ، به عنوان شماره ۱ مشاور املاک Coldwell Banker در سراسر جهان شناخته شد. مشتریان میلز افراد مشهور هالیوود مانند بریتنی اسپیرز ، جنیفر آنیستون ، چارلی شین ، و سلا وارد هستند. بهترین مشاور املاک دنیا چه کسی است

اولین فروش میلز خانه ای به قیمت۴۲۰۰۰ دلار در Van Nuys بود. او در تلویزیون بلومبرگ و فاکس نیوز به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات ظاهر شده. میلز در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی بورلی هیلز و در هیئت مدیره بیمارستان Cedars Sinai فعالیت می کند. میلز دختر یک دامدار از آلامو ، کالیفرنیا است. او تاکنون سه بار ازدواج کرده است. و چهار فرزند و هفت نوه دارد. در بازار املاک و مستغلات، جید میلز به دلیل صداقت، وفاداری و حرفه ای بودن در بین همکاران و مشتریان مشهور است.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در کیش کلیک کنید. 

بیشتر بخوانید: دوره آموزش املاک با تدریس مهندس ایمان خدابخش

جید در حال حاضر رتبه نماینده جهان در کلدول بانکدار و شماره ۵ عامل جهان برای همه کارگزاری ها را در اختیار دارد. جید به بالاترین میزان فروش رکورددار هر نماینده در تاریخ Coldwell Banker دست یافته است ، فقط از فروش شگفت انگیز ۵ میلیارد دلار در فروش حرفه ای پیشی گرفته است. در سال ۲۰۱۹ ، جید نمایندگی ۲۶ درصد از کل خانه های فروخته شده بیش از۲۰ میلیون دلار در وست ساید لس آنجلس را شامل شده است . جید که لقب موفق ترین مشاور املاک دنیا را به خود اختصاص داده و در زمینه املاک لوکس تخصص منحصر به فردی دارد، از طرفی متعهد به تأمین نیازهای خریداران و فروشندگان املاک و مستغلات در سراسر لس آنجلس از جمله بورلی هیلز ، بل ایر ، هولمبی هیلز ، برنتوود ، اقیانوس آرام و هالیوود هیلز می باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش مشاور املاک ؛24 نکته طلایی برای موفقیت شغلی شما

وی در روابط جهانی با بازارهای بین المللی و توسعه Jade Mills Worldwide به عنوان سفیر بین المللی Coldwell Banker انتخاب شد.وی به رسمیت شناختن اتحاد و روابط جهانی با بازارهای بین المللی و توسعه Jade Mills Worldwide به عنوان سفیر بین المللی Coldwell Banker انتخاب شد. جید همچنین عنوان رئیس مشترک اتحاد بین المللی لوکس را دارد ، که یک شبکه نخبه متخصصان متمرکز بر بالاترین سطح خدمات مشتری و یکپارچگی تجارت است. از طریق این همکاری بین المللی انحصاری ، لیست های Jade’s به مخاطبان بی نظیر خریداران در سراسر جهان می رسد. تأثیر جهانی او بیشتر با وب سایت پیشرفته او تکمیل می شود ، که با تصاویر کامل و با وضوح بالا ویژگی های مشتری خود را به نمایش می گذارد. جید با بیش از سی سال تجربه املاک و مستغلات ، به دلیل دستاوردهای فروش خود در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است و به عنوان یکی از معتمدترین و تحسین شده ترین نمایندگان در بازار املاک و مستغلات لس آنجلس شهرت دارد.

جهت مشاهده آگهی های خرید آپارتمان در ولنجک کلیک کنید. 

هنگام کار با او ، نمی توانید به چیزی کمتر از یک کارمند اجرایی متشکل از متخصصان فصلی که اطلاعات صمیمانه ای در مورد املاک و مستغلات لس آنجلس دارند و به طور شبانه روزی در خدمت نیازهای شما هستند ، حساب کنید. جید همچنین با همسرش آدام که از بورلی هیلز تا مالیبو خانه های لوکس می سازد همکاری دارد. آدام همچنین طرح های تجاری و بازاریابی Jade را طراحی و توسعه می دهد. او با تمام خانواده اش رابطه صمیمانه دارد و از خانواده اش به خاطر عشق و پشتیبانی فوق العاده شان بسیار سپاسگزار است. جید در حال حاضر یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی بورلی هیلز است و در هیئت مدیره Cedars-Sinai است. وی به دلیل حمایت ، کار خیرخواهانه و تلاش مستمر در جهت بهبود بنیاد توسط بنیاد Aviva مورد تقدیر قرار گرفته است. شخصیت و سبک جید فوق العاده با استقامت و استقامتی که باعث شهرت وی به عنوان یکی از با افتخارترین و معتبرترین متخصصین املاک و مستغلات در منطقه خود شده است.

جهت مشاهده آگهی های اجاره آپارتمان در کامرانیه کلیک کنید. 

او که در میان همکارانش از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردار است ، شبکه ای باورنکردنی از همکاران خود ساخته است. او روزانه چندین تماس در جهت مشاوره و توصیه در مورد لیست خریداران خود دارد. علاوه بر این، او به طور مداوم دعوت می شود تا در رابطه با املاک و مستغلات و شرکت های بزرگ صحبت کند، جید میلز در این جلسات لیست مشتریان خود را در معرض هزاران نماینده در سراسر کشور به نمایش می گذارد. میلز، به عنوان یک طراح داخلی نیز به مشتریان خود در تحقق پتانسیل کامل هر ملکی که نمایندگی دارد ، کمک می کند. جید دارای مجموعه ای طبیعی از ویژگی های پویا است که او را از هم متمایز می کند و به او این امکان را می دهد تا با موفقیت اهداف خریداران و فروشندگان را برنامه ریزی کند. معروف ترین مشاور املاک دنیا چه کسی است

کسانی که جید را ملاقات کرده است، همگی این اتفاق نظر را دارند که شخصیت میلز به گونه ای است که هر کسی فوراً در حضورش احساس راحتی کند. با سخاوت پدرسالارانه و سخنان حاکم بر وی ، مشخص است که چرا او مشاور املاک حرفه ای در جنوب کالیفرنیا است. او از دهه ۹۰ به طور تمام وقت در املاک و مستغلات  فعالیت دارد و از آن زمان تاکنون به طور مداوم و سخت کار کرده است.

جید متخصص ملک های لوکس است و به نیازهای خریداران و فروشندگان املاک و مستغلات در سراسر لس آنجلس پاسخ می دهد. جید میلز ، مدیر املاک با Coldwell Banker از بورلی هیلز ، به دلیل صداقت ، صداقت ، وفاداری ، حرفه ای بودن و ارادت صادقانه خود در خدمت به خریداران و فروشندگان املاک لوکس در سراسر وست ساید لس آنجلس در میان مشتریان و همسالان بسیار احترام دارد. در طول ۳۰ سال تجربه املاک و مستغلات ، جید جوایز زیادی را برای دستاوردهای فروش خود دریافت کرده است ، به طور مداوم به عنوان نماینده برتر تولید شده است و عضو افتخاری انجمن تعالی بوده است. برای سال ۲۰۰۹ ، جید به عنوان نماینده شماره ۱۰ در کشور و شماره ۱ برای شعبه Coldwell Banker خود در بورلی هیلز رتبه بندی شد.

او همچنین مدافع سرسخت چندین سازمان خیریه در جامعه خود است و در شورای حکام Cedars-Sinai و بنیاد Aviva عضویت دارد. بنیاد آویوا از جید در سال ۲۰۰۷ بخاطر حمایت ، کار خیرخواهانه و تلاش مستمر در جهت بهبود بنیاد تقدیر کرد. شاید یکی از عامل هایی که باعث شد، جید میلز به لقب موفق ترین مشاور املاک دنیا دست پیدا کند برخورد صمیمانه او با متقاضیان باشد. او به گفته همکارانش رفتار جید به گونه ای است که برایش اهمیت ندارد که شما را یک بار می بیند یا سالهاست با او رابطهٔ دوستانه دارید. رفتار صمیامانه جید با مشتریانش درست همانند رفتار با دوستانش است. شاید این موضوع رمز موفقیت او در کارش باشد. جید میلز در میان همکارانش به سخت‌ کوشی معروف است.

میلز در یکی از مصاحبه هایش می گوید: مشاور املاکی موفق است که ۲۲ ساعت از طول شبانه‌روز را کار کند. این حرف سندی برای اثبات سخت‌ کوشی‌اش به شمار می رود بزرگترین مشاور املاک زن در آمریکا صداقت را بزرگترین رمز موفقیت خود می‌داند. او معتقد است: داشتن صداقت  نه تنها در شغل املاک بلکه در تمامی مشاغل عامل موفقیت است. هنگامی که در شغل خود صادقانه برخورد می کنید کار خود را به بهترین شکل ممکن به اتمام خواهید رساند. صداقت باعث می شود با لذت کار کنید و زمانیکه از انجام کاری لذت می‌برید، سخت کار کرده و در نتیجه هم موفق خواهید شد. صداقت جید در حدی است که در برخی مواقع با وجود سود فراوان از یک معامله، مشتریان را از انجام معامله منصرف می‌کند. به تعبیری جید به خوشحال بودن مشتریانش در ملک، اهمیت بیشتری می‌دهد.

پیش خرید آپارتمان در تهران

روش های جذب مشتری

همانطور که در مقاله روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر گفتیم روش های تاثیرگذار بسیاری مانند تبلیغات کم هزینه و ... در شغل املاک و مستغلات وجود دارد که پیروی از آنها برای جذب مشتری در شغل املاک تاثیر بسزایی خواهد داشت. جید میلز در رابطه با ارتباط با مشتری در یکی از مصاحبه هایش می‌گوید: (از زمانی که وارد شغل املاک شده ام چندین بار پیش آمده که بازار مسکن در وضعیت مناسبی نبوده و من این وضعیت را صادقانه به مشتریانم اعلام کرده‌ام و به آن‌ها گفتم که باید مدت زمان زیادی گاهی یک سال، دو سال و حتی سه سال صبر کنند تا بازار به وضعیت بهتری برسد) خوشبختانه با اعتمادی که آنها به من داشتند، صبر کردند و در طول این مدت به ارزش دارایی‌های خود اضافه کردند در آخر هم بهترین معامله را انجام داده‌اند. جید که به عنوان مشاور و سرمایه‌گذار حرفه‌ای درصنعت املاک و موفق ترین مشاور املاک دنیا شناخته شده است بر این باور است که یک مشاور املاک باید در مورد محله‌هایی در حیطه فعالیت او می باشد، اطلاعات کامل داشته باشد. او معتقد است؛ اطلاعات و دانش مشاور املاک تمام دارایی او به شما می رود. با پیروی از این کار، او می‌داند که مشتری دقیقا به دنبال چه ملکی می‌گردد.

خرید خانه در تهران

فنون مشاور املاک

یکی از توصیه های مهم جید میلز برای مشاوران املاک این است که در هر مکانی به صحبت کردن از املاکی که در آن کار می‌کنید، بپردازید. فرقی نمی‌کند که در رستوران باشید یا یک فروشگاه مواد غذایی؛ کافیست اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در مورد املاک و مستغلات صحبت کنید. با این کار می‌توانید مشتریان جدید پیدا کرده و حتی یک لیست از آن‌ها تهیه کنید. جید میلز عامل موفقیت را به معنای رسیدن به چیزی می‌داند که یک شخص به آن افتخار می‌کند.به عقیده او بهترین تعریفی که یک مشاور املاک از مشتری‌ خود دریافت می‌کند، این است که مشتری از کارش رضایت کامل داشته باشد. این بزرگترین موفقیت و تعریف برای یک مشاور املاک می باشد.

تعداد نظرات : 13
  • شیدا
    1 اردیبهشت 1403
    واقعا ب ایشون افتخار میکنم ...من آرزو دارم که بهترین و برترین باشم و تلاش می‌کنم و مطمئنم ک تلاشم بیهوده نیست و ی روزی ب خواسته هایم میرسم
  • اکبر شاهی ،املاک سپیدار
    26 آذر 1402
    سپاسگزارم بسیار کاربردی و پر از یادگیری بود
  • حسن اکبری
    9 آبان 1402
    مهمترین رکن مشاوری املاک رو تاکید داشتن که صداقته بود که خیلی برام مهم بود بعدش اینکه منطقه کاریتو کاملا بشناسی و مطلب بعدی اینکه در هر مکانی که هستی شغل خودتو پرزنت کن
  • امین
    1 شهریور 1402
    بسیار عالی بود مطالب درج شده موفق باشید .
  • ناشناس
    27 آذر 1401
    سلام ،بسیار عالی و موثر بود،کلی درس گرفتم ،ممنونم از لطفتون
  • خانم هاشمی املاک TDM
    19 شهریور 1401
    سلام خیلی عالی بود
  • ناشناس
    30 اردیبهشت 1401
    واقعا خیلی خوب بود همیشه پرانرژی بودن یکم تمرین میخواد ایشالا که همیشه پرانرژی باشید 🌷
    ادمین آقای املاک
    30 اردیبهشت 1401
    سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مثمر ثمر بود برای شما موفق و پیروز باشید.
  • بهزاد
    5 فروردین 1401
    من کارم خیلی دوست دارم
  • بهزاد املاک کارون آبادان
    5 فروردین 1401
    من تمایل دارم توی کارم پیشرفت کنم
  • Amir
    12 اسفند 1400
    به پیج ما سر بزنید Maskan_rastin
  • علی سلحشوری
    2 آبان 1400
    با درود همکاران توانمند آرزوی بهترین هابرای شما عزیزان صداقت /خرد/دانش تخصصی/ابزار موفقیت
  • میلاد داودپور
    21 مهر 1400
    خیلی هم عالی و جالی بود یک زن به این شکل قوی باشه در حوزه املاک
  • Iman
    21 مهر 1400
    ایشان موفق ترین مشاور املاک دنیا نیستن موفق ترین مشاور زن هستند